NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
بصى لو الطرف المقابل بيعمل العلاقه بحب مش هتشبعى منه اصلا لكن لو بيعملها لمجرد يفرغ شهوته وخلاص ومش هامه اللى معاه يبقى بلح
الحب بيوصل لشبع و ليس الشبع معناه اكتفاء

• عجبني
التفاعلات: monazel
لا خالص

• عجبني
التفاعلات: نوده
مغيش وقت محدد للعلاقة كلها فروقات من كابل للتاني لكن اكيد فيه وقت للمص ووقت احب استمتع فيه بلحسه ونظرته وتمكنه من جسمي وانا كذلك دا غير مثلا البوس وحجات كتير السكس مش زوبر بس
صح

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
الحب بيوصل لشبع و ليس الشبع معناه اكتفاء
فعلا مش معنى الشبع اكتفاء بس طالما وصلت للمرحله ده فده حاجه كويسه

• عجبني
ياتري في كل مره بتعمل علاقه حقيقيه او فون او كام او حتي شات كل مره بتوصل لحد الشبع
ولا اوقات و اوقات

انا عن نفسي 90% بوصل للشبع والعشره في الميه الباقيين بيعتمدو علي الشخص ال معايا لو كانت صاحبة مزاج بنفشخ الواقع

• عجبني
انا عن نفسي 90% بوصل للشبع والعشره في الميه الباقيين بيعتمدو علي الشخص ال معايا لو كانت صاحبة مزاج بنفشخ الواقع
ايا كان مين معاك بتوصل للشبع

• عجبني
التفاعلات: قيصر نسوانجى
ايا كان مين معاك بتوصل للشبع

اكيد لاني اللي بقود العلاقه وبحط سيستم الاداء دا بيعملي ال 90% اللي اتكلمت عنهم لكن لو الشخص ال معايا مجنون زيي وبتحت تنجنن في العلاقه وشهوانيه بنكملهم مليون في الميه

• عجبني
ياتري في كل مره بتعمل علاقه حقيقيه او فون او كام او حتي شات كل مره بتوصل لحد الشبع
ولا اوقات و اوقات
طول عمري بوصل لمرحله الشبع لاني دايما بحاول اغير من نوعيه العلاقه مع اللي معايا وبساعد نفسي في الوصول للمرحله دي حتى لو اللي معايا قليله الخبره

• عجبني
٨٠% من المرات بوصل للشبع ... بسمش كل مرة بوصل و خصوصا لو شات او فون .. لان احيان بعمل العلاقة لمتعة الطرف التاني و مش بفكر اشبع انا و لا لأ ..
بالاضافة ان احيان في بعض العلاقات الطبيعية حصل ان الطرف التاني يكون تعبان او مش في المود او معندوش الخبرة الكفاية انه يوصلني للمرحلة دي ...

• عجبني
اكيد لاني اللي بقود العلاقه وبحط سيستم الاداء دا بيعملي ال 90% اللي اتكلمت عنهم لكن لو الشخص ال معايا مجنون زيي وبتحت تنجنن في العلاقه وشهوانيه بنكملهم مليون في الميه
👍👍

• ماااشي
التفاعلات: قيصر نسوانجى
  • عجبني
طول عمري بوصل لمرحله الشبع لاني دايما بحاول اغير من نوعيه العلاقه مع اللي معايا وبساعد نفسي في الوصول للمرحله دي حتى لو اللي معايا قليله الخبره
جميل

٨٠% من المرات بوصل للشبع ... بسمش كل مرة بوصل و خصوصا لو شات او فون .. لان احيان بعمل العلاقة لمتعة الطرف التاني و مش بفكر اشبع انا و لا لأ ..
بالاضافة ان احيان في بعض العلاقات الطبيعية حصل ان الطرف التاني يكون تعبان او مش في المود او معندوش الخبرة الكفاية انه يوصلني للمرحلة دي ...
وبتعمل اي وقتها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%