NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الشرموطة

A

Anonymous (f082)

ضيف
بشوف حواليا شراميط كتير لو شوفت واحده في شارع هل اقدر اجيب معاها سكة و لو اتعرفت علي واحده ازاي اغريها بي الجنس

• معجبنيش
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الختيار السوري, تعال نلعب, فكرى و 2 آخرين
طالما شرموطه يبقي ايوه لان هتدفع هتلاقي ده لو شراميط غير كده علي حسب دماغهم ودماغك والموقف نفسه

طالما شرموطه يبقي ايوه لان هتدفع هتلاقي ده لو شراميط غير كده علي حسب دماغهم ودماغك والموقف نفسه
مش كلهم يعني في شراميط عايزين المتعة علي ما اظن يعني 😅

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش كلهم يعني في شراميط عايزين المتعة علي ما اظن يعني 😅
بس هتلاقي الكل داير في حته الفلوس ما هما اسمهم كده عشان الفلوس فاهم 😂

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري
بشوف حواليا شراميط كتير لو شوفت واحده في شارع هل اقدر اجيب معاها سكة و لو اتعرفت علي واحده ازاي اغريها بي الجنس
طالما تأكدت انها شرموطه . خش فى الموضوع مباشرة . تاخدى كام وتقضى معايا ( ساعتين مثلا )

اهم حاجه متكنش من منطقتك ولا مكان شغلك علشان ميحصلش فضيحه

اهم حاجه متكنش من منطقتك ولا مكان شغلك علشان ميحصلش فضيحه
بس ولاد المتناكة بيخدو كتير يعني مثلاً مفيش تاخد 200 أو 300 فين البنت اللي كنت تاخد خمسين جنيه تبقي راضية راح فين الزمن الجميل 😅😅🤣🤣🤣

• عجبني
التفاعلات: fares07
بس ولاد المتناكة بيخدو كتير يعني مثلاً مفيش تاخد 200 أو 300 فين البنت اللي كنت تاخد خمسين جنيه تبقي راضية راح فين الزمن الجميل 😅😅🤣🤣🤣
طب يا ريت تيجي علي ٢٠٠ولا٣٠٠ولا حتي ٥٠٠ دول بيخدو دلوقات ألفات بتقول الشوط ب١٥٠٠

طب يا ريت تيجي علي ٢٠٠ولا٣٠٠ولا حتي ٥٠٠ دول بيخدو دلوقات ألفات بتقول الشوط ب١٥٠٠
احا بكل انواعها 🤣

• عجبني
التفاعلات: fares07
الشرموطة ميجبهاش تحت زبك غير تلاتة :
الفلوس
المصلحة
إنك تكون ماسك عليها ذلة...
و أقواهم و الذى لا يقاوم الفلوس!! 👌🏻

شراميط اي لبس ولا كلام وأفعال ولا اي لازم تفهم دخلتها لتفشخك في قلب الشارع

الشرموطة ميجبهاش تحت زبك غير تلاتة :
الفلوس
المصلحة
إنك تكون ماسك عليها ذلة...
و أقواهم و الذى لا يقاوم الفلوس!! 👌🏻

شراميط اي لبس ولا كلام وأفعال ولا اي لازم تفهم دخلتها لتفشخك في قلب الشارع
يا اخويا انا هحسبه كده و متنكين دول عارف رد فعلهم هنا بقي ممكن تخلي الشارع كلو يعمل حفله و كلو هيعرص من أجل الكس

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
هههههه
يا اخويا انا هحسبه كده و متنكين دول عارف رد فعلهم هنا بقي ممكن تخلي الشارع كلو يعمل حفله و كلو هيعرص من أجل الكس
هههههاكيد

فعلاً طب ايه الحل يا جدعان دلوقتي مفيش غير سؤال في دماغي و عايز إجابة بلاحظ ان في شباب كتير اللي ماشي ابطال و اللي ماشي مع شرموطة عمل كده ازاي مش فاهم هل ده دجال و بيشم علي ضهر ايديه ولا ايه ولا عامل سحر
فعلا حقيقي ده حصل اصل كوسها علي نصيتين

طب يا عم ايه الحل يا عم الجنتل مان😅
سواء شرموطه سواء حبيبتك في كل الاحوال لازم فلوس وشقه علشان تعرف تصرف الحاله الوحيده انك مش هتصرف تكون واحده ميلف ملهاش طلبات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%