NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بصي ياهمسة مراتاتي الاتنين عايشين في فيلا واحدة مع بعض بس انا عامل لكل واحدة دور لوحدها والاولي متسامحة وطيبة جدا جدا وهيا ام ابني لاكن التانيه حامل في عيل في اول شهر وهخليها تنزلو وكل واحد يروح لحاله
انت اهبل ي ابني تنزل اي
الي جاي وقاعدين تتحكمو ف مصيرو ده مش انتو الي خلقتوه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: همسة و AlFã7d
  • عجبني
التفاعلات: AlFã7d
بص ي فهد طبعا ده اكبر غلط مهما كان مشاكلكم ف مشاكلكم مع بعض حاجه والاولاد حاجه تانيه اوعي ام تحرم عن ولادها
يخويا عارف بس انتا فهمت غلط انا مخلف من الاولي لاكن التانيه دي لسا في الشهر الاول

انت اهبل ي ابني تنزل اي
الي جاي وقاعدين تتحكمو ف مصيرو ده مش انتو الي خلقتوه
يعم هيا اللي عاوزه تنزلو مش انا رافض الفكره اصلا

• عجبني
التفاعلات: J U B A
يخويا عارف بس انتا فهمت غلط انا مخلف من الاولي لاكن التانيه دي لسا في الشهر الاول
يعم ولو ف اليوم ده الي جاي ده رزقه انه يجي الدنيا

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: J U B A
يعني انتا رأيك إي
اول حاجه من راي سيبها تروح لحال سبيلها موش تغصب حد يعيش معاك غصب عنه علشان انت موش هتلاقي راحتك معاها او موش هتديك راحتك
تاني حاجه فكك موضوع نزول البيبي دا اوعه تفكر فيه تاني دي نفس ومن قتل نفس بغير حق كانما قتل الناس جميعا
تالت حاجه الولد اللي هيجي ملوش ذنب انوا امه دي لازم يكون له حق في امه ماتمنعوش منها الا اذا كانت هيا اللي موش عاوزه يبقي انت عملت اللي عليك

• عجبني
اول حاجه من راي سيبها تروح لحال سبيلها موش تغصب حد يعيش معاك غصب عنه علشان انت موش هتلاقي راحتك معاها او موش هتديك راحتك
تاني حاجه فكك موضوع نزول البيبي دا اوعه تفكر فيه تاني دي نفس ومن قتل نفس بغير حق كانما قتل الناس جميعا
تالت حاجه الولد اللي هيجي ملوش ذنب انوا امه دي لازم يكون له حق في امه ماتمنعوش منها الا اذا كانت هيا اللي موش عاوزه يبقي انت عملت اللي عليك
انا عمري مها منعو من امو ابدا دي مش اخلاقي
هي تشوف حاله عاوز تشوف ابنها تيجي تشوفو في بيتي لاكن ابني ميعيش في بيت جوز امو

• عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عمري مها منعو من امو ابدا دي مش اخلاقي
هي تشوف حاله عاوز تشوف ابنها تيجي تشوفو في بيتي لاكن ابني ميعيش في بيت جوز امو
صعب اللي انت بتقوله ممكن كافيه او عند جدته انما بيت ولا هيا هتيجي بيتك ولا طليقها هيخليها تيجي البيت

• عجبني
صعب اللي انت بتقوله ممكن كافيه او عند جدته انما بيت ولا هيا هتيجي بيتك ولا طليقها هيخليها تيجي البيت
ممكن كافية او بيت امي او بيت خالتي اللي هيا حماتي

بس فيه حاجه انت موش واخد بالك منها الا اذا كنت انت مقصر اي اللي خلاها تقرر ترجع لطليقها الا اذا كان بيكلمها او بيبعتلها مع حد لف دماغها

• عجبني
بس فيه حاجه انت موش واخد بالك منها الا اذا كنت انت مقصر اي اللي خلاها تقرر ترجع لطليقها الا اذا كان بيكلمها او بيبعتلها مع حد لف دماغها
بص انا مش مقصر خالص انا كل يوم وبقعد علشان اجيب بتاع ساعه الا ربع
بس انا شاكك ان فيه حد لعب في دماغها
بس خليها تجرب وتيجي تقولي ندمانة وعاوزة ارجع هقولها رصيدك خلص

• عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
بص انا مش مقصر خالص انا كل يوم وبقعد علشان اجيب بتاع ساعه الا ربع
بس انا شاكك ان فيه حد لعب في دماغها
بس خليها تجرب وتيجي تقولي ندمانة وعاوزة ارجع هقولها رصيدك خلص
ممكن يبقي المشكله بعيدا علي العلاقه الزوجيه ممكن تكون في عيشتكم مع بعض اهتمامك اسلوبك

• عجبني
ممكن يبقي المشكله بعيدا علي العلاقه الزوجيه ممكن تكون في عيشتكم مع بعض اهتمامك اسلوبك
اهتمامي انا مهتم بيها واسلوبي معاها كويس وبحترم رأيها مفيش غلطه فيا

• لا تعليق
التفاعلات: همسة
  • عجبني
مساء الخير..
أنا مش عارفه حضرتك بس الموضوع استفزني.. دي وجهة نظري الشخصية..
واحدة قالت عايزة أرجع لطليقي حتى لو مافيش تواصل معاه بس بتفكر فيه فهل دي ست أمينة على شرفك وبيتك وابنك؟!! لو سبتها تربيه إيه الأخلاق والمبادئ إللي هتزرعها فيه ولو االطففل كان بنت تبقى مصيبة أكبر..
في أوقات بيكون فيها فصل االطففل عن الأم أفضل لمصلحته مش بقول ما تشوفوش بس ماتكونش مسؤولة عن تربيته..
موضوع االإجهاض حسب معلوماتي إنه مكروه وليس حرام مادام لسه مافيش روح يعني لغاية شهرين ونص تقريبا وأكيد لازم تسأل وتتأكد قبل أي حاجه..
ربناا يريح بالك ويهدي قلبك ويوفقك للقرار الصح..
تحياتي 🌹

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: AlFã7d و The King👑

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%