NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
  • يالهوي هي وصلت لكده
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس اسكتي هتقومي علينا الدنيا هنا كل واحد ف حالوا يا محي 😂😂😂
انا بقول رأيي الخااااااااااص انا حرك فرأيي ومش بقول لحد اشرب او متشربش بس لو اتسألت هقول قلة ادب

• أتفق
التفاعلات: The Sub و الأستاذ المنحرف
انا بقول رأيي الخااااااااااص انا حرك فرأيي ومش بقول لحد اشرب او متشربش بس لو اتسألت هقول قلة ادب
براڤو عليكي

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: The Sub و Sense 🌹queen
احب اسأل اعضاء المنتدى النسوانجيه الأعزاء سؤال لولبي السؤال بيقول. علل
سبب انتشار شرب الشيشه بين الستات ف مصر يعني انا كنت ف اسكندرية ف المنتزه والعائلات هناك وفارسين ف الارض وكل مزه من دول جايبه شيشه وعامله مدخنه فوقها تقريبا شوفت راجلين بس عاملين كدا والباقي حريم طبعا غير الكافيهات حتي القريه اللعينه عندنا بقي ف ستات وبنات بتشرب شيشه ده بقي بيرجع لأيه
١ - مرقعة بنات وتقليد أعمي للغرب
٢-علوقية رجاله وسالتين إيديهم خالص
@Sense 🌹queen @Lady Dark @Ms Roony @Life Arch @بيكهام الاسمرر
يعني الرجاله الي بتدخن عادي اما الستات حرام 😂

يعني الرجاله الي بتدخن عادي اما الستات حرام 😂
يخربيت ام كدا انا ولا قولت حرام ولا حلال انا بتكلم ع ام الظاهره دي بقيت منتشره ايه سببها انت توافق تبقي قاعد مع خطيبتك ولا اختك ف كافيه وبيشيشوا توافق تمام براحتك مفيش اي مشكله ولا حرام ولا حلال

يخربيت ام كدا انا ولا قولت حرام ولا حلال انا بتكلم ع ام الظاهره دي بقيت منتشره ايه سببها انت توافق تبقي قاعد مع خطيبتك ولا اختك ف كافيه وبيشيشوا توافق تمام براحتك مفيش اي مشكله ولا حرام ولا حلال
انا ولا هوافق علي اخويا ولا اختي بس لو اتعرفت علي واحده طلعت بتشيش او بتشرب سجاير اشطا مادام هي كانسانه كويسه

• عجبني
انا ولا هوافق علي اخويا ولا اختي بس لو اتعرفت علي واحده طلعت بتشيش او بتشرب سجاير اشطا مادام هي كانسانه كويسه
تمام يعني هترتبط بيها وتتجوزها وتبقي ام ل اولادك

تمام يعني هترتبط بيها وتتجوزها وتبقي ام ل اولادك
يسطاا لو هي قبل ماعرفها كانت بتشرب هتقبل الحوار عشان زي مانا ليا الحق اشرب هي كمان بس لو هي قررت تشرب و هي معايا هنا نتكلم و نشوف ايه الي اتغير
السجاير غلط و حرام بس **** غفور رحيم و هحاول اخليها تبطل واحنا كلنا بنغلط

• عجبني
يسطاا لو هي قبل ماعرفها كانت بتشرب هتقبل الحوار عشان زي مانا ليا الحق اشرب هي كمان بس لو هي قررت تشرب و هي معايا هنا نتكلم و نشوف ايه الي اتغير
السجاير غلط و حرام بس **** غفور رحيم و هحاول اخليها تبطل واحنا كلنا بنغلط
تمام يا برنس **** يوفقك وجهة نظر وتحترم

• أتفق
التفاعلات: the1255
عودة
أعلى أسفل
0%