NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جربتو ايام الياهو الجميل بس محبتوش

• عجبني
التفاعلات: madmar000، alkomy1 و Boda 20
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
جربتو السكس الشات قبل كدا سواء راجل أو ست؟
كانت امتى اول مره وعجبكم الموضوع ولا لا ؟
جربته ، خراااااا بس مش عشان الموضوع نفسه الولد مكنش بيعرف

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123 و Boda 20
دى كلها حاجات مراهقين مفيش افضل من اللقاء الحقيقى
ماهو الحاجات المراهقين دي بتكون تصبيرة عقبال ما نتقابل في الحقيقة بقا

• بيضحكني
جربته ، خراااااا بس مش عشان الموضوع نفسه الولد مكنش بيعرف
لا بتفرق ف الولد والبنت أنا جربته كذا مره مع اكتر من بنت وكانت المتعة بتختلف من واحده للتانيه، الي كان معاكي مبيعرفش

• بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
لا بتفرق ف الولد والبنت أنا جربته كذا مره مع اكتر من بنت وكانت المتعة بتختلف من واحده للتانيه، الي كان معاكي مبيعرفش
مش عارف ممكن طريقتي انا جديدة وهو معرفش يطبق ، بلنسبالي عشان ادخل في المود قبل النيك في السكس شات نعمل قصة عبيطة اي قصة حتي لو كانت انه صاحب محل لبس ورحت اغير عنده وطلع عنده كاميرا بس هو بقا ولا كان عارف يعمل القصة ولا النيك نفسه واتقفل من الموضوع كله 😂

مش عارف ممكن طريقتي انا جديدة وهو معرفش يطبق ، بلنسبالي عشان ادخل في المود قبل النيك في السكس شات نعمل قصة عبيطة اي قصة حتي لو كانت انه صاحب محل لبس ورحت اغير عنده وطلع عنده كاميرا بس هو بقا ولا كان عارف يعمل القصة ولا النيك نفسه واتقفل من الموضوع كله 😂
ايوة معظم البنات بتحب مود القصص والتخيل وده كويس

• عجبني
التفاعلات: Boda 20 و كارين 🤤🤤
  • بيضحكني
احا دا نفس الي بعمله كل مره😂😂
لازم يكون فيه سيناريو كدا وكلام مظبوط عشان اعرف ادخل ف المود مش مجرد نيك كدا ورزع وخلاص تظبيط الشغل اهم من الشغل نفسه

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احا دا نفس الي بعمله كل مره😂😂
لازم يكون فيه سيناريو كدا وكلام مظبوط عشان اعرف ادخل ف المود مش مجرد نيك كدا ورزع وخلاص تظبيط الشغل اهم من الشغل نفسه
اهو حد بيفهم انا قلت له مش كل حاجة نيك قالي هو فيه احلي من النيك برضوا 😂😂

• عجبني
التفاعلات: Boda 20

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%