NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دايما بحب امارس في الأماكن العامة والغريبه بتهيجني اوى وبتزود الاثاره عندى في مره اتنكت من صيدلي جوه الصيدليه وكان قافل الباب علينا كان احساس فاجر اوى وممتع
في حد جرب في أماكن عامه او غريبه يشاركنا تجربته

• عجبني
التفاعلات: احمد عاشق المتعه, Khaled330, ديوث ممحون و شخص آخر
دايما بحب امارس في الأماكن العامة والغريبه بتهيجني اوى وبتزود الاثاره عندى في مره اتنكت من صيدلي جوه الصيدليه وكان قافل الباب علينا كان احساس فاجر اوى وممتع
في محل الشغل دايما العب في زبي واهيج اللي معايا من الشغيلة منهن بيكون سالب منهن بيكون موجب بس بحكم اني معلم بيكون كل سالب حتى موجب ننزل مخزن مع واحد منهن ونمارس طبعا باقي شغيلة عارفين طدا كل فترة نادي واحد ننزل مخزن

أنا مرة اتتكت عند حلاق في المحل بتاعه :)

انا نفسي

في محل الشغل دايما العب في زبي واهيج اللي معايا من الشغيلة منهن بيكون سالب منهن بيكون موجب بس بحكم اني معلم بيكون كل سالب حتى موجب ننزل مخزن مع واحد منهن ونمارس طبعا باقي شغيلة عارفين طدا كل فترة نادي واحد ننزل مخزن
طب م تيجي اخدك انا وننزل المخزن واخليك تتمتع

• عجبني
التفاعلات: منيوك ديوث
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مره اتناكت من حد في العربيه بتاعته والناس معديه عادي بس محدش شافنا دا كان اهيج شعور احس بيه في حياتي كلها

• عجبني
انا كنت بقابل واحد دايما في شقته وفي مره طلب مني اروحله المحل وناكني في الحمام

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%