NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه السوالب مين حصله كده والموجب يقول رايه

كنت زمان ضيق اوي وبتعب بسرعه ومش بستحمل الهارد دلوقتي مبقتش احب غير الزوبر الكبير العريض والتخين هو بس اللي بيكيفني مع اني لسه ضيق وبرجع كل مرة كانها اول مرة مبقتش عارف اعمل ايه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: armondruzzo, ميدو برنس, عضو جميل و 8 آخرين

ياريت الكلام يكون في نطاق الموضوع وعدم دعوة الأعضاء الي الخاص والا سيتعرض كلا الطرفين للحظر وغلق الموضوع

• عجبني
التفاعلات: Slim bottom
كنت زمان ضيق اوي وبتعب بسرعه ومش بستحمل الهارد دلوقتي مبقتش احب غير الزوبر الكبير العريض والتخين هو بس اللي بيكيفني مع اني لسه ضيق وبرجع كل مرة كانها اول مرة مبقتش عارف اعمل ايه
كبر الزبر او عرضه حسب ما تتعود
الخرم لانه عضلة يرجع يقفل و يضيق لما تمر فترة طويلة بدون ممارسة و بدون ما تلعب فيه

• عجبني
وانا كمان بحب الزبر الكبير

• عجبني
التفاعلات: فرعون القاهرة، ديوث ممحون و Slim bottom
لازم يكون عندك ديلدو تستخدمه علي طول عشان الفتحة ماترجعش تصغر تاني لانها عضلة بتصغر وبتكبر مع الاستخدام او الترك

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون و Slim bottom
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تعالي في السريع العاجل

استمتع مش كل يوم حتلاقي زب كبير

• عجبني
أنا عن نفسي بحب الحم الوسط
ما يبقاش كبير فيوجعني ولا صغير فماحسش به
أحبه وسط عشان يحسسني بوجوده ويخسسني اني بتناك
مش عايز أكتر من كده: إحساس اني بتناك

• عجبني
التفاعلات: فرعون القاهرة، Shynice6 و Slim bottom
استمتع وحاول متفكرش كتير

احلي حاجة ان انت لسة ديق انا بقي وسعت ومش لاقي ازبار تخينة اخر مرة حطيت حاجة مع الزوبر اللي داخل وبرضك عاوز اتخن

• عجبني
احلي حاجة ان انت لسة ديق انا بقي وسعت ومش لاقي ازبار تخينة اخر مرة حطيت حاجة مع الزوبر اللي داخل وبرضك عاوز اتخن
أنا كمان كنت كده لكن مع الوقت اتعودت اكل اتخن واكبر زب في نفس الوقت بعرف امتع اى راجل ينكنى مهما كان زبه صغير
مشكلتى انى بحب اتناك كتير

• عجبني
التفاعلات: ميدو برنس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%