NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: خبير المتعه ° و Moheb sex
اولا وحشتونى فشخ
ثانيا شكرا للى حسوا بغيابي وسألوا عليا❤
ثالثا سبب غيابي ايه؟
ان حياتى مش كلها شرمطة يعني عادى بيعدى شهر واتنين ملمسش كسي واوقات تانى بحسه نار مولعة فيا عاوز يخليني شرموطة ولبونة وبجرى عليكم هنا اخرج ناره دى والفترة اللى فاتت واللى جاى معايا امتحانات ف ادعولى انا بس جيت النهاردة لانى مشتاقة وبصراحة كسي مشتاق لشرمطته عليكم اخبار ازباركم ايه❤
هو مش فيه واحد باين كان اكتر حد حباه هنا و ع طول معاه باين 🤔

• بيضحكني
التفاعلات: نونى _حوحو
اولا وحشتونى فشخ
ثانيا شكرا للى حسوا بغيابي وسألوا عليا❤
ثالثا سبب غيابي ايه؟
ان حياتى مش كلها شرمطة يعني عادى بيعدى شهر واتنين ملمسش كسي واوقات تانى بحسه نار مولعة فيا عاوز يخليني شرموطة ولبونة وبجرى عليكم هنا اخرج ناره دى والفترة اللى فاتت واللى جاى معايا امتحانات ف ادعولى انا بس جيت النهاردة لانى مشتاقة وبصراحة كسي مشتاق لشرمطته عليكم اخبار ازباركم ايه❤
**** يوفقك يا روحي وحاولي تقللي دهورك هنا بقا عشان الامتحانات مش مهم تغيبي شويه بس ده مستقبلك وهترجعي تلاقينا مشتاقين اكتر واكتر يا روحي 🤍🔥

اوباااا لبوتي🥰😘😘
أولا واحشتيني فوق الخيال
ثانيا **** يوفقك وينجحك ويكون معاكي
ثالثا انا بقالي فترة طويلة اووووووووي مبفتحش واول ما فتحت كنت بدور عليكي لاني حرفياً واحشني كسك المنفوخ وثوتك الملبن وبزك الي بعشقو يخربيتك لبونتك بجد يا لبوتي
حبيبي اوى سلملى على زوبرك❤

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Abou jabel
**** يوفقك يا روحي وحاولي تقللي دهورك هنا بقا عشان الامتحانات مش مهم تغيبي شويه بس ده مستقبلك وهترجعي تلاقينا مشتاقين اكتر واكتر يا روحي 🤍🔥
حبيبي انا بفتح بس كل فترة عشان وحشتونى

• حبيته
التفاعلات: خبير المتعه °
حبيبي انا بفتح بس كل فترة عشان وحشتونى
مقولتش حاجه لكن امتحاناتك اهم بكتير من المنتدى ده مستقبلك ودي حياتك الواقعيه بعيدا عن العالم الافتراضي الي هنا حياتك اهم وميهمنيش غير مصلحتك ومستقبلك بس

لا بسئل بس
انا بس بشوف انا افتكرت صح ولا بشبه
ع العموم بالتوفيق ع الامتحان 🌹
لا فعلا ليا حد قريب منى اوى وصديق غالى اوى @حوحو--نوني
ميرسي يقلبي❤❤

• عجبني
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع
  • عجبني
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة