NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Eden 123

Eden, Senior supervisor of general departments
طاقم الإدارة
كبير مشرفين
مشرف
ناقد فني
الكاتب المفضل
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
كاتب جولدستار
ناشر مجلة
توجه جنسي
عدم الإفصاح
يا تري ايه معلوماتك عن السحاق ويا تري في حد جربه هنا انا شايفه الاغلبية بيتكلم عن السوالب

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: helloez ya looz, ᴍᴀʀɢᴀɴʏ 𓅃 | مرغني, رسام المشاعر و 2 آخرين
الاغلبيه في المنتدي محدش يعرف هويته ومحدش يعرف ميوله الحقيقيه يعني مفيش مصدقيه 95في الميه من اللي موجدين تخيلات وسن تحت 25سنه اللي يقول سالب اللي يقول موجب السحاق المتحرر واغلبيته فيك طولت عليك بس اغلبيتهم هنا بيقولو ومش بيكونو عملو

• عجبني
التفاعلات: ᴍᴀʀɢᴀɴʏ 𓅃 | مرغني
فعلا الهبد هنا كتير اوى

• عجبني
كله هنا مجرد كلام كله داخل بيتفرج وعايز بس خايف مفيش صراحه ولا مصداقيه ولا جديه من اى طرف

• عجبني
الاغلبيه في المنتدي محدش يعرف هويته ومحدش يعرف ميوله الحقيقيه يعني مفيش مصدقيه 95في الميه من اللي موجدين تخيلات وسن تحت 25سنه اللي يقول سالب اللي يقول موجب السحاق المتحرر واغلبيته فيك طولت عليك بس اغلبيتهم هنا بيقولو ومش بيكونو عملو
بس السحاق بقي امر واقع وفي ناس جربته الغريبه كمان ان في افلام قديمة تعرضت لعلاقة المرأة بالمرأة يعني الموضوع ده قديم مش جديد

• عجبني
تقصدي الوضع الطبشيري

• عجبني
بس السحاق بقي امر واقع وفي ناس جربته الغريبه كمان ان في افلام قديمة تعرضت لعلاقة المرأة بالمرأة يعني الموضوع ده قديم مش جديد
ايوه انا مش قولت انه مش موجود ده موجود من الاف السنين انا بقول اللي في المنتدي هتلاقي 5في الميه بس ميوله حقيقي وبيمارسه فعلاً لكن كله نفسه يجرب بس خايف مش قادر كده يعني

• عجبني
ايوه انا مش قولت انه مش موجود ده موجود من الاف السنين انا بقول اللي في المنتدي هتلاقي 5في الميه بس ميوله حقيقي وبيمارسه فعلاً لكن كله نفسه يجرب بس خايف مش قادر كده يعني
المنتدي قايم بالفكره دي فكرة ان كل واحد عنده كبت جنسي يطلعو هنا ودي حاجه كويسه مش وحشه علي فكره مع فظاعة الفكره بس كويسه يعني واحد عنده ميول دياثه حيكتب انه عمل كده فعلا مع امه او اخته او مراته هو كده ارتاح نفسيا

• عجبني
التفاعلات: ᴍᴀʀɢᴀɴʏ 𓅃 | مرغني و Soft ru
انا جربته قبل كدا عادي كذا مرة أيام الثانوي ومش شرط علشان البنت تعمل سحاق و علاقة مع بنت تكون ليزبيان عادي هي بتبقي مدة الاتنين هيجانين فيها و بيحاول يريحوا بعض

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي و ᴍᴀʀɢᴀɴʏ 𓅃 | مرغني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المنتدي قايم بالفكره دي فكرة ان كل واحد عنده كبت جنسي يطلعو هنا ودي حاجه كويسه مش وحشه علي فكره مع فظاعة الفكره بس كويسه يعني واحد عنده ميول دياثه حيكتب انه عمل كده فعلا مع امه او اخته او مراته هو كده ارتاح نفسيا
الحلم او التخيل هيجي وقت وهتعوز تحققه صح

• عجبني
انا جربته قبل كدا عادي كذا مرة أيام الثانوي ومش شرط علشان البنت تعمل سحاق و علاقة مع بنت تكون ليزبيان عادي هي بتبقي مدة الاتنين هيجانين فيها و بيحاول يريحوا بعض
هي التي اسمك ممكن تمرسي مع شاب أو بنت وهذا قرف العلاقة الحقيقة هو أن يتم اتصل بي شاب أو بنت

• عجبني
الحلم او التخيل هيجي وقت وهتعوز تحققه صح
لا طبعا في ناس عارفه ان استحالة تعرف تحققه يعني مثلا اللي بيتخيل نفسه وكاتب قصة وبيشتغلنا انه عمل مع امه ده حتلاقيه في الحقيقة لو فكر بس يمد ايده ويعمل معاها كده حيتفضح وحتبهدله لان ببساطه امه مش كده نفس الكلام مع الديوث علي مراته مراته واهلها لو عرفو حيقطعوه

• عجبني
لا طبعا في ناس عارفه ان استحالة تعرف تحققه يعني مثلا اللي بيتخيل نفسه وكاتب قصة وبيشتغلنا انه عمل مع امه ده حتلاقيه في الحقيقة لو فكر بس يمد ايده ويعمل معاها كده حيتفضح وحتبهدله لان ببساطه امه مش كده نفس الكلام مع الديوث علي مراته مراته واهلها لو عرفو حيقطعوه
اكيد صح بس لما ينام مع اي واحده هيتخيلها امه او اخته او مراته وده بالنسباله اكنه نام معاها صح

• عجبني
اكيد صح بس لما ينام مع اي واحده هيتخيلها امه او اخته او مراته وده بالنسباله اكنه نام معاها صح
مفيش اي واحده كبيره فيلم وخلاص حيجيب واحده منين

• عجبني
مفيش اي واحده كبيره فيلم وخلاص حيجيب واحده منين
انا بقول اي واحده كبيره صغير هيشفها اللي في خياله واللي بتمناها مش لازم تبقي كبيره في السن

• عجبني
انا بقول اي واحده كبيره صغير هيشفها اللي في خياله واللي بتمناها مش لازم تبقي كبيره في السن
فعلا بس التخيل هنا نوعين لو خياله واسع حيكتبه علي انه قصة لو مالوش في القصص حيبعت صور ويقول انها امه او مراته وانا كمشرفة قسم الصور بشوف ده كل يوم

• عجبني
التفاعلات: ᴍᴀʀɢᴀɴʏ 𓅃 | مرغني و Soft ru
فعلا بس التخيل هنا نوعين لو خياله واسع حيكتبه علي انه قصة لو مالوش في القصص حيبعت صور ويقول انها امه او مراته وانا كمشرفة قسم الصور بشوف ده كل يوم
يبقي انا صح هو بيشفها حقيقي قدامه بس ميقدرش يصورها او ينام معاها فبيعمل كده من خلال صور منشور قصص بس لو جتلو الفرصه يعمل كده حقيقه مش هيتردد عشان المبدا نفسه موجود ومقتنع بيه

• عجبني
يبقي انا صح هو بيشفها حقيقي قدامه بس ميقدرش يصورها او ينام معاها فبيعمل كده من خلال صور منشور قصص بس لو جتلو الفرصه يعمل كده حقيقه مش هيتردد عشان المبدا نفسه موجود ومقتنع بيه
فعلا بس ده كده مريض ولازم يتعالج

• عجبني
🙄 هو انا جربت وكنت مرتبطة وللاسف المنتدى هنا من الصعب انك تقدرى تحددى هوية اللى بيتكلم معاكى لان الاغلبية اما Gayاو ولاد وعاملين بنات وحتى لو بنت للاسف بتاخد الموضوع على السرير دوغرى 😁 ماهياش شايفة انك كابنت محتاجة تعرفى اللى ادامك دى هايعجبك اسلوبها طريقتها هاتبقى مرتاحة معاها ولا لا موضوع الهوية ب النسبة للبنات قليلين اوى اللى فعلا هويتهم مثلية انا بتكلم عن هنا ف المنتدى اما خارج المنتدى بنات كتير بتلجا للعلاقة مع بنت خوفا من الفضيحة لكن هيا مش ليسبين اصلا ومع اول عريس هوب بتنط من المركب وتسيبك تخبطى راسك ف الحيط وفى نوعية تانية متزوجات وواخدين الموضوع تعويض عن ازواجهم وفى نوعية تالتة بتبقى عاوزة علاقة ثلاثية بس برضو هى مش ليسبين just for having sex only

• عجبني
التفاعلات: Mino yassmin, ᴍᴀʀɢᴀɴʏ 𓅃 | مرغني, Mst و 4 آخرين
فعلا بس ده كده مريض ولازم يتعالج
اكيد طبعا مريض او حاجه اوحش من المرض انه ماشي علي مقولت( ان لم يكن **** موجود ففعل ما شئت) وده العن من المرض **** يحفظكم ويحفظنا جميعا

• عجبني
التفاعلات: ᴍᴀʀɢᴀɴʏ 𓅃 | مرغني و Eden 123

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%