NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

juba7

Palestinian and proud
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
صعبة اوي اني اكون في اضعف حالاتي ولوحدي حرفيا احساس بيدمر احساس بالعجز والضعف والخزلان وحاجات كتير اوي **** ما يكتبه على حد

ايه الوقت اللي حسيت فيه انك في اضعف حالاتك سواء كنت محتاج لحد جمبك او كنت لوحدك؟؟؟

ده بوست نزلته افنان من شويه وكان ليا تعقيب عليه ان مفيش انسان ضعيف البشر كلهم جسد وعقل محدش عنده ذياده ولا نقصان فكلنا بيمر علينا اوقات زعل وضغط وتوتر بس لازم نتاكد من جوانا اننا اقويا جدا ولو كنا ف حاله مش كويسه ف لازم نعترف ان دي راحه مقاتل وليس وقت انهيار
بالذات لو جنبه صحابه واخوات

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Fâŗëş>.Ŝäìf, الــــــعَــــــربــــــى, محمد اشرف1 و شخص آخر
صعبة اوي اني اكون في اضعف حالاتي ولوحدي حرفيا احساس بيدمر احساس بالعجز والضعف والخزلان وحاجات كتير اوي **** ما يكتبه على حد

ايه الوقت اللي حسيت فيه انك في اضعف حالاتك سواء كنت محتاج لحد جمبك او كنت لوحدك؟؟؟

ده بوست نزلته افنان من شويه وكان ليا تعقيب عليه ان مفيش انسان ضعيف البشر كلهم جسد وعقل محدش عنده ذياده ولا نقصان فكلنا بيمر علينا اوقات زعل وضغط وتوتر بس لازم نتاكد من جوانا اننا اقويا جدا ولو كنا ف حاله مش كويسه ف لازم نعترف ان دي راحه مقاتل وليس وقت انهيار
متزعلش يسط انا جنبك خد مصاصة

بشكرك لتوضيح موضوعي يا كابتن
عايزه اقولك ان فعلا لو جمبه اصحابه واخواته بيرجع يقف من جديد وبيرجع اقوى او على الاقل بيكون عنده دافع انه يحارب علشانه لكن لو لوحده اكيد الوضع هيختلف
اكيد طبعا لما تكون لوحدك غير لما جنبك حد لوحدك اصعب
بس انتي بتتكلمي انك ف حين اني شايف جنبك كتير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كان نفسي اقول راي بس بما ان رأي مش فارق ليك ولا ليها فهسكت ⁦🤷🏾‍♂️

تهون كلنا اصحاب

• محزن
التفاعلات: juba7
بشكرك لتوضيح موضوعي يا كابتن
عايزه اقولك ان فعلا لو جمبه اصحابه واخواته بيرجع يقف من جديد وبيرجع اقوى او على الاقل بيكون عنده دافع انه يحارب علشانه لكن لو لوحده اكيد الوضع هيختلف
ياريت تتواصلي معايا خاص

طيب
اللي ممكن اقوله ان **** معاكي ويقولي وهو احسن من اي حد ممكن يكون جمبك طالما قررتي ان محدش يكون جمبك

عودة
أعلى أسفل
0%