NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حلم العمر 1

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
هوه سوال روفيع زي حلاتي كدا بس الكل يجاوب بس بالاخص البنات والستات
ليه ديما شكاكين في الشخص الي معاكو حتى لو كان بيقول الصراحه ديما ومش بيلف ويدور

• عجبني
التفاعلات: لذة الجنون 2
في فرق بين الشك والغيره..

يعني لو مراتك أو خطيبتك ... تاكد انها بتحافظ عليك وعايزاك ليها وحدك ... عشان كده ممكن تفهم غيرتها شك .

انما لو مش لك بيها علاقه تربطكم غير الصداقه يبقى مش لها حق ولا في الشك ولو الغيره ... وانت المفروض تصدها .

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: لذة الجنون 2، أحمد السويسي و حلم العمر 1
هوه سوال روفيع زي حلاتي كدا بس الكل يجاوب بس بالاخص البنات والستات
ليه ديما شكاكين في الشخص الي معاكو حتى لو كان بيقول الصراحه ديما ومش بيلف ويدور
عموما احساس المرأه نادرا اما يخيب ف هي لو مثلا شاكه انه بيخونها ف هوا بيخونها فعلا

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: لذة الجنون 2, أحمد السويسي, حلم العمر 1 و شخص آخر
عموما احساس المرأه نادرا اما يخيب ف هي لو مثلا شاكه انه بيخونها ف هوا بيخونها فعلا
👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: لذة الجنون 2, bad womenn, أحمد السويسي و شخص آخر
في فرق بين الشك والغيره..

يعني لو مراتك أو خطيبتك ... تاكد انها بتحافظ عليك وعايزاك ليها وحدك ... عشان كده ممكن تفهم غيرتها شك .

انما لو مش لك بيها علاقه تربطكم غير الصداقه يبقى مش لها حق ولا في الشك ولو الغيره ... وانت المفروض تصدها .
هيه مش مراتي وانا مش متجوز وكنت متوقف عن العلاقات الجنسيه والمفروض أن يتم بنا علاقه وهيه شكاكه بطريقه فظيعه و المشكله الأكبر لو حبيت اوضح حاجه دمغها تشتغل وتقلب الطربيزه وتدخلها يوم زعلانه وقبل كدا عملت ليا بلوك يومين ورجعت فكتو

أنا متفق معاكي بس مفيش بنا اي حاجه رسمي وصريح معها في كل حاجه

هيه مش مراتي وانا مش متجوز وكنت متوقف عن العلاقات الجنسيه والمفروض أن يتم بنا علاقه وهيه شكاكه بطريقه فظيعه و المشكله الأكبر لو حبيت اوضح حاجه دمغها تشتغل وتقلب الطربيزه وتدخلها يوم زعلانه وقبل كدا عملت ليا بلوك يومين ورجعت فكتو

يبقى بتتهرب منك باي حجه والسلام ... كبر دماغك منها هتتعبك نفسيا .

• عجبني
التفاعلات: لذة الجنون 2 و حلم العمر 1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل الخوف على نفسكو من الفضايح يسبب ازمه عدم الثقه

سبب رئيسي انما مش في حالتك دي ... حسب كلامك هي مش حابه حاجه في شخصيتك ... بتعوض ده في البعد عنك ... الطريقه الوحيده ابعد عنها لو رجعت يبقى انا غلط ولو كملت يبقى كان كده

• عجبني
التفاعلات: حلم العمر 1
سبب رئيسي انما مش في حالتك دي ... حسب كلامك هي مش حابه حاجه في شخصيتك ... بتعوض ده في البعد عنك ... الطريقه الوحيده ابعد عنها لو رجعت يبقى انا غلط ولو كملت يبقى كان كده
تمام أنا عموما مش من الناس الزقه ومش متطفل يعني من الاسبوع الي فات عملت ليا بلوك يومين وهيه الي فكت البلوك والعصر اتخانئنا واخر حاجه بشرح موقفي في حاجه المفروض كنا متفقين عليها بس محصلتش

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
تمام أنا عموما مش من الناس الزقه ومش متطفل يعني من الاسبوع الي فات عملت ليا بلوك يومين وهيه الي فكت البلوك والعصر اتخانئنا واخر حاجه بشرح موقفي في حاجه المفروض كنا متفقين عليها بس محصلتش

الماديه بينكم نظمها ايه ؟

• عجبني
التفاعلات: حلم العمر 1 و ناقد بناء
مفيش ماديه بنا هيه عايزه متعه وانا نفس الكلام

يبقى تتعامل بطول بال عشان زي ما قولتك متعبه ومش واضحه في قرارها .

اراهن انا من النوع
مفيش
مليش
معنديش
براحتك
الي يريحك

• عجبني
يبقى تتعامل بطول بال عشان زي ما قولتك متعبه ومش واضحه في قرارها .

اراهن انا من النوع
مفيش
مليش
معنديش
براحتك
الي يريحك
مطول بالي عليها لغايت لما تعمل بلوك نهائي ومتفكوش تاني أنا سهل اعمل بلوك ليها بس مش بحب اخسر حد سواء كنا اصدقاء أو حتى علاقه

مطول بالي عليها لغايت لما تعمل بلوك نهائي ومتفكوش تاني أنا سهل اعمل بلوك ليها بس مش بحب اخسر حد سواء كنا اصدقاء أو حتى علاقه

خليك متابع معاها ... المهم بشخصيتك بدون أي تنازلات عشان ترضيها

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و حلم العمر 1
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و حلم العمر 1
الموضع كله ياهي عايزه تبعد عندك وتحجج باي مشكله وخلاص

او هي عايزه تخليك ديما معاها بي طريقه

بس الاغلب لو علاقه جنسيه هي مش عايزاك لوحدك يعني معاك ومع غيرك وكلها مشاكل وجع دماغ

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%