NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه الصديق الغالي متحرر مع مراتي اسماء يحل ضيفا علي الصقر الجارج

هل أستمتعت بالحوار مع متحرر مع مراتي اسماء

• إستمتعت

• لم أستمتع

• غير مهتم

النتائج قابلة للعرض فقط بعد التصويت.
في اليوم دا كانت أول مره تحصل شقاوة قالتلي نشتري عرض تركيب برفان و كان راجل بس اللي في المحل دخلنا انا سكت خالص و سبتها تتعامل و تتكلم لأول مره مع راجل و انا ساكت لدرجة اني خرجت اشتري ميه و لما رجعت كانوا بيضحكوا و لدرجة ان الراجل طلع تركيبة مكتوب عليها سكسي .... صريحة و هي كانت بتبص في عيني و تشتمني بحركة شايفها و دي كانت أول مره
حكت ليك الي حصل بينها وبين البياع

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و متحرر مع مراتي اسماء
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
  • بيضحكني
التفاعلات: متحرر مع مراتي اسماء
  • عجبني
التفاعلات: متحرر مع مراتي اسماء و White_Wolf
  • عجبني
التفاعلات: متحرر مع مراتي اسماء و White_Wolf
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
ياريت لما يبقي في حاجه زي كدا يبقي في تنويه قبلها بيوم علي الاقل علشان نبقي موجودين ونجهز اسئله 😂😂😂
متحرر تتوقع ساعه الجد وفي حد انت عارف أنه هينيك مراتك هتكمل وتبقي مبسوط ولا هتبقي مضايق

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و متحرر مع مراتي اسماء
ياريت لما يبقي في حاجه زي كدا يبقي في تنويه قبلها بيوم علي الاقل علشان نبقي موجودين ونجهز اسئله 😂😂😂
متحرر تتوقع ساعه الجد وفي حد انت عارف أنه هينيك مراتك هتكمل وتبقي مبسوط ولا هتبقي مضايق
مش عارف بصراحه

• عجبني

انا أسف اني مش نوهت كان النت عندي قاطع امس وبعد ما بجأنا قطع عند الصديقي @متحرر مع مراتي اسماء لكن احنا موجودين ومكملين معاه والمضوع مش هيغلق طول ما هو حابب يكمل معنا​

• عجبني
التفاعلات: jimharper

إتفقت مع الصديق الغالي متحرر مع مراتي اسماء أن يحل ضيفا علي اليوم في تمام الساعة السابعة ونظر لظروف خارجة عن إرادتي فقد تأخرت حتي الثامنة و 16 دقيقه و لذلك اعتذر له عن تأخري واتمني ان يحضر ليحل ضيفا ويستمتع بالحديث معنا حول حياته وعلاقته بزوجته واتمني ان تكون سهرة ممتعة وأرجو من الأصدقاء ان يبدأو في عرض اسئلتهم​

هذه ميوله ونحن نحترم كل الميول الجنسية ❣️

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: THE GHOAST LOVE

احنا بنتناقش معه في ميوله و حياته عشان نحاول نفهم شخصيته​

أتفق معك يا صديقي
طالما برغبته ومتابع معكم
فهو موضوع فعلا مثير للفضول

• عجبني
موضوع جميل ومفيد