NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عن تجربة
اوقات الطلاق بيكون هو الخل بعد ما عملت كل المستحيلات لعدم الطلاق طبعا عشان العالم العربي بيقول الست المطلقة فيها عيب فقلنا نصلح الي مايتصلحش وخلفنا عيال وقعذنا نزبي وبرضو مش عاجب الواحد مش بيفتح باب الطلاق بس عشان عايز ياخد راحته
لا انا عن نفسي اخدت خطوة الطلاق بعد تعب سنين وسنين وقلتلهم لا يتوب طظ ف اي حد واي حاجة انا ثم انا ثم انا ثم انا عيالي هيكبرو ف بيئة كلها خناقات لا اخدت نفسي اولا واخدترفرار الطلاق بدون ما اسمح لحد يتدخل في ناس كتيرة حاولت تصالح وهو بعت ناس تصالح بس بعد فوات الاوان كنت صلح وانا معاك وبصلح لوحدي الواحد لو شايل حمل لوحدو هيتعب لازمو مساعدة قررت اطلق ولما كان حد يقولي طب وولادك بقولهم طظ انا اولا بعدين نكلم ع العيال
ف اي واخد سواء راجل او ست اخده قرار الطلاق فده بيكون بعد ماحاولت وعافرت وعملت جهد جامد عشان تصلح وتخيط وتدي اعذار وتحاول تغلط نفسك وتعيش دايما فتعب نفسي واهانات
اول متاخد قرار الطلاق تلاقي الطرف التاني جاي يقول اصل انا لحبك لا طظ فيك انت وحبك
**** يعوضك خير بأذن **** 🙏🙏🌹❣️❣️
وبجد عندك حق اوي🙏🙏🌹🌹🌹🌹❣️

• حبيته
التفاعلات: اميرة الثلج
  • بيضحكني
التفاعلات: T i to
  • بيضحكني
التفاعلات: محمد ايزل
اللمبي مات وتيتو قلبو مات🗡💀
انا كنت خايف لحد مقرات كلمه تيتو😂😂
انت لازم تغير الاسم ده في اسرع وقت😂

انا كنت خايف لحد مقرات كلمه تيتو😂😂
انت لازم تغير الاسم ده في اسرع وقت😂
كنت هغيروا بس مش عارف 😀😂
هات العضويه سلف😀😂

• بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
كنت هغيروا بس مش عارف 😀😂
هات العضويه سلف😀😂
شارك في المسابقه الجديده
عشان تاخدهااا😂😂😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
امتي دي وعباره عن اي؟
الذهبيه دلوقتي بقت مرتبطه بالمسابقات
واكيد هيكون في واحده قريبه بس امتي
مش عارف و**** وهتكون عباره عن اي
مش عارف بردوا و**** 🙂😂😂😂😂

• بيضحكني
الذهبيه دلوقتي بقت مرتبطه بالمسابقات
واكيد هيكون في واحده قريبه بس امتي
مش عارف و**** وهتكون عباره عن اي
مش عارف بردوا و**** 🙂😂😂😂😂
امال ببتكلم لي😀😂😂

• بيضحكني
عاوزك تتعصب🙂😂
مش هتعصب😀
وبعدين انت سايبني في اللعبه لوحدي الراجل شكله مش هيعرف الاجابه وهيتعاقب😀😂

• بيضحكني
مش هتعصب😀
وبعدين انت سايبني في اللعبه لوحدي الراجل شكله مش هيعرف الاجابه وهيتعاقب😀😂
اصل احنا الاتنين هنسأل واحد بس🙂😂

• بيضحكني
التفاعلات: T i to
عن تجربة
اوقات الطلاق بيكون هو الخل بعد ما عملت كل المستحيلات لعدم الطلاق طبعا عشان العالم العربي بيقول الست المطلقة فيها عيب فقلنا نصلح الي مايتصلحش وخلفنا عيال وقعذنا نزبي وبرضو مش عاجب الواحد مش بيفتح باب الطلاق بس عشان عايز ياخد راحته
لا انا عن نفسي اخدت خطوة الطلاق بعد تعب سنين وسنين وقلتلهم لا يتوب طظ ف اي حد واي حاجة انا ثم انا ثم انا ثم انا عيالي هيكبرو ف بيئة كلها خناقات لا اخدت نفسي اولا واخدترفرار الطلاق بدون ما اسمح لحد يتدخل في ناس كتيرة حاولت تصالح وهو بعت ناس تصالح بس بعد فوات الاوان كنت صلح وانا معاك وبصلح لوحدي الواحد لو شايل حمل لوحدو هيتعب لازمو مساعدة قررت اطلق ولما كان حد يقولي طب وولادك بقولهم طظ انا اولا بعدين نكلم ع العيال
ف اي واخد سواء راجل او ست اخده قرار الطلاق فده بيكون بعد ماحاولت وعافرت وعملت جهد جامد عشان تصلح وتخيط وتدي اعذار وتحاول تغلط نفسك وتعيش دايما فتعب نفسي واهانات
اول متاخد قرار الطلاق تلاقي الطرف التاني جاي يقول اصل انا لحبك لا طظ فيك انت وحبك
الطلاق اكيد حل بس اصعب وخصوصا فى وجود اولاد

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%