NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

العاده السريه ضربه العشره

Alexander_Alakbr

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اي حد عنده اقتراح لحل المشكله دي يقول الحل او مش حل اوي يعني حاجه عشان اللي زي امثالي اللي مش بيبطل يعملها يعني حل يخفف منها شويه عشان احنا شويه لقدام من كتر ضرب العشرات الواحد هيبقي عنده ضعف جنسي 😂😂دا لو اتجوز اصلا
بدون تجريح يا شباب

متواافق معاك

• عجبني
التفاعلات: Alexander_Alakbr
انا بضرب بغباء

• عجبني
حاول تشغل نفسك باي حاجه زي الچيم مثلا اهو منه تبني جسمك وتستفيد وتريح بالك شويه بس معتقدش هتعمل كده وانت هنا في المنتدي يعني بس حاول

• عجبني
انا لما بيقف عروقه شاده ونافر ومش طرى للاسف ناشف

• عجبني
يسطا انا هنا علطول ف المنتدى ومش هكدب عليك بدخل مواقع برضو بس بستحمل ومش بضربها بنام وتنزل مني انا بسيطر ع نفسي

• عجبني
انا بطلتها ٨ سنين ههههه ورجعت بقوه

• عجبني
هههههه اه للاسف

• عجبني
التفاعلات: Alexander_Alakbr و ميكانيكي نسوان😍😂
شكراااا لكل اللي قدم رايه ومسفدناش منو 😂😂😂😂😂😂 و**** اللي مصبرني علي المنتدي ده اعضائه الجامدين ودمهم الخفيف وقصصهم الحلوه

• عجبني
التفاعلات: زبى هايج
  • عجبني
التفاعلات: ميكانيكي نسوان😍😂
  • عجبني
التفاعلات: ميكانيكي نسوان😍😂
حاول دائما تبقي مع ناس متقعدش لوحدك هتقلل منها كتير

• بيضحكني
التفاعلات: حورس المصري و Alexander_Alakbr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ههههههههههه

• عجبني
التفاعلات: زبى هايج و ميكانيكي نسوان😍😂
فكر كيف انك حقير ووضيع وان **** مطلع عليك وانت تمارس هذا الفعل

فكر بانك رجل والرجال لا يفعلون ذلك

فكر بوقتك الذي يضيع باشياء لا طائل منها غير التحقير والتصغير وانعدام الثقة بالنفس

الموضوع صعب جدا واذا تمكنت من التغلب عليه لن يكون النجاح في الحياة صعبا عليك ان شاء ****

• عجبني
التفاعلات: ميكانيكي نسوان😍😂 و Alexander_Alakbr
فكر كيف انك حقير ووضيع وان **** مطلع عليك وانت تمارس هذا الفعل

فكر بانك رجل والرجال لا يفعلون ذلك

فكر بوقتك الذي يضيع باشياء لا طائل منها غير التحقير والتصغير وانعدام الثقة بالنفس

الموضوع صعب جدا واذا تمكنت من التغلب عليه لن يكون النجاح في الحياة صعبا عليك ان شاء ****
ان شاء ****

اي حد عنده اقتراح لحل المشكله دي يقول الحل او مش حل اوي يعني حاجه عشان اللي زي امثالي اللي مش بيبطل يعملها يعني حل يخفف منها شويه عشان احنا شويه لقدام من كتر ضرب العشرات الواحد هيبقي عنده ضعف جنسي 😂😂دا لو اتجوز اصلا
بدون تجريح يا شباب
انا قلت شوية انكش المنتدى

بدون تجريح يا شباب
لو لقيت قولى 🙃

و علي فكره بعد ما تبطلها ٣ او ٤ تيام و دا بنسبالي كان اعجاز ساعتها حاسيته هادي عادي مش بيقف ع اي حاجه و هوا بقي ادمان ليا و لمعظم الي هنا ف انتا متعود تضربها حتي لو مش هايج ف كنت بقول هخش المنتدي و مش هضربها بيقف بقوم ضاربها برضو ف ناوي مش تضربها مش تقرب من السكس خالص روح العب ضغط لغايت ما نفسك يتقطع كل ما تفكر تضربها شهر واحد و هتلاقي عندك بينش ابن وسخه😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%