NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عُمَرُ اَلْجِيْزَاْوِي👑❤️

respectable but dirty🤙
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
😂صباح الخير بتوقيتي
بما اني عملت موضوع عن العادة السرية للولاد فكان لازم اعمل للبنات 😂عشان حقوق المرأة وكده

امتي اكتشفتي ان عندك عضو تناسلي؟
جربتي تدخلي حاجة جواكي وانتي كام سنه؟

😂😂هتدخل تعلق يا احمد وتقول انحرفت يا عمر هقولك لا حياء ف العلم

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: أفنان
😂صباح الخير بتوقيتي
بما اني عملت موضوع عن العادة السرية للولاد فكان لازم اعمل للبنات 😂عشان حقوق المرأة وكده

امتي اكتشفتي ان عندك عضو تناسلي؟
جربتي تدخلي حاجة جواكي وانتي كام سنه؟

😂😂هتدخل تعلق يا احمد وتقول انحرفت يا عمر هقولك لا حياء ف العلم
@solwo القصة العظيمة يا فنانة 😂

متابع بصمت 😂🤐

بالاجازة بين رابعة ابتدائي وخامسة كان عندي فراغ وزهقانة وطول عمري قلبي حنين يعني قلت اعمل سيرش الناس بتجيب عيال ازاي بجد😂 ويوم كامل بعركة بويضة وحيوانات منوية وانا عاوزة اعرف طيب الحيوان المنوي بيوصل البويضة ازاي 😂 ووصلت يعني ف مش رضيت بالنتيجة برضو قلت عاوزة اشووف بعيني اتأكد😂 وبحثت لغاية ما وصلت لاول مقطع سكس كامل بتاع هنود وكنت فرحانة اوي😂 ( دلوقتي لو شفته معدتي هتقلب😂😂) وحسيت باثارة بكسي واني عاوزة المسه واضغط عليه ، وكالعادة لازم افجر الاوضاع كنت بضغط عليه بشماعة هدوم😂😂 وعجبني الموضوع وبقيت كل يوم اشوف وعرفت الناس ازاي بتعمل العادة مش بالشماعة 😂😂😂 وسلام🤝

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مافيا مصر2023, Adamz6969, Comfort zone و 4 آخرين
بالاجازة بين رابعة ابتدائي وخامسة كان عندي فراغ وزهقانة وطول عمري قلبي حنين يعني قلت اعمل سيرش الناس بتجيب عيال ازاي بجد😂 ويوم كامل بعركة بويضة وحيوانات منوية وانا عاوزة اعرف طيب الحيوان المنوي بيوصل البويضة ازاي 😂 ووصلت يعني ف مش رضيت بالنتيجة برضو قلت عاوزة اشووف بعيني اتأكد😂 وبحثت لغاية ما وصلت لاول مقطع سكس كامل بتاع هنود وكنت فرحانة اوي😂 ( دلوقتي لو شفته معدتي هتقلب😂😂) وحسيت باثارة بكسي واني عاوزة المسه واضغط عليه ، وكالعادة لازم افجر الاوضاع كنت بضغط عليه بشماعة هدوم😂😂 وعجبني الموضوع وبقيت كل يوم اشوف وعرفت الناس ازاي بتعمل العادة مش بالشماعة 😂😂😂 وسلام🤝
😂😂😂😂🙂🙂🙂🙂😂🙂🙂😂🙂😂🙂😂🙂😂🙂😂🙂😂🙂😂مكنتش متوقع الصراحة

• بيضحكني
التفاعلات: solwo
  • عجبني
التفاعلات: armoty
😂😂😂😂🙂🙂🙂🙂😂🙂🙂😂🙂😂🙂😂🙂😂🙂😂🙂😂🙂😂مكنتش متوقع الصراحة
عارفة متأكدة انك مش متوقع عادي يعنيانا نفسي متوقعنيش😂🤝

عارفة متأكدة انك مش متوقع عادي يعنيانا نفسي متوقعنيش😂🤝
😂😂😂😂😂طب تسمحي بسؤال

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احا

• عجبني
التفاعلات: كسك متعتى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%