NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

☆ N£S₩ANG¥ $TAR

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
يا باشا اللي بتسمعه بيقلك الطول هيبة بعد كده قله هبة دي تبقى امك

اليوم وانا مروح ركبت باص كوستر عشان باص الجامعة كان طالع ، وانا قايم بدي انزل ما انتبهت انه صاحب الباص اللة يسامحه حاط حديدة على باب الباص من فوق عشان اذا حدا وقف عند الباب يمسكها وانا ما انتبهتلها وبوووم ضربت راسي والصوت طلع زي القنبلة ، انا بس بدي اوضح ان الطول مش هيبة بالمرة واني فعليا اتقلت هيبتي جامد اوي قدام الكل وبقى عندي زبر صغير ف راسي من قدام شبه زب الخولات وحاجة منتى ال احّا بجد 😔🤧

كأنك طولت فجأة قبل يومين. ألم تكن طويلا هكذا من مدة طويلة؟ يجب أن تتعلم كيف تتعامل مع طولك.

كأنك طولت فجأة قبل يومين. ألم تكن طويلا هكذا من مدة طويلة؟ يجب أن تتعلم كيف تتعامل مع طولك.
منا متعامل ومستحمل شغلات كثير من زمان ومتعايش عادي بس بعطي الناس فكرة عن معاناة الناس الطويلة 😂🤗

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا باشا اللي بتسمعه بيقلك الطول هيبة بعد كده قله هبة دي تبقى امك

اليوم وانا مروح ركبت باص كوستر عشان باص الجامعة كان طالع ، وانا قايم بدي انزل ما انتبهت انه صاحب الباص اللة يسامحه حاط حديدة على باب الباص من فوق عشان اذا حدا وقف عند الباب يمسكها وانا ما انتبهتلها وبوووم ضربت راسي والصوت طلع زي القنبلة ، انا بس بدي اوضح ان الطول مش هيبة بالمرة واني فعليا اتقلت هيبتي جامد اوي قدام الكل وبقى عندي زبر صغير ف راسي من قدام شبه زب الخولات وحاجة منتى ال احّا بجد 😔🤧
يصاحبي فكرة الشكل دي حاجه هبلة وسطحية فشخ اصلا المهم الشخصية

يصاحبي فكرة الشكل دي حاجه هبلة وسطحية فشخ اصلا المهم الشخصية
كلامك صحيح مية بالمية يا بودا وانا بس بوضح معاناة الناس الطويلة في الحياة 😂

• حبيته
التفاعلات: Boda 20
عودة
أعلى أسفل
0%