NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو حد بيكون حاسس بالكلام اصلا انتي بتكوني مولعه واكيد مش هتخرجي من العلاقه عشان شتم اهلك دانتي تبقي هبله
مستحيييييييييل اكون كيف ما اكون لكن واعيه ومدركه للي يصير حولي
ملعون ابوها الرغبه او هو برضوه لو مس هلي بكلمه واحده

• حبيته
التفاعلات: Karim g
الشتيمه اثناء العلاقه الجنسيه🫂♥️

انا واحده من الناس بحب جدا الكلام وقت الجنس..ومحبش ابدا الجنس الصامت..

بحب الشتايم....واحب وهوا نايم معايا يقولي هعمل فيكي كذا وكذا وكذا...انا واحده اثارتي الكبيره ف الكلام..

يعني احب اوي العلاقه الجنسيه فون عشان الكلام اللي بيحصل فيها...بجد بعشق الكلام جدا...لكن لو انا ف علاقه وهوا صامت..للاسف بتكون رخمه جدا ومش بحس فيها ب اي اثاره...

يا ترى انا فيه حد زيي كدا ولا انا بس؟

وانت ك راجل بتحب تشتم الست اللي معاك وبتتكلم معاها؟؟

وانتي ك ست بتحبي تتشتمي وتحبي اللي معاكي يكون بيتكلم؟؟
انا كراجل عندى ميول سادية بحب اشتم وبميل للعنف بس لو اللى معايا مش بتحب العنف مش بفرضه واغلب اللى اتعاملت معاهم كانو بيحبو الشتيمة زيك انتى مش لوحدك الجنس الصامت ممل وملوش اى لازمة

• عجبني
التفاعلات: قاذف اللهب
مش كل الناس ممكن تتقبل موضوع الشتيمه
ولكنها ممتعه وبتعلى مستوى الاثاره للى حاببها

• حبيته
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة و أنثى مجنونه
مش كل الناس ممكن تتقبل موضوع الشتيمه
ولكنها ممتعه وبتعلى مستوى الاثاره للى حاببها
اكيد مش كل الناس...شرفني مرورك♥️♥️

هههههههه ميرسي ل ذوقك
بجد مش فاكرني انا عمر فتحي يبنتي طب فاكره لم انتي عملتي بوست اعتذر انك مموتيش ولا حاجه هنا قالتلك حمد لله على سلامة عليكي ولا يهمك و بردو دافعت عنك في بوست ده مرتين

بجد مش فاكرني انا عمر فتحي يبنتي طب فاكره لم انتي عملتي بوست اعتذر انك مموتيش ولا حاجه هنا قالتلك حمد لله على سلامة عليكي ولا يهمك و بردو دافعت عنك في بوست ده مرتين
انا اصلا ملحقتش اشوف اي حاجه حصلت ف البوست

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليش متخانقين مع بعض او مجبورين على العلاقة حتى يكون في مسبات وشتيمة بيناتن! 🤷🏻‍♀️

الشتيمة شتيمة بأي مكان وأي زمان وأي موقف
وكونك عم تسب وتغلط مع الشخص اللي معاك وقت العلاقة او عم تسمحله يشتمك ف ممكن كتير ينتقل هالشي لحياتكن اليومية
ووقتا ما الك حق تعترض لانك قبلت فيها ب موقف ما ولازم تقبل فيا بأي وقت 🤷🏻‍♀️

• أتفق
التفاعلات: Yasmin55
انا اصلا ملحقتش اشوف اي حاجه حصلت ف البوست
اصلنا ده ايميل جديد ايميل القديم اللي كانت بكلمك منوا خدا بان نهائي بس ده جديد عمتنا

اصلنا ده ايميل جديد ايميل القديم اللي كانت بكلمك منوا خدا بان نهائي بس ده جديد عمتنا
انا اصلا بقيت بنسى جامد

اكيد طبعا كما قيل العلوقيه مسؤليه

• حبيته
التفاعلات: أنثى مجنونه
لحد رابع مرة أمارس مكنتش أعرف المتعة دي ومن ٢٠ سنة مكنش في أفلام عربي كتير ...وافتكر نمت مع واحدة في اسكندرية هي وصاحبتها الاولي عادي خالص التانية دي خلتني جيبت في ١٠ دقايق من هيجان كلامها بنت المرا ما سيبتهاش طول الاجازة دي وفضلنا مع بعض فترة وكل اسبوع كنت اروحلها....انا شايف ان الشتيمة بهارات النيك بتشعلل الرغبة وبتحسس الست بالخضوع للدكر وده بيزود انوثتها

بحب الشتايم....واحب وهوا نايم معايا يقولي هعمل فيكي كذا وكذا وكذا...انا واحده اثارتي الكبيره ف الكلام..

يعني احب اوي العلاقه الجنسيه فون عشان الكلام اللي بيحصل فيها...بجد بعشق الكلام جدا...لكن لو انا ف علاقه وهوا صامت..للاسف بتكون رخمه جدا ومش بحس فيها ب اي اثاره...

• أتفق

بالرغم اني سنجل وخام الا بس احب الشتيمة بدلع الشتيمة اللي تهيج وتحبب ف السكس

• عجبني
مافيش ست بتجيب 4 او 5 مرات ف علاقه كدا...صعب اووي دا شغل افلام سيكو سيكو
لا في شوية من الستات بتجيبهم ٤ أو ٥ مرات ورا بعض كمان و بتغرق الدنيا ، اي نعم بتفرفر و مبتبقاش قادرة حد يلمسها بعدها و بالنسبالي احلي متعة ♥️🔥

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%