NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اومال انت فاكر اي يعم 😂
انها واقفة في البكونة او ماشية في الشارع اليومين دول صيف وحر وبشوف حاجات غريبة

• بيضحكني
التفاعلات: الزعيــــــــم
انها واقفة في البكونة او ماشية في الشارع اليومين دول صيف وحر وبشوف حاجات غريبة
لا دا تلاقي دماغك ساحت من الشمس بس مش اكتر 😂

• بيضحكني
التفاعلات: سائح
  • بيضحكني
التفاعلات: الزعيــــــــم
  • عجبني
اصلا بالنسبالي عالرغم من الشهوة العالية اللي عندي الا اني عمري ما وقفت بنت وقولتلها انا معجب و حتي لو اتكلمنا مبقولش وان كنت معجب لأن كان بالنسبالي جت مجتش مش فارقة زيها زي غيرها ولو راحت ف احلي منها هيجي عادي وكنت انا بستني ان هي اللي تيجي تقولي واه دا كان بيحصل واكتر من مرة ورفضت اكتر من واحدة ومش حوار توم كروز يا روش يالللي هترمي افيه 😂 هي حاجة غريبة ومش فاهمها
بس دا كان زمان دلوقتي مبقاش عندي مشاعر اصلا لو جاية ف نيك هديها واخلع 😂😂

• عجبني
اصلا بالنسبالي عالرغم من الشهوة العالية اللي عندي الا اني عمري ما وقفت بنت وقولتلها انا معجب و حتي لو اتكلمنا مبقولش وان كنت معجب لأن كان بالنسبالي جت مجتش مش فارقة زيها زي غيرها ولو راحت ف احلي منها هيجي عادي وكنت انا بستني ان هي اللي تيجي تقولي واه دا كان بيحصل واكتر من مرة ورفضت اكتر من واحدة ومش حوار توم كروز يا روش يالللي هترمي افيه 😂 هي حاجة غريبة ومش فاهمها
بس دا كان زمان دلوقتي مبقاش عندي مشاعر اصلا لو جاية ف نيك هديها واخلع 😂😂
اثبت ع موقفك فعلا مهما كانت حلوة هيجي الاحلى

• أتفق
التفاعلات: Lucifer horny
١- اي ذكر وانثى بينجذبو لبعض بشكل فطري
٢- الدين والعادات والتقاليد ونظرة الاخرين بتمنع التقارب بدرجات متفاوتة.

المشكلة
ازاي يقربوا في ظل احتمالات:

أ- البنت ترفضه بتهزيق او عاد

اسباب الرفض:

١- وازع ديني او اخلاقي للبنت.
٢- لمتعة الرفض وتحس انها مطلوبة وبترفض.
٣- للغباوة في طريقة الشقط فتحسسها بالرخص او القرف فترفض🙂
٤- مش مهتمه تتعرف لشخصك او لاي سبب خاص بيها.

ب-البنت تتقبله وتكمل تعارف

اسباب القبول

١- تعجب بيك مبدئيا لشكلك او ظرفك
٢- ضاربة الدنيا جزمة ودايسة في اي حوار
٣- انك تكلمها في حاجة تهمها وتفيدها او في اي مصلحة لها لمعرفتها بيك حتى لو ثقافتك بس .

التعامل الصحيح:

ضع في اعتبارك ان يتم رفضك او قبولك وانت بتتعرف فمتدخلش بصدر جامد اوي وكانكم متربيين سوا خلي الكلام ع الهادي تجاوبت تمام صدتك اعمل نفسك ميت🤣 لا طنش عادي وخليك جنتل وتجنبها تماما )بعضهم مع التجنب بعد الصد بيجي واغلبهم لا بيكونوا قرفانين فعلا)

ضع في اعتبارك ايضا ان شقطك معنمد تماما على الانثى لو مش عايزة حتى لو انت مين هتكرفك وتروح تحب في حمو بصلة بتاعها عادي جدا عندها.

١- متتعرفش على واحدة ماشية في الشارع او في الكافية عجبتك🙂 نسبة الرفض عالية جدا.

٢- حسب مكان تواجدكم افتح كلام يعني كورس اسألها واديها معلومة لو جيم قولها تكنيك صح واعرض عليها تبعتلها فيديوهات او صفحات تفيدها مثلا لو شغل اسألها او بها معلومة تفيدها حتى لو في اي مكان شوف اي عامل مشترك ممكن يهمها واتكلم فيه.

٣- بعد ما تتكلم او تسأل او تنصح ايا يكن دخلتك لو هي تجاوبت معاك كمل متجاوبتش انسحب بهدوء كدا هي بترفضك ليه لان شقطهم بمزاجهم مش بمزاجك.

٤- لو تجاوبت معاك مرة وطنشت في التانية والتالتة انسحب بأدب 🙂

٥- بلاش تعامل كل النساء انهم شراميط حتى لو لبسهم او طريقتهم بتوحي بده ببساطة لان كتير منهم بيئته وطريقة تربيتها بتخليها اوبن بالنسبالك مش عشان هي شهوانية خالص ولانهم بيحبوا يعرضوا جسمهم بس مش علاقة كل ٥د🙂 ولا كل يوم حتى🙂 اللي كدا بتكون مريضة غالبا.

٦- اغلبهم بنسبة ٩٩% بيحب التعرف للكلام لانهم بيحبوا الكلام ورغاييين جدا الجنس دا بنسبة بسيطة جدا بعد ما تكون علاقتها قوية بيك جدا وحسب نوع العلاقة وحسب وضعها النفسي والعاطفي والجسدي وحاجات كتير ممكن تكون مؤهله للجنس معاك وممكن بعد كل دا تكون انت بالنسبالها مش مهم.

٧- نخلص مما سبق انك لو حاولت مع ١٠٠ واحدة ممكن تتعرف على ٣٠ مثلا يقبلوا يفتحوا كلام و٥ يواصلوا الكلام ويبنوا تواصل معاك و١ ممكن تقبل الجنس بعد معرفة شهرين تلاتة على الاقل وحسب ظروف كتير.

٨- طيب انت هتستفيد ايه

١- استمتعت بالكلام مع الجنس الاخر لان الجنسين بيحبوا يكلمو بعض.
٢- فرصة انك تفهمهم اكتر لكن مش هتفهمهم تماما لانهم ملهمش كتالوج)مجانين(
٣- احتمال ١ في المية تعمل علاقة.

بالنسبة للستات ازاي تشقط

١: تبصلك بتركيز نظرات متواصلة تبين اهتمامها مش اشمئزازها منك.
٢- تيجي تفتح معاك كلام.

بس كدا

اكيد في كلام اكتر يا ريت اهل الخبرة يفيدونا بيه
وئت انسان بده يتعرف او عاجبه شخص وعنده رغبة يتعرف عليه مش مهم الطريئة على ئد اهمية انك ما تبني او تحط خطط مسبقة كيف هيدي العلائة رح تكون او لوين بدكن توصلو فيا

خلي الوئت هوة يحدد شو علائتكن

كتير عالم اتعرفو ع بعضن كرمال يكونو اصحاب وفجأة صار في بيناتن مشاعر تانية وكملو سوا وصارو ببيت واحد ❤️

وكتير أشخاص حسو بمشاعر حلوة من اول نظرة او انه هالحدن خطفلن ئلبن من كلمة او تصرف ❤️ وبعد ما اتعرفو عليه حسو اديه هوة ما بيشبهن واديه هوة بعيد عنن

كرمال هيك اترك الوئت هوة يخترلك طريئة و شكل العلائة كيف رح تكون

• حبيته
الرجالة عايزة نسوان والنسوان عايزة رجالة اما انا فعايز هدوووووووء على شاطئ بعيد عن ضوضاء المدينة بدون اي صوت غير صوت الموج بس وريحة حطب مشتعل وشاي ع الحطب بس
ياه احلى حاجه انت دماغك زى دماغى اهنيك بتفكيرك

• عجبني
وئت انسان بده يتعرف او عاجبه شخص وعنده رغبة يتعرف عليه مش مهم الطريئة على ئد اهمية انك ما تبني او تحط خطط مسبقة كيف هيدي العلائة رح تكون او لوين بدكن توصلو فيا

خلي الوئت هوة يحدد شو علائتكن

كتير عالم اتعرفو ع بعضن كرمال يكونو اصحاب وفجأة صار في بيناتن مشاعر تانية وكملو سوا وصارو ببيت واحد ❤️

وكتير أشخاص حسو بمشاعر حلوة من اول نظرة او انه هالحدن خطفلن ئلبن من كلمة او تصرف ❤️ وبعد ما اتعرفو عليه حسو اديه هوة ما بيشبهن واديه هوة بعيد عنن
فعلا التوقعات كفيلة تخرب اي علاقة لانها غالبا مع المشاعر الجياشة بتكون مبالغ فيها

• عجبني
التفاعلات: shahd❤️
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%