NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

elcOach

نسوانجى مبتدأ
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
11 مارس 2022
المشاركات
4
مستوى التفاعل
2
نقاط
282
الجنس
ذكر
الدولة
France
توجه جنسي
أنجذب للإناث
معلومات عن السلسه :​
السلسله عباره عن قصه تحكي عن مرحله الصعود التي حدثت لبطل القصه من الصفر حتي الوصول الي أعلى مناصب المجتمع .
الجزء الأول :
عباره عن معلومات عن حيات البطل ومراحل تكوينه

*** اسمه سيف اتولد في يوم من ايام شهر يوليو سنه 2003 و بعد ثلاثة سنوات من اليوم ده مات ولده وسابه هو و والدته في مشاكل مع عائلة والده بسبب الورث وبعد مكان سيف هيبقي من اصحاب الملايين بسبب الخلافات دي والدت سيف هربت هي وابنها من المحافظه بتاعتهم و ضحت بحقهم وراحوا على محافظة من محافظات مصر وهنا بدايه الرحله.
كبر سيف ودخل المدرسه و بدات تبان عليه علامات الذكاء الملفت للنظر وبداء سيف وعلي عكس كل ******* اللي كان العب في الشارع وقتها هو كل أولوياتهم التركيز في متابعه البرامج العلميه والتعليميه و والدت سيف لحظه ده وبالمناسبه والدته كانت شغاله في مشغل ملابس وبدأت تنمي عنده الذكاء ده من حيث شراء الكتب العلميه والمجلات المختصه بالعلوم بشكل عام والرياضه بشكل خاصه بعد مكان اهتمامه بالرياضيات بيزيد يوم عن التاني وكانت تربيه سيف تربيه سليمه في جميع النواحي بسبب والده سيف التي كانت تريد منه ان يصبح من اصحاب الكلمه في الدوله .
وصل سيف للمرحله الإعدادية وكل المتابعين عارفين ان المرحلة دي هي بدايه النضج الجنسي وظهور علامات البلوغ :
بدأت علامات البلوغ الظهور بشكل كبير وسريع على سيف ولاكن لم يكن يدرك ذلك ولاحظت والدته هذه العلامات من كبر عضوه الذكرى وانتشار شعر الذقن فقامت بشكل مباشر بارساله الي جيم قريب من البيت بعد الانتهاء من دراسته وواجبات فكان الشاب يعود الي البيت بعد المدرسه ثم يذهب الي الدروس ثم يعود البيت وينهي دراسته ثم يستريح ويذهب الي الجيم وكان جسم سيف سري البناء والتطور العضلي ولاحظ المدرب هذا فاخبر والدته بالامر وقال لها انت تهتم بطعامه واعطاها كتاب مخصص لذالك وبدأت بتنفيذ تعليمات المدرب والكتاب بالفعل وبعد سنه من هذا التنظيم ظهر الفرق الشاسع علي جسم سيف وبداء اصدقائه يلاحظون هذا التطور الملفت .
وكلما زاد هذا التطور زاد تعب الام من حيث توفير المال و لاحظ سيف هذا الامر فقرر البحث عن عمل ولاكن لم يكن الامر سهل حتي اخبره المدرب عن ورشه لصديق له تعمل في اعمال الالوميتال وان صديقه سوف يعطيه مايحتاجه من مال يلزمه لتوفير احتياجاته وافق الشاب علي الفور وبمرور الايام بداء الشاب في اظهار تطور بالغ في هذه المهنه الي ان تم تلقيبه بالاسطي في تلك الصنعه بسبب ذكائه البالغ وهذا اليوم كان ثالث ايام اجازه الصف الثاني الإعدادي وكان الكلام كالتالي :
محمود : ايو ياعم مين قدك سنه واربع شهور بس وبقيت شارب الصنعه وانا بقالي اكتر من تالت سنين ولسه متعالمتش حجات كتير.
انا بالسان سيف من دلوقتي :
ياعم براحة بس عليا انا لسه بقول يا مسهل وانت جاي تكلم كده .
محمود : يعم بهزر معاك انا بس نفسي ابقي زيك في الصنعه مش اكتر.
انا : ركز انت شويه وسيبك من البص علي نسوان المنطقه وانت هتعديني مش هتبقي زي بس.
محمود : معاك حقي بس بص علي المزه دي وسكت.
انا : وزعلان انك مش زي مهو كل ده بسبب ولسه هاكمل لقيت واحده فرس بمعني الكلمه واقفه قدامي وبتسال عن الاسطي الي ماسك المكان انا من جمالها مركزتش في كلمها ومن غير قصد زبري وقف وعمل خيمه في البنطلون وهي خدت بالها من منظر زبي وضحكت وبما اني علي نياتي مكنتش فاهم سبب الضحك وقلت لها الاسطي في مشوار بره وساعه وجاي تقدر تستناه هنا او لو هي من منطقه قريبه ممكن تروح وتيجي تاني لو معندهاش اي مشكله .
اميره وده كان اسمها : طب انا شيفه ان موضع استناه هنا مش هينفع لاني لو قعدت انت مش هتعرف تركز في شغلك بسبب ده وبصت علي زبي .
انا : بصيت عليه ولقيت المنظر ده ومن احرجي سكت .
اميره : تمام انا همشي عشان شكلك محرج مني بس لما الاسطي يجي عرفه اني سالت عليه .
انا : طب اقوله مين .
اميره : قوله ام علي جارتك يالا سلام .
وبعد شويه : دخل الاسطي وبالمناسبه اسمه خالد وقالي انه دفع مصاريف الجيم وقالي انا الكبتن شايف اني لازم ابداء اجهز نفسي لدخول البطولات من دلوقتي.
انا : بس ياسطي انا كده مش هركز في الشغل بسبب التاهيل ده وممكن اوقات كتير امشي بدري وهتاج مصريف ولو اخدت منك اي فلوس ممكن احس اني واخد فلوس مش من حقي .
خالد : انا مش عاوزك تشيل هم كل ده يا سيف انت ابني الي مخلفتوش وكله ده انا بعمله من نفسي لاني عاوزك تكون احسن واحد وانت عارف اني مباخلفش وانت من ساعه مادخلت الورشه وانا لاحظت فيك كل حاجه انا كنت بتمناها في ابني عشان كده انت بالنسبالي ابني .
انا : .... يخليك ليا ياسطي مش عارف اقول ايه بس في واحده اسمها ام علي جات سائله علي الاسطي وانا قلتلها انك بره .
خالد : شوفت انت بسبب مقطعتك لكلامي كنت هاتنسيني الموضوع التاني وهو ان انت بقيت الاسطي من النهارده وكل الناس الي هنا بقت شغاله تحت امرك.
انا : ...يخليك يا اسطي وفرحت .
خالد : و انا هاجي كل فتره وفتره اطمن عليك وعلي الصنيعيه والشغل بس خلال الفتره دي انا هكون موجود معاك عشان اعرفك علي الناس الي شغال معاهم من حيث الموردين للمؤن و الشغل بتاع الفتره الجايه وكل الكلام ده .
انا : طب والزباين لقيت الاسطي جاله تليفون وخرج يتكلم في وقالي لما ارجع .
الصنيعيه الي في الورشه : كلهم الف مبروك يا سطي سيف .
انا : شكرا ليكم وكل الي وصلنا ليه ده بسبب مساعدتنا لبعض ولسه في حجات لازم تتم نرفع بيها اسم الورشه لفوق .
الصنيعيه : وحنا معاك في اي حاجه .
خالد : معلش يا سطي سيف بمنسبه الزباين انت الي هتتعامل معاهم من هنا ورايح واول زبون ليك هي ام علي تروح ليها بكره وانا هكلمها و اخليها تعدي عليك النهارده عشان تشوف ايه الي هي محتاجه تمام .
انا : تمام ياسطي وشكرا علي كل ده
خالد : بس يا عبيط و ياله وارني همتك في الشغل بس من بكره عشان النهارده باقي اليوم اجازه .
انا : شكرا تاني ياسطي مش عارف اقول ايه وروحت وانا بفكر في الي حصل النهارده من خالد وعرفت والدتي الي فرحت ليا جدا وحضرت ليا الاكل وكلنا انا وهي واتفرجنا علي التليفزيون وعدي الوقت والساعه جات تسعه و والدتي قامت تنام عشان شغلها .
وانا : سرحت في موضوع اميره والي حصل مني لما شفتها الصبح لحد ما النوم غالبني .
• ومن هنا هتبدا رحله الصعود في كل حاجه من حيث شغل و حياه جنسيه ومعارف ودراسه وكل ده هيبان الاجزاء القادمه .
• و اسف علي المقدمه الطويله دي بس اوعدكم ان السلسله هتكون جميل
• شكراا ليكم علي المتابعه.
 
  • عجبني
التفاعلات: Gattuso
هو باين القصه اتكون جميله بس ياريت متخليش البطل يكون نايك اي ست بتيجي قدامه وحاول تخليها واقعيه
 
  • عجبني
التفاعلات: Salem afife و MOHAMED_NOUR
هو باين القصه اتكون جميله بس ياريت متخليش البطل يكون نايك اي ست بتيجي قدامه وحاول تخليها واقعيه
شكرا ليك يا غالي وهحاول قدر الامكان انها تكون واقعيه
 
  • عجبني
التفاعلات: MOHAMED_NOUR
دائما تجذبني العناوين الهادئة وا نفر من العناوين المباشرة و الصارخة و لهذا جذبني عنوان قصتك
بداية جيدة و لكن من المبكر الحكم على جودة العمل
 
  • عجبني
التفاعلات: MOHAMED_NOUR
بدايه مشوقه استمر في القصه
 
كما يا غالييييي
 
بدايه كويسه جدا اتمناءه تكون قصه مشوقه بالتوفيق
 
معلومات عن السلسه :​
السلسله عباره عن قصه تحكي عن مرحله الصعود التي حدثت لبطل القصه من الصفر حتي الوصول الي أعلى مناصب المجتمع .
الجزء الأول :
عباره عن معلومات عن حيات البطل ومراحل تكوينه

*** اسمه سيف اتولد في يوم من ايام شهر يوليو سنه 2003 و بعد ثلاثة سنوات من اليوم ده مات ولده وسابه هو و والدته في مشاكل مع عائلة والده بسبب الورث وبعد مكان سيف هيبقي من اصحاب الملايين بسبب الخلافات دي والدت سيف هربت هي وابنها من المحافظه بتاعتهم و ضحت بحقهم وراحوا على محافظة من محافظات مصر وهنا بدايه الرحله.
كبر سيف ودخل المدرسه و بدات تبان عليه علامات الذكاء الملفت للنظر وبداء سيف وعلي عكس كل ******* اللي كان العب في الشارع وقتها هو كل أولوياتهم التركيز في متابعه البرامج العلميه والتعليميه و والدت سيف لحظه ده وبالمناسبه والدته كانت شغاله في مشغل ملابس وبدأت تنمي عنده الذكاء ده من حيث شراء الكتب العلميه والمجلات المختصه بالعلوم بشكل عام والرياضه بشكل خاصه بعد مكان اهتمامه بالرياضيات بيزيد يوم عن التاني وكانت تربيه سيف تربيه سليمه في جميع النواحي بسبب والده سيف التي كانت تريد منه ان يصبح من اصحاب الكلمه في الدوله .
وصل سيف للمرحله الإعدادية وكل المتابعين عارفين ان المرحلة دي هي بدايه النضج الجنسي وظهور علامات البلوغ :
بدأت علامات البلوغ الظهور بشكل كبير وسريع على سيف ولاكن لم يكن يدرك ذلك ولاحظت والدته هذه العلامات من كبر عضوه الذكرى وانتشار شعر الذقن فقامت بشكل مباشر بارساله الي جيم قريب من البيت بعد الانتهاء من دراسته وواجبات فكان الشاب يعود الي البيت بعد المدرسه ثم يذهب الي الدروس ثم يعود البيت وينهي دراسته ثم يستريح ويذهب الي الجيم وكان جسم سيف سري البناء والتطور العضلي ولاحظ المدرب هذا فاخبر والدته بالامر وقال لها انت تهتم بطعامه واعطاها كتاب مخصص لذالك وبدأت بتنفيذ تعليمات المدرب والكتاب بالفعل وبعد سنه من هذا التنظيم ظهر الفرق الشاسع علي جسم سيف وبداء اصدقائه يلاحظون هذا التطور الملفت .
وكلما زاد هذا التطور زاد تعب الام من حيث توفير المال و لاحظ سيف هذا الامر فقرر البحث عن عمل ولاكن لم يكن الامر سهل حتي اخبره المدرب عن ورشه لصديق له تعمل في اعمال الالوميتال وان صديقه سوف يعطيه مايحتاجه من مال يلزمه لتوفير احتياجاته وافق الشاب علي الفور وبمرور الايام بداء الشاب في اظهار تطور بالغ في هذه المهنه الي ان تم تلقيبه بالاسطي في تلك الصنعه بسبب ذكائه البالغ وهذا اليوم كان ثالث ايام اجازه الصف الثاني الإعدادي وكان الكلام كالتالي :
محمود : ايو ياعم مين قدك سنه واربع شهور بس وبقيت شارب الصنعه وانا بقالي اكتر من تالت سنين ولسه متعالمتش حجات كتير.
انا بالسان سيف من دلوقتي :
ياعم براحة بس عليا انا لسه بقول يا مسهل وانت جاي تكلم كده .
محمود : يعم بهزر معاك انا بس نفسي ابقي زيك في الصنعه مش اكتر.
انا : ركز انت شويه وسيبك من البص علي نسوان المنطقه وانت هتعديني مش هتبقي زي بس.
محمود : معاك حقي بس بص علي المزه دي وسكت.
انا : وزعلان انك مش زي مهو كل ده بسبب ولسه هاكمل لقيت واحده فرس بمعني الكلمه واقفه قدامي وبتسال عن الاسطي الي ماسك المكان انا من جمالها مركزتش في كلمها ومن غير قصد زبري وقف وعمل خيمه في البنطلون وهي خدت بالها من منظر زبي وضحكت وبما اني علي نياتي مكنتش فاهم سبب الضحك وقلت لها الاسطي في مشوار بره وساعه وجاي تقدر تستناه هنا او لو هي من منطقه قريبه ممكن تروح وتيجي تاني لو معندهاش اي مشكله .
اميره وده كان اسمها : طب انا شيفه ان موضع استناه هنا مش هينفع لاني لو قعدت انت مش هتعرف تركز في شغلك بسبب ده وبصت علي زبي .
انا : بصيت عليه ولقيت المنظر ده ومن احرجي سكت .
اميره : تمام انا همشي عشان شكلك محرج مني بس لما الاسطي يجي عرفه اني سالت عليه .
انا : طب اقوله مين .
اميره : قوله ام علي جارتك يالا سلام .
وبعد شويه : دخل الاسطي وبالمناسبه اسمه خالد وقالي انه دفع مصاريف الجيم وقالي انا الكبتن شايف اني لازم ابداء اجهز نفسي لدخول البطولات من دلوقتي.
انا : بس ياسطي انا كده مش هركز في الشغل بسبب التاهيل ده وممكن اوقات كتير امشي بدري وهتاج مصريف ولو اخدت منك اي فلوس ممكن احس اني واخد فلوس مش من حقي .
خالد : انا مش عاوزك تشيل هم كل ده يا سيف انت ابني الي مخلفتوش وكله ده انا بعمله من نفسي لاني عاوزك تكون احسن واحد وانت عارف اني مباخلفش وانت من ساعه مادخلت الورشه وانا لاحظت فيك كل حاجه انا كنت بتمناها في ابني عشان كده انت بالنسبالي ابني .
انا : .... يخليك ليا ياسطي مش عارف اقول ايه بس في واحده اسمها ام علي جات سائله علي الاسطي وانا قلتلها انك بره .
خالد : شوفت انت بسبب مقطعتك لكلامي كنت هاتنسيني الموضوع التاني وهو ان انت بقيت الاسطي من النهارده وكل الناس الي هنا بقت شغاله تحت امرك.
انا : ...يخليك يا اسطي وفرحت .
خالد : و انا هاجي كل فتره وفتره اطمن عليك وعلي الصنيعيه والشغل بس خلال الفتره دي انا هكون موجود معاك عشان اعرفك علي الناس الي شغال معاهم من حيث الموردين للمؤن و الشغل بتاع الفتره الجايه وكل الكلام ده .
انا : طب والزباين لقيت الاسطي جاله تليفون وخرج يتكلم في وقالي لما ارجع .
الصنيعيه الي في الورشه : كلهم الف مبروك يا سطي سيف .
انا : شكرا ليكم وكل الي وصلنا ليه ده بسبب مساعدتنا لبعض ولسه في حجات لازم تتم نرفع بيها اسم الورشه لفوق .
الصنيعيه : وحنا معاك في اي حاجه .
خالد : معلش يا سطي سيف بمنسبه الزباين انت الي هتتعامل معاهم من هنا ورايح واول زبون ليك هي ام علي تروح ليها بكره وانا هكلمها و اخليها تعدي عليك النهارده عشان تشوف ايه الي هي محتاجه تمام .
انا : تمام ياسطي وشكرا علي كل ده
خالد : بس يا عبيط و ياله وارني همتك في الشغل بس من بكره عشان النهارده باقي اليوم اجازه .
انا : شكرا تاني ياسطي مش عارف اقول ايه وروحت وانا بفكر في الي حصل النهارده من خالد وعرفت والدتي الي فرحت ليا جدا وحضرت ليا الاكل وكلنا انا وهي واتفرجنا علي التليفزيون وعدي الوقت والساعه جات تسعه و والدتي قامت تنام عشان شغلها .
وانا : سرحت في موضوع اميره والي حصل مني لما شفتها الصبح لحد ما النوم غالبني .
• ومن هنا هتبدا رحله الصعود في كل حاجه من حيث شغل و حياه جنسيه ومعارف ودراسه وكل ده هيبان الاجزاء القادمه .
• و اسف علي المقدمه الطويله دي بس اوعدكم ان السلسله هتكون جميل
• شكراا ليكم علي المتابعه.
من الواضح كده انها هتكون قصه جميله جدا وهكون من اشد المتابعين ليها خصوصا ان المقدمه والسرد رائع جداً والكلام موزون
ف انتظارك يا مبدع
 
معلومات عن السلسه :​
السلسله عباره عن قصه تحكي عن مرحله الصعود التي حدثت لبطل القصه من الصفر حتي الوصول الي أعلى مناصب المجتمع .
الجزء الأول :
عباره عن معلومات عن حيات البطل ومراحل تكوينه

*** اسمه سيف اتولد في يوم من ايام شهر يوليو سنه 2003 و بعد ثلاثة سنوات من اليوم ده مات ولده وسابه هو و والدته في مشاكل مع عائلة والده بسبب الورث وبعد مكان سيف هيبقي من اصحاب الملايين بسبب الخلافات دي والدت سيف هربت هي وابنها من المحافظه بتاعتهم و ضحت بحقهم وراحوا على محافظة من محافظات مصر وهنا بدايه الرحله.
كبر سيف ودخل المدرسه و بدات تبان عليه علامات الذكاء الملفت للنظر وبداء سيف وعلي عكس كل ******* اللي كان العب في الشارع وقتها هو كل أولوياتهم التركيز في متابعه البرامج العلميه والتعليميه و والدت سيف لحظه ده وبالمناسبه والدته كانت شغاله في مشغل ملابس وبدأت تنمي عنده الذكاء ده من حيث شراء الكتب العلميه والمجلات المختصه بالعلوم بشكل عام والرياضه بشكل خاصه بعد مكان اهتمامه بالرياضيات بيزيد يوم عن التاني وكانت تربيه سيف تربيه سليمه في جميع النواحي بسبب والده سيف التي كانت تريد منه ان يصبح من اصحاب الكلمه في الدوله .
وصل سيف للمرحله الإعدادية وكل المتابعين عارفين ان المرحلة دي هي بدايه النضج الجنسي وظهور علامات البلوغ :
بدأت علامات البلوغ الظهور بشكل كبير وسريع على سيف ولاكن لم يكن يدرك ذلك ولاحظت والدته هذه العلامات من كبر عضوه الذكرى وانتشار شعر الذقن فقامت بشكل مباشر بارساله الي جيم قريب من البيت بعد الانتهاء من دراسته وواجبات فكان الشاب يعود الي البيت بعد المدرسه ثم يذهب الي الدروس ثم يعود البيت وينهي دراسته ثم يستريح ويذهب الي الجيم وكان جسم سيف سري البناء والتطور العضلي ولاحظ المدرب هذا فاخبر والدته بالامر وقال لها انت تهتم بطعامه واعطاها كتاب مخصص لذالك وبدأت بتنفيذ تعليمات المدرب والكتاب بالفعل وبعد سنه من هذا التنظيم ظهر الفرق الشاسع علي جسم سيف وبداء اصدقائه يلاحظون هذا التطور الملفت .
وكلما زاد هذا التطور زاد تعب الام من حيث توفير المال و لاحظ سيف هذا الامر فقرر البحث عن عمل ولاكن لم يكن الامر سهل حتي اخبره المدرب عن ورشه لصديق له تعمل في اعمال الالوميتال وان صديقه سوف يعطيه مايحتاجه من مال يلزمه لتوفير احتياجاته وافق الشاب علي الفور وبمرور الايام بداء الشاب في اظهار تطور بالغ في هذه المهنه الي ان تم تلقيبه بالاسطي في تلك الصنعه بسبب ذكائه البالغ وهذا اليوم كان ثالث ايام اجازه الصف الثاني الإعدادي وكان الكلام كالتالي :
محمود : ايو ياعم مين قدك سنه واربع شهور بس وبقيت شارب الصنعه وانا بقالي اكتر من تالت سنين ولسه متعالمتش حجات كتير.
انا بالسان سيف من دلوقتي :
ياعم براحة بس عليا انا لسه بقول يا مسهل وانت جاي تكلم كده .
محمود : يعم بهزر معاك انا بس نفسي ابقي زيك في الصنعه مش اكتر.
انا : ركز انت شويه وسيبك من البص علي نسوان المنطقه وانت هتعديني مش هتبقي زي بس.
محمود : معاك حقي بس بص علي المزه دي وسكت.
انا : وزعلان انك مش زي مهو كل ده بسبب ولسه هاكمل لقيت واحده فرس بمعني الكلمه واقفه قدامي وبتسال عن الاسطي الي ماسك المكان انا من جمالها مركزتش في كلمها ومن غير قصد زبري وقف وعمل خيمه في البنطلون وهي خدت بالها من منظر زبي وضحكت وبما اني علي نياتي مكنتش فاهم سبب الضحك وقلت لها الاسطي في مشوار بره وساعه وجاي تقدر تستناه هنا او لو هي من منطقه قريبه ممكن تروح وتيجي تاني لو معندهاش اي مشكله .
اميره وده كان اسمها : طب انا شيفه ان موضع استناه هنا مش هينفع لاني لو قعدت انت مش هتعرف تركز في شغلك بسبب ده وبصت علي زبي .
انا : بصيت عليه ولقيت المنظر ده ومن احرجي سكت .
اميره : تمام انا همشي عشان شكلك محرج مني بس لما الاسطي يجي عرفه اني سالت عليه .
انا : طب اقوله مين .
اميره : قوله ام علي جارتك يالا سلام .
وبعد شويه : دخل الاسطي وبالمناسبه اسمه خالد وقالي انه دفع مصاريف الجيم وقالي انا الكبتن شايف اني لازم ابداء اجهز نفسي لدخول البطولات من دلوقتي.
انا : بس ياسطي انا كده مش هركز في الشغل بسبب التاهيل ده وممكن اوقات كتير امشي بدري وهتاج مصريف ولو اخدت منك اي فلوس ممكن احس اني واخد فلوس مش من حقي .
خالد : انا مش عاوزك تشيل هم كل ده يا سيف انت ابني الي مخلفتوش وكله ده انا بعمله من نفسي لاني عاوزك تكون احسن واحد وانت عارف اني مباخلفش وانت من ساعه مادخلت الورشه وانا لاحظت فيك كل حاجه انا كنت بتمناها في ابني عشان كده انت بالنسبالي ابني .
انا : .... يخليك ليا ياسطي مش عارف اقول ايه بس في واحده اسمها ام علي جات سائله علي الاسطي وانا قلتلها انك بره .
خالد : شوفت انت بسبب مقطعتك لكلامي كنت هاتنسيني الموضوع التاني وهو ان انت بقيت الاسطي من النهارده وكل الناس الي هنا بقت شغاله تحت امرك.
انا : ...يخليك يا اسطي وفرحت .
خالد : و انا هاجي كل فتره وفتره اطمن عليك وعلي الصنيعيه والشغل بس خلال الفتره دي انا هكون موجود معاك عشان اعرفك علي الناس الي شغال معاهم من حيث الموردين للمؤن و الشغل بتاع الفتره الجايه وكل الكلام ده .
انا : طب والزباين لقيت الاسطي جاله تليفون وخرج يتكلم في وقالي لما ارجع .
الصنيعيه الي في الورشه : كلهم الف مبروك يا سطي سيف .
انا : شكرا ليكم وكل الي وصلنا ليه ده بسبب مساعدتنا لبعض ولسه في حجات لازم تتم نرفع بيها اسم الورشه لفوق .
الصنيعيه : وحنا معاك في اي حاجه .
خالد : معلش يا سطي سيف بمنسبه الزباين انت الي هتتعامل معاهم من هنا ورايح واول زبون ليك هي ام علي تروح ليها بكره وانا هكلمها و اخليها تعدي عليك النهارده عشان تشوف ايه الي هي محتاجه تمام .
انا : تمام ياسطي وشكرا علي كل ده
خالد : بس يا عبيط و ياله وارني همتك في الشغل بس من بكره عشان النهارده باقي اليوم اجازه .
انا : شكرا تاني ياسطي مش عارف اقول ايه وروحت وانا بفكر في الي حصل النهارده من خالد وعرفت والدتي الي فرحت ليا جدا وحضرت ليا الاكل وكلنا انا وهي واتفرجنا علي التليفزيون وعدي الوقت والساعه جات تسعه و والدتي قامت تنام عشان شغلها .
وانا : سرحت في موضوع اميره والي حصل مني لما شفتها الصبح لحد ما النوم غالبني .
• ومن هنا هتبدا رحله الصعود في كل حاجه من حيث شغل و حياه جنسيه ومعارف ودراسه وكل ده هيبان الاجزاء القادمه .
• و اسف علي المقدمه الطويله دي بس اوعدكم ان السلسله هتكون جميل
• شكراا ليكم علي المتابعه.

الجزء الثاني

انا : صحيت الصبح علي صوت والدتي وقمت لقيتها محضره الإفطار .
انا : تسلم ايدك يا غاليا الواحد من غيرك مش عارف هيعمل ايه .
والدتي : لو مش هعمل كده ليك يا حبيبي هعمل لمين وانت الفتره دي لازم تتغذى كويس عشان البطوله الي انت داخلها.
انا : بيني وبينك انا حاسس اني مش هعرف اعمل اي مركز في البطوله دي .
والدتي : ليه بس كده ركز ومش مهم المركز المهم انك تاخد الثقه وتعرف ايه الي بيحصل في البطولات وايه المطلوب فيها وبعد كده المراكز هتيجي لواحدها .
انا : معاكي حق ولقيت تليفوني بيرن وكان رقم غريب فا رديت .
انا : الو مين معايا .
اميره : انا اميره ام علي .
انا : تمام حضرتك عامله ايه .
اميره : بخير انا الاول اسف اني ماجتش امبارح بس حصل زروف فا معرفتش اجي الورشه .
انا : لا ولا يهمك اهم حاجه تكوني بخير .
اميره : شكراا ليك وبمناسبه الشغل لما تيجي النهارده هنتكلم فيه فا انا مستنياك في البيت النهارده .
انا : تمام انا هاجي النهارده اي خدمات تاني .
اميره : شكراا ليك .
_ خلصت معا اميره وكملت فطار بس كنت باكل بسرعه عشان ارو الشغل .
والدتي : انت رايح الشغل النهارده ولا لا .
انا : ايو انا رايح دنا حتي ورايا مشوار مهم النهارده و لازم اروح اشوف ايه الي هيتم فيه .
والدتي : طب كل براحتك وروح و .... يوفقك في الي جاي .
انا : يا ... يا ماما يالا اسيبك تروحي الشغل وانا هدخل اقعد علي الكمبيوتر شويه قبل ما امشي و عدي الوقت وكانت الساعه تسعه ولقيت الاسطي خالد بيرن عليا .
انا : صباح الورد يا سطي
خالد : صباح الخير يا سيف عامل ايه .
انا : تمام بخير .
خالد : ديما يا .... بقولك جهزت نفسك عشان مشوار ام علي ولا ايه .
انا : ايو كله تمام .
خالد : ايو انا عوزك واثق من نفسك كده عشان انت دلوقتي الاسطي سيف .
انا : تمام ياسطي انا هلبس وجاي علي طول .
خالد : وانا مستنيك في الورشه .
_ جهزت لبس الشغل وكمان حاجه الجيم ولبست وخد الشانطه ونزلت عشان اشوف اللي ورايا .
_ وانا في الطريق قابلت واحد من اصحابي المقربين كان اسمه عبده ودار الحوار التالي :
عبده : سيف عامل ايه وفينك يا عم .
انا : انا تمام انت الي عامل ايه
: اما فيني فان في الشغل والجيم ما انت عارف اني بحضر عشان اخش عالم البطولات وكده .
عبده : .... معاك يا غالي وبالمناسبة انا كنت عاوزك في موضوع النهارده كده .
انا : موضوع ايه .
عبده : لما تخلص الي وراك ابقي رن عليا عشان الكلام ده محتاج سهره وبكره الجمعه اجزتك من الشغل والجيم ولا ايه فلو كده نسهر النهارده انا وانت .
انا : تمام هكلمك لما اخلص ومشيت علي الشغل وانا مش في بالي ايه الي هيحصل بليل .
_ وصلت الورشه وكالعاده سلمت علي الاسطي و الصنيعيه ودخلت غيرت و لبست لبس الشغل وطلعت اتكلم معي الاسطي بره الورشه .
خالد : النهارده هاروح انا وانت نلف علي الموردين وعرفك علي الدنيا وايه الي هيتم بس بعظ ما تخلص مشوارك .
انا : تمام ياسطي .
خالد : اه انت الي هتروح لوحدك النهارده عند ام علي عشانا ورايا مشوار تاني .
انا : من اوله كده علي العموم تمام ياسطي .
خالد : معليش بقي بس انت قدها .
_ خدت بعضي وركبت مكنه الشغل وطلعت علي بيت ام علي الي قالتلي عليه في التلفون ولما وصلت عند اول الشارع رنيت عليها زي ما قالت وهي ردت وقالتلي انا نزله حالا .
اميره : حمد.... بالسلامه منور المنطقه ياسطي سيف .
انا : ... يسلمك منوره بنورك انت وسكان المنطقه .
اميره : طب يلا نطلع ولا ايه عشان لو وراك اي حاجه معطلكش عليها .
انا : تمام يالا .
_ طلعنا فوق والجو كان تمام جدا وقعدنا في الانتريه وبدا الحوار التالي :
اميرة : انا عاوز اعمل عندكم شويه شغل للشقق الثالثة بتاعتنا .
انا : تمام اوي بس ايه نوع الشغل بالظبط شبابيك ولا مطابخ ولا بيبان .
اميرة : هعمل كل دول بس الاول خلينا في الشبابيك وبعد كده نخلص كل حاجه واحده واحده ولا انت شايف ايه .
انا : بصي يا فندم انا مش هتفرق معايا ابداء بايه بص انا شايف ان الشبابيك تبقي الاول لان البيت طويل ومفيش شبابيك في الشقق تحميها من دخول الحشرات وكده .
اميره : تمام اوي كده اتفقنا .
انا : طب يلا عشان اخد مقسات الشغل .
_ بداء في اخد المقاسات وخلصت وقعد انا واميره نشرب الشاي ونتفق علي الاسعار والخامات و المصنعيه و وقت التسليم وبعد كده خلصت ولسه هاقوم حصل التالي :
اميره : بس بقولك ياسطي انت عندك كام سنه .
انا : انتي تديني كام .
اميره : عشرين سنة كده .
انا بضحك اوي : ياه انت كبرتيني اوي انا عندي خمسة عشر سنه .
اميره : بس جسمك وصوتك مش بيقولوا كده .
انا : عادي بقي بلغت بدري عن الي في عمري وجسمي كده عشان انا بروح الجيم من صغري .
اميره : دنت هتبقي لقطه بس لازم اصبر عليك شويه كمان عشان انت شكلك علي ... خالص .
انا : هو ايه الموضوع بالضبط .
اميره : لا مافيش حاجه .
انا : طب استأذن انا يلا سلام .
_ ونزلت وانا بفكر في كلامها بص ماكنتش عارف افهم في الفتره دي هي بتتكلم علي ايه بص روحت علي الورشة وقبلت الاسطي .
وهنا نهايه الجزء الثانى .
اسف علي انه مفيش جنس فيه بس لازم كده .
 
  • عجبني
التفاعلات: Gattuso
في انتظار التكمله
 
باين أن البدايه حلوه
بس اهم حاجه متتاخرش في الأجزاء الجايه
 
البدايه جميله والاسلوب حلو وشكل ال جاي هيبقي عظمه
 
معلومات عن السلسه :​
السلسله عباره عن قصه تحكي عن مرحله الصعود التي حدثت لبطل القصه من الصفر حتي الوصول الي أعلى مناصب المجتمع .
الجزء الأول :
عباره عن معلومات عن حيات البطل ومراحل تكوينه

*** اسمه سيف اتولد في يوم من ايام شهر يوليو سنه 2003 و بعد ثلاثة سنوات من اليوم ده مات ولده وسابه هو و والدته في مشاكل مع عائلة والده بسبب الورث وبعد مكان سيف هيبقي من اصحاب الملايين بسبب الخلافات دي والدت سيف هربت هي وابنها من المحافظه بتاعتهم و ضحت بحقهم وراحوا على محافظة من محافظات مصر وهنا بدايه الرحله.
كبر سيف ودخل المدرسه و بدات تبان عليه علامات الذكاء الملفت للنظر وبداء سيف وعلي عكس كل ******* اللي كان العب في الشارع وقتها هو كل أولوياتهم التركيز في متابعه البرامج العلميه والتعليميه و والدت سيف لحظه ده وبالمناسبه والدته كانت شغاله في مشغل ملابس وبدأت تنمي عنده الذكاء ده من حيث شراء الكتب العلميه والمجلات المختصه بالعلوم بشكل عام والرياضه بشكل خاصه بعد مكان اهتمامه بالرياضيات بيزيد يوم عن التاني وكانت تربيه سيف تربيه سليمه في جميع النواحي بسبب والده سيف التي كانت تريد منه ان يصبح من اصحاب الكلمه في الدوله .
وصل سيف للمرحله الإعدادية وكل المتابعين عارفين ان المرحلة دي هي بدايه النضج الجنسي وظهور علامات البلوغ :
بدأت علامات البلوغ الظهور بشكل كبير وسريع على سيف ولاكن لم يكن يدرك ذلك ولاحظت والدته هذه العلامات من كبر عضوه الذكرى وانتشار شعر الذقن فقامت بشكل مباشر بارساله الي جيم قريب من البيت بعد الانتهاء من دراسته وواجبات فكان الشاب يعود الي البيت بعد المدرسه ثم يذهب الي الدروس ثم يعود البيت وينهي دراسته ثم يستريح ويذهب الي الجيم وكان جسم سيف سري البناء والتطور العضلي ولاحظ المدرب هذا فاخبر والدته بالامر وقال لها انت تهتم بطعامه واعطاها كتاب مخصص لذالك وبدأت بتنفيذ تعليمات المدرب والكتاب بالفعل وبعد سنه من هذا التنظيم ظهر الفرق الشاسع علي جسم سيف وبداء اصدقائه يلاحظون هذا التطور الملفت .
وكلما زاد هذا التطور زاد تعب الام من حيث توفير المال و لاحظ سيف هذا الامر فقرر البحث عن عمل ولاكن لم يكن الامر سهل حتي اخبره المدرب عن ورشه لصديق له تعمل في اعمال الالوميتال وان صديقه سوف يعطيه مايحتاجه من مال يلزمه لتوفير احتياجاته وافق الشاب علي الفور وبمرور الايام بداء الشاب في اظهار تطور بالغ في هذه المهنه الي ان تم تلقيبه بالاسطي في تلك الصنعه بسبب ذكائه البالغ وهذا اليوم كان ثالث ايام اجازه الصف الثاني الإعدادي وكان الكلام كالتالي :
محمود : ايو ياعم مين قدك سنه واربع شهور بس وبقيت شارب الصنعه وانا بقالي اكتر من تالت سنين ولسه متعالمتش حجات كتير.
انا بالسان سيف من دلوقتي :
ياعم براحة بس عليا انا لسه بقول يا مسهل وانت جاي تكلم كده .
محمود : يعم بهزر معاك انا بس نفسي ابقي زيك في الصنعه مش اكتر.
انا : ركز انت شويه وسيبك من البص علي نسوان المنطقه وانت هتعديني مش هتبقي زي بس.
محمود : معاك حقي بس بص علي المزه دي وسكت.
انا : وزعلان انك مش زي مهو كل ده بسبب ولسه هاكمل لقيت واحده فرس بمعني الكلمه واقفه قدامي وبتسال عن الاسطي الي ماسك المكان انا من جمالها مركزتش في كلمها ومن غير قصد زبري وقف وعمل خيمه في البنطلون وهي خدت بالها من منظر زبي وضحكت وبما اني علي نياتي مكنتش فاهم سبب الضحك وقلت لها الاسطي في مشوار بره وساعه وجاي تقدر تستناه هنا او لو هي من منطقه قريبه ممكن تروح وتيجي تاني لو معندهاش اي مشكله .
اميره وده كان اسمها : طب انا شيفه ان موضع استناه هنا مش هينفع لاني لو قعدت انت مش هتعرف تركز في شغلك بسبب ده وبصت علي زبي .
انا : بصيت عليه ولقيت المنظر ده ومن احرجي سكت .
اميره : تمام انا همشي عشان شكلك محرج مني بس لما الاسطي يجي عرفه اني سالت عليه .
انا : طب اقوله مين .
اميره : قوله ام علي جارتك يالا سلام .
وبعد شويه : دخل الاسطي وبالمناسبه اسمه خالد وقالي انه دفع مصاريف الجيم وقالي انا الكبتن شايف اني لازم ابداء اجهز نفسي لدخول البطولات من دلوقتي.
انا : بس ياسطي انا كده مش هركز في الشغل بسبب التاهيل ده وممكن اوقات كتير امشي بدري وهتاج مصريف ولو اخدت منك اي فلوس ممكن احس اني واخد فلوس مش من حقي .
خالد : انا مش عاوزك تشيل هم كل ده يا سيف انت ابني الي مخلفتوش وكله ده انا بعمله من نفسي لاني عاوزك تكون احسن واحد وانت عارف اني مباخلفش وانت من ساعه مادخلت الورشه وانا لاحظت فيك كل حاجه انا كنت بتمناها في ابني عشان كده انت بالنسبالي ابني .
انا : .... يخليك ليا ياسطي مش عارف اقول ايه بس في واحده اسمها ام علي جات سائله علي الاسطي وانا قلتلها انك بره .
خالد : شوفت انت بسبب مقطعتك لكلامي كنت هاتنسيني الموضوع التاني وهو ان انت بقيت الاسطي من النهارده وكل الناس الي هنا بقت شغاله تحت امرك.
انا : ...يخليك يا اسطي وفرحت .
خالد : و انا هاجي كل فتره وفتره اطمن عليك وعلي الصنيعيه والشغل بس خلال الفتره دي انا هكون موجود معاك عشان اعرفك علي الناس الي شغال معاهم من حيث الموردين للمؤن و الشغل بتاع الفتره الجايه وكل الكلام ده .
انا : طب والزباين لقيت الاسطي جاله تليفون وخرج يتكلم في وقالي لما ارجع .
الصنيعيه الي في الورشه : كلهم الف مبروك يا سطي سيف .
انا : شكرا ليكم وكل الي وصلنا ليه ده بسبب مساعدتنا لبعض ولسه في حجات لازم تتم نرفع بيها اسم الورشه لفوق .
الصنيعيه : وحنا معاك في اي حاجه .
خالد : معلش يا سطي سيف بمنسبه الزباين انت الي هتتعامل معاهم من هنا ورايح واول زبون ليك هي ام علي تروح ليها بكره وانا هكلمها و اخليها تعدي عليك النهارده عشان تشوف ايه الي هي محتاجه تمام .
انا : تمام ياسطي وشكرا علي كل ده
خالد : بس يا عبيط و ياله وارني همتك في الشغل بس من بكره عشان النهارده باقي اليوم اجازه .
انا : شكرا تاني ياسطي مش عارف اقول ايه وروحت وانا بفكر في الي حصل النهارده من خالد وعرفت والدتي الي فرحت ليا جدا وحضرت ليا الاكل وكلنا انا وهي واتفرجنا علي التليفزيون وعدي الوقت والساعه جات تسعه و والدتي قامت تنام عشان شغلها .
وانا : سرحت في موضوع اميره والي حصل مني لما شفتها الصبح لحد ما النوم غالبني .
• ومن هنا هتبدا رحله الصعود في كل حاجه من حيث شغل و حياه جنسيه ومعارف ودراسه وكل ده هيبان الاجزاء القادمه .
• و اسف علي المقدمه الطويله دي بس اوعدكم ان السلسله هتكون جميل
• شكراا ليكم علي المتابعه.
معلومات عن السلسه :​
السلسله عباره عن قصه تحكي عن مرحله الصعود التي حدثت لبطل القصه من الصفر حتي الوصول الي أعلى مناصب المجتمع .
الجزء الأول :
عباره عن معلومات عن حيات البطل ومراحل تكوينه

*** اسمه سيف اتولد في يوم من ايام شهر يوليو سنه 2003 و بعد ثلاثة سنوات من اليوم ده مات ولده وسابه هو و والدته في مشاكل مع عائلة والده بسبب الورث وبعد مكان سيف هيبقي من اصحاب الملايين بسبب الخلافات دي والدت سيف هربت هي وابنها من المحافظه بتاعتهم و ضحت بحقهم وراحوا على محافظة من محافظات مصر وهنا بدايه الرحله.
كبر سيف ودخل المدرسه و بدات تبان عليه علامات الذكاء الملفت للنظر وبداء سيف وعلي عكس كل ******* اللي كان العب في الشارع وقتها هو كل أولوياتهم التركيز في متابعه البرامج العلميه والتعليميه و والدت سيف لحظه ده وبالمناسبه والدته كانت شغاله في مشغل ملابس وبدأت تنمي عنده الذكاء ده من حيث شراء الكتب العلميه والمجلات المختصه بالعلوم بشكل عام والرياضه بشكل خاصه بعد مكان اهتمامه بالرياضيات بيزيد يوم عن التاني وكانت تربيه سيف تربيه سليمه في جميع النواحي بسبب والده سيف التي كانت تريد منه ان يصبح من اصحاب الكلمه في الدوله .
وصل سيف للمرحله الإعدادية وكل المتابعين عارفين ان المرحلة دي هي بدايه النضج الجنسي وظهور علامات البلوغ :
بدأت علامات البلوغ الظهور بشكل كبير وسريع على سيف ولاكن لم يكن يدرك ذلك ولاحظت والدته هذه العلامات من كبر عضوه الذكرى وانتشار شعر الذقن فقامت بشكل مباشر بارساله الي جيم قريب من البيت بعد الانتهاء من دراسته وواجبات فكان الشاب يعود الي البيت بعد المدرسه ثم يذهب الي الدروس ثم يعود البيت وينهي دراسته ثم يستريح ويذهب الي الجيم وكان جسم سيف سري البناء والتطور العضلي ولاحظ المدرب هذا فاخبر والدته بالامر وقال لها انت تهتم بطعامه واعطاها كتاب مخصص لذالك وبدأت بتنفيذ تعليمات المدرب والكتاب بالفعل وبعد سنه من هذا التنظيم ظهر الفرق الشاسع علي جسم سيف وبداء اصدقائه يلاحظون هذا التطور الملفت .
وكلما زاد هذا التطور زاد تعب الام من حيث توفير المال و لاحظ سيف هذا الامر فقرر البحث عن عمل ولاكن لم يكن الامر سهل حتي اخبره المدرب عن ورشه لصديق له تعمل في اعمال الالوميتال وان صديقه سوف يعطيه مايحتاجه من مال يلزمه لتوفير احتياجاته وافق الشاب علي الفور وبمرور الايام بداء الشاب في اظهار تطور بالغ في هذه المهنه الي ان تم تلقيبه بالاسطي في تلك الصنعه بسبب ذكائه البالغ وهذا اليوم كان ثالث ايام اجازه الصف الثاني الإعدادي وكان الكلام كالتالي :
محمود : ايو ياعم مين قدك سنه واربع شهور بس وبقيت شارب الصنعه وانا بقالي اكتر من تالت سنين ولسه متعالمتش حجات كتير.
انا بالسان سيف من دلوقتي :
ياعم براحة بس عليا انا لسه بقول يا مسهل وانت جاي تكلم كده .
محمود : يعم بهزر معاك انا بس نفسي ابقي زيك في الصنعه مش اكتر.
انا : ركز انت شويه وسيبك من البص علي نسوان المنطقه وانت هتعديني مش هتبقي زي بس.
محمود : معاك حقي بس بص علي المزه دي وسكت.
انا : وزعلان انك مش زي مهو كل ده بسبب ولسه هاكمل لقيت واحده فرس بمعني الكلمه واقفه قدامي وبتسال عن الاسطي الي ماسك المكان انا من جمالها مركزتش في كلمها ومن غير قصد زبري وقف وعمل خيمه في البنطلون وهي خدت بالها من منظر زبي وضحكت وبما اني علي نياتي مكنتش فاهم سبب الضحك وقلت لها الاسطي في مشوار بره وساعه وجاي تقدر تستناه هنا او لو هي من منطقه قريبه ممكن تروح وتيجي تاني لو معندهاش اي مشكله .
اميره وده كان اسمها : طب انا شيفه ان موضع استناه هنا مش هينفع لاني لو قعدت انت مش هتعرف تركز في شغلك بسبب ده وبصت علي زبي .
انا : بصيت عليه ولقيت المنظر ده ومن احرجي سكت .
اميره : تمام انا همشي عشان شكلك محرج مني بس لما الاسطي يجي عرفه اني سالت عليه .
انا : طب اقوله مين .
اميره : قوله ام علي جارتك يالا سلام .
وبعد شويه : دخل الاسطي وبالمناسبه اسمه خالد وقالي انه دفع مصاريف الجيم وقالي انا الكبتن شايف اني لازم ابداء اجهز نفسي لدخول البطولات من دلوقتي.
انا : بس ياسطي انا كده مش هركز في الشغل بسبب التاهيل ده وممكن اوقات كتير امشي بدري وهتاج مصريف ولو اخدت منك اي فلوس ممكن احس اني واخد فلوس مش من حقي .
خالد : انا مش عاوزك تشيل هم كل ده يا سيف انت ابني الي مخلفتوش وكله ده انا بعمله من نفسي لاني عاوزك تكون احسن واحد وانت عارف اني مباخلفش وانت من ساعه مادخلت الورشه وانا لاحظت فيك كل حاجه انا كنت بتمناها في ابني عشان كده انت بالنسبالي ابني .
انا : .... يخليك ليا ياسطي مش عارف اقول ايه بس في واحده اسمها ام علي جات سائله علي الاسطي وانا قلتلها انك بره .
خالد : شوفت انت بسبب مقطعتك لكلامي كنت هاتنسيني الموضوع التاني وهو ان انت بقيت الاسطي من النهارده وكل الناس الي هنا بقت شغاله تحت امرك.
انا : ...يخليك يا اسطي وفرحت .
خالد : و انا هاجي كل فتره وفتره اطمن عليك وعلي الصنيعيه والشغل بس خلال الفتره دي انا هكون موجود معاك عشان اعرفك علي الناس الي شغال معاهم من حيث الموردين للمؤن و الشغل بتاع الفتره الجايه وكل الكلام ده .
انا : طب والزباين لقيت الاسطي جاله تليفون وخرج يتكلم في وقالي لما ارجع .
الصنيعيه الي في الورشه : كلهم الف مبروك يا سطي سيف .
انا : شكرا ليكم وكل الي وصلنا ليه ده بسبب مساعدتنا لبعض ولسه في حجات لازم تتم نرفع بيها اسم الورشه لفوق .
الصنيعيه : وحنا معاك في اي حاجه .
خالد : معلش يا سطي سيف بمنسبه الزباين انت الي هتتعامل معاهم من هنا ورايح واول زبون ليك هي ام علي تروح ليها بكره وانا هكلمها و اخليها تعدي عليك النهارده عشان تشوف ايه الي هي محتاجه تمام .
انا : تمام ياسطي وشكرا علي كل ده
خالد : بس يا عبيط و ياله وارني همتك في الشغل بس من بكره عشان النهارده باقي اليوم اجازه .
انا : شكرا تاني ياسطي مش عارف اقول ايه وروحت وانا بفكر في الي حصل النهارده من خالد وعرفت والدتي الي فرحت ليا جدا وحضرت ليا الاكل وكلنا انا وهي واتفرجنا علي التليفزيون وعدي الوقت والساعه جات تسعه و والدتي قامت تنام عشان شغلها .
وانا : سرحت في موضوع اميره والي حصل مني لما شفتها الصبح لحد ما النوم غالبني .
• ومن هنا هتبدا رحله الصعود في كل حاجه من حيث شغل و حياه جنسيه ومعارف ودراسه وكل ده هيبان الاجزاء القادمه .
• و اسف علي المقدمه الطويله دي بس اوعدكم ان السلسله هتكون جميل
• شكراا ليكم علي المتابعه.
البداية كويسه و شكل القصة هتكون عظمة بس بلاش جنس كتير احسن و ياريت تطول الجزء شويه
 
باشا حط الاجزاء في الكمنت ولطلب دمجاها من المشرفين
عشان مندورش علي الاجزاء كتير
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%