NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور سؤال السالب بتحس با اي ساعتها

الخضوع

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: mohbn706 و Africano
علي حسب لو اول مرة بيبقي فية شوية خوف بس لو الموجب الي معاك فاهم صح هيخليك تدمن الحظة دي

وبعد كدا بتخش في احساس مختلف في كل حاجة

نفسي اجرب اوي بس بنفس الزبر ده

• عجبني
التفاعلات: Africano و الدكر الشرقاوى
بقفل عيني و استمتع بالألم الجميل
احلي احساس جربته في حياتي لدرجه عايز افضل تحت فحلي طول عمري
لو هايجة وطيزك كبيرة وطرية وخرمك ناعم بيبقى خرمك نااااااااااااااااااااار مولع يهيج الدكر عليكى يشخرررر ويرزع فى لحم طيزك بزبو بعنف ويضربك اجمد سبنكات يخلى طيزك تترج وتحمرررررررر

اكتر وضع مش بحبه في اول السكس خصوصا لو كان اول مرة، دايما بحاول اخليه يدخله وانا مديله ضهري زي اكون على بطني او دوجي ولا واقف وشي للحيط او حتى انا بقعد على زبه. بس زي ما انت عارف الواحد مننا مش بيقدر يسيطر على وضعية النيك لو الموجب قرر وشالك وكتفك كده كده هتناك في الوضعيه ده 😂 مشكلتي لما تيجي عيني في عينه وبحس انها بتقولي ههتك شرفك يا شرموطه وهدخله فيك وانيكك بالذات لو اول مرة مع حد اول مرة تشوفه. بس بعشق اني اخلص في الوضع ده بعد ما نكون سخنا وقرب ينزل بحب اشوف وشه وهوا بينزل فيا اول على بطني بحس اني كنت شاطر ومتعته وباخده في حضني لو رومانسي😊 او بلحسه لو ملهوش في الرومانسية 🥵

• عجبني
التفاعلات: sosonn
كل واحد يقول بيكون عامل ازي في الوقت ده

سيبك من السالب و الموجب و جو بيحس ب ايه
و قولي الزبر دا مفيش منه حقيقي

يكون مشتاقة اووى

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: زير التلاتين، سالب طري و 3anteel_Alex
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: زوزو البنوتي و 3anteel_Alex
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لسه ما حسيت بلشعور دا

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%