NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال الصيادلة يحضروا من فضلكم 😅

الناس واخدة فكرة عن مطروح انها حياة الاغنام و الماعز و الجمال و شغل الجاهلية بتاع زمان ، صحاري بقى و الناس هناك بيلبسوا ثوب و صمادة و الشغل ده !
بكل بساطة مطروح بلد سياحي ، بتعيش على الصيف ، و بلد متحضر جدا اي نعم في عادات و تقاليد زيها زي اي محافظة !
و بالنسبة للاخت صاحبة المنشور ، لو هتيجي على مطروح و ليكي وظيفة هتعرفي تعيشي فيها ، لو هتيجي تخبطي مش هتعرفي ، لان الخريف عندنا صعب و خصوصا مع الغلاء اللي احنا فيه بشكل عام في مصر ، انا مواليد مطروح ، عندي ٣٢ سنة مش بدوي ، يعني ولا ليا قرايب ولا اسمع عنها ، لا دي بلدي و عايش فيها
مطروح بلد سياحية جميلة جدا شتاءا ، و جميلة و زحمة في الصيف ، هادية جدا ..
و انا قلتلك يا صاحبة المنشور انا اقدر اساعدك لوجه **** لو حبيتي في اي وقت ..ب صرف النظر عن احنا وجودنا في منتدى ايه و المكان اللي بنتناقش فيه ..
بالتوفيق .
يا باشا مطروح شارعين وسوق
شارع الاسكندرية وشارع الكورنيش
القبليه مش راعي الاغنام القبليه يعني بدو وهي بتسأل عن دهب ومطروح فقولتلها الاجابه في كلمتين
دهب سياحه
مطروح لا مش سياحه مطروح بدو وقبليه

• حبيته
التفاعلات: ميرڤت
عادي مش لازم كتب جديده و ناخد راي بعض في اي حاجه عموما
أنا آخر حد ف الكوكب تمشي ورا كلامه ، لأني دايما كلامي يا بيودي ف أقوب داهية أو ورا الشمس 😇💔💔💔💔💔💔🤧

تعالي الغردقه الجو هنا جميل 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • محزن
  • عجبني
التفاعلات: Lostway و Beautiful
أنا آخر حد ف الكوكب تمشي ورا كلامه ، لأني دايما كلامي يا بيودي ف أقوب داهية أو ورا الشمس 😇💔💔💔💔💔💔🤧
ششش المهم نتكلم

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Beautiful
  • بيضحكني
  • بيضحكني
شوفى تأمين صحى شامل وصيدليه بعد الضهر حتى لو ٦ ساعات تقريبا الساعه ب ٥٠٠ mininum فى القاهره معرفش بكام فى دهب بس هيجيبولك مصاريفك والتامين هتدفعى منه حزء للسكن وهيفضلك كدا حاجه تحوشيها على جنب كمان

مبروك مقدما على التخرج
بالنسبة للسؤال معنديش فكرة الصراحة بس لقيت الخبر ده بتاريخ النهاردة الخميس 8 ديسمبر 2022 يمكن يفيدك
بالتوفيق

11

12

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%