NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بلاش لأن الموضوع ده هيدمر علاقتكم!!

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زوجي متحرر وكويس معايا جدا في المعامله ودايما هدايا وورود ومش مخليني محتاجه شي
التخيلات دخلت بينا في العلاقه
كنت الاول بكون حابه ارضيه ومش ازعله
مع الوقت بقيت متردده ومش عارفه عاوزه ايه
بس الموضوع بيعدي مرحلة التخيلات
.
.
.
حاليا بقبت حابه اخوض التجربه حقيقي ..

بس بقيت حساه متردد بسبب الجانب الديني
من الجانب الاخلاقي هو عادي فري وبيحبني جدا
هو عاوز يتخطي المرحله دي ونجرب
.
.
.
دلوقتي وصلنا لمرحلة
ولا احنا عارفين نكمل ولا نرجع
ممكن حلول للي جربوا بجد
.
.
لو فيه زوجين جربوا سنجل
كان ايه وضعكم بعد العلاقه
.
.
ولو فيه زوجين جربوا تبادل وجنس جماعي وضعكم ايه؟؟
لو حابين تجربوا جربوا بس قبل اي حاجه شوفوا السنجل دا او الزوجين التانيين واتكلموا معاهم كتير لحد اما ترتاحوا وبعدين خشوا ف جنس

.
.
.

.
.
.
دلوقتي وصلنا لمرحلة
ممكن حلول للي جربوا بجد
.
.
لو فيه زوجين جربوا سنجل
.
.
بصي طالما بتتكلمي عن جانب ديني شويه فأنا انصحك تلغي فكره الممارسه الجماعيه والتبادل لانه بالرغم من انه ممتع جدا بس مشاكله كتيره اوي وبتأثر على العلاقه بعد كده ده خلاف حاجات تانيه كتير اوي انتي في غنى عنها ،، صدقيني امسحي الفكره من دماغك خالص وخليها في نطاق التخيلات وخدي بالك خليها في نطاق تخيلاته هوه فقط اما انتي انصحك حتى التخيلات تشليها من دماغك

بصي طالما بتتكلمي عن جانب ديني شويه فأنا انصحك تلغي فكره الممارسه الجماعيه والتبادل لانه بالرغم من انه ممتع جدا بس مشاكله كتيره اوي وبتأثر على العلاقه بعد كده ده خلاف حاجات تانيه كتير اوي انتي في غنى عنها ،، صدقيني امسحي الفكره من دماغك خالص وخليها في نطاق التخيلات وخدي بالك خليها في نطاق تخيلاته هوه فقط اما انتي انصحك حتى التخيلات تشليها من دماغك
ليه كده يا عم. يعني إنت فاكر إن الزوج من حقو يتخيل عشان يتهيح وهي لا.. كلامك مش معقول ومش منطقي. أما الإثنين يتخيلون سوا واما بلاش على الزوج كمان. لو حلال حيكون على الاثنين، ولو حرام بدو على الإثنين.
وحسب تجربتي الخاصة ، لو الإثنين يحبون بعض، ويحترمو بعض، مفيش أي خطر عليهم يجربون رغباتهم، بس يكون الاختيار من نفس المستوى الثقافي وحتى الاقتصادي. وبعد كده يشوفو ويحكمو ، هل التجربة ممتعة أم لا، ويقررون إيه وإزاي يكون المستقبل

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
.
.
.

.
.
.
دلوقتي وصلنا لمرحلة
ممكن حلول للي جربوا بجد
.
.
لو فيه زوجين جربوا سنجل
.
.
ليه كده يا عم. يعني إنت فاكر إن الزوج من حقو يتخيل عشان يتهيح وهي لا.. كلامك مش معقول ومش منطقي. أما الإثنين يتخيلون سوا واما بلاش على الزوج كمان. لو حلال حيكون على الاثنين، ولو حرام بدو على الإثنين.
وحسب تجربتي الخاصة ، لو الإثنين يحبون بعض، ويحترمو بعض، مفيش أي خطر عليهم يجربون رغباتهم، بس يكون الاختيار من نفس المستوى الثقافي وحتى الاقتصادي. وبعد كده يشوفو ويحكمو ، هل التجربة ممتعة أم لا، ويقررون إيه وإزاي يكون المستقبل
ههههههههه انا حقبل الكلام ده لمجرد اننا في منتدى جنسي انما لو بتتكلم عن الصح والغلط يبقى يفضل انك تراجع نفسك ثم انا ماقلتش حاجه عن الحرام والحلال بس لو حنقول يبقى الكلام كله حيختلف وانا مش عاوز ادخل الحلال والحرام في موضوع زي ده وانا لازلت عند رأي

ههههههههه انا حقبل الكلام ده لمجرد اننا في منتدى جنسي انما لو بتتكلم عن الصح والغلط يبقى يفضل انك تراجع نفسك ثم انا ماقلتش حاجه عن الحرام والحلال بس لو حنقول يبقى الكلام كله حيختلف وانا مش عاوز ادخل الحلال والحرام في موضوع زي ده وانا لازلت عند رأي
وانا علقت على كلامك لما نصحت الست،بخصوص التخيلات، وقلت إنها من الاحسن تشيلها من دماغها، وانها تخليه هو أي الزوج يتخيل. وهذا كلام فيه تمييز لأنك تركت للزوج حق استخدام الخيال، بينما نصحتها هي تشيلو.
اما قولك إن الجنس الجماعي فيه خطورة، فأنا كمان موافق، لكن المثل يقول، إللي أيدو في النار مش زي إللي أيدو في المايه... الست باين منزلة الفكرة قوي في دماغها، وأي نصيحة مش حتقدر تبعدها، طالما ظروف حياتها تسمح إنها تجرب. هي بس عاوزة تفضفض وتعرف الناس رأيها إيه لو هي جربت.. بس

المتعه بتكون مؤقته والالم دايم

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Adelhany و الصقر_الجارح

اولا لنا شرفني زيارتك الصامته لبعض موضوعاتي​

لكن صدقيني ما تريدي الخوض فيه مع زوجك خطير جدا وعواقبه علي المدي القصير والطويل سيء جدا ده غير عقاب ****​

وقفي خيالات مع جوزك وحاولي تخلوا علاقتكم سويه​

لو علي المتعه فأكيد حتلاقي متعه لكن خدي قصادها خراب بيوت و فضايح و مقارنات بين مين بيعرف احسن من التاني ضررها اكبر بكتير عشان كده الدين محرمها حاولوا تبعدوا الافكار دي خالص

لية التعدد الشركاء الجنسين غلط للست
الشق الاجتماعي
علشان اختلاط النسب
الشق العلمي
علشان التهابات الرحم الناتجه عن تعدد الحمضية الناتجة عن اختلاف نسبه في ماء الرجل

ثانيا
الي شايفة جوزها مش نافع لها او مناسب لمعاني حياتها
تنفصل
مش تروح تدور على حد تاني
و الي شايف نفسه حيظلم مراته معاه يطلق صراحة مش يخليها مشاع

الانثى خلقت في اعلى مراتب الشرف و العزة
و ان استوباحت هانت
صراحة الموضوع صعب بالنسبة لاثنين زيكم. وهو صعب من عدة وجوه. بس لو انتو متجوزين من مدة طويلة اوي، وبقى الحال مش كويس وخايفين تطلقوا، ممكن تجربوا مرة واثنين بس عشان تتحسن العلاقة وتقربوا تاني من بعض وبعدها تبطلوا. وضروري الاحتياط ووضع العازل الذكري لتجنب الامراض. لكن لو وضعكم كويس ولسه متجوزين لا. الحياه الزوجية مش لعب ومزاج.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%