NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه العبء النفسي للعلاقات الشمال

هل شعرت بندم بعد ابعلاقة

• مجموع المصوتين
    11

doctor_massage

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير والسعادة والجمال والشقاوة على عيونكم يا نسوانجية .
حابب احكيلكم عن فترة في حياتي من 2016 حتي 2020 الفترة ده كنت لسه متزوح ومنفصلتش عن زوجتي قبل ما تشوفني بعنيها وانا بخونها وده مكنتش اول مرة كان تقريبا المرة ال 15 بس اتشفت المرة ده بس

الغرض من كلامي معاكم هو حالة الضغط النفسي اللي بنشعر بيه لو بنعمل علاقات خارج اطار الزواج فكرة انتا نخبي العشيق او العشيقة وننتظر يوم اللقاء ور سائل الشوق اللي بتتكتب علي واتس اب و تليجرام واحنا مخبين الابلكيشن عشان محدش يعرف او يشوف .
كل ده ضغط نفسي رهيب علي كلا الطرفين بالذات لو العلاقة مع ست متزوجة أو راجل متزوج

بعد فترة بنحس ان حلاوة العلاقة بتقتصر فقط علي ساعة المتعة اللي بنعملها وبعد كده بيكون احساس اننا مش عاوزين نكمل ونفضل في الدايرة ده لحد ما نزهق زننفصل ونرجع ندور على عشيق او عشيقة تاني عشام ندخل حالة العشق و الغموض

الحلال احلي كتير

الحرام متعه بس بيصاحبها الم نفسي للي ضميره لسه بيقوم وبيفكر

منكرش ان فى انتكاسات والواحد بيتوب ويرجع بس انا حابيت اشارككم

• عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو و jo youssef2
صباح الخير والسعادة والجمال والشقاوة على عيونكم يا نسوانجية .
حابب احكيلكم عن فترة في حياتي من 2016 حتي 2020 الفترة ده كنت لسه متزوح ومنفصلتش عن زوجتي قبل ما تشوفني بعنيها وانا بخونها وده مكنتش اول مرة كان تقريبا المرة ال 15 بس اتشفت المرة ده بس

الغرض من كلامي معاكم هو حالة الضغط النفسي اللي بنشعر بيه لو بنعمل علاقات خارج اطار الزواج فكرة انتا نخبي العشيق او العشيقة وننتظر يوم اللقاء ور سائل الشوق اللي بتتكتب علي واتس اب و تليجرام واحنا مخبين الابلكيشن عشان محدش يعرف او يشوف .
كل ده ضغط نفسي رهيب علي كلا الطرفين بالذات لو العلاقة مع ست متزوجة أو راجل متزوج

بعد فترة بنحس ان حلاوة العلاقة بتقتصر فقط علي ساعة المتعة اللي بنعملها وبعد كده بيكون احساس اننا مش عاوزين نكمل ونفضل في الدايرة ده لحد ما نزهق زننفصل ونرجع ندور على عشيق او عشيقة تاني عشام ندخل حالة العشق و الغموض

الحلال احلي كتير

الحرام متعه بس بيصاحبها الم نفسي للي ضميره لسه بيقوم وبيفكر

منكرش ان فى انتكاسات والواحد بيتوب ويرجع بس انا حابيت اشارككم
منتظر آرائكم

كلامك كله صح بس العبئ بيبقي اتقل كل ما الشخص كان بيقاوم و بيفكر يتوب

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage
كلامك كله صح بس العبئ بيبقي اتقل كل ما الشخص كان بيقاوم و بيفكر يتوب
صح جدا وهو ده اللي بقوله ان في عبء كبير لو الشخص ضميره بيصحي كل فترة

صحيح

• حبيته
مشاركه متميزه يا دوك 🌹

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا عملت علاقات قبل الجواز ومكنتش بندم على اي علاقه عملتها وفي فتره الجواز كنت محافظ على نفسي وعليها مع العلم اني يعتبر مشوفتش يوم حلو معها غير في أول فتره في الجواز ومع ذلك مخنتهاش أما بعد الطلاق عملت علاقه مرتين ومكنتش مرتاح فا بطلت خالص

• عجبني
أنا عملت علاقات قبل الجواز ومكنتش بندم على اي علاقه عملتها وفي فتره الجواز كنت محافظ على نفسي وعليها مع العلم اني يعتبر مشوفتش يوم حلو معها غير في أول فتره في الجواز ومع ذلك مخنتهاش أما بعد الطلاق عملت علاقه مرتين ومكنتش مرتاح فا بطلت خالص
**** يعينك علي نفسك ويقربلك الحلال

• حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
**** يعينك علي نفسك ويقربلك الحلال
ويعنا كلنا
للاسف الشديد الجواز الايام دي صعب مش عشان المصاريف والتجهيزات والاسعار العاليه لا
للاسف الشديد أن اغلب البنات أو الستات بقو عايزين يعملوا علاقات جنسيه من غير اي ارتباط رسمي

• عجبني
ويعنا كلنا
للاسف الشديد الجواز الايام دي صعب مش عشان المصاريف والتجهيزات والاسعار العاليه لا
للاسف الشديد أن اغلب البنات أو الستات بقو عايزين يعملوا علاقات جنسيه من غير اي ارتباط رسمي
بص الكل محتاح انه يتحرر بشكل أو اخر انا لما اتجوزت اخدت بنت خام وانا اللي شكلتها لحد ما شافتني وانا بنيك واحده وانفصلنا رغم انها مقصرتش معايا بس انا كنت بحب الجنس بدافع شغلي والتحرر اللي بشوفه

• حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%