NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جربيها يا دودو دا تحفه بجد 😂😂😂احلا من السرير
طب يا جوجو متقوليلنا افشخ حاجه عملتيها ع السلم ايه ؟

اي رأيكم ف زنقه السلم وضلمته
خصوصا أن بقي في عمارات محدش بيطلع السلم عشان في اسانسير😂

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
طب يا جوجو متقوليلنا افشخ حاجه عملتيها ع السلم ايه ؟
كل مره بتبقي تقفيش وحكك وبوس وخلاص اخر مره كنت عامله فيها ليزر وكنت لبسه ميني دريس شلحوهولي ودخل. ايده دعكه لحد مكنت حسه بسخونيه رهيبه وميه بتنزل ف ايدو جبتهم كتير اوي 😅😅😅وبعدين فصلنا حد فتح الباب هو نزل وانا طلعت

• بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل مره بتبقي تقفيش وحكك وبوس وخلاص اخر مره كنت عامله فيها ليزر وكنت لبسه ميني دريس شلحوهولي ودخل. ايده دعكه لحد مكنت حسه بسخونيه رهيبه وميه بتنزل ف ايدو جبتهم كتير اوي 😅😅😅وبعدين فصلنا حد فتح الباب هو نزل وانا طلعت
ملحقتيش تمصيلة

• عجبني
التفاعلات: jjojja و Emad Hawary
اي رأيكم ف زنقه السلم وضلمته
خصوصا أن بقي في عمارات محدش بيطلع السلم عشان في اسانسير😂
جامده بس مش بناخد راحتنا

• عجبني
يا حلاوه الليزر وجماله تقفيش السلم فشيخ

• أتفق
جربتها مره واحده بس

• عجبني
  • بيضحكني
اخا يجوجو كل دا ومكنش بيلعب فكسك !!
لا دنت فايتك كتير اوي 😂😂

• عجبني
التفاعلات: jjojja و هاني محمد44
احلى ذكريات ع السلم زمان

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: pushpull
اخا يجوجو كل دا ومكنش بيلعب فكسك !!
لا دنت فايتك كتير اوي 😂😂
كان بيلعب من فوق الهدوم يا بني اكيد بس فأنا سمحتلو يخليها من تحت الهدوم

ملحقتش لا😂😂😂 ف الطبيعي م بعمل كدا ع السلم

انا عايز ادوق ، ممكن؟

زمان اوى كانوا اخر دورين عندنا مش ساكنين بعد ما تعبت من تقفيشه و تعبت من فركى ف زبه ... خدته و طلعنا اخر دور و قلعت مالط .. مالط بجد و جابهم عليا

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: فارس عوض عالي و Adam Afndena
كان بيلعب من فوق الهدوم يا بني اكيد بس فأنا سمحتلو يخليها من تحت الهدوم
انت لو عرفتي أو شوفتي انا كنت بعمل اي فيها عالسلم هتزعلي علي نفسك و****😂

ذكرتيني بالذي مضى.
زمان كده من كام سنة كنا في اجازة نص السنة وكان البيت مليان ضيوف والأولاد وحرفيا مافيش مجال لدقيقة مع بعض ، فنزلنا مرة الظهر نجيب حاجات للبيت وكنا بنتكلم عن انه بقالنا حوالي 12 يوم ماقربناش من بعض . فلما رجعنا وفي هدوء الظهيرة الصيفية والكل كانن في بيته رجعنا البيت واخذتها وطلعنا لأخر دور في العمارة اللى تحتيه بدور شقتنا وقطعنا بعض حرفيا وعملنا واحد في وقته يعتبر عن 100 ودايما نفتكره لحد دلوقتي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%