NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية العائلة السورية ـ سبعة أجزاء 18/1/2023

تم دمج الجزء الثاني
برجاء مع وضع جزء جديد يتم ابلاغنا في قسم الدمج
مش عارف بياجي منين لسه جديد
قولي الخطوات بالظبط لو سمحت
يعني اضغط ع الرئيسيه ولا ودور ع قسم الدمج
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: صاحب نفسي و زهايمر
ازيكم عملين ايه
انا احمد عندي 25 سنه وابويا وامي متوفين
عندي اخ كبير متجوز وقاعد ف بيت لوحدو عندو عيل وبنت
انا قاعد في بيت لوحدي بيت عباره عن دورين
دور السحري او ارضي
اوضتين وحمام ومطبخ وصاله
والشقه الي فوق نفس النظام بس في اوضه زياده واكبر بقي البيت 150 متر
انا كنت عايز اجر الشقه الي فوق عشان بس محسش بالوحده ف البيت وكده
وانا الحمد **** معايا فلوس كتير وكده ورث من امي وبويا واخويا كذالك عندو اكتر مني كمان
ف يوم دخلت ع جروب بلدنا وقولت شقه للاجار وكتبت موصفاتها بعدها بربع ساعه واحد رن عليهة
الو
الو السلام عليكم
وعليكم السلام مين ياغالي
انا حكيتك مشان الشقه الي بدك تاجره
قولتلو ايوه حضرتك سوري
قالي نعم
قولتلو اهلا وسهلا حضرتك تعرف تقبلني وتشوفها بنفسك واتفقنا ياجي ف نفس اليوم العصر
واتقبلنا وكان راجل بصراحه زي القمر ومعاه ابنو 17 سنه سلمت عليهم وابنو زي القمر
وعرفتو عايز اجر الشقه ليه وهو شافها وعجبتو جدا وقالي كويسه اوي وقالي سعرها كام
قولتلو الي انت عايز تدفعو قالي انا مابعرف ف الاسعار انا اجيت من سوريا من 6 شهور
وكنت ساكن ف شقه صغيره ولما شوفت المنشور تبعك حبيت اشوف الشقه
قولتلو حضرتك شغال ايه قالي شغال بمصنع الغزل ونسيج قولتلو شوف انا عارف ان الدنيا غاليه
وانا بصراحه حبيتك وانا الحمد **** مستوره ومش محتاج فلوس انا بس مش عايز اقعد ف البيت لوحدي بتخيل ان بيكون في ناس فوق ف الشقه بليل وضحكنا
شقتي كانت لوكس الوكس جهزه من كل حاجه
قالي يعني لسه ماحكيت كام الايجار شكلها غاليه كتير الشقه الي ساكن في حاليا 850جنيه غير الغاز والكهربا
قولتلو هو انت معاك ابنك بس
قالي لا انا وابني وزوجتي وعندي بنتين كبار
قولتلو *** يخليهملك
شوف انا حبيتك انا اول 3 شهور هاخد منك 100 جنيه بس ضحك وقالي ياخي لا تلعب باعصابي ضحكت وقولتلو انا مش بهزر
انا مكنتش عايز اخد منك فلوس اول تلت شهور
انا هاخد منك اول تلت شهور مقدما 300 جنيه كاش كمان وضحكنا وبعد ال3 شهور هاخد منك 500 جنيه ف الشهر وملكش دعوه بالميه ولا بالكهربا انا هبقي اخد منك كل شهرين او تلت شهور حق شهر من الميه او الكهربا يعني كل 3 شهور هاخد منك حق شهر كهربا ومي وغاز
وقولتلو شوف كمان ده مواسير الغاز يعني مش هتحتاج انابيب قالي جد يعني ماراح اشتري انبوبه غاز قولتلو ايوه ليه الشقه الي عندك مفهاش قالي لا ماعندهم قولتلو وانت شاري انبوبه قالي لا ماجره من صاحب البيت كل شهر ب50 جنيه
ضحكت وقولتلو البيت بيتك وقت ماتحب تاجي تسكن ده رقمي رن علي وانا هكون موجود وهجيب كام واحد من صحابي نطلع معاك العزال شكرني وقالي قريب هكلمك
قولتلو ف اي وقت ياغالي شرفتني
قالي انت مو متزوج ضحكت وقولتلو لا لسه
انا لو متجوز كنت ضيفتك بس انا مكسوف منك
معنديش حد يعمل حاجه وضحكت
قالي لا كفايه كرمك مع السلامه ومشي
وبعد اسبوع رن علي
الو استاذ احمد
قولتلو ايه يابوعمار ده ابنو هو اسمه محمد
قالي *** يخليك عايز شباب ينزلو معي العزال تبعي مامعي حد قولتلو عنيه حضرتك فين قالي ع المكان اخدت عربيتي ومشيت كانت عربيه شفروليه اوترا كنت جيبها ب 150 الف بقالها فتره
اخدت العربيه وروحت ع السوق رقبت 5 رجاله
وروحت ع البيت كان ابو عمار وقف تحت مع الجماعه اخدتو هو والرجاله وطلعت فوق
كانت كل حاجه زي ماهيا يدوبك السرير والدولاب مفكوكين قولت للرجاله فكو كل حاجه يارجاله والعربيه هتكون تحت نزولوها وهنروح البيت الجديد تطلعو الحاجه وتركبوها ومليش بركه الا انتم والرجاله دمها حامي وشتغلو علطول وقولت ل ابو عمار فين شنط الهدوم قالي هون
كانو 4 شنط غير غير البطاطين
قولت ل 2 من الرجاله ينزلو الحاجه ف العربيه تحت بتاعتي وقولت تعالي عايزك يابو عمار
قولتلو الشقه معلش عايز حد يروقها انا مش بقعد فيها خالص لو تبعت الجماعه معايا ف العربيه ومعانا عمار يروقو الشقه ع ما الرجاله تخلص وانا هوديهم وجيلك قالي تكرم عينك ياعمار
تعالي روح مع الاستاذ احمد وخود امك واخواتك واحكي ل امك تروق الشقه ع مانجيب العزال وناجي قالو ماشي نزلت تحت معاه قولتلو منور ياعمار قالي تسلم ياعمو
قولتلو عمو مين قولي ياحمد عادي انت هتكبرني ليه ونزلت تحت وركبت العربيه والرجاله كانو دخلو الشنط ف الشنطه
وعمار كلم امو ولقيتهم قربو مني قولتلها اتفضلي يام عمار ام عمار ركبت جنبي وعمار واخوتو ورا والصراحه تتقال الام والبنات احلي من بعض كانو كبار بس مايعدوش ال25 سنه ع ما اظن
وطلعت بالعربيه وام عمار قالتلي انت قاعد لوحدك يا استاذ احمد قولتلو استاذ مين انا احمد بس انتي هتكبريني ليه قولتلها انا ابويا وامي متوفين من 5 سنين وعندي اخ متجوز وعايش لوحدو ف بيت تاني وحكيتلها عايز اسكن الشقه ليه وهيا والبنات لبسين بلطو طويل كده
واحلي حاجه انهم محجبين وزي القمر
قالتلي انت عندك كام سنه ياحمد قولتلها 25
قالتلي ماشاء *** مو باين عليك قولتلها ليه شكلي كبير قالتلي لا صغير كتير بحسبك 20 سنه
قولتلها لا كده صغير اووي وضحكنا والبنات الي ورا ولا بيضحكو ولا بيبصو علينا اصلا وانا بصراحه مكنتش مهتم خالص
الي كان بيكلمني مع امو عمار بس كان شب يتحب بصراحه قولتلها عمار في مدرسه ايه قالتلي ايم المدرسه قولتلو يابختك دي جنبنا وقالي ايوه عرفت وكنت فرحان اوي لما عرفت ان الشقه جنب المدرسه انا كنت بركب موصله بموت ف الزحمه قولتلو يلا كلها 5 دقايق مشي وتوصل
امها قالتلي طبعا انت عرفت عمار قولتلها عمار بقي حبيبي خلاص قولتلو بتعرف تلعب بلاستيشن ياعمار قالي انت عندك قولتلو ايوه و5 كمان قالي بجد قولتلو ههه بجد قالي انا هنام عندك تحت ضحكنا وقالتلي دي مرام الكبيره 25 سنه
ودي شاميه20سنه قولتلهم اهلا وسهلا
الاتنين ردو ف نفس نفس واحد اهلا بيك
قالتلي وانا اسمي ماجده 45 سنه بس قولي ام عمار قولتلها نورتي الحاره يا ام عمار قالتلي وصلنا قولتلها ايوه الحاره بتاعتنا هاديه خالص وكل واحد ف حالو يعني لو احتاجات جارك مش هيكون موجود نزلو ووريتهم البيت وعجبهم الوجهه اوي والبلكونات
قولتلهم اتفضلو اطلعو الشقه الي فوق للمفتاح ف الباب هما طلعو وقولت ل عمار خليك معايا
شلت الشنط انا وهو دخلتها عندي
وهو قالي شقتك حلوه اووي ياحمد قولتلو لو حبيت تنام تعالي اوريك اوضتك شافها قالي حلوه اووي قولتلو يوم ماتكون عايز تنام عندي اوضتك اهي انت زي اخويا دلوقتي
طلعت نديت ع ام عمار طلعتلي بره الشقه قولتلها روقي الشقه برحتك وده مفتاح شقتي تحت فيها كل حاجه عايزها لنضافه وقولتلها نص ساعه بالظبط وهيجيلك واحد هنا اول مايضرب الجرس خلي عمار يفتحلو وانتي خدي البنات ونزلي تحت ع مايخلص الي جاي يعملو
قالتلي هو هيعمل ايه هنا
قولتلها هيعمل ستاير نفخ ع البلكونه يعني لو حد عايز يعمل حاجه ف البلكونه ينشر هدوم اي حاجه محدش من الجيران يشوفه قالتلي مالوش لازمه
قولتلها لا ماينفعش
وسبتهم ومشيت والرجاله كانت بتحمل واتنين بيحلو العزال وكلمت الراجل قالي انا ف الشقه وهشتغل قولتلو بسرعه عشان العزال ساعه وياجي قالي مش هطول كلها نص ساعه قولتلها ع البلكونتين قالي ايوه انا معايا ناس معايا عشان نخلص بسرعه قولتلو اشطا وانا هعدي عليك احسبك عده ساعه والعربيه اتحملت وكلو تمام وخدت ابو عمار وركبت عربيتي وقعدنا نتكلم
وصلنا وقولت للرجاله يلا يارجاله
ساعه زمن كانت كل حاجه ف مكانها وكلهم طلعو وفضلت انا وابو عمار تحت ف شقتي نتكلم
ف امور عاديه ليه متجوزتش لسه والخ الخ
وانا لسه بنت الحلال مجتش
وانا مش مستعجل وام عمار نزلت قالت الشقه تحفه يابو عمار قالها ايوه جميله
اعزروني ياجماعه انا لساني مش واخد ع الكلام السوري ف انا هتكلم مصري عادي
قولتلهم انتم ف بيتكم وان شاء **** مش هنختلف ف حاجه ولو في اي تقصير انا سداد
ابو عمار قالي انت بتشتغل ايه
قولتلو انا يابو عمار ابويا سبلي انا واخويا ورث وكذالك امي وعندنا انا وخويا ارض ع اول البلد مباني وماجرينها لواحد بيجيب لينا كل سنه رز وكل حاجه قالي ماشاء ****
قولتلو وانا فتحت محل حلاقه ف نص البلد وموجود في صانيعيه تمام وباخد منهم شهريه
وجنب المحل موجود كوافير بتاعي بردو
والكوافير بيتحجز ف نص البلد واي فرح لازم يروحو كوفير نضيف والناس الي جوه نضاف
ودي اهم حاجه ف الشغل وانا عايش ع كده والحمد** معايا فلوس ف البنك تعيشني لسنين اودام قالي ** يديمها عليك نعمه يابني
قولتلو تسلم ام عمار قالتلي من بعد اذنك ياحمد هقوم اعمل شاي نشربو انا والبنات وعملكم كمان
قولتلها الجو برد 🥶 افتحي التلاجه هتلاقي لبن وعندك السحلب وعملي سحلب احسن قالت اي منيح السحلب
قولتلها اتفضلي البيت بيتك
قعدنا نتكلم وقولت ل ابو عمار عايز اقولك ع حاجه قالي اتفضل قولت يا ام عمار بعد اذنك دقيقه قالتلي نعم
قولتلها موجود اوضه فوق فاضيه وانا كنت عايز اربي فراخ فيها ليه انا بس مش فاضي ليهم ايه رايك اجيب ليك الفراخ والعلف وانتي تخلي بالك منهم والنص بالنص قالتلي كتير هيك و**** كتير النص قولتلها هو في غيري يام عمار وضحكنا قالتلي اي خلاص ماشي تكرم عينك متل مابدك
والبنات كانو خلصو روقان الشقه واحنا كنا شربنا السحلب وابو عمار قالي هنطلع ننام بقي تصبح ع خير وانت من اهل الخير ياغالي اتفضل
قفل الباب وانا بصراحه كنت عايز انام

( ابو عمار بيقول ل ام عمار معقول احمد معاه كل ده قالتلو اكيد مش شايف البيت عامل ازاي
قالها اول ماقالي الاجار 100 جنيه انا افتكرتو نصاب وبدو يقتلنا ف الشقه وضحكو وقالتلو ****يزيدو شب كتير منيح وكمان حلو
انا كنت لوني قمحي شعري قد الصباع الصغير كده راجع لورا طولي 170 جسمي حلو ماليش بطن خالص عندي عضلات بطن بس ع الخفيف كده
ووشي حلو يعني مقبول مش هفشخ في نفسي يعني وعلفكره القصه دي حقيقه 70ف الميه



المهم


ام عمار قالتلو واحنا ف السياره بتاعتو كنت منتظره انو يبص ع البنات ف المرايه ماعملها حتي لما عرفتهم عليه حكالهم اهلا وسهلا بس ومابصلهم حتي قالها اي شب كتير منيح
قالتلو ياريت يتجوز بنتنا شاميه
قالها نامي ياماجده احنا مجرد سكنين عندو وخلص قالتلو اي عندك حق
وقالتلو يلا تعالي نام معي بقالك اسبوع مالمستني ابنك كان بينام معانا بالغرفه دلوقتي ف غرفه لوحدو وقالها يلا ومحمد راح يبوس ماجده من شفايفها وقعد يبوس فيها وهيا مسكت زوبرو تلعب في لما وقف ونام ع ضهرو وهيا نزلتلو البنطلون ونزلت ف زوبرو مص وزوبرو كان 14 سنتي وكانت بتبلعو كلو وهيا وقفت ع ركبتها
وقالتلو عايزك تلحس كسي قالها حكيتلك بقرف من كده هيا ماتكلمتش ورفعت القميص ونزلت الكلوت وركبت ع زوبرو وقعدت تنط ع زوبرو ااااه اااااه تعبانه اوووي كسي تعبان محروم من زوبرك
وهيا تتنط عليه وبزازها طلعت من القميص لبرا وكانت كبيره وبيضه والحلمه وردي وكسها وردي
وهيا فضلت تنط ع زوبرو وهو مسك وسطها
لحد مانزل ف كسها ونامت جنبو وقالتلو هروح اخد دش قوم قالها مش قادر بكره هتشطف انا واخد اجازه من الشغل اسبوع
قامت راحت الدش وهيا بتقول ولعتني يامحمد وسبتني قعدت تلعب ف كسها اووي لحد مانزلت عسلها واتشطفت ونامت صحيت الصبح الساعه 10 رنيت ع ابو عمار صباح الخير قالي صباح النور قولتلو فطرتم قالي لا لسه هنزل اجيب فطار
قولتلها طب ابعت عمار بعطيك الفطار افطر وروق نفسك وننزل نجيب اكل للبيت
عمار نزل عطيت ليه صانيه من خيرات الريف
قالي انا هشيل دي كلها وضحكنا وطلع وانا كنت بلبس عشان اروح اخد فلوس المحلات
وابو عمار رن عليه متشكرين ع الفطار ده قولتلو بالف هنا دلوقتي احنا جيران والجيران لبعضيها وضحكنا قالي تعالي افطر قولتلها سبقتك افطر انت بالف هنا وانا هستناك ننزل نروح مشوار كده ونروح نجيب اكل للبيت عشان انا كمان محتاج عندي قالي خلاص تمام شوي وبجيك
بعد ربع ساعه نزل طلعت معاه بالعربيه
عديت اخدت فلوس الشهر
وهو شاف المحلات وقالي كتير حلوين
قولتلو لازم الحاجه تكون حلوه عشان يجيلك الزباين الحلوه بردو
وطلعنا ع السوق اشتريت فواكه ليه وليه واكل للبيت وهو حاسب ع اكلو وانا حسبت ع اكلي وروحنا دخلت العربيه الجراچ
دخلت الحاجه عندي وكلمت ابو عمار قولتلو انا نسيت يابو عمار معلش جيب ام عمار معاك وتعالي نرجع السوق نجيب حاجات الفراخ زي العلفه والحاجات الي هتحتاجها ام عمار
قالي انا مش قدر انزل تاني هبعتلك ام عمار وعمار معاك اخدتم ونزلت اشتريت كل حاجه
وعمار قالي انت عندك بالبيت واي فاي
قولتلو ايوه عندي قالي ممكن تعطينا الشبكه قولتلو عنيه بس نوصل وهعطيها ليك قالي لا مش ليه انا مش معايا تلفون اختي مرام معاها تلفون دخل فيه الشبكه قولتلو حاضر
قالي شو نوع تلفونك ضحكت وقولتلو ايفون 13
قالي **** انا اسمع انه حلو اووي قولتلو ايوه
امو قالتلي اصل ممنوع حد فيهم يشيل تلفون
قولتلها اشمعنا الكبيره قالتلي مرام
مرام كانت اتجوزت ف سوريا وحصل مشاكل بينها وبين جوزها واطلقت وهيا قاعده معانا
وشاميه بتدرس كانت ف سنه اولي جامعه
بس مصاريفه كترت ع محمد ف شاميه خرجت من سنه اولي ومصاريف الجامعه ف مصر كتير
وعمار اهو ف الثانوي ف 2 ثانوي اتاخر سنه من الدراسه قولتلها خير بكره هتجيلك واحده بتبيع فراخ كويسه خودي منها الي يكفيك اشتري كتير لو هتقدري عليهم وضحكت
وقولت ل عمار ها وانت عايز تطلع ايه قالي مهندس او دكتور اي شئ بس ما اشتغل متل بابا كتير شغلو صعب وبياجي تعبان قولتلو ادرس بس انت و*** هيوافق ويكرمك قالي انا هخلص الثانوي وهقعد ف البيت متل اختي
قولتلو ياسيدي انت هتكمل دراسه ولما * يكرمك واحسب انت اخدت مني كام تبقي اعطهملي تاني اعتبرهم دين عليك ولو *كرمك جيبهم قالي ولو مكرمش ضحكت وقولتلو انا مسامح ببص ع ام عمار حسيتها هتعيط
قولتلها مالك وقفت العربيه
قالتلي مابعرف ليش بتسوي معنا هيك شئ
قولتلها عمار اخويا الصغير واحنا بقينا جيران وانا لوحدي ف البيت و*** كرمني وانا مكملتش دراسه بسبب مشاكل ف العيله وكانت اخري ثانوي
وياستي بقولك عمار هيرجعلي الفلوس تاني صح ياعمار ولا مش هترجع حاجه ضحكنا وقالي هترجع ومشيت تاني وصلنا طلعت الحاجه فوق انا وعمار دخلت نمت عملت الفون صامت
صحيت بعد العصر تلفوني رن 20 رنه من ابو عمار كلمتو وقالي مش بترد ليه قولتلو كنت نايم معلش قالي كنت عايزك تتغدا معانا قولتلو مينفعش يابو عمار انا هتحرج اكل معاكم
وكمان عشان ولادك ياكلو برحتهم
قالي عمار هينزلك بالغدا بتاعك وبعد كدا هتتغدا معانا قولتلو *** يسهل
كانو عملين اكل سوري كان جميل اووي مكنتش متعود عليه انا اكلي كلو عادي زي الارياف
معندناش محلات اكل سوري فتح عندنا ناس سوريين بس انا مش مرتاح لاكلهم
بعد ساعه عمار اخد الصنيه وابو عمار وام عمار نزلو المغرب عندي قعدنا نتكلم وفتحنا البلاستيشن وابو عمار كان لعيب كوره هو وعمار والبنات دخلو كمان قعدو بيتفرجو وكانو بيضحكو
وانا بصراحه كنت فرحان اووي بيهم وبقعدتهم معايا الي كان مهيجني بقي جسم ام عمار عبايه بيتي صدرها مرفوع وحلماتها واضحه ع خفيف
وطيزها المدوره والعبايه الزهري ووشها الابيض
انا كنت بضرب عشرات بس مش كتير
زوبري 18 سنتي طخين
وهيا كل ماتتحرك بزازها ترج يمين وشمال
والبنات لابسه ترنج بس واسع عليهم
اتغلبت من عمار وكان بيلاعب ابوه متش
وام عمار قالتلي فين السكر قولتلها عندك قالتلي فين البرطان خلصان قولتلها دقيقه اجيبلك وقفت دخلت المطبخ وهيا وقفت بتعمل سحلب
وضهرها ليه انا فضلت ابص ع طيزها وزوبري وقف نص وقفه عطيت ليها السكر وخرجت
وسهرنا مع بعض وكلهم طلعو الا ابو عمار
وقالي ام عمار قالتلي ع موضوع عمار قولتلو ايوه
قالي هطلب منك طلب قولتلو اتفضل قالي بنتي شاميه نفسها تكمل دراستها وانا مش قادر ع مصارفها سيبك من عمار ده راجل وهيعتمد ع نفسو مش عايز يحصل ل شاميه زي مرام
تقعد بالبيت لو حصل اي حاجه
قولتلو عنيه شوف انت عايز كام وقولي وانا عنيا ليك قالي هكتب عليه شيك ان اخدت منك فلوس
قولتلو عيب يابو عمار تقول كده
وطلع فوق وانا سهران عمار نزل وقالي دخل الشبكه دخلتها وطلع تاني وانا فضلت قاعد
وقعدت العب ف زوبري وانا بتخيل ام عمار وجسمها النار وقعدت العب ف زوبري وبتخيل انها قعده ع زوبري وانا ع السرير
الباب خبط فتحت كانت ام عمار بنفس البس دخلتها وقالتلي دخله المطبخ انا هجمت عليها وزوبري ع طيزها وايدي كاتم بوقها وهيا اوعي اوعي عني بتعمل ايه وانا مسكت الجلابيه من عند طوق صدرها قطعتها خالص
ومسكت بزازها من الستيان وقعدت افعص فيهم
وطلعتهم برا وقعدت ابوس رقبتها وزوبري ف طيزها وماسك بزازها ولعب ف الحلمات
وهيا بدات تسيح معايا وقولتلها هنيكك يعني هنيكك ورفعت عبايتها من ورا وكانت عريانه
قعدت اضرب ع طيزها جامد وهيا اااه اضرب اووي كمان رفعت العبايه لفوق طيزها وطلعت زوبري ودخلتو ف ف كسها من ورا وكان مولع اووي نار وكسها ضيق وهيا تقول اااه اااه زوبرك كبير وانا اقولها اااااه ياشرموطه قالتلي عايز اقعد ع زوبرك الكبير ده قولتلها تعالي ونمت ع ارضية المطبخ وهيا ركبت ع زوبري وفضلت تنط اوووي وبزازها خرجتهم وتلعب فيهم جامد قولتلها هنزل هنزل ونزلت ف كسها وهيا اااااه لبنك سخن اووووي ولع كوسي فضلت انيك فيها زوبري وقف تاني ف كسها وقعدت انيك ف كسها وهيا تقولي زوبرك حلوواووي اكبر من جوزي بكتير نيكني وملي كسي بالبنك وانا انيك فيها جامد والغب ببزازها وقولتلها هنزل قالتلي جووه حووووه
ومسكت وسها وزودت ف النيك
لحد مانزلت لبني ف كسها
صحيت فجاءه وكنت بحلم وكنت مغرق البوكسر لبن قومت وقلعتو قولت يخربيت ده حلم
اتشطفت وكملت نوم
الساعه 10 الصبح جرس الباب رن بقول ف السماعه مين لقيت واحده بتقول انا يا استاذ احمد عرفت انها ام سعد بتاعت الفراخ قولتلها ادخلي يام سعد وفتحت البوابه من عندي وقعدت ف المدخل وانا رنيت ع ابو عمار كان لسه نايم ردت عليه ام عمار قالتلي حاضر هنزل اهو نزلت لبتاعت الفراخ وانا نزلت عشان ابقي احاسب
وانا قعدت ع السلم تحت وهما اودامي عند البوابه وببص عليهم وام عمار قاعده كانك قاعد ع قعده بلدي وطيزها عريضه اوي وانا بتخيل نفسي بنيكها زي الحلم زوبري وقف وانا بصراحه فضلت العب في بايدي من فوق البنطلون
خلصت وحسبت ام سعد اودامها
وشيلت معاها الفراخ كانت ف قفصين
طلعنا ع السطح هيا بتفتح الاوضه ودخلت وانا دخلت وراها ودخلت الفراخ الاوضه وانا بتخيل ان انا بنيكها هنا وزوبري قام تاني
وهيا مش مركزه معايا خالص كنت عايز اهجم عليه بس خايف تفضحني اووي
قالتلي ابو عمار قالي انك هتدفع فلوس شاميه للجامعه قولتلها ايوه مش مشكله مش كتير يعني قالتلي انا مش عرفه اقولك ايه محروجه منك اووي قولتلها عيب تقول كده وهيا دمعت وقالتلي لولا الي حصل ف بلدنا مكنش كل ده حصل
قربت منها وبقولها طب بتعيطي ليه دلوقتي
ياستي دول سلف وعلي الدفع المريح يعني برحتكو خالص ولو مجوش انا مسامح
مسحت دموعها وقولتلها خلاص بقي
وهيا قعدت تعيط ع حالتهم وحتي الشغل مع جوزها بقي خفيف والمرتب بقي قليل من وقت ماكورونا جات سيبنا سوريا وقولنا ناجي مصر وجوزي قدم ع شركه الشرقيون للسجاد دي وقالو عايزين سواق وطلع رخصه من مصر
وهو كان سوق ف سوريا
وحاليا يدوب المرتب بيكفيهم بالعافيه
قولتلها خلاص ياستي هتخليني اعيط انا كمان واخدتها ف حضني وهيا اقصر مني شويه
وهيا سكتت قولتلها جوزك بيقبض كام من الشركه قالتلي 3500 قولتلها خلاص شويه وهجيبلو وظيفه حلوه ومريحه كمان بس شوي كده
قالتلي متشكره اووي وحضنتني حضن برئ كده بس مكنش ليه برئ خالص وزوبري وقف ع لمس زوبري لبطنها ومش عارف هيا حست ول لا
قولتلها دلوقتي كان نفسي ابقي متجوز قالتلي ليه قولتلها عشان حضنك الدفي ده وبصراجه الجو برد ضحكت وقالتلي بكره تتجوز ومراتك تدفيك
وضحكنا وقالتلي لما يصحو هكلمك تفطر معانا
قولتلها لا مش هينفع انا هتحرج من بناتك وممكن هما كمان يتحرجو قالتلي لا مافي هيك قولتلها لا بردو ماينفع معلش اعذريني
قالتلي وانت ليه مش عايز تتجوز
قولتلها مش مستعجل بس
قالتلي اي اصل غريبه شب حلو متلك عندو بيت
يعني المفرود يتجوز ويملي البيت ده عيال
قولتلها ايووه صح بس لما نشوف بنت الحلال الاول دي هتبقي معايا لنهايه العمر
قالتلي شو رايك ببنتي شاميه
انا استغربت بصراحه
قالتلي ماتفكرش ان قولتلك كده عشان بيتك وفلوس لا **** بس عشان انت انسان محترم
واحنا حبيناك زي ابننا
قولتلها ده شرف ليه انتم ناس محترمه وانا حبيتكم بس انا معرفش بنتك احساسها اي من نحيتي يمكن كانت بتحب حد او بتكلم حد او عايزه تتجوز حد تاني ف انا مش هغصبها ع حاجه هيا مش عايزاه
قالتلي خلاص انا هتكلم معاها وهشوفها اذا هيا موافقه ولا لا قولتلها خلاص تمام
قالتلي وبالمره تتجوز بسرعه عشان تتدفيك وضحكنا وانا محروج قالتلي تعالي خد حضن عشان تحس بالدفه شوي ضحكت واخدتني حضن جامد وبزازها عند صدري من تحت
وجسمي سخن اووي وانا حضنها وببص ع طيزها من ورا كانت كبيره رجعت لورا قالتلي
يلا ننزل قولتلها يلا وانا طالعين قولتلها يابخت ابو عمار بيكي قالتلي ليش قولتلها بتدفي حلو اوي وضحكنا مع بعض قالتلي بنتي راح تدفيك كتير منيح بس انا مش ينفع ادفيك منيح قولتلها ماتتجوزيني انتي وهتجوزك دلوقتي وضحكت وقالتلي ماينفعش اتجوزك انا متزوجه
قولتلها اتجوزيني لساعه واحده بس اخد منك الحضن ده ف البرد قالتلي ساعه كتير ف حضن
قولتلها انا ممكن افضل حضنك طول اليوم حضنك كتير دافي قالتلي دافي بس
انا استغربت من كلامها وقولتلها لا مش دافي بس
قولتلها ينفع اخد منك اخر حضن كمان قالتلي خلص مش هنرجع تاني عشان حضن
قولتلها لا هنا ع السلم قولتلها ماتخفيش السلم مقفول ب الصاج محدش هيشوف حاجه
قربت منها وقالتلي حضن سريع قولتلها ماشي
حضنتها اوووي وكنت مكتفها وزانق زوبري ع بطنها وزوبري وقف وهيا حست بيها
وقولتلها حضنك حلو اووي قالتلي وانت حضنك جامد براحه شوي علي قولتلها ينفع احضنك من الخلف قالتلي لا ماينفعش قولتلها
عشلن خطري قالتلي بسرعه قبل ماحد يطلع
وقفت وراها وحشرت زوبري ف طيزها
وحضنتها من بطنها ولازق فيها وحرك زوبري ع طيزها المليانه وهيا مغمضه عنيها انا مسكت بزازها بايدي الاتنين وكانو طريين اوووي وهيا ف عالم تاني لما زوبري بقي صاروخ خليت ايد تمسك بزازها وايدي الشمال بتلعب ف كسها من فوق العبايه وهيا مش هنا قولتلها انزلي مصي زوبري
هيا كانت بتسمع وتنفذ نزلت ع الارض
طلعت زوبري وهيا مسكتو وتقولي اااه كبير اووي وطخين كتير ودخلتو ف بوقها لنص وقعدت تمص فيها وهبا تمص وانا مسكت راسها وانا بنزل لبني ف بوقها وهيا بلعتو كلو وقعدت ع الارض
وقولتلها اذا كان الجواز احسن من كده انا هتجوز بنتك خلاص ياحماتي
هيا ضحكت وقالتلي تعبتني ياجوز بنتي قولتلها لبني شربتيه كلو قالتلي اي كتير حلو
قولتلها قومي يلا ننزل وهيا بتظبط هدومها اخدت منها بوسه ف شفايفها جامد وهيا تجاوبت وقالتلي خلاص كفايه خلص وانا قولتلها احلي حما ف الدنيا وضحكنا ونزلت وهيا بتفتح الباب وقفت وراها وحشرت زوبري ف نص طيزها وقولتلها هتوحشيني ومسكت طيزها وعطيتها قلم ع طيزها قالت ااااه هيجتني اووي
نزلت تحت وزوبري وقف صاروخ من الي حصل
بعد نص ساعه رنت عليه وقالتلي تعالي افطر قولتلها لا انا فطرت وبعد شويه كلام قفلت وبعد شويه الباب خبط ونزلت بالفطار وقالتلي بعرف انك مش فطرت قولتلها قلبك دليلك يعني قالتلي اي يلا تعال نزلت الاكل وقعدت اكل وقولتلها ابو عمار فين قالتلي راح الشغل
قطع الاجازه وراح الصبح والعيال فوق
قولتلها اكلتي الفراخ قالتلي اي لا تشيل هم الصبح اكلتهم قولتلها كنتي قوليلي اجي اكلهم معاك وهيا ضحكت وقالتلي لا كفايه اكلتهم انبارح
قولتلها وحشني حضنك قالتلي كفايه
قولتلها ليه حضني وحش قالتلي لا بس مش عايزه اغلط معاك اكتر من هيك
قولتلها تعالي بس وقفتها وخدت حضن ومسكت طيزها اووي وفتحهم وقفلهم وقولها جسمك يجنن مش انتي مصيتي ليه الصبح تعالي ارد ليك الجميل بقي قالتلي ازاي قولتلها هتشوفي
قعدت ع المجلس وفتحت رجليها وكانت لبسه بنطلون تحت العبايه قلعتو ليه ومش لابسه كلوت
كسها كان وردي اووووي قالتلي شو راح تعمل
قولتلها همتعك زي مامتعتيني
ورفعت رجليها ف السما وشديتها شوي لما نامت ع ضهرها وكسها بيلمع وقولتلها كس بنتك حلو زيك كده قالتلي اي حلو متلي قولتلها هتجوزها وهفشخو ليها ونزلت لحس ف كسها وهيا ايييي حلو حلو كتير من زمان نفسي ف هيك وانا بدخل لساني ودخلت صباعي ف طيزها وهيا اااااااي ااااي ودخلت لساني ف كسها بنيك ف كسها وطيزها وهيا مسكت دماغي وراحت نزلت عسلها وكان كتير كانها مدفونه ومصدقت خرجت بقيت ادعك كسها بعسلها لما كسها كلو غرق عسل
نزلت البنطلون بتاعي علطول ودخلت صباعي ف كسها ودملو وطلعو وهيا اااه ااااه ااي ااااي
وانا طلعت صباعي ودخلت راس زوبري ف كسها
وهرا بقت تتلوي تحتي وتقولي ده ايه قولتلها زوبري وهيا اااااه ااااه دخلتو لنصو وكان كسها ضيق اوووي بقولها انتي بنت بنوت كسك ضيق اووي وهيا اااامممممم اااااه روحت مدخل زوبري كلو ف كسها وهيا ااااااااااااااه انا كتمت بوقها بايدي وقالتلي شقتني بزوبرك اااااه وانا بنيك فيها وهيا تصرخ وقولها كسك دافي اووي مولع ناار ع زوبري قالتلي اي دخل زوبرك دخلو وانا فضلت انيك فيها وكنت خلاص عايز انزل وقربت انزل قولتلها انزل فين لقيتها لفت رجليها ع ضهري وتقولي نزل لبنك جوه وانا بقولها انزلهم فين تقولي ف كسي وانا ازود ف النيك من الهيجان لحد مانزلت ف كسها وهيا تقولي اااااااه اااااااه سخن كتير كتير اااااه كسي بقي كلو لبنك
قولتلها عجبك زوبري قالتلي اي كتير منيح شقتني شق وانا زوبري لسه ف كسها خرجتو وكان كلو لبن قالتلي خليك ونزلت ع ركبتها ونزلت مص ف زوبري وتقولي لو انت ف النيك هيك راح تدلع بنتي كتير قولتلها انا هدلع بنتك ودلعك معاها
وهيا خلصت مص وكسها كان بينزل لبني هيا لبست الكلوت ع البن وقالتلي راح اخليهم ف كسي
قولتلها ابو عمار مش بينيك فيك قالتلي كل اسبوع مره وبينزل علطول قالتلي دي اول مره ليك قولتلها ايوه بس خبره من الافلام
قالتلي ماتتفرج عليها تاني قولتلها اتفرج ليه وعندي احلي واحده سوريا تحت زوبري
مسكت زوبري وقالتلي ده بتاع بنتي بس انا بمتعك لما تتجوز بنتي ومسكتو وقالتلي حلو كتير زوبرك
قولتلها تاجي نعمل واحد تاني قالتلي لا خلص
انا طالعه العيال صاحيين اخدت الصانيه وخارجه مسكت طيزها وقولتلها انا هفتح طيزك دي وشمطها بعبوص براحه وقولتلها دي تصبيره للمره الجايه عشان هفتحك من طيزك دي ياحماتي
وانا قاعد قعدت ف المحل شويه حلقت وكلو تمام
روحت ع العصر دخلت شقتي
قعدت العب بلاستيشن شوي عمار خبط فتحت ليه قعدنا نلعب شويه وقالي هو انت عايز تتجوز اختي قولتلو مين قالك قالي سمعت ماما بتكلم اختي فوق مردتش اقوله ان امك الي عايزه كده
قولتلو ايوه انا كلمت امك وهيا هتقول ل اختك واذا اختك وفقت انا هكلم ابوك مينفعش اكلم ابوك واختك ماتوفقش بعد كده ابوك هيكون محروج مني ف الداخله والطالعه قالي عندك حق
قولتلو طب وانت موافق ولا لا
قالي انا لو عليه موافق بس ده قرارها هيا قولتلو ايوه بس عايزين نعرف راي اخو العروسه
قولتلو واختك قالت ايه قالي بتقول ل ماما هفكر
قولتلو برحتها انا جعان انت اكلت قالي ايوه قولتلو العب انت لما ادخل اعمل سندوتش وشاي
دخلت عملت واكلت وماجده نزلت وقالت ل ابنها احمد فين قالها ف المطبخ
دخلتلي سلمت عليه وبوسته بوسه سريعه
وقالتلي انا كلمت البنت وقالتلي هتفكر وهتقولي قولتلها برحتها لو موفقتش هتجوزك انتي
ضحكت وقولتلها انا هتجوزها عشان خطرك انتي
هيا بنتك جميله ومؤدبه وكل حاجه
بس انا مكنتش بفكر ف الجواز دلوقتي
بس لما دوقت طعم الجواز منك حبيتو اووي
قالتلي وهتحبو اكتر لما تتجوز
قولتلها عايز احبو دلوقتي قالتلي الواد بره مينفعش قولتلها وريني بزك بس امصو بسرعه مش قادر قالتلي ع السريع طلعت بزها انا هجمت عليه مص وهيا قالتلي خلاص خلاص ودخلت بزها تاني وطلعت وانا زوبري وقف
فضلت شوي والمغرب ابو عمار وصل سلم علي وقالي هتشطف واكل وهنزل
المهم عده اسبوع
ف يوم الصبح ام عمار نزلتلي فتحت قالتلي محمد لسه نازل الشغل والبنت موافقه تتجوزك
بس انت كلم محمد بقي لما ياجي وفاتحو ف الموضوع قولتلها ماشي روحت شديتها لجوه
قالتلي خليني اطلع قولتلها هطلعك ع زوبري الاول وحشتيني اوووي حضنتها من ورا وزبري وقف قولتلها شوفتي عامل ازاي ف طيزك
قالتلي سيبني بقي قولتلها ريحيني الاول
انا تعبان قالتلي وانا كمان بس العيال يصحو يدورو عليه قولتلها محدش هيدور تعالي بس
وانا حضنها من ورا ولسه عند الباب قولتلها اقلعي العبايه دي وريني لبسه ايه تحتها ايه
قلعتها ونهار ابيض قميص نوم شفاف كلوت وسنتيانه بس اسمر يجننو

20211012-213240
قولتلها ايه القمر ده وريني طيزك كده طيزك تجنن لفي نفسك خليني اتمتع بطيزك

KKckb-U7-BZlf-FBn-WWE-XEAkq-RLE

KKckc-Wwv-Ibf-FBn-WUtx-XIAkcqe-S
قولتلها اااااه يابنت المتناكه
انا قلعت ملط خالص ووقفت وراها وحشرت زوبري ف طيزها ونازل طالع ومسكت بزازها
افعص فيهم وقولتلها تعالي ندخل الاوضه وقبل ماتدخل كنت مقلعها ملط
اخدتها ودخلت الاوضه قولتلها نامي ع ضهرك انا زوبري تعبان نامت ورفعت رجليها وكسها بيلمع
وزوبري ناشف روحت مدخل زوبري ف كسها مره واحده وخرجتو وكان مبلول من عسلها

LAqa-JZll-R0a-FCq-T0-NNX0-AICNte
وقولتلها كسك مولع نار يلا عشان هولعو اكتر ودخلت زوبري مره واحده ف كسها وهيا بدات تصرخ ااااااه اااااااه اااااااه ناااااار ااااااااه
وانا ازود ف النيك وهيا اااااااااه براحه براحه مش قدره خرج زوبرك خرجو انا خرجت زوبري هيا مدت ايديها تدعك في كسها اما نزلت وانا دخلتو علطول مره واحده وهيا ااااااه براحه كسي براحه وانا ازود وركبت فوقها وفضل انيكها ع نفس الوضع ده 10 دقايق لما نزلت ف كسها وكسها طلع لبني ونزل ع خرم طيزها
قولتلها طيزك دي هتجنني بس مش وقتها خالص ياحماتي قولتلها اطلعي البسي ولما ياجي هطلع عندكم وطلب ايد بنتك من جوزك
ولبسها الشبكه ولبسك زوبري ف طيزك ف نفس اليوم قالتلي انت هتفضحنا
قولتلها ماتخفيش هيا خرجت وانا زي منا نايم ملط وعمار ف المدرسه
وام عمار نزلت تاني العصر تعطيني الغدا من ايد بنتها ونكتها قبل الاكل ع السريع ونزلت ف كسها بردو وهيا طالعت وانا خلصت الاكل
ونمت من النيك صحيت بعد العشا وكلمت اخويا ياجي بسرعه ووصلي وقولتلها ع بنت الي فوق عشان يتكلم معايا وقولتلو البيت تحت موجود هتجوز في مش عايز منها غير شنطه هدومها بس وكمان مش عايز الشنطه قالي برحتك الي انت عايزو كلمت ابو عمار عرفت انه فوق قولتلو انا جايلك انا واخويا الكبير قالي اتفضلو تنورو
طلعنا وسلم ع اخويا وقالو احنا عايزين نطلب ايد بنتك ل اخويا وابو عمار كان فرحان وقالي موافق
وقرينا ****** واتفقنا اننا نجيب شبكه للعروسه
واخويا بركلي وقالي لما تروح تجيب الشبكه قولي
يوم الشبكه روحنا وجيبنا شبكه ب 35 الف ج
وعملت ورق الجواز طلع عيني
وكانت البنت فرحانه اووي وهيا زي القمر
اختها كانت بشوفها بزعل اووي ان دي مطلقه كانت احسن من اختها الصغيره وجسم احسن الف مره اليوم عده واشتريت ليها تلفون نتكلم وبقيت افسح فيها هيا واختها مع بعض واختها بقت تتكلم معايا عادي وتضحك وتهزر
وكنت بخطف بوسه من شاميه
وكانت بترفض وحددنا معاد الفرح ف قاعه قريبي كلهم واهلها بس وخلصنا واختها مرام كانت لبسه فستان 👗 وكانت قمر احلي من العروسه
ودخلت الشقه وكلو روح بيتو وانا قاعد معاه
بقيت اهزر معاها وكنت جايب حبايه فياجرا عشان اول ليله تحلف بيها طول حياتها
اخدت الحبايه وانا باكل وهيا ف الاوضه ودخلت عليها كانت لبسه قميص نوم طويل شويه وسود

minilien-6
قولتلها ايه القمر ده وبزازها طالعه لفوق وقربت منها وقولتلها اخيرا بقيتي مراتي
وخدت منها بوسه ف شفايفها وهيا وقفه قولتلها
مالك قالتلي خايفه شوي
قولتلها انتي بقيتي مراتي ملكي لوحدي مسكت بزازها الاتنين وقولتلها دول كمان ملكي وحسست عليهم ودخلت ايدي من عند فتحت القميص من تحت ومسكت كسها كانت مش لابسه حاجه تحت قالت اااه قولتلها انتي مش لابسه حاجه قالت لا
قولتلها كده احسن نامي ع السرير نامت ع السرير نمت فوقها بوس وتحسيس ع بزازها ومسكت ايديها الاتنين بايدي وصدري بيفعص ف بزازها
وقولتلها انتي حلوه اووي
قولتلها اطلعي ف الحمام خودي دش وروقي نفسك لسه برحتنا المهم ماتخفيش
طلعت وانا قاعد قلعت كل هدومي ودخلت عليه الحمام كانت ملط ولسه ماستحمتش

minilien-22
ببص عليها لقيتها انا جوزك يابت انتي بتخبي ايه
وضحكت قولتلها جسمك حلو اووي شيلي ايدك كده هيا مكثوفه قولتلها انا ملك اهو يلا شيلي ايدك وريني كسك الحلو ده

minilien-19
قولتلها انتي تشيلي ايدك من بزازك تحطيها ع كسك قربت منها وقولتلها تعالي وخدتها ف حضني وصدري ف بزازها ونزلت فيها بوس
وحطيت ايدي ع كسها ادعك في وهيا ااااه اااااه براحه قولتلها ده يدوب بحسس انا لسه عملت حاجه وقولتلها تعالي ندخل جووه
شيلتها ع دراعي ودخلتها جووه
ونيمتها ع السرير ملط زي ماهيا
هيا نايمه روحت تفيت ع ايدي وبليت زوبري وبدات ادخلو ف كسها تقولي كبير اووي هيدخل ازاي قولتلها هيدخل كلو دلوقتي
وانا بدخل راسو دخلت كان ضيق اووووي
قولتلها اهدي وزودت شويه وهيا ااااااه اااااه طلعو طلع تاني وانا خلاص اهو لما حسيت اني زوبري فتحها خلاص خرجتو ومسحت الدم وقولتلها مبروك ياعروسه وشيلتها ودخلت الحمام حطيتها ف البانيو ف ميه دافيه الجرح يتطهر
وقفتها وبتقولي حسا بوجع قولتلها شويه وكلو هيبقي تمام قعدت ساعه العب معاه واحنا ملط وهيا مكسوفه شوي
وكنت خلاص قولتلها يلا نكمل ماتكلمتش
سحبتها ع السرير ونمت فوقها بوس وصدري ع بزازها والحبايه كانت شغاله لسه
مسكت زوبري ودخلت راسو ف كسها وقعدت ادخلو وهيا تصرخ وانا كاتم بوقها وقولها براحه اهوو قربت ادخلو كلو خلاص لما دخلتو كلو كانت فضحت الدنيا دخلتو كلو وماتحركتش غير لما بقت هاديه خالص وبقيت ادخل وخرج براحه
وقولها ااااه كسك نااار زوبري مولع ف الفرن بتاعك
وهيا ااااه ااااه قولتلها عجبك النيك تقولي ااااه حلو كتير قولتلها قومي نامي فوق مني الحس كسك شوي عملنا وضع 69 ونزلت مص ف كسها الصغير كان ريحتو تجنن وهيا مسكت زوبري قولتلها مصي بقت بتمص اي كلام
وقفتها وقولتلها اقعدي ع زوبري يلا وقعدت ع زوبري دخل كلو ف كسها اااااااااه قولتلها وطي صوتك قالتلي مش قدره اااااه كمان دخلو كلو وانا بنيك جامد وهيا تنط ع زوبري وانا مقدرتش اشوف جسمها ده ومنزلش بعد 20 دقيقه نيك نزلت ف كسها هيا اترمت حنبي اخدتها ف حضني مبروك ياحبيبتي قالتلي مبروك ياحبيبي
حضنتها جامد ونزلت بوس فيها وزوبري وقف تاني وانا ف حضنها مسكت زوبري وانا ف حضنها وقربتو من كسها قولتلها خليك زي مانتي
دخلت زوبري وهيا ااااه براحه
وانا بقيت انيك فيها وهيا ف حضني وعشان كنت بفكر ف النيك وحلاوتو كنت نزلت لبني تاني ف كسها قومنا اتشطفنا ولبسنا
وهيا لبست نفس القميص ع الحم
واكلنا وبقت تاكلني واكلنا وقولتلها يلا نعمل واحد تاني ضحكت وقالتلي مشبعتش مني
قولتلها حد يشبع منك وحضنتها من ورا وفتكرت امها وبقيت افعص اوووي وبقرص حلماتها
وهيا ساحت خليتها تاخد وضع الكلب لما قلعتها القميص وخرم طيزها كان مفتوح شوي دخلت صباعي دخل بسرعه
قولتلها مين الي كان بيلعب ف طيزك قالتلي مفيش قولتلها لو ماقولتيش مين هتطلقي دلوقتي وتطلعي عند اهلك فوق هتقولي مين ولا اقلبها سواد قالتلي لا خلاص هقول
قالتلي اختها مرام كانو بيريحو بعض وكانت بتبعص طيزها وشاميه بتبعبص كسها لما ينزلو
قولتلها اختك اطلقت ليه قالتلي مشاكل قولتلها خلاث انا اسف ماتزعليش غصب عني
انتي مراتي ولازم اعرف كل حاجه قولي يلا
قالتلي جوز اختي مكنش راجل وام العريس هيا الي فتحت اختي قولتلها يعني اختك تعتبر بنت بنوت مفيش زوبر دخل فيها قالتلي ايوه
انا زوبري وقف اوووي
وقولتلها نامي زي ماكنتي اخدت وضع الكلبه
واتا دخلت زوبري ف كسها كلو وفضلت انيك
وقولها بتبعبصي اختك ف كسها اختك تعبانه
اختك فوق بتلعب ف كسها وانتي بتتناكي تحت
فضلت انيك ف كسها ووقفتها ع الحيطه ودخلت زوبري ف كسها ع الواقف وقعدت انيك فيها وهيا تصرخ براحه براحه كنت حاسس ان كل البيت سمعنا فضلت انيك لحد مانزلت ف كسها
قولتلها انتي هيجتيني ع اختك اووي
قالتلي انا تعبانه عايزه انام قولتلها تعالي نننام اخدتها ف حضني واحنا بنام قولتلها مبسوطه قالتلي اوي قولتلها ولسه هبسطك اوي
قالتلي انت بهدلتني قولتلها لما قولتي ان اختك اتجوزت واتفتح وحوزها الخول مانكهاش زوبري بقي هايج اووي واختك لو كانت اودامي ساعتها كنت فشختها قالتلي هتنيك اختي
قولتلها ايوه اختك تلاقيها جعانه نيك
وجسمها حلو اوووي بصراحه ممعكيش صوره ليه قالتلي عندي اخدت تلفونها وورتني صوره فاجره

Nuqm-Eqw-FC04
قالتلي الصوره دي ليله الشبكه
قولتلها اختك جسمها ناااار
قالتلي عجياك قولتلها عجباني اوووي
قالتلي يومين وجيبها تحت زوبرك ياحبيبي
قولتلها بجد قالتلي ايوووه
انا عرفه اختي قولتلها وانا مش هحرمك من حاجه انتي واختك يالبوه
قالتلي انت زوبرك وقف كده ليه
قولتلها وقف ع جسم اختك
قالتلي اسبوع وتكون عندك ومش عايزاك تحرمها من حاجه خالص

لو عايزين الجزاء تاني اكتبو



الجزاء التاني

خلصت مع مراتي نيك ف اليله دي
وطلعنا قعدنا اودام التلفزيون وانا كل تفكيري ف اختها قولتلها عرفتو ازاي ان جوز اختك خول
قالتلي اختي فضلت شهرين متجوزه
وحصل مشاكل واختي رجعت
واهل العريس كانو عايزين يرجعو العروسه تاني
بس اختي قالت ل امي كل حاجه
قولتلها ايوه ايه بقي كل حاجه دي
قالتلي ليله الدخله ام العريس لما كلو مشي طلعت ل ابنها فوق والبيت دورين بس من تحت الام قاعده تحت وفوق شقه ابنها
ولما الكل روح امو طلعتلو واختي بتقول دخلت ازاي مش عرفه بس ابنها عطيها مفتاح
اختي بتقول ل ماما انها كانت لسه با الفستان
وحماتها دخلت عليه وقالتلها ايه ياعروسه انتي لسه ماغيرتيش اختي وقته اتجعزت اوي
بتقولها ايوه يا امه في حاجه
قالتلها ماتخفيش ياختي دي ليله دخلتك ع ابني
انت ياولا ابنها طلع من الحمام ملط بصيت عليه كان زوبرو صغير خالص ونايم
وامه قالتلو قلع مراتك الفستان يلا
ابنها قلع اختي الفستان بالعافيه
وقالعه البضي والستيان ونيمها ع السرير ع ضهرها وركب ع بطنها وقعد يدعك في بزازها واختي بتقول ل امي انها مكنتش حماتها فين بس فجاءه حست بايد بتقلع البنطلون والكلوت مع بعض
واختي بتدفعها بعيد برجليها وسمعت حماتها بتقولها اهدي يامتناكه عشان تتفتحي ونخلص
وفجاءه حست بحد حاطط لسانو ع كس اختي وبيلحس في وهيا مش قدره تقوم عشان كان جوزه راكب ع بطنها واختي بتقول ل امي انها بدات مقاومتها تقل وحست بالسان بيدخل كسها وفجاءه حست بحاجه سقعه بتدخل كسها
خربشت جوزها ف بطنو قام من عليها بتبص ع حماتها شافتها ماسكه خياره وبتدخلها ف كسها وشافت الدم ع الخياره واختي كسها بيحرقها
وف الاخر حماتها خرجت وقالت ل جوزها خود مراتك خليها تاخد دش وشطف ليها كسها من الدم
وفضلو اسبوع ع الحال ده واختي مش عايز تقول ل ابويا لحد ما في يوم نزلت تحت شافت جوزها نايم ع بطنو وفي واحد راكب عليه وبينيك في طيزو وكان بيبدل مابينهم ولما سمع الراجل بيقول ل جوزها عايز اطلع انيك مراتك ياخول ف كسها وحبلهالك اختي خافت وطلعت قفلت ع نفسها الباب لتاني يوم واخدت هدومها الصبح بدري والكل نايم وجتلنا وقالت ل امي انها تعبانه
ولما جوزها وصل عندنا اخدتو ف جنب وقالتلو انها شافت كل حاجه انبارح واجبرتو انو يسيبها قاعده عند امها شوي ووافق وبس ياسيدي ولما جاب اهلو امي قالت ل ابوي ع كل حاجه وابويا قال ل عمو وعمو لما اتاكد من كلام بابا
اتاسف وعطه ل ابويا فلوس تعويض ع الي حصل ورجع كل حاجه تاني وطلقه وده الي حصل
انا قولتلها يعني اختك دي مدخلش ف كسها غير خياره قالت ايووه ومسكت زوبري من فوق البوكسر وقالتلي يومين بس وزوبرك يدخل ف كسها انا زوبري بقي صاروخ قولتلها قومي اقلعي ورقصي ملط يلا قامت قلعت الكلوت والستيان
وقعدت ترقص وتوطي توريني طيزها من ورا

Screenshot-2022-12-31-05-43-08-08-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0

Screenshot-2022-12-31-05-43-12-19-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
وانا قاعد وقالع البوكسر وزوبري وقف انا ببص عليها بقولها اختك بتعرف ترقص قالتلي ايوه احسن مني انا وقفت ورقصت معاه ونزلت فيها بوس وايدي بتفعص ف طيزها
وزوبري تحت كسها روحت مدخل زوبري كلو تحت كسها راسو طلعت من عند طيزها وبايدي مسكت راس زوبري وكسها هيا بقت تروح وتاجي وتحك كسها ع زوبري تقولي معرفش ان الجواز حلو كده
قولتلها عايزك تصوري فيديو وانا هعمل مش واخد بالي وتخلي اختك تشوفه قالتلي ماشي يبقي احسن قولتلها تلفونك فين قالتلي اهو قولتلها خبيه جنب الشاشه وعملي انك بترقصي وانا هدخل عليك ووقت مانخلص هقعد وانتي تقفلي الفيديو قالت ماشي
عملت زي ماقولتلها وقعدت ترقص وانا زوبري رفع لفوق من هيجاني ع جسم اختها وان اختها دي اعتبرها لسه بنت بنوت وكسها ضيق اووي
وقفت واخدتها ف حضني وانا وقف قولتلها انزلي مصي نزلت مص ف زوبري
وبقت تدخلو كلو كان بيدخل لنصو بس
وبقت تلحس بيوضي وتضربلي عشره تقولي عايزه اخدهم ف بوقي قولتلها قومي وقفتها ورفعت رجليها اليمين ع ايدي الشمال ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا ااااااه وانا بقيت انيك اوووي وهيا اااااه اااااه كمان كمان اااااه زوبرك نااااار مولعه ف كسي وانا انيك فيها
قولتلها تعالي يالبوه اقعدي ع زوبري انا نمت ع ضهري وهيا مسكت زوبري وقعدت تحك كسها عليه رايح جاي

Screenshot-2022-12-31-06-52-43-68-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
فضلت تروح وتاجي وزوبري محشور بين شفايف كسها ورفعت نفسها قالتلي انا مش قدره ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها قعدت تنط عليه وتقول اااااه زوبرك كبير اوووي ياحبيبي شبعني من زوبرك اااااه كمان ااااااه كسي كسي ورفعت نفسها وقعدت تلعب ف كسها لما نزلت عسل من كسها ع زوبري وقولتلها لفي نفسك ورجت لفه وعطتني طيزها وبردو قعدت بكسها ع زوبري
Screenshot-2022-12-31-06-49-06-66-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
قعدت عليه وبكسها ع زوبري وتقولي احساس حلو اووووي كده اقولها دخلي زوبري ف كسك ياشرموطه تقولي استنا شويه مش قدره اتحمل ورفعت نفسها ولعبت ف كسها نزلت تاني ع زوبري ومسكت زوبري وعايز تدخلو

Screenshot-2022-12-31-06-53-44-22-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
وبقت تحك راسو ف كسها وقعدت عليه مره واحده وانا ابص ع كسها وهو بينزل ميه ع زوبري
وقعدت تنط ع زوبري وقالتلي اختي كانت عايزه زوبر زي بتاعك ده تتمتع بيه ويدلعها
وانا هجت اكتر وانا سامع اختها بتقول كده وعارف انها بتصور عشان اختها تشوفها وهيا بتتناك شديت شعرها نحيتي لما نامت عليه قولتلها اختك هتشوف الفيديو قالتلي انا عايزه اهيجها خليك بس معايا وقامت تاني تركب زوبري وتقولي نفسك تنيك اختي قولتلها اوووي ودخل زوبري ف كسها ونيكها معاك
قالتلي اعتبرني انا مرام هتعمل فيا ايه
علطول خليتها تاخد وضع الكلبه ودخلت زوبري ف كسها وبقولها خودي يامرام كان نفسي انيكك اوووي لما عرفت انك مطلقه
قالتلي نيكني اوووي بس ماتنزلش ف كسي عشان محبلش منك ياجوز اختي افشخ كسي وانا بقيت انيك اووووووي لدرجه ان صوت شاميه البيت كلو سمع وقبل مانزل لبني طلعت زوبري ونزلت بره ع كسها وطيزها وكنت هيجان اوووي

Screenshot-2022-12-31-06-51-33-67-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
روحت نمت عليه وهيا نايمه ع بطنها
وانا راكب فوقها وزوبري بين طيزها
بقولها اااه احلي نيكه لما حسستيني اني بنيك اختك قالتلي انت موتني
قولتلها انا زوبري لسه وقف ايه رايك نعمل واحد تاني قالتلي مش قدره خلاص تعبت قولتلها خلاص قومي براحه اقفلي الفيديو وتعالي ناكل وقفت من عليها وهيا وقفت قفلت الفيديو
قعدنا ناكل وبعتت رساله ل اختها واتس اختها ردت قالتلها ها ياعروسه عملين ايه
قالتلها احمد طلع دكر اووي دي رابع مره ينيكني فيها وانا صورتلك فيديو من غير ماياخد بالو عشان تريحي نفسك بيه هو ف الحمام
وبعتتو ليها وانا بقولها ده انتي دماغك نار وضحكنا وانا مستني رده بفارغ الصبر ومراتي قالت ل اختها ها فينك قالتلها بلعب ف كسي قالتلها وريني كسك كده قالتلها جوزك لسه مجاش قالتلها ايوه

Screenshot-2022-12-31-06-28-35-14-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
انا شوفت كسها كنت هتجنن قولتلها ده كس اختك قالتلي ايوووه قولتلها كسها صغير خالص وجميل
قالتلي قولتلك لسه محدش لمسها او دخل كسها غير خياره وصوابعي عايزو يوسع ازاي
قولتلها تتصرفي وتخليني انيك الكس ده ف اقرب وقت قالتلي حاضر هتصرف
عشان خاطر اختي بس **** انا عرفه انها تعبانه ومحرومه ونفسها تتناك بس خايفه من الفضيحه
قولتلها اعملي حسابك الاسبوع الجاي هاخدك انتي واختك ع المدينه نشتري احلي ملابس ليكم وكمان هدوم داخليه ونقضي مع بعض احلي يووم
وتبقي عرفي اختك بس لما انام معاها
خلصت معاه ودخلت اتشطفت ولبست
وهيا دخلت تتشطف ورايا
وانا مسكت تلفون مراتي ومراتي مردتش عليها بعد الصوره وانا ببص ع كسها الي بيلمع ده
لقيتها بعتت رساله بتقول انتي جيبتي اسمي معاك وانتي بتتناكي من جوزك يافاجره
انا رديت بكلام قولتلها اااه انا شوفت جوزي كان بيبصلك يوم الفرح ازاي وعرفت انو نفسو يتجوزك كمان بس عشان احنا اخوات مابنفعش
ف اول لما جيبت سيرتك انتي شوفتي فشخني ازاي لما كسي ورم من زوبرو
قولتلها شوفتي زوبرو عامل ازاي
قالتلي ايووه كبير اوووي ازاي دخل ف كسك
قولتلها مش عرفه ياجماعه انا بكلمها ع اساس مراتي قولتلها اول مدخلو كنت حسا انو فشخني
بس واحده واحده اتعودت وزوبرو جميل اووي
وانا نفسي تتناكي معايا منو اووي يامرام وتعوضي الي حصلك انتي اختي واحمد جوزي وهو نفسو فيكي وانا عايزاكي تجربي النيك ولو مره
مرام قالتلي بس بقي انا كسي خليني انام وبكره نتكلم انا نزلت مرتين ع زوبرو وكلامك وكنت بتخيل نفسي تحت منو والزوبر كلو ف كسي
قولتلها ماشي تصبحي ع خير وقفلت
ومراتي دخلت عليه بقميص نوم قالتلي بتكلم مين قولتلها شوفي وهيا قرات كل حاجه وقالت اشطا بكره هسخنها شوي ولما تاجيلي هاخدها ودخل الاوضه علينا انا وماما وماما هتخرج وهعمل نفسي هتكلم مع اختي وهنيك كسها بصباعي وريحها
وهتشوفها وهيا طالعه عمله ازاي قولتلها اشطا تمام ودخلنا ع السرير نمنا للصبح صحيت ع تخبيط الباب وكان اخويا ومراتو والعيال واهل العروسه سلمو علينا ودخلت امها واختها ليها اوضه النوم وانا كنت صحيتها تلبس حاجه
وحماتي طلعت تزغرط وقعدنا نتكلم انا وحمايا
اخويا قالي هسيبك انا بقي وجيلك بعدين ومشي هو والعيال ومراتو
وعمار قالي عايز البلستيشن العب بيه فوق
قولتلو لازم يكون موجود شاشه
اصبر وانا هبقي اجبلك واحد بس تنجح الاول ف الثانوي وهجيبلك واحد جديد وتلفون كمان فرح اوي وقولت ل حمايا شاميه خلاص مش داخله كليه هتقعد ف البيت معززه مكرمه وانت كبرت دلوقتي والسواقه هتوجع ضهرك
اسبوع بس وهفتحلك محل ملابس رجالي وانضف ملابس تاجيلك
وتوقف في انت وتقعد ف المحل
وكل شهر تاخد فلوس ايجار الكوافير والمحل الحلاقه وانا هعرفك ع الناس هناك وبالمره نحلق ونروق انا وانت وناخد ام عمار تروق نفسها كمان وسال مرام لو عايزه وشاميه لو عايزه تروح الكوافير مفيش مانع وانا هجيبلك موتوسيكل تروح وتاجي بيه
قالي انا مش عارف اقولك ايه ياحمد يابني
قولتلو انت ابو مراتي وقاعد معانا ف نفس البيت وانا بعتبرك واحد من العايله الي مش بشوفهم الا وقت المصالح بس وانا بعزك ياعم محمد حضني وقالي مش عارف اقولك ايه قولتلو ولا تقول اي حاجه يلا بقي اتكل انا لسه عريس ولا مش عايز حفيد راح ضاحك وقالي ماشي يلا ياجماعه
ومراتي قالت ل امها سيبي اختي عايزه ف كلمه ع طول وهتطلعلك خرجو كلهم
ومراتي كانت قفله الباب من جوه

(الكلام عند مراتي واختها)

مراتي قالتلها بسرعه يلا وريني كسك
مرام قالت ل مراتي جوزك بره هتفضحينا
قالتلها مش وقته يلا بسرعه
ومراتي قلعت ل اختها العبايه ونزلت البنطلون بسرعه قالتلها ياخربيتك انتي مش لبسه كلوت
قالتلها كسي بيحرقني من لعب انبارح لما قفلت معاك قعدت العب ف كسي كتير ع الفيديو لما تعبني مكنتش عايز انزل غير بالعبايه بس
ومراتي نزلت ف كسها لحس وصباعها ف كس مرام ومرام تقوولها اااااه كمان وحشني حضنك اووي ياشاميه مراتي قالتلها ايه رايك ف الي سمعتيه قالتلها ايه قالتلها اخلي جوزي ينيكك ودخلت صباعين ف كسها قالتلها ااااااه براحه ع كسي جوزك بره قالتلها اخليه يدخل ينيكك دلوقتي قالتلها لا عشان خطري هتفضح
فضلت تمص ف كسها لما نزلت عسلها
مراتي قالتلها اعملي حسابك النهارده لما ماما وبابا ينامو هعطي ل احمد منوم ولما ينام هكلمك تنزليلي تعيشي احلي يوم ف حياتك معانا وبعدين تطلعي مرام قالتلها انا خايفه مراتي ضربتها بعبوص ف كسها قالت ااااااه انا سمعتها من بره
قالتلها ماتخفيش انا هظبط كل حاجه ومراتي مسكت كلوت اختها مسحت بيه كسها وهو كلو عسل وقالتلها سبيه اخلي جوزي ينزل لبنو عليه وهعطيهولك تلبسيه وفعلا سبتو ولما خرجت من جوه كانت متبهدله طلعت علطول
وانا دخلت لمراتي كانت بتقلع ملط وونامت ع السرير وبتلبس كلوت كده
وبتقولي مش عايزه تشم مكان كس اختي قولتلها هو ده كلوتها قالتلي ايووه كلوتها
فتحت رجل مراتي وبقيت اشم ف الكلوت وريحت. حلو قولتلها ده في عسل قالتلي ايوه عسلها قعدت الحس ف كسها لما نزلت ف الكلوت عسلها روحت قاطع الكلوت من عند كسها فتحه صغيره ودخلت زوبري ف كسها وانا نايم فوقه وقولها كنت عايز ادخل انيكها معاك بس الباب مقفول قالتلي هيا الي قفلتو
قالتلي اختي نزلت 4 مرات انبارح ع الفيديو
وقالتلي عملالك مفجاءه لما تخلص
انا مسكت بزازها جامد قولتلها ماشي
فضلت انيك ع الوضع ده شويه قولتلها نامي ع بطنك لما نامت مسكت زوبري ودخلتو ف كسها من ورا وهيا ااااااااه ااااااه من ورا حلو اووي زوبرك دخل كلو وانا راكب فوقها ومش رحمها
لما قربت انزل نمت عليها خالص ونزلت كل نقطه لبن ف كسها وهيا تقولي لبنك سخن اووي بيولع في كسي قولتلها هفضل انيك فيك لما تجيبي تؤام وهيا تضحك وتقولي مره واحده
قولتلها طبعا هو انا قليل قالتلي لا ياحبيبي ده انت سيد الرجاله كلها ونمت جنبها ولبني بينزل من كسها بقولها كنتي عايزه تقولي ايه بقي
قالتلي اااه افتكرت انا قولت ل اختي ان انا هحطلك منوم بليل متاخر وهيا تاجي وتركب ع زوبرك قولتلها بجد قالتلي ايوه ياحبيبي
قولتلها مدام خبرك حلو انا هقولك خبر احسن قالتلي ايه قولتلها ع الي قولتو ل ابوها علي المحل هيا فرحت اوووي ونامت فوقي ونزلت بوس ف شفايفي جامد وتقولي تسلملي ياحبيبي يخليك ليا
انا بابا كان صعبان علي اووي كان بياجي بليل ضهرو وجعو من العربيه وتعبان
قولتلها ولما انام مع اختك وتبسطني كده هعملها مفاجاءه حلو بردو وهتعجبها اووي كمان
قالتلي * يخليك ليا ياحبيبي و* يقدرني وخليك مبسوط دايما وتبسطنا معاك
قالتلي انا جعانه انت مش جعان قولتلها هموت من الجوع قالتلي تعالي نفطر يلا امي نزلت فطار ف المطبخ طلعت انا وهيا هيا لبست كلوت يدوب مغطي كسها وقميص نوم لعند لنص طيزها وحلمات بزازها وقفين ومفتوح من عند بطنها وابيض وشكلو يجنن

Fg-FYdx-Za-YBAl6or-format-jpg-name-small
وانا بالبوكسر بس
وطلعنا قعدنا ناكل وتاكلني بايديها كان حمام وبط ومحشي واكل سوري مش عارف ايه ده بس جميل خلصنا اكل وقولتلها ايه الحلاوه دي ومسكت بزها
قالتلي خلاص بقي انت مش بتتعب
قولتلها حد يشوفك ويتعب وقعدتها ع حجري وزوبري وقف ع طيزها وهيا قالتلي ده زوبرك وقف اووي قولتلها ايوووه
راحت تحرك طيزها ع زوبري وطيزها طريه وانا قفشت ف بزازها واقرص ف الحلمات بتاعتها
وقالتلي انا عايزك توفر صحتك لبليل هجيب اختي تنيكها وكمان تنزل ف كسها بس انت تجيب حبوب منع الحمل انهارده وبرحتك معاه بس تعمل نفسك نايم اول ليله بس ماشي قولتلها ماشي
كلمت واحد صحبي شغال ف المحل قولتلو يجيب شريط حبوب منع الحمل وبعد ساعه جابو وبعتو مع عيل من المحل اخدتو منو
وقولتلها شريط اهو انا لو فضلت صاحي وشايفك مش هسيبك انا هدخل انام وتبقي صحيني بليل
قالتلي ماشي ياحبيبي وانا هكلم اختي وهاكد عليها اخدت منها بوسه جامده وقولتلها مش قادر ياخربيتك وطلعت زوبري وجبت الكلوت ف جنب وعلطول دخلت زوبري ف كسها وففشت ف طيزها ونيك ف كسها وهيا تصرخ ااااه اااااااه ااااااه ااااه كسي براحه براحه وانا كنت هايج ع اختها اووي وبعد شوي ع نفس الوضع نزلت ف كسها لبني كلو وقولتلها دلوقتي ادخل انام مهدود دخلت نمت


(الكلام عند مراتي واختي فون)


ايوه يامرام عمله ايه
انا بخير ها بتعملي ايه
مراتي مفيش قاعده لوحدي احمد نام لما خلص علي ونكني 3 مرات لما انتي مشيتي تصدقي يابت كان عايز يدخل عليكي وينام معاكي اودامي
قالتلها هو الي قالك كده
مراتي قالتلها ايووه وهو تخيل انه بينيكك دلوقتي ونزلهم ف كسي ومراتي صورة لبني وهو ف كسها
اخت مراتي بتقولها كسك بقي واسع اوي يابت افتحيه كده مراتي مسحت كسها بالكلوت بتاع اختها وقالتلها كلوتك مليان لبن جوزي
مرام قالتلها افتحي كسك كده
مراتي قالتلها لا تعالي افتحيه انتي جوزي نايم
تعالي انزلي قالتلها جايلك اهو
نزلت عند مراتي ومن غير اي كلام نيمت مراتي ع الكنبه وضع الكلبه وفتحت كسها بتقول اااه بقي واسع اووي كسك يابت

Screenshot-2022-12-31-06-58-29-74-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0

Screenshot-2022-12-31-06-58-32-81-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
قالتلها كسك بقي واسع اوووي
قالتلها ايوه هو ناكني كتير وزوبرو يجنن ياختي
طخين وكبير انهارده هخليكي تقعدي عليه
وانا عمله حسابي وجيبه معايا حبوب منع الحمل عشان لو نزل ف كسك بالغلط وهو نايم يبقي عملين حسابنا
قالتلها جبتيه منين
مراتي قالتلها انا قولت ل احمد يجيب واحد عندنا ممكن نحتاجو بعدين
اول ما بابا وماما ينامو كلميني وانا هظبط الدنيا وكلمك تنزلي وتقعدي ع زوبرو وهو نايم
اخت مراتي قالتلها فين الكلوت الي عليه لبنو
مراتي قلعتو وقالتلها البسي ولبني كان عليه بس ناشف اخت مراتي لبستو وقعدت تدعك ف كسها براحه مراتي اخدتها ودخلت اوضه *******
رميتها ع ضهرها وقلعو الاتنين خالص الا الكلوتات مراتي لبست كلوت احمر واختها الكلوت بتاعها ولبني عليه مراتي طلعت ع السرير وقعدت تبوس ف رقبتها واختها دايخه خالص
وايد مراتي ع كس اخته من فوق الكلوت تدعك في واخت مراتي تقولها الكلوت مبلول اووي ياشاميه ومراتي تقولها لبن جوزي عليه

IMG
قالتلها اااااه انا كسي بينزل عسل لوحدو مش قدره انزلي الحسي كسي اشربي العسل بسرعه
مراتي نزلت ع كسها من فوق الكلوت تلحس في

IMG
ومراتي قعدت تلعب ف كس اختها من فوق الكلوت وهيا تقولها الكلوت بقي كلو عسل يامرام
مرام قالتلها انا تعبانه اوووي ياختي مش قدره قلعيني والحسي كسي بسرعه مش قدره خلاص

IMG
ومراتي قاعدت تدعك ف كسها وتدخل صوابعها ف كسها وتلحس فيها ومرام اااااه ياكسي ااااه نكيني اوووي ياشاميه نيكي اختك حبيبتك ريحيها
انا تعبانه اووي ياختي
ومراتي تلحس ف كسها ونفس الوقت صباعين ف كسها بتنيكها لما اخت مراتي نزلت عسلها ع وش مراتي ورتاحت شوي وقالت ل اختي يلا دورك مراتي قالتلها لا انا مرتاحه ومبسوطه قالتلها لا يلا دورك واخت مراتي نيمتها ع ضهرها وطلعت فوقها لحس ف كسها وبوس ف شفايفها

Screenshot-2022-12-31-13-00-41-06-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0

Screenshot-2022-12-31-13-00-10-43-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
وفضلت تلحس ف كس مراتي ومراتي كانت هيجانه من نيكي ليها ونزلت بسرعه والاتنين دخلو يتشطفو ودخلو مع بعض اخدو دش
والدش كان فيها تحسيس ودلع
ومراتي قالتلها ايه رايك اصحي احمد ياجي يريحك قالتلها لا سبيها بليل لما يكون نايم اجرب بس اول مره يدخل في زوبر
قالتلها يلا نطلع قالتلها اصبري البسي الروب ده بتاع جوزي وده بتاعي لبستو وقالت ناعم اووي

IMG
ورجعو اوضه ******* تاني وقعدو يتكلمو شوي
كانو بعد الضهر ومراتي قالت ل اختها اوعي حد يحس بيك وانتي نزله هنا
قالتلها ماتخفيش قالتلها ايه رايك اخلي جوزي ينيك وهو صاحي قالتلها ازاي قالتلها يعني هعمل معاك زي ماهعمل معاه هقولو عطيتها حبايه منوم وانتي هتنامي عندي وهو ينيك فيكي وانت صاحيه وتحسي بطعم زوبرو ف كسك
اخت مراتي قالتلها دماغك دي فاجره وضربتها بالقلم براحه مراتي قالتلها بتضربيني ياشرموطه طب تعالي ودخلت ايديها من بين الروب ومسكت كس اختها ودخلت صبعها ومرام تقوله اااه ياشرموطه براحه شوي
مراتي قالتلها مفيش براحه يالبوه
اخت مراتي قالتلها ماشي طب تعالي ورميتها ع السرير والروب كان اتفتح ونزلت ع شفايف مراتي مص وبتدعك ف بزازها بغل ومراتي بتتوجع
فضلت تبوس فيها لحد ماقلعو الروب خالص
ونزلت ع مراتي تمص بزها وايد بتلعب ف كسها
IMG

Screenshot-2022-12-31-13-05-49-38-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
ومراتي تقولها ااااااه ادعكي اوووي ادعكي ف كسي جامد خليني انزل تعبتيني ياختي اي برحه ع حلماتي بتعضيه زي احمد
لقيتها بتعض ف حلماتها اوووي
ومراتي قالتلها براحه ياشرموطه وجعتني اوي
مرام قالتلها كسك بقي واسع اووي يابت
مراتي قالتلها انهارده هخليك تتناكي طول اليل لما كسك يوسع وكل ماتعوزي تتناكي هعطي ل جوزي نص حبايه وتاجي تركبي ع زوبرو
اخت مراتي كانت مبسوطه اوووي
قالتلها جوزك بيعرف يلحس كسك
قالتلها ااااه بيحب يلحس كسي اووي وانا بمصلو زوبرو الكبير وهو لازم يخليني انزل ع لسانو وبيدخلو لسانو ف كسي اختها قالتلها انا عايزه اعمل زيو قالتلها تعالي ومراتي نامت ع ضهرها واختها فوقها زضع 69 ونزلين مص لبعض اووي

IMG
وقعدو يمصو لبعض وينيكو بعض بصوابعهم
وكل واحده تمص لي التانيه بعنف
لحد لما الاتنين نزلو وبلعو عسل بعض
ونامو مراتي قالتلها قومي يلا اطلعي فوق
قبل ماحد ينزل تحت وروقي نفسك ودي حبايه منع الحمل تبقي خديها وانتي جايه
يلا بسرعه اخت مراتي لبست ومراتي جات جنبي ف حضني ملط وعسلها نازل نامت ف حضني ومراتي صحتني االساعه 11 قالتلي يلا قوم كل ده نوم قولتلها الساعه كام قالتلي 11 قوم يلا كول معايا قومت ببص ع البوكسر كان ع الجنب ميه بقولها ده من ايه قالتلي اختي كانت هنا لما نمت ونمنا مع بعض وده عسل كسها
قولتلها هيا دخلت هنا قالتلي ايوه مسكت زوبرك ودعكت كسها ع زوبرك وقعدت تدعك ف كسها ع زوبرك ولما حست انها هتنزل نزلت ع فخادك وشويه نزلو ع البوكسر وانا مسخت فخادك
معرفش ليه مراتي كدبت عليه يمكن عشان تسخني ع اختها وقومت اكلت وانا بالبوكسر
ومراتي كانت بالكلوت بس
قالتلي لما اختي ترن تدخل تنام كانك نايم واتمتع باختي بقي قولتلها اشطا
خلصت اكل وشربت الشاي
وتلفون مراتي رن كانت اختها قالتلها انا نزله دلوقتي مراتي قالتلها استني خمسه انا هحطلو المنوم ف الشاي وانزلي بعد 10 دقايق
وانا شربت الشاي ودخلت الاوضه بالبوكسر بس
واخدت نص حبايه فياجرا من الدورج
ونمت وزوبري وقف ومراتي فتحت الباب وانا سمعت باب الاوضه بيتفتح
ومراتي بتقولها كان هينيك في بس عطيتلو الحبايه ونام وانا دخلتو جوه وزوبرو لسه وقف
سمعت مرام بتقول ل مراتي
سبيني معاه لما اخلص وطلعلك ينفع
مراتي قالتلها ايووه ياختي ينفع اووي اعتبري جوزك واتمتعي بكل لحظه ياقلبي وبستها من شفايفها وسبتها وخرجت وكانت لبسه هدوم من قطعتين مش عارف ايه هما
والباب قفل وسمعت حد بيطلع ع السرير
وبدات تبوس من عند فخادي وهيا طالعه
ع شفايفي وقعدت تبوس ف شفايفي جامد وكنت حاسس بكسها ع زوبري الي كان هيخرم الشورت بتاعي وهيا قعده تبوس فيا وانا مش قادر عايز ابوسها بس مش عايزه تحس ان انا صاحي

Screenshot-2022-12-31-14-41-49-37-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0

Screenshot-2022-12-31-14-41-55-20-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
فضلت تبوس رقبتي وتمص حلماتي وتقولي اخيرا هتمتع بيك من يوم ماشوفتك وكان نفسي تتجوزني بس انت اخترت اختي عشان انا مطلقه ودلوقتي انت هتبقي جوزي وتنام معايا وهتنزلهم جوايا كمان طفي ناري الي مولعه كنت مجوزه خول وانا نايم وزوبري بيخبط ف كسها
لقيتها نزلت تبوس بطني وبالسانها لتحت
لحد ماوصلت للشورت بتاعي حسست ع زوبري من فوق وبدات تنزل الشورت وطلع زوبري
وبصتلي بتقولي زوبرك كبير اووي ياحمد ياجوزي
انا همصو ياحبيبي ونزلت تمص في

Screenshot-2022-12-31-14-42-23-81-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0

Screenshot-2022-12-31-14-42-32-77-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0

Screenshot-2022-12-31-14-42-40-48-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
وانا زوبري مولع وهيا نزلت تمص في وتقول اخيرا وقعدت تمص ف زوبري وتبلع البيض
وانا كنت مولع لولا الحبايه كنت نزلت من مصها هيا فضلت تمص ف زوبري وانا مش قادر خلاص
بصراحه انا تعبت لقيتها وقفت مص وطلعت فوق تبوسني من شفايفي
ولقيت ايديها مسكت زوبري وبتقولي ااااه اخيرا اخيرا هركب ع زوبرك الكبير افتح كسي وسعو زي اختي عايز اتناك من زوبرك ولقيت قعدت تحك راس زوبري ف كسها وتدخل راسو وتخرجو تاني

Screenshot-2022-12-31-14-43-32-44-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
فضلت ع الحال ده لما هيجتني وانا كنت خلاص
قولت لازم ادخل زوبري للاخر ف كسها

Screenshot-2022-12-31-14-43-50-52-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
هيا اول مازوبري دخل ف كسها كلو وخرجتو تاني زوبري طلع كلو عسل من كسها وده هيجني اكتر مكنتش قدر ماتحركش اكتر من كده انا كلي مولع
وقولت لازم انيكها جامد وهيا نزله طالعه ع زوبري براحه خالص وانا مش قادر خلاص روحت حضنها من ضهرها وهيا كانت عايزه تقوم بس مقدرتش
ودخلت زوبري كلو ف كسها
Screenshot-2022-12-31-14-44-38-09-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
ومكتفها جامد وطلعت بوشي ابوس صدرها وهيا مسكت رقبتي من تحت تقولي اااااه كمان نيكني اووي وانا انيك فيها جامد وهيا بتصرخ جامد
اقولها انا بحبك يامرام ونفسي فيك من اول ماشوفتك وانا بنيك فيها وهيا تقولي اااااه وانا كمان نكني متعني انا محرومه نفسي فيك ريح كسي وريحني اااااه زوبرك كبير اوووي
مش عرفه دخل ف كسي ازاي ياحبيبي اااااااااه وانا نازل فيها نيك وانا باصص ليها وعيني ف عنيها وبنتكلم ونهيج بعض

قالتلي عايزك تلحسلي كسي قولتلها وانا نفسي الحسلك نيمتها ع ضهرها وشعر كسها يجنن خفيف وقعدت اخربش في وهيا تقولي كفايه الحس بقي مش قدره نزلت بالساني لحس ف كسها وبوس ف كسها وقولها كسك طعمو يجنن

Screenshot-2022-12-31-15-09-57-86-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
وهيا تصرخ تحت مني وانا قاعد بلحس ف كسها وقولها يجنن كسك يامتناكه
اختك عرفتني كل حاجه عنك والي حصل معاك وفرحت اووي لما عرفت ان انا هنيكك وكنت مبسوط اني هفتح كس الاتنين اخوات احلي من بعض تقولي اي وسع كسي بزوبرك ياحبيبي يلا ريح كسي كفايه لحس شبعت طلعت فوقها

Screenshot-2022-12-31-15-10-55-58-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
ودخلت زوبري وهيا لفت رجليها ع وسطي عشان انيكها جامد وهيا تصرخ تحتي ااااه ارحمني ارحمني كسي تعب مش قدره خلاص هنزل هنزل
وهيا بتجيب عسلها وانا بنيكها ومش سيبها وجسمها ساب خالص وانا هديت النيك شويه
قولتلها انا هنزل انا كمان
قالتلي نزل جوه ف كسي شبعني من لبنك

Screenshot-2022-12-31-15-11-09-26-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
وكتفت رجليها ع بعض وانا بنيكها عشان ماعرفش اخرج زوبري من كسها وتقولي ااااه كمان كمان
زوبرك فشخني وفشخ اختي نكني كمان
اااااه اااااه اوووي كمان نيك
وانا كنت خلاص نزلت ف كسها وفضلت زي منا
ولبني خرج من كسها بس مخرجش كلو كسها بلع البن كلو مطلعش غير حاجه بسيطه

Screenshot-2022-12-31-15-11-35-38-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
قولتلها لبني راح فين وبضحك قالتلي كسي بلعو ده الزياده ريحتني اوووي
قولتلها ولسه همتعك اكتر انتي واختك مع بعض
قالتلي انا واختي بس
قولتلها قصدك ايه قالتلي انا عرفه كل حاجه بينك وبين ماما قولتلها ازاي
قالتلي كنت بشوفها وهيا نزله تحت ولما تطلع كنت ببص عليه ف الحمام وشوف لبنك مغرق كسها
قولتلها امك كان بيني وبينها اتفاق انيك فؤها لما اتجوز شاميه وخلاص اتجوزت شاميه
وامك صافحه وراحت
قالتلي بس انا مش عايزه تروح
قولتلها ازاي قالتلي انا عايزك تمتعها بردو
انا عرفه ان ماما تعبانه زينا وبقيت اشوفها مبسوطه لما بتاجي من عندك ووشها منور وفرحانه قولتلها يعني عايزاني انيكها تاني
قالتلي ايوه ياريت وشوفك وانت بتنيكها
قولتلها حاضر قومي يلا البسي وطلعي ل اختك
قالتلي سيبني ف حضنك شويه ولا شبعت مني
قولتلها ياريت تفضلي جنبي علطول مع اختك واشبع منك علطول
ونامت ع كتفي وانا صاحي بفكر هعمل ايه معاهم
وازاي امها هتقبل اني بنيك بنتها مرام المطلقه

Screenshot-2022-12-31-15-12-00-32-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0

لو عجبكم ياريت اشوف دعمكم عشان نكمل
عسل يا باشا
 
  • حبيته
التفاعلات: نسوانجى ثلاثينى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت فصيل بتشرك صور داخل الحوار وكل الصور دى بتاعت افلام بيحصل نفس اللى انت كتبه يعنى كده انت بتحكى الفلم مش بتسرد قصه خف شويه من الصور لانها بتفصل خيال القارء
 
كمل يا باشا
 
تسلم ياغالي قصتك حلوه كمل
 
انت فصيل بتشرك صور داخل الحوار وكل الصور دى بتاعت افلام بيحصل نفس اللى انت كتبه يعنى كده انت بتحكى الفلم مش بتسرد قصه خف شويه من الصور لانها بتفصل خيال القارء
طب كويس انك عرفتني
اصل بسمع ان بصور احسن
يعني نلغي الصور خالص ولا تخليها ع بسيط خالص
 
  • عجبني
التفاعلات: ابن ابليس
ازيكم عملين ايه
انا احمد عندي 25 سنه وابويا وامي متوفين
عندي اخ كبير متجوز وقاعد ف بيت لوحدو عندو عيل وبنت
انا قاعد في بيت لوحدي بيت عباره عن دورين
دور السحري او ارضي
اوضتين وحمام ومطبخ وصاله
والشقه الي فوق نفس النظام بس في اوضه زياده واكبر بقي البيت 150 متر
انا كنت عايز اجر الشقه الي فوق عشان بس محسش بالوحده ف البيت وكده
وانا الحمد **** معايا فلوس كتير وكده ورث من امي وبويا واخويا كذالك عندو اكتر مني كمان
ف يوم دخلت ع جروب بلدنا وقولت شقه للاجار وكتبت موصفاتها بعدها بربع ساعه واحد رن عليهة
الو
الو السلام عليكم
وعليكم السلام مين ياغالي
انا حكيتك مشان الشقه الي بدك تاجره
قولتلو ايوه حضرتك سوري
قالي نعم
قولتلو اهلا وسهلا حضرتك تعرف تقبلني وتشوفها بنفسك واتفقنا ياجي ف نفس اليوم العصر
واتقبلنا وكان راجل بصراحه زي القمر ومعاه ابنو 17 سنه سلمت عليهم وابنو زي القمر
وعرفتو عايز اجر الشقه ليه وهو شافها وعجبتو جدا وقالي كويسه اوي وقالي سعرها كام
قولتلو الي انت عايز تدفعو قالي انا مابعرف ف الاسعار انا اجيت من سوريا من 6 شهور
وكنت ساكن ف شقه صغيره ولما شوفت المنشور تبعك حبيت اشوف الشقه
قولتلو حضرتك شغال ايه قالي شغال بمصنع الغزل ونسيج قولتلو شوف انا عارف ان الدنيا غاليه
وانا بصراحه حبيتك وانا الحمد **** مستوره ومش محتاج فلوس انا بس مش عايز اقعد ف البيت لوحدي بتخيل ان بيكون في ناس فوق ف الشقه بليل وضحكنا
شقتي كانت لوكس الوكس جهزه من كل حاجه
قالي يعني لسه ماحكيت كام الايجار شكلها غاليه كتير الشقه الي ساكن في حاليا 850جنيه غير الغاز والكهربا
قولتلو هو انت معاك ابنك بس
قالي لا انا وابني وزوجتي وعندي بنتين كبار
قولتلو *** يخليهملك
شوف انا حبيتك انا اول 3 شهور هاخد منك 100 جنيه بس ضحك وقالي ياخي لا تلعب باعصابي ضحكت وقولتلو انا مش بهزر
انا مكنتش عايز اخد منك فلوس اول تلت شهور
انا هاخد منك اول تلت شهور مقدما 300 جنيه كاش كمان وضحكنا وبعد ال3 شهور هاخد منك 500 جنيه ف الشهر وملكش دعوه بالميه ولا بالكهربا انا هبقي اخد منك كل شهرين او تلت شهور حق شهر من الميه او الكهربا يعني كل 3 شهور هاخد منك حق شهر كهربا ومي وغاز
وقولتلو شوف كمان ده مواسير الغاز يعني مش هتحتاج انابيب قالي جد يعني ماراح اشتري انبوبه غاز قولتلو ايوه ليه الشقه الي عندك مفهاش قالي لا ماعندهم قولتلو وانت شاري انبوبه قالي لا ماجره من صاحب البيت كل شهر ب50 جنيه
ضحكت وقولتلو البيت بيتك وقت ماتحب تاجي تسكن ده رقمي رن علي وانا هكون موجود وهجيب كام واحد من صحابي نطلع معاك العزال شكرني وقالي قريب هكلمك
قولتلو ف اي وقت ياغالي شرفتني
قالي انت مو متزوج ضحكت وقولتلو لا لسه
انا لو متجوز كنت ضيفتك بس انا مكسوف منك
معنديش حد يعمل حاجه وضحكت
قالي لا كفايه كرمك مع السلامه ومشي
وبعد اسبوع رن علي
الو استاذ احمد
قولتلو ايه يابوعمار ده ابنو هو اسمه محمد
قالي *** يخليك عايز شباب ينزلو معي العزال تبعي مامعي حد قولتلو عنيه حضرتك فين قالي ع المكان اخدت عربيتي ومشيت كانت عربيه شفروليه اوترا كنت جيبها ب 150 الف بقالها فتره
اخدت العربيه وروحت ع السوق رقبت 5 رجاله
وروحت ع البيت كان ابو عمار وقف تحت مع الجماعه اخدتو هو والرجاله وطلعت فوق
كانت كل حاجه زي ماهيا يدوبك السرير والدولاب مفكوكين قولت للرجاله فكو كل حاجه يارجاله والعربيه هتكون تحت نزولوها وهنروح البيت الجديد تطلعو الحاجه وتركبوها ومليش بركه الا انتم والرجاله دمها حامي وشتغلو علطول وقولت ل ابو عمار فين شنط الهدوم قالي هون
كانو 4 شنط غير غير البطاطين
قولت ل 2 من الرجاله ينزلو الحاجه ف العربيه تحت بتاعتي وقولت تعالي عايزك يابو عمار
قولتلو الشقه معلش عايز حد يروقها انا مش بقعد فيها خالص لو تبعت الجماعه معايا ف العربيه ومعانا عمار يروقو الشقه ع ما الرجاله تخلص وانا هوديهم وجيلك قالي تكرم عينك ياعمار
تعالي روح مع الاستاذ احمد وخود امك واخواتك واحكي ل امك تروق الشقه ع مانجيب العزال وناجي قالو ماشي نزلت تحت معاه قولتلو منور ياعمار قالي تسلم ياعمو
قولتلو عمو مين قولي ياحمد عادي انت هتكبرني ليه ونزلت تحت وركبت العربيه والرجاله كانو دخلو الشنط ف الشنطه
وعمار كلم امو ولقيتهم قربو مني قولتلها اتفضلي يام عمار ام عمار ركبت جنبي وعمار واخوتو ورا والصراحه تتقال الام والبنات احلي من بعض كانو كبار بس مايعدوش ال25 سنه ع ما اظن
وطلعت بالعربيه وام عمار قالتلي انت قاعد لوحدك يا استاذ احمد قولتلو استاذ مين انا احمد بس انتي هتكبريني ليه قولتلها انا ابويا وامي متوفين من 5 سنين وعندي اخ متجوز وعايش لوحدو ف بيت تاني وحكيتلها عايز اسكن الشقه ليه وهيا والبنات لبسين بلطو طويل كده
واحلي حاجه انهم محجبين وزي القمر
قالتلي انت عندك كام سنه ياحمد قولتلها 25
قالتلي ماشاء *** مو باين عليك قولتلها ليه شكلي كبير قالتلي لا صغير كتير بحسبك 20 سنه
قولتلها لا كده صغير اووي وضحكنا والبنات الي ورا ولا بيضحكو ولا بيبصو علينا اصلا وانا بصراحه مكنتش مهتم خالص
الي كان بيكلمني مع امو عمار بس كان شب يتحب بصراحه قولتلها عمار في مدرسه ايه قالتلي ايم المدرسه قولتلو يابختك دي جنبنا وقالي ايوه عرفت وكنت فرحان اوي لما عرفت ان الشقه جنب المدرسه انا كنت بركب موصله بموت ف الزحمه قولتلو يلا كلها 5 دقايق مشي وتوصل
امها قالتلي طبعا انت عرفت عمار قولتلها عمار بقي حبيبي خلاص قولتلو بتعرف تلعب بلاستيشن ياعمار قالي انت عندك قولتلو ايوه و5 كمان قالي بجد قولتلو ههه بجد قالي انا هنام عندك تحت ضحكنا وقالتلي دي مرام الكبيره 25 سنه
ودي شاميه20سنه قولتلهم اهلا وسهلا
الاتنين ردو ف نفس نفس واحد اهلا بيك
قالتلي وانا اسمي ماجده 45 سنه بس قولي ام عمار قولتلها نورتي الحاره يا ام عمار قالتلي وصلنا قولتلها ايوه الحاره بتاعتنا هاديه خالص وكل واحد ف حالو يعني لو احتاجات جارك مش هيكون موجود نزلو ووريتهم البيت وعجبهم الوجهه اوي والبلكونات
قولتلهم اتفضلو اطلعو الشقه الي فوق للمفتاح ف الباب هما طلعو وقولت ل عمار خليك معايا
شلت الشنط انا وهو دخلتها عندي
وهو قالي شقتك حلوه اووي ياحمد قولتلو لو حبيت تنام تعالي اوريك اوضتك شافها قالي حلوه اووي قولتلو يوم ماتكون عايز تنام عندي اوضتك اهي انت زي اخويا دلوقتي
طلعت نديت ع ام عمار طلعتلي بره الشقه قولتلها روقي الشقه برحتك وده مفتاح شقتي تحت فيها كل حاجه عايزها لنضافه وقولتلها نص ساعه بالظبط وهيجيلك واحد هنا اول مايضرب الجرس خلي عمار يفتحلو وانتي خدي البنات ونزلي تحت ع مايخلص الي جاي يعملو
قالتلي هو هيعمل ايه هنا
قولتلها هيعمل ستاير نفخ ع البلكونه يعني لو حد عايز يعمل حاجه ف البلكونه ينشر هدوم اي حاجه محدش من الجيران يشوفه قالتلي مالوش لازمه
قولتلها لا ماينفعش
وسبتهم ومشيت والرجاله كانت بتحمل واتنين بيحلو العزال وكلمت الراجل قالي انا ف الشقه وهشتغل قولتلو بسرعه عشان العزال ساعه وياجي قالي مش هطول كلها نص ساعه قولتلها ع البلكونتين قالي ايوه انا معايا ناس معايا عشان نخلص بسرعه قولتلو اشطا وانا هعدي عليك احسبك عده ساعه والعربيه اتحملت وكلو تمام وخدت ابو عمار وركبت عربيتي وقعدنا نتكلم
وصلنا وقولت للرجاله يلا يارجاله
ساعه زمن كانت كل حاجه ف مكانها وكلهم طلعو وفضلت انا وابو عمار تحت ف شقتي نتكلم
ف امور عاديه ليه متجوزتش لسه والخ الخ
وانا لسه بنت الحلال مجتش
وانا مش مستعجل وام عمار نزلت قالت الشقه تحفه يابو عمار قالها ايوه جميله
اعزروني ياجماعه انا لساني مش واخد ع الكلام السوري ف انا هتكلم مصري عادي
قولتلهم انتم ف بيتكم وان شاء **** مش هنختلف ف حاجه ولو في اي تقصير انا سداد
ابو عمار قالي انت بتشتغل ايه
قولتلو انا يابو عمار ابويا سبلي انا واخويا ورث وكذالك امي وعندنا انا وخويا ارض ع اول البلد مباني وماجرينها لواحد بيجيب لينا كل سنه رز وكل حاجه قالي ماشاء ****
قولتلو وانا فتحت محل حلاقه ف نص البلد وموجود في صانيعيه تمام وباخد منهم شهريه
وجنب المحل موجود كوافير بتاعي بردو
والكوافير بيتحجز ف نص البلد واي فرح لازم يروحو كوفير نضيف والناس الي جوه نضاف
ودي اهم حاجه ف الشغل وانا عايش ع كده والحمد** معايا فلوس ف البنك تعيشني لسنين اودام قالي ** يديمها عليك نعمه يابني
قولتلو تسلم ام عمار قالتلي من بعد اذنك ياحمد هقوم اعمل شاي نشربو انا والبنات وعملكم كمان
قولتلها الجو برد 🥶 افتحي التلاجه هتلاقي لبن وعندك السحلب وعملي سحلب احسن قالت اي منيح السحلب
قولتلها اتفضلي البيت بيتك
قعدنا نتكلم وقولت ل ابو عمار عايز اقولك ع حاجه قالي اتفضل قولت يا ام عمار بعد اذنك دقيقه قالتلي نعم
قولتلها موجود اوضه فوق فاضيه وانا كنت عايز اربي فراخ فيها ليه انا بس مش فاضي ليهم ايه رايك اجيب ليك الفراخ والعلف وانتي تخلي بالك منهم والنص بالنص قالتلي كتير هيك و**** كتير النص قولتلها هو في غيري يام عمار وضحكنا قالتلي اي خلاص ماشي تكرم عينك متل مابدك
والبنات كانو خلصو روقان الشقه واحنا كنا شربنا السحلب وابو عمار قالي هنطلع ننام بقي تصبح ع خير وانت من اهل الخير ياغالي اتفضل
قفل الباب وانا بصراحه كنت عايز انام

( ابو عمار بيقول ل ام عمار معقول احمد معاه كل ده قالتلو اكيد مش شايف البيت عامل ازاي
قالها اول ماقالي الاجار 100 جنيه انا افتكرتو نصاب وبدو يقتلنا ف الشقه وضحكو وقالتلو ****يزيدو شب كتير منيح وكمان حلو
انا كنت لوني قمحي شعري قد الصباع الصغير كده راجع لورا طولي 170 جسمي حلو ماليش بطن خالص عندي عضلات بطن بس ع الخفيف كده
ووشي حلو يعني مقبول مش هفشخ في نفسي يعني وعلفكره القصه دي حقيقه 70ف الميه



المهم


ام عمار قالتلو واحنا ف السياره بتاعتو كنت منتظره انو يبص ع البنات ف المرايه ماعملها حتي لما عرفتهم عليه حكالهم اهلا وسهلا بس ومابصلهم حتي قالها اي شب كتير منيح
قالتلو ياريت يتجوز بنتنا شاميه
قالها نامي ياماجده احنا مجرد سكنين عندو وخلص قالتلو اي عندك حق
وقالتلو يلا تعالي نام معي بقالك اسبوع مالمستني ابنك كان بينام معانا بالغرفه دلوقتي ف غرفه لوحدو وقالها يلا ومحمد راح يبوس ماجده من شفايفها وقعد يبوس فيها وهيا مسكت زوبرو تلعب في لما وقف ونام ع ضهرو وهيا نزلتلو البنطلون ونزلت ف زوبرو مص وزوبرو كان 14 سنتي وكانت بتبلعو كلو وهيا وقفت ع ركبتها
وقالتلو عايزك تلحس كسي قالها حكيتلك بقرف من كده هيا ماتكلمتش ورفعت القميص ونزلت الكلوت وركبت ع زوبرو وقعدت تنط ع زوبرو ااااه اااااه تعبانه اوووي كسي تعبان محروم من زوبرك
وهيا تتنط عليه وبزازها طلعت من القميص لبرا وكانت كبيره وبيضه والحلمه وردي وكسها وردي
وهيا فضلت تنط ع زوبرو وهو مسك وسطها
لحد مانزل ف كسها ونامت جنبو وقالتلو هروح اخد دش قوم قالها مش قادر بكره هتشطف انا واخد اجازه من الشغل اسبوع
قامت راحت الدش وهيا بتقول ولعتني يامحمد وسبتني قعدت تلعب ف كسها اووي لحد مانزلت عسلها واتشطفت ونامت صحيت الصبح الساعه 10 رنيت ع ابو عمار صباح الخير قالي صباح النور قولتلو فطرتم قالي لا لسه هنزل اجيب فطار
قولتلها طب ابعت عمار بعطيك الفطار افطر وروق نفسك وننزل نجيب اكل للبيت
عمار نزل عطيت ليه صانيه من خيرات الريف
قالي انا هشيل دي كلها وضحكنا وطلع وانا كنت بلبس عشان اروح اخد فلوس المحلات
وابو عمار رن عليه متشكرين ع الفطار ده قولتلو بالف هنا دلوقتي احنا جيران والجيران لبعضيها وضحكنا قالي تعالي افطر قولتلها سبقتك افطر انت بالف هنا وانا هستناك ننزل نروح مشوار كده ونروح نجيب اكل للبيت عشان انا كمان محتاج عندي قالي خلاص تمام شوي وبجيك
بعد ربع ساعه نزل طلعت معاه بالعربيه
عديت اخدت فلوس الشهر
وهو شاف المحلات وقالي كتير حلوين
قولتلو لازم الحاجه تكون حلوه عشان يجيلك الزباين الحلوه بردو
وطلعنا ع السوق اشتريت فواكه ليه وليه واكل للبيت وهو حاسب ع اكلو وانا حسبت ع اكلي وروحنا دخلت العربيه الجراچ
دخلت الحاجه عندي وكلمت ابو عمار قولتلو انا نسيت يابو عمار معلش جيب ام عمار معاك وتعالي نرجع السوق نجيب حاجات الفراخ زي العلفه والحاجات الي هتحتاجها ام عمار
قالي انا مش قدر انزل تاني هبعتلك ام عمار وعمار معاك اخدتم ونزلت اشتريت كل حاجه
وعمار قالي انت عندك بالبيت واي فاي
قولتلو ايوه عندي قالي ممكن تعطينا الشبكه قولتلو عنيه بس نوصل وهعطيها ليك قالي لا مش ليه انا مش معايا تلفون اختي مرام معاها تلفون دخل فيه الشبكه قولتلو حاضر
قالي شو نوع تلفونك ضحكت وقولتلو ايفون 13
قالي **** انا اسمع انه حلو اووي قولتلو ايوه
امو قالتلي اصل ممنوع حد فيهم يشيل تلفون
قولتلها اشمعنا الكبيره قالتلي مرام
مرام كانت اتجوزت ف سوريا وحصل مشاكل بينها وبين جوزها واطلقت وهيا قاعده معانا
وشاميه بتدرس كانت ف سنه اولي جامعه
بس مصاريفه كترت ع محمد ف شاميه خرجت من سنه اولي ومصاريف الجامعه ف مصر كتير
وعمار اهو ف الثانوي ف 2 ثانوي اتاخر سنه من الدراسه قولتلها خير بكره هتجيلك واحده بتبيع فراخ كويسه خودي منها الي يكفيك اشتري كتير لو هتقدري عليهم وضحكت
وقولت ل عمار ها وانت عايز تطلع ايه قالي مهندس او دكتور اي شئ بس ما اشتغل متل بابا كتير شغلو صعب وبياجي تعبان قولتلو ادرس بس انت و*** هيوافق ويكرمك قالي انا هخلص الثانوي وهقعد ف البيت متل اختي
قولتلو ياسيدي انت هتكمل دراسه ولما * يكرمك واحسب انت اخدت مني كام تبقي اعطهملي تاني اعتبرهم دين عليك ولو *كرمك جيبهم قالي ولو مكرمش ضحكت وقولتلو انا مسامح ببص ع ام عمار حسيتها هتعيط
قولتلها مالك وقفت العربيه
قالتلي مابعرف ليش بتسوي معنا هيك شئ
قولتلها عمار اخويا الصغير واحنا بقينا جيران وانا لوحدي ف البيت و*** كرمني وانا مكملتش دراسه بسبب مشاكل ف العيله وكانت اخري ثانوي
وياستي بقولك عمار هيرجعلي الفلوس تاني صح ياعمار ولا مش هترجع حاجه ضحكنا وقالي هترجع ومشيت تاني وصلنا طلعت الحاجه فوق انا وعمار دخلت نمت عملت الفون صامت
صحيت بعد العصر تلفوني رن 20 رنه من ابو عمار كلمتو وقالي مش بترد ليه قولتلو كنت نايم معلش قالي كنت عايزك تتغدا معانا قولتلو مينفعش يابو عمار انا هتحرج اكل معاكم
وكمان عشان ولادك ياكلو برحتهم
قالي عمار هينزلك بالغدا بتاعك وبعد كدا هتتغدا معانا قولتلو *** يسهل
كانو عملين اكل سوري كان جميل اووي مكنتش متعود عليه انا اكلي كلو عادي زي الارياف
معندناش محلات اكل سوري فتح عندنا ناس سوريين بس انا مش مرتاح لاكلهم
بعد ساعه عمار اخد الصنيه وابو عمار وام عمار نزلو المغرب عندي قعدنا نتكلم وفتحنا البلاستيشن وابو عمار كان لعيب كوره هو وعمار والبنات دخلو كمان قعدو بيتفرجو وكانو بيضحكو
وانا بصراحه كنت فرحان اووي بيهم وبقعدتهم معايا الي كان مهيجني بقي جسم ام عمار عبايه بيتي صدرها مرفوع وحلماتها واضحه ع خفيف
وطيزها المدوره والعبايه الزهري ووشها الابيض
انا كنت بضرب عشرات بس مش كتير
زوبري 18 سنتي طخين
وهيا كل ماتتحرك بزازها ترج يمين وشمال
والبنات لابسه ترنج بس واسع عليهم
اتغلبت من عمار وكان بيلاعب ابوه متش
وام عمار قالتلي فين السكر قولتلها عندك قالتلي فين البرطان خلصان قولتلها دقيقه اجيبلك وقفت دخلت المطبخ وهيا وقفت بتعمل سحلب
وضهرها ليه انا فضلت ابص ع طيزها وزوبري وقف نص وقفه عطيت ليها السكر وخرجت
وسهرنا مع بعض وكلهم طلعو الا ابو عمار
وقالي ام عمار قالتلي ع موضوع عمار قولتلو ايوه
قالي هطلب منك طلب قولتلو اتفضل قالي بنتي شاميه نفسها تكمل دراستها وانا مش قادر ع مصارفها سيبك من عمار ده راجل وهيعتمد ع نفسو مش عايز يحصل ل شاميه زي مرام
تقعد بالبيت لو حصل اي حاجه
قولتلو عنيه شوف انت عايز كام وقولي وانا عنيا ليك قالي هكتب عليه شيك ان اخدت منك فلوس
قولتلو عيب يابو عمار تقول كده
وطلع فوق وانا سهران عمار نزل وقالي دخل الشبكه دخلتها وطلع تاني وانا فضلت قاعد
وقعدت العب ف زوبري وانا بتخيل ام عمار وجسمها النار وقعدت العب ف زوبري وبتخيل انها قعده ع زوبري وانا ع السرير
الباب خبط فتحت كانت ام عمار بنفس البس دخلتها وقالتلي دخله المطبخ انا هجمت عليها وزوبري ع طيزها وايدي كاتم بوقها وهيا اوعي اوعي عني بتعمل ايه وانا مسكت الجلابيه من عند طوق صدرها قطعتها خالص
ومسكت بزازها من الستيان وقعدت افعص فيهم
وطلعتهم برا وقعدت ابوس رقبتها وزوبري ف طيزها وماسك بزازها ولعب ف الحلمات
وهيا بدات تسيح معايا وقولتلها هنيكك يعني هنيكك ورفعت عبايتها من ورا وكانت عريانه
قعدت اضرب ع طيزها جامد وهيا اااه اضرب اووي كمان رفعت العبايه لفوق طيزها وطلعت زوبري ودخلتو ف ف كسها من ورا وكان مولع اووي نار وكسها ضيق وهيا تقول اااه اااه زوبرك كبير وانا اقولها اااااه ياشرموطه قالتلي عايز اقعد ع زوبرك الكبير ده قولتلها تعالي ونمت ع ارضية المطبخ وهيا ركبت ع زوبري وفضلت تنط اوووي وبزازها خرجتهم وتلعب فيهم جامد قولتلها هنزل هنزل ونزلت ف كسها وهيا اااااه لبنك سخن اووووي ولع كوسي فضلت انيك فيها زوبري وقف تاني ف كسها وقعدت انيك ف كسها وهيا تقولي زوبرك حلوواووي اكبر من جوزي بكتير نيكني وملي كسي بالبنك وانا انيك فيها جامد والغب ببزازها وقولتلها هنزل قالتلي جووه حووووه
ومسكت وسها وزودت ف النيك
لحد مانزلت لبني ف كسها
صحيت فجاءه وكنت بحلم وكنت مغرق البوكسر لبن قومت وقلعتو قولت يخربيت ده حلم
اتشطفت وكملت نوم
الساعه 10 الصبح جرس الباب رن بقول ف السماعه مين لقيت واحده بتقول انا يا استاذ احمد عرفت انها ام سعد بتاعت الفراخ قولتلها ادخلي يام سعد وفتحت البوابه من عندي وقعدت ف المدخل وانا رنيت ع ابو عمار كان لسه نايم ردت عليه ام عمار قالتلي حاضر هنزل اهو نزلت لبتاعت الفراخ وانا نزلت عشان ابقي احاسب
وانا قعدت ع السلم تحت وهما اودامي عند البوابه وببص عليهم وام عمار قاعده كانك قاعد ع قعده بلدي وطيزها عريضه اوي وانا بتخيل نفسي بنيكها زي الحلم زوبري وقف وانا بصراحه فضلت العب في بايدي من فوق البنطلون
خلصت وحسبت ام سعد اودامها
وشيلت معاها الفراخ كانت ف قفصين
طلعنا ع السطح هيا بتفتح الاوضه ودخلت وانا دخلت وراها ودخلت الفراخ الاوضه وانا بتخيل ان انا بنيكها هنا وزوبري قام تاني
وهيا مش مركزه معايا خالص كنت عايز اهجم عليه بس خايف تفضحني اووي
قالتلي ابو عمار قالي انك هتدفع فلوس شاميه للجامعه قولتلها ايوه مش مشكله مش كتير يعني قالتلي انا مش عرفه اقولك ايه محروجه منك اووي قولتلها عيب تقول كده وهيا دمعت وقالتلي لولا الي حصل ف بلدنا مكنش كل ده حصل
قربت منها وبقولها طب بتعيطي ليه دلوقتي
ياستي دول سلف وعلي الدفع المريح يعني برحتكو خالص ولو مجوش انا مسامح
مسحت دموعها وقولتلها خلاص بقي
وهيا قعدت تعيط ع حالتهم وحتي الشغل مع جوزها بقي خفيف والمرتب بقي قليل من وقت ماكورونا جات سيبنا سوريا وقولنا ناجي مصر وجوزي قدم ع شركه الشرقيون للسجاد دي وقالو عايزين سواق وطلع رخصه من مصر
وهو كان سوق ف سوريا
وحاليا يدوب المرتب بيكفيهم بالعافيه
قولتلها خلاص ياستي هتخليني اعيط انا كمان واخدتها ف حضني وهيا اقصر مني شويه
وهيا سكتت قولتلها جوزك بيقبض كام من الشركه قالتلي 3500 قولتلها خلاص شويه وهجيبلو وظيفه حلوه ومريحه كمان بس شوي كده
قالتلي متشكره اووي وحضنتني حضن برئ كده بس مكنش ليه برئ خالص وزوبري وقف ع لمس زوبري لبطنها ومش عارف هيا حست ول لا
قولتلها دلوقتي كان نفسي ابقي متجوز قالتلي ليه قولتلها عشان حضنك الدفي ده وبصراجه الجو برد ضحكت وقالتلي بكره تتجوز ومراتك تدفيك
وضحكنا وقالتلي لما يصحو هكلمك تفطر معانا
قولتلها لا مش هينفع انا هتحرج من بناتك وممكن هما كمان يتحرجو قالتلي لا مافي هيك قولتلها لا بردو ماينفع معلش اعذريني
قالتلي وانت ليه مش عايز تتجوز
قولتلها مش مستعجل بس
قالتلي اي اصل غريبه شب حلو متلك عندو بيت
يعني المفرود يتجوز ويملي البيت ده عيال
قولتلها ايووه صح بس لما نشوف بنت الحلال الاول دي هتبقي معايا لنهايه العمر
قالتلي شو رايك ببنتي شاميه
انا استغربت بصراحه
قالتلي ماتفكرش ان قولتلك كده عشان بيتك وفلوس لا **** بس عشان انت انسان محترم
واحنا حبيناك زي ابننا
قولتلها ده شرف ليه انتم ناس محترمه وانا حبيتكم بس انا معرفش بنتك احساسها اي من نحيتي يمكن كانت بتحب حد او بتكلم حد او عايزه تتجوز حد تاني ف انا مش هغصبها ع حاجه هيا مش عايزاه
قالتلي خلاص انا هتكلم معاها وهشوفها اذا هيا موافقه ولا لا قولتلها خلاص تمام
قالتلي وبالمره تتجوز بسرعه عشان تتدفيك وضحكنا وانا محروج قالتلي تعالي خد حضن عشان تحس بالدفه شوي ضحكت واخدتني حضن جامد وبزازها عند صدري من تحت
وجسمي سخن اووي وانا حضنها وببص ع طيزها من ورا كانت كبيره رجعت لورا قالتلي
يلا ننزل قولتلها يلا وانا طالعين قولتلها يابخت ابو عمار بيكي قالتلي ليش قولتلها بتدفي حلو اوي وضحكنا مع بعض قالتلي بنتي راح تدفيك كتير منيح بس انا مش ينفع ادفيك منيح قولتلها ماتتجوزيني انتي وهتجوزك دلوقتي وضحكت وقالتلي ماينفعش اتجوزك انا متزوجه
قولتلها اتجوزيني لساعه واحده بس اخد منك الحضن ده ف البرد قالتلي ساعه كتير ف حضن
قولتلها انا ممكن افضل حضنك طول اليوم حضنك كتير دافي قالتلي دافي بس
انا استغربت من كلامها وقولتلها لا مش دافي بس
قولتلها ينفع اخد منك اخر حضن كمان قالتلي خلص مش هنرجع تاني عشان حضن
قولتلها لا هنا ع السلم قولتلها ماتخفيش السلم مقفول ب الصاج محدش هيشوف حاجه
قربت منها وقالتلي حضن سريع قولتلها ماشي
حضنتها اوووي وكنت مكتفها وزانق زوبري ع بطنها وزوبري وقف وهيا حست بيها
وقولتلها حضنك حلو اووي قالتلي وانت حضنك جامد براحه شوي علي قولتلها ينفع احضنك من الخلف قالتلي لا ماينفعش قولتلها
عشلن خطري قالتلي بسرعه قبل ماحد يطلع
وقفت وراها وحشرت زوبري ف طيزها
وحضنتها من بطنها ولازق فيها وحرك زوبري ع طيزها المليانه وهيا مغمضه عنيها انا مسكت بزازها بايدي الاتنين وكانو طريين اوووي وهيا ف عالم تاني لما زوبري بقي صاروخ خليت ايد تمسك بزازها وايدي الشمال بتلعب ف كسها من فوق العبايه وهيا مش هنا قولتلها انزلي مصي زوبري
هيا كانت بتسمع وتنفذ نزلت ع الارض
طلعت زوبري وهيا مسكتو وتقولي اااه كبير اووي وطخين كتير ودخلتو ف بوقها لنص وقعدت تمص فيها وهبا تمص وانا مسكت راسها وانا بنزل لبني ف بوقها وهيا بلعتو كلو وقعدت ع الارض
وقولتلها اذا كان الجواز احسن من كده انا هتجوز بنتك خلاص ياحماتي
هيا ضحكت وقالتلي تعبتني ياجوز بنتي قولتلها لبني شربتيه كلو قالتلي اي كتير حلو
قولتلها قومي يلا ننزل وهيا بتظبط هدومها اخدت منها بوسه ف شفايفها جامد وهيا تجاوبت وقالتلي خلاص كفايه خلص وانا قولتلها احلي حما ف الدنيا وضحكنا ونزلت وهيا بتفتح الباب وقفت وراها وحشرت زوبري ف نص طيزها وقولتلها هتوحشيني ومسكت طيزها وعطيتها قلم ع طيزها قالت ااااه هيجتني اووي
نزلت تحت وزوبري وقف صاروخ من الي حصل
بعد نص ساعه رنت عليه وقالتلي تعالي افطر قولتلها لا انا فطرت وبعد شويه كلام قفلت وبعد شويه الباب خبط ونزلت بالفطار وقالتلي بعرف انك مش فطرت قولتلها قلبك دليلك يعني قالتلي اي يلا تعال نزلت الاكل وقعدت اكل وقولتلها ابو عمار فين قالتلي راح الشغل
قطع الاجازه وراح الصبح والعيال فوق
قولتلها اكلتي الفراخ قالتلي اي لا تشيل هم الصبح اكلتهم قولتلها كنتي قوليلي اجي اكلهم معاك وهيا ضحكت وقالتلي لا كفايه اكلتهم انبارح
قولتلها وحشني حضنك قالتلي كفايه
قولتلها ليه حضني وحش قالتلي لا بس مش عايزه اغلط معاك اكتر من هيك
قولتلها تعالي بس وقفتها وخدت حضن ومسكت طيزها اووي وفتحهم وقفلهم وقولها جسمك يجنن مش انتي مصيتي ليه الصبح تعالي ارد ليك الجميل بقي قالتلي ازاي قولتلها هتشوفي
قعدت ع المجلس وفتحت رجليها وكانت لبسه بنطلون تحت العبايه قلعتو ليه ومش لابسه كلوت
كسها كان وردي اووووي قالتلي شو راح تعمل
قولتلها همتعك زي مامتعتيني
ورفعت رجليها ف السما وشديتها شوي لما نامت ع ضهرها وكسها بيلمع وقولتلها كس بنتك حلو زيك كده قالتلي اي حلو متلي قولتلها هتجوزها وهفشخو ليها ونزلت لحس ف كسها وهيا ايييي حلو حلو كتير من زمان نفسي ف هيك وانا بدخل لساني ودخلت صباعي ف طيزها وهيا اااااااي ااااي ودخلت لساني ف كسها بنيك ف كسها وطيزها وهيا مسكت دماغي وراحت نزلت عسلها وكان كتير كانها مدفونه ومصدقت خرجت بقيت ادعك كسها بعسلها لما كسها كلو غرق عسل
نزلت البنطلون بتاعي علطول ودخلت صباعي ف كسها ودملو وطلعو وهيا اااه ااااه ااي ااااي
وانا طلعت صباعي ودخلت راس زوبري ف كسها
وهرا بقت تتلوي تحتي وتقولي ده ايه قولتلها زوبري وهيا اااااه ااااه دخلتو لنصو وكان كسها ضيق اوووي بقولها انتي بنت بنوت كسك ضيق اووي وهيا اااامممممم اااااه روحت مدخل زوبري كلو ف كسها وهيا ااااااااااااااه انا كتمت بوقها بايدي وقالتلي شقتني بزوبرك اااااه وانا بنيك فيها وهيا تصرخ وقولها كسك دافي اووي مولع ناار ع زوبري قالتلي اي دخل زوبرك دخلو وانا فضلت انيك فيها وكنت خلاص عايز انزل وقربت انزل قولتلها انزل فين لقيتها لفت رجليها ع ضهري وتقولي نزل لبنك جوه وانا بقولها انزلهم فين تقولي ف كسي وانا ازود ف النيك من الهيجان لحد مانزلت ف كسها وهيا تقولي اااااااه اااااااه سخن كتير كتير اااااه كسي بقي كلو لبنك
قولتلها عجبك زوبري قالتلي اي كتير منيح شقتني شق وانا زوبري لسه ف كسها خرجتو وكان كلو لبن قالتلي خليك ونزلت ع ركبتها ونزلت مص ف زوبري وتقولي لو انت ف النيك هيك راح تدلع بنتي كتير قولتلها انا هدلع بنتك ودلعك معاها
وهيا خلصت مص وكسها كان بينزل لبني هيا لبست الكلوت ع البن وقالتلي راح اخليهم ف كسي
قولتلها ابو عمار مش بينيك فيك قالتلي كل اسبوع مره وبينزل علطول قالتلي دي اول مره ليك قولتلها ايوه بس خبره من الافلام
قالتلي ماتتفرج عليها تاني قولتلها اتفرج ليه وعندي احلي واحده سوريا تحت زوبري
مسكت زوبري وقالتلي ده بتاع بنتي بس انا بمتعك لما تتجوز بنتي ومسكتو وقالتلي حلو كتير زوبرك
قولتلها تاجي نعمل واحد تاني قالتلي لا خلص
انا طالعه العيال صاحيين اخدت الصانيه وخارجه مسكت طيزها وقولتلها انا هفتح طيزك دي وشمطها بعبوص براحه وقولتلها دي تصبيره للمره الجايه عشان هفتحك من طيزك دي ياحماتي
وانا قاعد قعدت ف المحل شويه حلقت وكلو تمام
روحت ع العصر دخلت شقتي
قعدت العب بلاستيشن شوي عمار خبط فتحت ليه قعدنا نلعب شويه وقالي هو انت عايز تتجوز اختي قولتلو مين قالك قالي سمعت ماما بتكلم اختي فوق مردتش اقوله ان امك الي عايزه كده
قولتلو ايوه انا كلمت امك وهيا هتقول ل اختك واذا اختك وفقت انا هكلم ابوك مينفعش اكلم ابوك واختك ماتوفقش بعد كده ابوك هيكون محروج مني ف الداخله والطالعه قالي عندك حق
قولتلو طب وانت موافق ولا لا
قالي انا لو عليه موافق بس ده قرارها هيا قولتلو ايوه بس عايزين نعرف راي اخو العروسه
قولتلو واختك قالت ايه قالي بتقول ل ماما هفكر
قولتلو برحتها انا جعان انت اكلت قالي ايوه قولتلو العب انت لما ادخل اعمل سندوتش وشاي
دخلت عملت واكلت وماجده نزلت وقالت ل ابنها احمد فين قالها ف المطبخ
دخلتلي سلمت عليه وبوسته بوسه سريعه
وقالتلي انا كلمت البنت وقالتلي هتفكر وهتقولي قولتلها برحتها لو موفقتش هتجوزك انتي
ضحكت وقولتلها انا هتجوزها عشان خطرك انتي
هيا بنتك جميله ومؤدبه وكل حاجه
بس انا مكنتش بفكر ف الجواز دلوقتي
بس لما دوقت طعم الجواز منك حبيتو اووي
قالتلي وهتحبو اكتر لما تتجوز
قولتلها عايز احبو دلوقتي قالتلي الواد بره مينفعش قولتلها وريني بزك بس امصو بسرعه مش قادر قالتلي ع السريع طلعت بزها انا هجمت عليه مص وهيا قالتلي خلاص خلاص ودخلت بزها تاني وطلعت وانا زوبري وقف
فضلت شوي والمغرب ابو عمار وصل سلم علي وقالي هتشطف واكل وهنزل
المهم عده اسبوع
ف يوم الصبح ام عمار نزلتلي فتحت قالتلي محمد لسه نازل الشغل والبنت موافقه تتجوزك
بس انت كلم محمد بقي لما ياجي وفاتحو ف الموضوع قولتلها ماشي روحت شديتها لجوه
قالتلي خليني اطلع قولتلها هطلعك ع زوبري الاول وحشتيني اوووي حضنتها من ورا وزبري وقف قولتلها شوفتي عامل ازاي ف طيزك
قالتلي سيبني بقي قولتلها ريحيني الاول
انا تعبان قالتلي وانا كمان بس العيال يصحو يدورو عليه قولتلها محدش هيدور تعالي بس
وانا حضنها من ورا ولسه عند الباب قولتلها اقلعي العبايه دي وريني لبسه ايه تحتها ايه
قلعتها ونهار ابيض قميص نوم شفاف كلوت وسنتيانه بس اسمر يجننو

20211012-213240
قولتلها ايه القمر ده وريني طيزك كده طيزك تجنن لفي نفسك خليني اتمتع بطيزك

KKckb-U7-BZlf-FBn-WWE-XEAkq-RLE

KKckc-Wwv-Ibf-FBn-WUtx-XIAkcqe-S
قولتلها اااااه يابنت المتناكه
انا قلعت ملط خالص ووقفت وراها وحشرت زوبري ف طيزها ونازل طالع ومسكت بزازها
افعص فيهم وقولتلها تعالي ندخل الاوضه وقبل ماتدخل كنت مقلعها ملط
اخدتها ودخلت الاوضه قولتلها نامي ع ضهرك انا زوبري تعبان نامت ورفعت رجليها وكسها بيلمع
وزوبري ناشف روحت مدخل زوبري ف كسها مره واحده وخرجتو وكان مبلول من عسلها

LAqa-JZll-R0a-FCq-T0-NNX0-AICNte
وقولتلها كسك مولع نار يلا عشان هولعو اكتر ودخلت زوبري مره واحده ف كسها وهيا بدات تصرخ ااااااه اااااااه اااااااه ناااااار ااااااااه
وانا ازود ف النيك وهيا اااااااااه براحه براحه مش قدره خرج زوبرك خرجو انا خرجت زوبري هيا مدت ايديها تدعك في كسها اما نزلت وانا دخلتو علطول مره واحده وهيا ااااااه براحه كسي براحه وانا ازود وركبت فوقها وفضل انيكها ع نفس الوضع ده 10 دقايق لما نزلت ف كسها وكسها طلع لبني ونزل ع خرم طيزها
قولتلها طيزك دي هتجنني بس مش وقتها خالص ياحماتي قولتلها اطلعي البسي ولما ياجي هطلع عندكم وطلب ايد بنتك من جوزك
ولبسها الشبكه ولبسك زوبري ف طيزك ف نفس اليوم قالتلي انت هتفضحنا
قولتلها ماتخفيش هيا خرجت وانا زي منا نايم ملط وعمار ف المدرسه
وام عمار نزلت تاني العصر تعطيني الغدا من ايد بنتها ونكتها قبل الاكل ع السريع ونزلت ف كسها بردو وهيا طالعت وانا خلصت الاكل
ونمت من النيك صحيت بعد العشا وكلمت اخويا ياجي بسرعه ووصلي وقولتلها ع بنت الي فوق عشان يتكلم معايا وقولتلو البيت تحت موجود هتجوز في مش عايز منها غير شنطه هدومها بس وكمان مش عايز الشنطه قالي برحتك الي انت عايزو كلمت ابو عمار عرفت انه فوق قولتلو انا جايلك انا واخويا الكبير قالي اتفضلو تنورو
طلعنا وسلم ع اخويا وقالو احنا عايزين نطلب ايد بنتك ل اخويا وابو عمار كان فرحان وقالي موافق
وقرينا ****** واتفقنا اننا نجيب شبكه للعروسه
واخويا بركلي وقالي لما تروح تجيب الشبكه قولي
يوم الشبكه روحنا وجيبنا شبكه ب 35 الف ج
وعملت ورق الجواز طلع عيني
وكانت البنت فرحانه اووي وهيا زي القمر
اختها كانت بشوفها بزعل اووي ان دي مطلقه كانت احسن من اختها الصغيره وجسم احسن الف مره اليوم عده واشتريت ليها تلفون نتكلم وبقيت افسح فيها هيا واختها مع بعض واختها بقت تتكلم معايا عادي وتضحك وتهزر
وكنت بخطف بوسه من شاميه
وكانت بترفض وحددنا معاد الفرح ف قاعه قريبي كلهم واهلها بس وخلصنا واختها مرام كانت لبسه فستان 👗 وكانت قمر احلي من العروسه
ودخلت الشقه وكلو روح بيتو وانا قاعد معاه
بقيت اهزر معاها وكنت جايب حبايه فياجرا عشان اول ليله تحلف بيها طول حياتها
اخدت الحبايه وانا باكل وهيا ف الاوضه ودخلت عليها كانت لبسه قميص نوم طويل شويه وسود

minilien-6
قولتلها ايه القمر ده وبزازها طالعه لفوق وقربت منها وقولتلها اخيرا بقيتي مراتي
وخدت منها بوسه ف شفايفها وهيا وقفه قولتلها
مالك قالتلي خايفه شوي
قولتلها انتي بقيتي مراتي ملكي لوحدي مسكت بزازها الاتنين وقولتلها دول كمان ملكي وحسست عليهم ودخلت ايدي من عند فتحت القميص من تحت ومسكت كسها كانت مش لابسه حاجه تحت قالت اااه قولتلها انتي مش لابسه حاجه قالت لا
قولتلها كده احسن نامي ع السرير نامت ع السرير نمت فوقها بوس وتحسيس ع بزازها ومسكت ايديها الاتنين بايدي وصدري بيفعص ف بزازها
وقولتلها انتي حلوه اووي
قولتلها اطلعي ف الحمام خودي دش وروقي نفسك لسه برحتنا المهم ماتخفيش
طلعت وانا قاعد قلعت كل هدومي ودخلت عليه الحمام كانت ملط ولسه ماستحمتش

minilien-22
ببص عليها لقيتها انا جوزك يابت انتي بتخبي ايه
وضحكت قولتلها جسمك حلو اووي شيلي ايدك كده هيا مكثوفه قولتلها انا ملك اهو يلا شيلي ايدك وريني كسك الحلو ده

minilien-19
قولتلها انتي تشيلي ايدك من بزازك تحطيها ع كسك قربت منها وقولتلها تعالي وخدتها ف حضني وصدري ف بزازها ونزلت فيها بوس
وحطيت ايدي ع كسها ادعك في وهيا ااااه اااااه براحه قولتلها ده يدوب بحسس انا لسه عملت حاجه وقولتلها تعالي ندخل جووه
شيلتها ع دراعي ودخلتها جووه
ونيمتها ع السرير ملط زي ماهيا
هيا نايمه روحت تفيت ع ايدي وبليت زوبري وبدات ادخلو ف كسها تقولي كبير اووي هيدخل ازاي قولتلها هيدخل كلو دلوقتي
وانا بدخل راسو دخلت كان ضيق اووووي
قولتلها اهدي وزودت شويه وهيا ااااااه اااااه طلعو طلع تاني وانا خلاص اهو لما حسيت اني زوبري فتحها خلاص خرجتو ومسحت الدم وقولتلها مبروك ياعروسه وشيلتها ودخلت الحمام حطيتها ف البانيو ف ميه دافيه الجرح يتطهر
وقفتها وبتقولي حسا بوجع قولتلها شويه وكلو هيبقي تمام قعدت ساعه العب معاه واحنا ملط وهيا مكسوفه شوي
وكنت خلاص قولتلها يلا نكمل ماتكلمتش
سحبتها ع السرير ونمت فوقها بوس وصدري ع بزازها والحبايه كانت شغاله لسه
مسكت زوبري ودخلت راسو ف كسها وقعدت ادخلو وهيا تصرخ وانا كاتم بوقها وقولها براحه اهوو قربت ادخلو كلو خلاص لما دخلتو كلو كانت فضحت الدنيا دخلتو كلو وماتحركتش غير لما بقت هاديه خالص وبقيت ادخل وخرج براحه
وقولها ااااه كسك نااار زوبري مولع ف الفرن بتاعك
وهيا ااااه ااااه قولتلها عجبك النيك تقولي ااااه حلو كتير قولتلها قومي نامي فوق مني الحس كسك شوي عملنا وضع 69 ونزلت مص ف كسها الصغير كان ريحتو تجنن وهيا مسكت زوبري قولتلها مصي بقت بتمص اي كلام
وقفتها وقولتلها اقعدي ع زوبري يلا وقعدت ع زوبري دخل كلو ف كسها اااااااااه قولتلها وطي صوتك قالتلي مش قدره اااااه كمان دخلو كلو وانا بنيك جامد وهيا تنط ع زوبري وانا مقدرتش اشوف جسمها ده ومنزلش بعد 20 دقيقه نيك نزلت ف كسها هيا اترمت حنبي اخدتها ف حضني مبروك ياحبيبتي قالتلي مبروك ياحبيبي
حضنتها جامد ونزلت بوس فيها وزوبري وقف تاني وانا ف حضنها مسكت زوبري وانا ف حضنها وقربتو من كسها قولتلها خليك زي مانتي
دخلت زوبري وهيا ااااه براحه
وانا بقيت انيك فيها وهيا ف حضني وعشان كنت بفكر ف النيك وحلاوتو كنت نزلت لبني تاني ف كسها قومنا اتشطفنا ولبسنا
وهيا لبست نفس القميص ع الحم
واكلنا وبقت تاكلني واكلنا وقولتلها يلا نعمل واحد تاني ضحكت وقالتلي مشبعتش مني
قولتلها حد يشبع منك وحضنتها من ورا وفتكرت امها وبقيت افعص اوووي وبقرص حلماتها
وهيا ساحت خليتها تاخد وضع الكلب لما قلعتها القميص وخرم طيزها كان مفتوح شوي دخلت صباعي دخل بسرعه
قولتلها مين الي كان بيلعب ف طيزك قالتلي مفيش قولتلها لو ماقولتيش مين هتطلقي دلوقتي وتطلعي عند اهلك فوق هتقولي مين ولا اقلبها سواد قالتلي لا خلاص هقول
قالتلي اختها مرام كانو بيريحو بعض وكانت بتبعص طيزها وشاميه بتبعبص كسها لما ينزلو
قولتلها اختك اطلقت ليه قالتلي مشاكل قولتلها خلاث انا اسف ماتزعليش غصب عني
انتي مراتي ولازم اعرف كل حاجه قولي يلا
قالتلي جوز اختي مكنش راجل وام العريس هيا الي فتحت اختي قولتلها يعني اختك تعتبر بنت بنوت مفيش زوبر دخل فيها قالتلي ايوه
انا زوبري وقف اوووي
وقولتلها نامي زي ماكنتي اخدت وضع الكلبه
واتا دخلت زوبري ف كسها كلو وفضلت انيك
وقولها بتبعبصي اختك ف كسها اختك تعبانه
اختك فوق بتلعب ف كسها وانتي بتتناكي تحت
فضلت انيك ف كسها ووقفتها ع الحيطه ودخلت زوبري ف كسها ع الواقف وقعدت انيك فيها وهيا تصرخ براحه براحه كنت حاسس ان كل البيت سمعنا فضلت انيك لحد مانزلت ف كسها
قولتلها انتي هيجتيني ع اختك اووي
قالتلي انا تعبانه عايزه انام قولتلها تعالي نننام اخدتها ف حضني واحنا بنام قولتلها مبسوطه قالتلي اوي قولتلها ولسه هبسطك اوي
قالتلي انت بهدلتني قولتلها لما قولتي ان اختك اتجوزت واتفتح وحوزها الخول مانكهاش زوبري بقي هايج اووي واختك لو كانت اودامي ساعتها كنت فشختها قالتلي هتنيك اختي
قولتلها ايوه اختك تلاقيها جعانه نيك
وجسمها حلو اوووي بصراحه ممعكيش صوره ليه قالتلي عندي اخدت تلفونها وورتني صوره فاجره

Nuqm-Eqw-FC04
قالتلي الصوره دي ليله الشبكه
قولتلها اختك جسمها ناااار
قالتلي عجياك قولتلها عجباني اوووي
قالتلي يومين وجيبها تحت زوبرك ياحبيبي
قولتلها بجد قالتلي ايوووه
انا عرفه اختي قولتلها وانا مش هحرمك من حاجه انتي واختك يالبوه
قالتلي انت زوبرك وقف كده ليه
قولتلها وقف ع جسم اختك
قالتلي اسبوع وتكون عندك ومش عايزاك تحرمها من حاجه خالص

لو عايزين الجزاء تاني اكتبو



الجزاء التاني

خلصت مع مراتي نيك ف اليله دي
وطلعنا قعدنا اودام التلفزيون وانا كل تفكيري ف اختها قولتلها عرفتو ازاي ان جوز اختك خول
قالتلي اختي فضلت شهرين متجوزه
وحصل مشاكل واختي رجعت
واهل العريس كانو عايزين يرجعو العروسه تاني
بس اختي قالت ل امي كل حاجه
قولتلها ايوه ايه بقي كل حاجه دي
قالتلي ليله الدخله ام العريس لما كلو مشي طلعت ل ابنها فوق والبيت دورين بس من تحت الام قاعده تحت وفوق شقه ابنها
ولما الكل روح امو طلعتلو واختي بتقول دخلت ازاي مش عرفه بس ابنها عطيها مفتاح
اختي بتقول ل ماما انها كانت لسه با الفستان
وحماتها دخلت عليه وقالتلها ايه ياعروسه انتي لسه ماغيرتيش اختي وقته اتجعزت اوي
بتقولها ايوه يا امه في حاجه
قالتلها ماتخفيش ياختي دي ليله دخلتك ع ابني
انت ياولا ابنها طلع من الحمام ملط بصيت عليه كان زوبرو صغير خالص ونايم
وامه قالتلو قلع مراتك الفستان يلا
ابنها قلع اختي الفستان بالعافيه
وقالعه البضي والستيان ونيمها ع السرير ع ضهرها وركب ع بطنها وقعد يدعك في بزازها واختي بتقول ل امي انها مكنتش حماتها فين بس فجاءه حست بايد بتقلع البنطلون والكلوت مع بعض
واختي بتدفعها بعيد برجليها وسمعت حماتها بتقولها اهدي يامتناكه عشان تتفتحي ونخلص
وفجاءه حست بحد حاطط لسانو ع كس اختي وبيلحس في وهيا مش قدره تقوم عشان كان جوزه راكب ع بطنها واختي بتقول ل امي انها بدات مقاومتها تقل وحست بالسان بيدخل كسها وفجاءه حست بحاجه سقعه بتدخل كسها
خربشت جوزها ف بطنو قام من عليها بتبص ع حماتها شافتها ماسكه خياره وبتدخلها ف كسها وشافت الدم ع الخياره واختي كسها بيحرقها
وف الاخر حماتها خرجت وقالت ل جوزها خود مراتك خليها تاخد دش وشطف ليها كسها من الدم
وفضلو اسبوع ع الحال ده واختي مش عايز تقول ل ابويا لحد ما في يوم نزلت تحت شافت جوزها نايم ع بطنو وفي واحد راكب عليه وبينيك في طيزو وكان بيبدل مابينهم ولما سمع الراجل بيقول ل جوزها عايز اطلع انيك مراتك ياخول ف كسها وحبلهالك اختي خافت وطلعت قفلت ع نفسها الباب لتاني يوم واخدت هدومها الصبح بدري والكل نايم وجتلنا وقالت ل امي انها تعبانه
ولما جوزها وصل عندنا اخدتو ف جنب وقالتلو انها شافت كل حاجه انبارح واجبرتو انو يسيبها قاعده عند امها شوي ووافق وبس ياسيدي ولما جاب اهلو امي قالت ل ابوي ع كل حاجه وابويا قال ل عمو وعمو لما اتاكد من كلام بابا
اتاسف وعطه ل ابويا فلوس تعويض ع الي حصل ورجع كل حاجه تاني وطلقه وده الي حصل
انا قولتلها يعني اختك دي مدخلش ف كسها غير خياره قالت ايووه ومسكت زوبري من فوق البوكسر وقالتلي يومين بس وزوبرك يدخل ف كسها انا زوبري بقي صاروخ قولتلها قومي اقلعي ورقصي ملط يلا قامت قلعت الكلوت والستيان
وقعدت ترقص وتوطي توريني طيزها من ورا

Screenshot-2022-12-31-05-43-08-08-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0

Screenshot-2022-12-31-05-43-12-19-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
وانا قاعد وقالع البوكسر وزوبري وقف انا ببص عليها بقولها اختك بتعرف ترقص قالتلي ايوه احسن مني انا وقفت ورقصت معاه ونزلت فيها بوس وايدي بتفعص ف طيزها
وزوبري تحت كسها روحت مدخل زوبري كلو تحت كسها راسو طلعت من عند طيزها وبايدي مسكت راس زوبري وكسها هيا بقت تروح وتاجي وتحك كسها ع زوبري تقولي معرفش ان الجواز حلو كده
قولتلها عايزك تصوري فيديو وانا هعمل مش واخد بالي وتخلي اختك تشوفه قالتلي ماشي يبقي احسن قولتلها تلفونك فين قالتلي اهو قولتلها خبيه جنب الشاشه وعملي انك بترقصي وانا هدخل عليك ووقت مانخلص هقعد وانتي تقفلي الفيديو قالت ماشي
عملت زي ماقولتلها وقعدت ترقص وانا زوبري رفع لفوق من هيجاني ع جسم اختها وان اختها دي اعتبرها لسه بنت بنوت وكسها ضيق اووي
وقفت واخدتها ف حضني وانا وقف قولتلها انزلي مصي نزلت مص ف زوبري
وبقت تدخلو كلو كان بيدخل لنصو بس
وبقت تلحس بيوضي وتضربلي عشره تقولي عايزه اخدهم ف بوقي قولتلها قومي وقفتها ورفعت رجليها اليمين ع ايدي الشمال ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا ااااااه وانا بقيت انيك اوووي وهيا اااااه اااااه كمان كمان اااااه زوبرك نااااار مولعه ف كسي وانا انيك فيها
قولتلها تعالي يالبوه اقعدي ع زوبري انا نمت ع ضهري وهيا مسكت زوبري وقعدت تحك كسها عليه رايح جاي

Screenshot-2022-12-31-06-52-43-68-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
فضلت تروح وتاجي وزوبري محشور بين شفايف كسها ورفعت نفسها قالتلي انا مش قدره ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها قعدت تنط عليه وتقول اااااه زوبرك كبير اوووي ياحبيبي شبعني من زوبرك اااااه كمان ااااااه كسي كسي ورفعت نفسها وقعدت تلعب ف كسها لما نزلت عسل من كسها ع زوبري وقولتلها لفي نفسك ورجت لفه وعطتني طيزها وبردو قعدت بكسها ع زوبري
Screenshot-2022-12-31-06-49-06-66-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
قعدت عليه وبكسها ع زوبري وتقولي احساس حلو اووووي كده اقولها دخلي زوبري ف كسك ياشرموطه تقولي استنا شويه مش قدره اتحمل ورفعت نفسها ولعبت ف كسها نزلت تاني ع زوبري ومسكت زوبري وعايز تدخلو

Screenshot-2022-12-31-06-53-44-22-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
وبقت تحك راسو ف كسها وقعدت عليه مره واحده وانا ابص ع كسها وهو بينزل ميه ع زوبري
وقعدت تنط ع زوبري وقالتلي اختي كانت عايزه زوبر زي بتاعك ده تتمتع بيه ويدلعها
وانا هجت اكتر وانا سامع اختها بتقول كده وعارف انها بتصور عشان اختها تشوفها وهيا بتتناك شديت شعرها نحيتي لما نامت عليه قولتلها اختك هتشوف الفيديو قالتلي انا عايزه اهيجها خليك بس معايا وقامت تاني تركب زوبري وتقولي نفسك تنيك اختي قولتلها اوووي ودخل زوبري ف كسها ونيكها معاك
قالتلي اعتبرني انا مرام هتعمل فيا ايه
علطول خليتها تاخد وضع الكلبه ودخلت زوبري ف كسها وبقولها خودي يامرام كان نفسي انيكك اوووي لما عرفت انك مطلقه
قالتلي نيكني اوووي بس ماتنزلش ف كسي عشان محبلش منك ياجوز اختي افشخ كسي وانا بقيت انيك اووووووي لدرجه ان صوت شاميه البيت كلو سمع وقبل مانزل لبني طلعت زوبري ونزلت بره ع كسها وطيزها وكنت هيجان اوووي

Screenshot-2022-12-31-06-51-33-67-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
روحت نمت عليه وهيا نايمه ع بطنها
وانا راكب فوقها وزوبري بين طيزها
بقولها اااه احلي نيكه لما حسستيني اني بنيك اختك قالتلي انت موتني
قولتلها انا زوبري لسه وقف ايه رايك نعمل واحد تاني قالتلي مش قدره خلاص تعبت قولتلها خلاص قومي براحه اقفلي الفيديو وتعالي ناكل وقفت من عليها وهيا وقفت قفلت الفيديو
قعدنا ناكل وبعتت رساله ل اختها واتس اختها ردت قالتلها ها ياعروسه عملين ايه
قالتلها احمد طلع دكر اووي دي رابع مره ينيكني فيها وانا صورتلك فيديو من غير ماياخد بالو عشان تريحي نفسك بيه هو ف الحمام
وبعتتو ليها وانا بقولها ده انتي دماغك نار وضحكنا وانا مستني رده بفارغ الصبر ومراتي قالت ل اختها ها فينك قالتلها بلعب ف كسي قالتلها وريني كسك كده قالتلها جوزك لسه مجاش قالتلها ايوه

Screenshot-2022-12-31-06-28-35-14-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
انا شوفت كسها كنت هتجنن قولتلها ده كس اختك قالتلي ايوووه قولتلها كسها صغير خالص وجميل
قالتلي قولتلك لسه محدش لمسها او دخل كسها غير خياره وصوابعي عايزو يوسع ازاي
قولتلها تتصرفي وتخليني انيك الكس ده ف اقرب وقت قالتلي حاضر هتصرف
عشان خاطر اختي بس **** انا عرفه انها تعبانه ومحرومه ونفسها تتناك بس خايفه من الفضيحه
قولتلها اعملي حسابك الاسبوع الجاي هاخدك انتي واختك ع المدينه نشتري احلي ملابس ليكم وكمان هدوم داخليه ونقضي مع بعض احلي يووم
وتبقي عرفي اختك بس لما انام معاها
خلصت معاه ودخلت اتشطفت ولبست
وهيا دخلت تتشطف ورايا
وانا مسكت تلفون مراتي ومراتي مردتش عليها بعد الصوره وانا ببص ع كسها الي بيلمع ده
لقيتها بعتت رساله بتقول انتي جيبتي اسمي معاك وانتي بتتناكي من جوزك يافاجره
انا رديت بكلام قولتلها اااه انا شوفت جوزي كان بيبصلك يوم الفرح ازاي وعرفت انو نفسو يتجوزك كمان بس عشان احنا اخوات مابنفعش
ف اول لما جيبت سيرتك انتي شوفتي فشخني ازاي لما كسي ورم من زوبرو
قولتلها شوفتي زوبرو عامل ازاي
قالتلي ايووه كبير اوووي ازاي دخل ف كسك
قولتلها مش عرفه ياجماعه انا بكلمها ع اساس مراتي قولتلها اول مدخلو كنت حسا انو فشخني
بس واحده واحده اتعودت وزوبرو جميل اووي
وانا نفسي تتناكي معايا منو اووي يامرام وتعوضي الي حصلك انتي اختي واحمد جوزي وهو نفسو فيكي وانا عايزاكي تجربي النيك ولو مره
مرام قالتلي بس بقي انا كسي خليني انام وبكره نتكلم انا نزلت مرتين ع زوبرو وكلامك وكنت بتخيل نفسي تحت منو والزوبر كلو ف كسي
قولتلها ماشي تصبحي ع خير وقفلت
ومراتي دخلت عليه بقميص نوم قالتلي بتكلم مين قولتلها شوفي وهيا قرات كل حاجه وقالت اشطا بكره هسخنها شوي ولما تاجيلي هاخدها ودخل الاوضه علينا انا وماما وماما هتخرج وهعمل نفسي هتكلم مع اختي وهنيك كسها بصباعي وريحها
وهتشوفها وهيا طالعه عمله ازاي قولتلها اشطا تمام ودخلنا ع السرير نمنا للصبح صحيت ع تخبيط الباب وكان اخويا ومراتو والعيال واهل العروسه سلمو علينا ودخلت امها واختها ليها اوضه النوم وانا كنت صحيتها تلبس حاجه
وحماتي طلعت تزغرط وقعدنا نتكلم انا وحمايا
اخويا قالي هسيبك انا بقي وجيلك بعدين ومشي هو والعيال ومراتو
وعمار قالي عايز البلستيشن العب بيه فوق
قولتلو لازم يكون موجود شاشه
اصبر وانا هبقي اجبلك واحد بس تنجح الاول ف الثانوي وهجيبلك واحد جديد وتلفون كمان فرح اوي وقولت ل حمايا شاميه خلاص مش داخله كليه هتقعد ف البيت معززه مكرمه وانت كبرت دلوقتي والسواقه هتوجع ضهرك
اسبوع بس وهفتحلك محل ملابس رجالي وانضف ملابس تاجيلك
وتوقف في انت وتقعد ف المحل
وكل شهر تاخد فلوس ايجار الكوافير والمحل الحلاقه وانا هعرفك ع الناس هناك وبالمره نحلق ونروق انا وانت وناخد ام عمار تروق نفسها كمان وسال مرام لو عايزه وشاميه لو عايزه تروح الكوافير مفيش مانع وانا هجيبلك موتوسيكل تروح وتاجي بيه
قالي انا مش عارف اقولك ايه ياحمد يابني
قولتلو انت ابو مراتي وقاعد معانا ف نفس البيت وانا بعتبرك واحد من العايله الي مش بشوفهم الا وقت المصالح بس وانا بعزك ياعم محمد حضني وقالي مش عارف اقولك ايه قولتلو ولا تقول اي حاجه يلا بقي اتكل انا لسه عريس ولا مش عايز حفيد راح ضاحك وقالي ماشي يلا ياجماعه
ومراتي قالت ل امها سيبي اختي عايزه ف كلمه ع طول وهتطلعلك خرجو كلهم
ومراتي كانت قفله الباب من جوه

(الكلام عند مراتي واختها)

مراتي قالتلها بسرعه يلا وريني كسك
مرام قالت ل مراتي جوزك بره هتفضحينا
قالتلها مش وقته يلا بسرعه
ومراتي قلعت ل اختها العبايه ونزلت البنطلون بسرعه قالتلها ياخربيتك انتي مش لبسه كلوت
قالتلها كسي بيحرقني من لعب انبارح لما قفلت معاك قعدت العب ف كسي كتير ع الفيديو لما تعبني مكنتش عايز انزل غير بالعبايه بس
ومراتي نزلت ف كسها لحس وصباعها ف كس مرام ومرام تقوولها اااااه كمان وحشني حضنك اووي ياشاميه مراتي قالتلها ايه رايك ف الي سمعتيه قالتلها ايه قالتلها اخلي جوزي ينيكك ودخلت صباعين ف كسها قالتلها ااااااه براحه ع كسي جوزك بره قالتلها اخليه يدخل ينيكك دلوقتي قالتلها لا عشان خطري هتفضح
فضلت تمص ف كسها لما نزلت عسلها
مراتي قالتلها اعملي حسابك النهارده لما ماما وبابا ينامو هعطي ل احمد منوم ولما ينام هكلمك تنزليلي تعيشي احلي يوم ف حياتك معانا وبعدين تطلعي مرام قالتلها انا خايفه مراتي ضربتها بعبوص ف كسها قالت ااااااه انا سمعتها من بره
قالتلها ماتخفيش انا هظبط كل حاجه ومراتي مسكت كلوت اختها مسحت بيه كسها وهو كلو عسل وقالتلها سبيه اخلي جوزي ينزل لبنو عليه وهعطيهولك تلبسيه وفعلا سبتو ولما خرجت من جوه كانت متبهدله طلعت علطول
وانا دخلت لمراتي كانت بتقلع ملط وونامت ع السرير وبتلبس كلوت كده
وبتقولي مش عايزه تشم مكان كس اختي قولتلها هو ده كلوتها قالتلي ايووه كلوتها
فتحت رجل مراتي وبقيت اشم ف الكلوت وريحت. حلو قولتلها ده في عسل قالتلي ايوه عسلها قعدت الحس ف كسها لما نزلت ف الكلوت عسلها روحت قاطع الكلوت من عند كسها فتحه صغيره ودخلت زوبري ف كسها وانا نايم فوقه وقولها كنت عايز ادخل انيكها معاك بس الباب مقفول قالتلي هيا الي قفلتو
قالتلي اختي نزلت 4 مرات انبارح ع الفيديو
وقالتلي عملالك مفجاءه لما تخلص
انا مسكت بزازها جامد قولتلها ماشي
فضلت انيك ع الوضع ده شويه قولتلها نامي ع بطنك لما نامت مسكت زوبري ودخلتو ف كسها من ورا وهيا ااااااااه ااااااه من ورا حلو اووي زوبرك دخل كلو وانا راكب فوقها ومش رحمها
لما قربت انزل نمت عليها خالص ونزلت كل نقطه لبن ف كسها وهيا تقولي لبنك سخن اووي بيولع في كسي قولتلها هفضل انيك فيك لما تجيبي تؤام وهيا تضحك وتقولي مره واحده
قولتلها طبعا هو انا قليل قالتلي لا ياحبيبي ده انت سيد الرجاله كلها ونمت جنبها ولبني بينزل من كسها بقولها كنتي عايزه تقولي ايه بقي
قالتلي اااه افتكرت انا قولت ل اختي ان انا هحطلك منوم بليل متاخر وهيا تاجي وتركب ع زوبرك قولتلها بجد قالتلي ايوه ياحبيبي
قولتلها مدام خبرك حلو انا هقولك خبر احسن قالتلي ايه قولتلها ع الي قولتو ل ابوها علي المحل هيا فرحت اوووي ونامت فوقي ونزلت بوس ف شفايفي جامد وتقولي تسلملي ياحبيبي يخليك ليا
انا بابا كان صعبان علي اووي كان بياجي بليل ضهرو وجعو من العربيه وتعبان
قولتلها ولما انام مع اختك وتبسطني كده هعملها مفاجاءه حلو بردو وهتعجبها اووي كمان
قالتلي * يخليك ليا ياحبيبي و* يقدرني وخليك مبسوط دايما وتبسطنا معاك
قالتلي انا جعانه انت مش جعان قولتلها هموت من الجوع قالتلي تعالي نفطر يلا امي نزلت فطار ف المطبخ طلعت انا وهيا هيا لبست كلوت يدوب مغطي كسها وقميص نوم لعند لنص طيزها وحلمات بزازها وقفين ومفتوح من عند بطنها وابيض وشكلو يجنن

Fg-FYdx-Za-YBAl6or-format-jpg-name-small
وانا بالبوكسر بس
وطلعنا قعدنا ناكل وتاكلني بايديها كان حمام وبط ومحشي واكل سوري مش عارف ايه ده بس جميل خلصنا اكل وقولتلها ايه الحلاوه دي ومسكت بزها
قالتلي خلاص بقي انت مش بتتعب
قولتلها حد يشوفك ويتعب وقعدتها ع حجري وزوبري وقف ع طيزها وهيا قالتلي ده زوبرك وقف اووي قولتلها ايوووه
راحت تحرك طيزها ع زوبري وطيزها طريه وانا قفشت ف بزازها واقرص ف الحلمات بتاعتها
وقالتلي انا عايزك توفر صحتك لبليل هجيب اختي تنيكها وكمان تنزل ف كسها بس انت تجيب حبوب منع الحمل انهارده وبرحتك معاه بس تعمل نفسك نايم اول ليله بس ماشي قولتلها ماشي
كلمت واحد صحبي شغال ف المحل قولتلو يجيب شريط حبوب منع الحمل وبعد ساعه جابو وبعتو مع عيل من المحل اخدتو منو
وقولتلها شريط اهو انا لو فضلت صاحي وشايفك مش هسيبك انا هدخل انام وتبقي صحيني بليل
قالتلي ماشي ياحبيبي وانا هكلم اختي وهاكد عليها اخدت منها بوسه جامده وقولتلها مش قادر ياخربيتك وطلعت زوبري وجبت الكلوت ف جنب وعلطول دخلت زوبري ف كسها وففشت ف طيزها ونيك ف كسها وهيا تصرخ ااااه اااااااه ااااااه ااااه كسي براحه براحه وانا كنت هايج ع اختها اووي وبعد شوي ع نفس الوضع نزلت ف كسها لبني كلو وقولتلها دلوقتي ادخل انام مهدود دخلت نمت


(الكلام عند مراتي واختي فون)


ايوه يامرام عمله ايه
انا بخير ها بتعملي ايه
مراتي مفيش قاعده لوحدي احمد نام لما خلص علي ونكني 3 مرات لما انتي مشيتي تصدقي يابت كان عايز يدخل عليكي وينام معاكي اودامي
قالتلها هو الي قالك كده
مراتي قالتلها ايووه وهو تخيل انه بينيكك دلوقتي ونزلهم ف كسي ومراتي صورة لبني وهو ف كسها
اخت مراتي بتقولها كسك بقي واسع اوي يابت افتحيه كده مراتي مسحت كسها بالكلوت بتاع اختها وقالتلها كلوتك مليان لبن جوزي
مرام قالتلها افتحي كسك كده
مراتي قالتلها لا تعالي افتحيه انتي جوزي نايم
تعالي انزلي قالتلها جايلك اهو
نزلت عند مراتي ومن غير اي كلام نيمت مراتي ع الكنبه وضع الكلبه وفتحت كسها بتقول اااه بقي واسع اووي كسك يابت

Screenshot-2022-12-31-06-58-29-74-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0

Screenshot-2022-12-31-06-58-32-81-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
قالتلها كسك بقي واسع اوووي
قالتلها ايوه هو ناكني كتير وزوبرو يجنن ياختي
طخين وكبير انهارده هخليكي تقعدي عليه
وانا عمله حسابي وجيبه معايا حبوب منع الحمل عشان لو نزل ف كسك بالغلط وهو نايم يبقي عملين حسابنا
قالتلها جبتيه منين
مراتي قالتلها انا قولت ل احمد يجيب واحد عندنا ممكن نحتاجو بعدين
اول ما بابا وماما ينامو كلميني وانا هظبط الدنيا وكلمك تنزلي وتقعدي ع زوبرو وهو نايم
اخت مراتي قالتلها فين الكلوت الي عليه لبنو
مراتي قلعتو وقالتلها البسي ولبني كان عليه بس ناشف اخت مراتي لبستو وقعدت تدعك ف كسها براحه مراتي اخدتها ودخلت اوضه *******
رميتها ع ضهرها وقلعو الاتنين خالص الا الكلوتات مراتي لبست كلوت احمر واختها الكلوت بتاعها ولبني عليه مراتي طلعت ع السرير وقعدت تبوس ف رقبتها واختها دايخه خالص
وايد مراتي ع كس اخته من فوق الكلوت تدعك في واخت مراتي تقولها الكلوت مبلول اووي ياشاميه ومراتي تقولها لبن جوزي عليه

IMG
قالتلها اااااه انا كسي بينزل عسل لوحدو مش قدره انزلي الحسي كسي اشربي العسل بسرعه
مراتي نزلت ع كسها من فوق الكلوت تلحس في

IMG
ومراتي قعدت تلعب ف كس اختها من فوق الكلوت وهيا تقولها الكلوت بقي كلو عسل يامرام
مرام قالتلها انا تعبانه اوووي ياختي مش قدره قلعيني والحسي كسي بسرعه مش قدره خلاص

IMG
ومراتي قاعدت تدعك ف كسها وتدخل صوابعها ف كسها وتلحس فيها ومرام اااااه ياكسي ااااه نكيني اوووي ياشاميه نيكي اختك حبيبتك ريحيها
انا تعبانه اووي ياختي
ومراتي تلحس ف كسها ونفس الوقت صباعين ف كسها بتنيكها لما اخت مراتي نزلت عسلها ع وش مراتي ورتاحت شوي وقالت ل اختي يلا دورك مراتي قالتلها لا انا مرتاحه ومبسوطه قالتلها لا يلا دورك واخت مراتي نيمتها ع ضهرها وطلعت فوقها لحس ف كسها وبوس ف شفايفها

Screenshot-2022-12-31-13-00-41-06-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0

Screenshot-2022-12-31-13-00-10-43-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
وفضلت تلحس ف كس مراتي ومراتي كانت هيجانه من نيكي ليها ونزلت بسرعه والاتنين دخلو يتشطفو ودخلو مع بعض اخدو دش
والدش كان فيها تحسيس ودلع
ومراتي قالتلها ايه رايك اصحي احمد ياجي يريحك قالتلها لا سبيها بليل لما يكون نايم اجرب بس اول مره يدخل في زوبر
قالتلها يلا نطلع قالتلها اصبري البسي الروب ده بتاع جوزي وده بتاعي لبستو وقالت ناعم اووي

IMG
ورجعو اوضه ******* تاني وقعدو يتكلمو شوي
كانو بعد الضهر ومراتي قالت ل اختها اوعي حد يحس بيك وانتي نزله هنا
قالتلها ماتخفيش قالتلها ايه رايك اخلي جوزي ينيك وهو صاحي قالتلها ازاي قالتلها يعني هعمل معاك زي ماهعمل معاه هقولو عطيتها حبايه منوم وانتي هتنامي عندي وهو ينيك فيكي وانت صاحيه وتحسي بطعم زوبرو ف كسك
اخت مراتي قالتلها دماغك دي فاجره وضربتها بالقلم براحه مراتي قالتلها بتضربيني ياشرموطه طب تعالي ودخلت ايديها من بين الروب ومسكت كس اختها ودخلت صبعها ومرام تقوله اااه ياشرموطه براحه شوي
مراتي قالتلها مفيش براحه يالبوه
اخت مراتي قالتلها ماشي طب تعالي ورميتها ع السرير والروب كان اتفتح ونزلت ع شفايف مراتي مص وبتدعك ف بزازها بغل ومراتي بتتوجع
فضلت تبوس فيها لحد ماقلعو الروب خالص
ونزلت ع مراتي تمص بزها وايد بتلعب ف كسها
IMG

Screenshot-2022-12-31-13-05-49-38-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
ومراتي تقولها ااااااه ادعكي اوووي ادعكي ف كسي جامد خليني انزل تعبتيني ياختي اي برحه ع حلماتي بتعضيه زي احمد
لقيتها بتعض ف حلماتها اوووي
ومراتي قالتلها براحه ياشرموطه وجعتني اوي
مرام قالتلها كسك بقي واسع اووي يابت
مراتي قالتلها انهارده هخليك تتناكي طول اليل لما كسك يوسع وكل ماتعوزي تتناكي هعطي ل جوزي نص حبايه وتاجي تركبي ع زوبرو
اخت مراتي كانت مبسوطه اوووي
قالتلها جوزك بيعرف يلحس كسك
قالتلها ااااه بيحب يلحس كسي اووي وانا بمصلو زوبرو الكبير وهو لازم يخليني انزل ع لسانو وبيدخلو لسانو ف كسي اختها قالتلها انا عايزه اعمل زيو قالتلها تعالي ومراتي نامت ع ضهرها واختها فوقها زضع 69 ونزلين مص لبعض اووي

IMG
وقعدو يمصو لبعض وينيكو بعض بصوابعهم
وكل واحده تمص لي التانيه بعنف
لحد لما الاتنين نزلو وبلعو عسل بعض
ونامو مراتي قالتلها قومي يلا اطلعي فوق
قبل ماحد ينزل تحت وروقي نفسك ودي حبايه منع الحمل تبقي خديها وانتي جايه
يلا بسرعه اخت مراتي لبست ومراتي جات جنبي ف حضني ملط وعسلها نازل نامت ف حضني ومراتي صحتني االساعه 11 قالتلي يلا قوم كل ده نوم قولتلها الساعه كام قالتلي 11 قوم يلا كول معايا قومت ببص ع البوكسر كان ع الجنب ميه بقولها ده من ايه قالتلي اختي كانت هنا لما نمت ونمنا مع بعض وده عسل كسها
قولتلها هيا دخلت هنا قالتلي ايوه مسكت زوبرك ودعكت كسها ع زوبرك وقعدت تدعك ف كسها ع زوبرك ولما حست انها هتنزل نزلت ع فخادك وشويه نزلو ع البوكسر وانا مسخت فخادك
معرفش ليه مراتي كدبت عليه يمكن عشان تسخني ع اختها وقومت اكلت وانا بالبوكسر
ومراتي كانت بالكلوت بس
قالتلي لما اختي ترن تدخل تنام كانك نايم واتمتع باختي بقي قولتلها اشطا
خلصت اكل وشربت الشاي
وتلفون مراتي رن كانت اختها قالتلها انا نزله دلوقتي مراتي قالتلها استني خمسه انا هحطلو المنوم ف الشاي وانزلي بعد 10 دقايق
وانا شربت الشاي ودخلت الاوضه بالبوكسر بس
واخدت نص حبايه فياجرا من الدورج
ونمت وزوبري وقف ومراتي فتحت الباب وانا سمعت باب الاوضه بيتفتح
ومراتي بتقولها كان هينيك في بس عطيتلو الحبايه ونام وانا دخلتو جوه وزوبرو لسه وقف
سمعت مرام بتقول ل مراتي
سبيني معاه لما اخلص وطلعلك ينفع
مراتي قالتلها ايووه ياختي ينفع اووي اعتبري جوزك واتمتعي بكل لحظه ياقلبي وبستها من شفايفها وسبتها وخرجت وكانت لبسه هدوم من قطعتين مش عارف ايه هما
والباب قفل وسمعت حد بيطلع ع السرير
وبدات تبوس من عند فخادي وهيا طالعه
ع شفايفي وقعدت تبوس ف شفايفي جامد وكنت حاسس بكسها ع زوبري الي كان هيخرم الشورت بتاعي وهيا قعده تبوس فيا وانا مش قادر عايز ابوسها بس مش عايزه تحس ان انا صاحي

Screenshot-2022-12-31-14-41-49-37-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0

Screenshot-2022-12-31-14-41-55-20-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
فضلت تبوس رقبتي وتمص حلماتي وتقولي اخيرا هتمتع بيك من يوم ماشوفتك وكان نفسي تتجوزني بس انت اخترت اختي عشان انا مطلقه ودلوقتي انت هتبقي جوزي وتنام معايا وهتنزلهم جوايا كمان طفي ناري الي مولعه كنت مجوزه خول وانا نايم وزوبري بيخبط ف كسها
لقيتها نزلت تبوس بطني وبالسانها لتحت
لحد ماوصلت للشورت بتاعي حسست ع زوبري من فوق وبدات تنزل الشورت وطلع زوبري
وبصتلي بتقولي زوبرك كبير اووي ياحمد ياجوزي
انا همصو ياحبيبي ونزلت تمص في

Screenshot-2022-12-31-14-42-23-81-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0

Screenshot-2022-12-31-14-42-32-77-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0

Screenshot-2022-12-31-14-42-40-48-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
وانا زوبري مولع وهيا نزلت تمص في وتقول اخيرا وقعدت تمص ف زوبري وتبلع البيض
وانا كنت مولع لولا الحبايه كنت نزلت من مصها هيا فضلت تمص ف زوبري وانا مش قادر خلاص
بصراحه انا تعبت لقيتها وقفت مص وطلعت فوق تبوسني من شفايفي
ولقيت ايديها مسكت زوبري وبتقولي ااااه اخيرا اخيرا هركب ع زوبرك الكبير افتح كسي وسعو زي اختي عايز اتناك من زوبرك ولقيت قعدت تحك راس زوبري ف كسها وتدخل راسو وتخرجو تاني

Screenshot-2022-12-31-14-43-32-44-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
فضلت ع الحال ده لما هيجتني وانا كنت خلاص
قولت لازم ادخل زوبري للاخر ف كسها

Screenshot-2022-12-31-14-43-50-52-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
هيا اول مازوبري دخل ف كسها كلو وخرجتو تاني زوبري طلع كلو عسل من كسها وده هيجني اكتر مكنتش قدر ماتحركش اكتر من كده انا كلي مولع
وقولت لازم انيكها جامد وهيا نزله طالعه ع زوبري براحه خالص وانا مش قادر خلاص روحت حضنها من ضهرها وهيا كانت عايزه تقوم بس مقدرتش
ودخلت زوبري كلو ف كسها
Screenshot-2022-12-31-14-44-38-09-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
ومكتفها جامد وطلعت بوشي ابوس صدرها وهيا مسكت رقبتي من تحت تقولي اااااه كمان نيكني اووي وانا انيك فيها جامد وهيا بتصرخ جامد
اقولها انا بحبك يامرام ونفسي فيك من اول ماشوفتك وانا بنيك فيها وهيا تقولي اااااه وانا كمان نكني متعني انا محرومه نفسي فيك ريح كسي وريحني اااااه زوبرك كبير اوووي
مش عرفه دخل ف كسي ازاي ياحبيبي اااااااااه وانا نازل فيها نيك وانا باصص ليها وعيني ف عنيها وبنتكلم ونهيج بعض

قالتلي عايزك تلحسلي كسي قولتلها وانا نفسي الحسلك نيمتها ع ضهرها وشعر كسها يجنن خفيف وقعدت اخربش في وهيا تقولي كفايه الحس بقي مش قدره نزلت بالساني لحس ف كسها وبوس ف كسها وقولها كسك طعمو يجنن

Screenshot-2022-12-31-15-09-57-86-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
وهيا تصرخ تحت مني وانا قاعد بلحس ف كسها وقولها يجنن كسك يامتناكه
اختك عرفتني كل حاجه عنك والي حصل معاك وفرحت اووي لما عرفت ان انا هنيكك وكنت مبسوط اني هفتح كس الاتنين اخوات احلي من بعض تقولي اي وسع كسي بزوبرك ياحبيبي يلا ريح كسي كفايه لحس شبعت طلعت فوقها

Screenshot-2022-12-31-15-10-55-58-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
ودخلت زوبري وهيا لفت رجليها ع وسطي عشان انيكها جامد وهيا تصرخ تحتي ااااه ارحمني ارحمني كسي تعب مش قدره خلاص هنزل هنزل
وهيا بتجيب عسلها وانا بنيكها ومش سيبها وجسمها ساب خالص وانا هديت النيك شويه
قولتلها انا هنزل انا كمان
قالتلي نزل جوه ف كسي شبعني من لبنك

Screenshot-2022-12-31-15-11-09-26-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
وكتفت رجليها ع بعض وانا بنيكها عشان ماعرفش اخرج زوبري من كسها وتقولي ااااه كمان كمان
زوبرك فشخني وفشخ اختي نكني كمان
اااااه اااااه اوووي كمان نيك
وانا كنت خلاص نزلت ف كسها وفضلت زي منا
ولبني خرج من كسها بس مخرجش كلو كسها بلع البن كلو مطلعش غير حاجه بسيطه

Screenshot-2022-12-31-15-11-35-38-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0
قولتلها لبني راح فين وبضحك قالتلي كسي بلعو ده الزياده ريحتني اوووي
قولتلها ولسه همتعك اكتر انتي واختك مع بعض
قالتلي انا واختي بس
قولتلها قصدك ايه قالتلي انا عرفه كل حاجه بينك وبين ماما قولتلها ازاي
قالتلي كنت بشوفها وهيا نزله تحت ولما تطلع كنت ببص عليه ف الحمام وشوف لبنك مغرق كسها
قولتلها امك كان بيني وبينها اتفاق انيك فؤها لما اتجوز شاميه وخلاص اتجوزت شاميه
وامك صافحه وراحت
قالتلي بس انا مش عايزه تروح
قولتلها ازاي قالتلي انا عايزك تمتعها بردو
انا عرفه ان ماما تعبانه زينا وبقيت اشوفها مبسوطه لما بتاجي من عندك ووشها منور وفرحانه قولتلها يعني عايزاني انيكها تاني
قالتلي ايوه ياريت وشوفك وانت بتنيكها
قولتلها حاضر قومي يلا البسي وطلعي ل اختك
قالتلي سيبني ف حضنك شويه ولا شبعت مني
قولتلها ياريت تفضلي جنبي علطول مع اختك واشبع منك علطول
ونامت ع كتفي وانا صاحي بفكر هعمل ايه معاهم
وازاي امها هتقبل اني بنيك بنتها مرام المطلقه

Screenshot-2022-12-31-15-12-00-32-6bcd734b3b4b52977458a65c801426b0

لو عجبكم ياريت اشوف دعمكم عشان نكمل
روووووعه يا غالي ياريت في تكمله
 
متتاخرش علينا بالاجزاء ❤️
 
قصة في قمة الروعة
 
كفو مجهود اسطوري
 
اسلوب رائع مرفق بصور بتحلى القصة اكمل على كده
 
قصه مثيره جدا وممتعه ...... كمل
 
طب كويس انك عرفتني
اصل بسمع ان بصور احسن
يعني نلغي الصور خالص ولا تخليها ع بسيط خالص
اسرد قصه مش صور كتب قصه مش نشر صور
 
اتجوزها بقا وتبقي برنس متجوز اتنين وتنيك امهم 🥰🥰🥰
 
حلوه كمل يابرنس
 
خاليها بي اصور احسن
 
اسرد قصه مش صور كتب قصه مش نشر صور
خلاص كفايه اوي ع القصه 5 صور انا بردو زودتهم اوي بس في ناس بتحب الصور

ف انا هخفف الصور اوي
 
يسطا موعد تنزبل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%