NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بص النيك من الطيز ممتع جداااا للمراءة والرجل ال بينيك بس مش بصورة الافلام والعنف ال بيحصل فية دة هبل فى الجبل انما يكون بحنية لان الطيز جزء غير مخصص اصلا لادخال العضو الذكرى فية بس بيكون هناك عند المراءة فى مستشعرات دموية بتحسس المراءة بالذه انما الرجال الشواذ بقا معرفش مليش فى الشواذ بس كل حاجة وليها متعتها ال كس بيكون فى البظر وال جى اسبوت دول بياثرو وبيهيجو جامد بس لاينصح بالتمادى بالنيك فى الطيز عشان ميحصلش ادمان ليها بس لو من فترة للتانية عادى
هل بقا تنقل امراض ولا لا طبعا تنقل امراض ولازم تستخم مزلقات جنسية مائية و تلبس واقى ذكرى الطيز دى جزء خاص لاخراج الفضلات و اشياء الجسم لم يستفيد منها وبتكون مليانة جراثيم ويفضل عند النيك من الطيز الامعاء تكون فاضية
اخذتها اسكرين عشان اما ابقي رايك انيك بقي😂😂

• عجبني
التفاعلات: roy.kah1986، alperance و غاوى سكس
الطبيعي اي بنت من اول ماراجل يدخل بتاعو ف طيزها مش هتستحل لازم يكون حنين اول حاجه يدخل صوابعو وبعد كده يدخل بتاعو واحده واحده ويدخل ويطلع بشويش لغايت لمي النفق يفتح ويدخلو كله 😅

• عجبني
التفاعلات: Kookyy
اخذتها اسكرين عشان اما ابقي رايك انيك بقي😂😂
هههههههه
حبيبى يااسطى

ال انت عاوزة لو عاوز دروس عنيا انا بعون **** اديك المقرر والتلخيص :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• بيضحكني
التفاعلات: Abdo10
هههههههه
حبيبى يااسطى

ال انت عاوزة لو عاوز دروس عنيا انا بعون **** اديك المقرر والتلخيص :ROFLMAO: :ROFLMAO:
اما تمطر هبقي اكلمك😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: غاوى سكس
اما تمطر هبقي اكلمك😂😂😂
اه مش متوقع فى المنتدى دة نلاقى حريم تحس ان كلهم هنا رجالة اه و**** انا هنا من اول ما المنتدى فتح جديد بحكم كنت عضو قديم فى المنتدى التاني هناك كان فى حريم وتعرف تشقط انما هنا ناشفة وى المستشفى مفيش غير بنتين ال شوفتهم فى المنتدى هنا خش على برامج التعارف يمكن تعرف تشقط

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Abdo10 و alperance
ازاي يعني مش فاهمه
يعني لو جابهم جوه منط اول مره ليكي وحسيتي بسخونيه اللبن جوه منك هتستمتعي بشعور المحنه دي و بعد كده هتطلبها من حلاوتها

• عجبني
التفاعلات: alperance
مابياثرش
ما بيببش امراض
الس ممكن يسبب مرض انو ينيكك فطيزيك و يرجع لكسك هذا يعوضك لامراض
اما خلاف ذالك لا
لو استعمل كريم و ناك بشويش عادي
لو كان حمار ممكن يجرحك فطيزك و يسببلك بواسير

• عجبني
التفاعلات: roy.kah1986
كل واحد وله متعته

الطبيعي اي بنت من اول ماراجل يدخل بتاعو ف طيزها مش هتستحل لازم يكون حنين اول حاجه يدخل صوابعو وبعد كده يدخل بتاعو واحده واحده ويدخل ويطلع بشويش لغايت لمي النفق يفتح ويدخلو كله 😅
.تمام

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
مابياثرش
ما بيببش امراض
الس ممكن يسبب مرض انو ينيكك فطيزيك و يرجع لكسك هذا يعوضك لامراض
اما خلاف ذالك لا
لو استعمل كريم و ناك بشويش عادي
لو كان حمار ممكن يجرحك فطيزك و يسببلك بواسير
تماام

• عجبني
جااامد اوووي الطيز عشق مع لاخد بالك بقى.

اتا تقريبا فعمت ان انتى مش مفتوحه وعايزه متعه بس فى طرق تانيه للمتعه احسن من نيك الطيز واقل خطوره

ايه هي بقي

• عجبني
اه مش متوقع فى المنتدى دة نلاقى حريم تحس ان كلهم هنا رجالة اه و**** انا هنا من اول ما المنتدى فتح جديد بحكم كنت عضو قديم فى المنتدى التاني هناك كان فى حريم وتعرف تشقط انما هنا ناشفة وى المستشفى مفيش غير بنتين ال شوفتهم فى المنتدى هنا خش على برامج التعارف يمكن تعرف تشقط
انا حظي للأسف وحش اوي ومش لاقي وكله كدب ونصب🥺

• عجبني
التفاعلات: غاوى سكس
اتا تقريبا فعمت ان انتى مش مفتوحه وعايزه متعه بس فى طرق تانيه للمتعه احسن من نيك الطيز واقل خطوره
ايه الطرق دى

انا حظي للأسف وحش اوي ومش لاقي وكله كدب ونصب🥺
بص البرامج ال اعرفها tinder و ablo , wakie و عرب شات
كلهم مش بطالين جربهم يمكن تطلع بشى لان المنتدى هنا بقا مملل جدااااا

• عجبني
التفاعلات: Genteel222
هل نيك الطيز بياثر علي النيك من قدام
يعني مثلا لو اتناكت من طيزي
هل ممكن ما اتمتعش لما اتناك من قدام
وهل ممكن يسبب امراض ؟
كل مكان ليه متعه خاصه
اتمتعي واتناكي في كل حته ف جسمك