NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فرق كبير الصحاب ديما بيحكوا لبعض ومش بيقفو لبعض علي الوحده ومش بيخافوا من بعض
اما التعامل كزوج يتحكم في الست ويخنق عليها وتبقي كارهه قعدته في البيت عشان مش مخليها قاعده براحتها وشغال يقطم فيها 🤣
ده سي السيد مش الزوج العادي😂😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ده سي السيد مش الزوج العادي😂😂😂
مانتي بتقولي بعد ١٠ سنين اهو بيبقي سيد السيد بقي 😁😁

ودي حاجة كويسة ولا وحشة؟
بحسها تقيلة على قلبي انا بتحرج من نفسي😂😂
لا حلوة طبعا
علي الاقل في شخص واحد في الدنيا بتقعدي قدامه براحتك وًعلي طبيعتك

مش شرط لو الكابل بيعاملوا بعض بنفس اسلوبهم قبل معرفتهم ببعض وكل واحد متقبل التاني بحلوه ومره كده فل والاتنين ناضجين وغالبا هيبقوا فاهمين أن الجواز ده ما هو إلا مشاركه ومعاونه لبعضهم لكن لو كل واحد مخبي شخصيته الحقيقية مع بدايه اختفاء الانبهار هتبدا المشاكل تتضاعف عن العادي
الارتباط حكايته كتير وكلها تخنق ومن موقعي هذا محدش يرتبط🤣🤣😂

• بيضحكني
التفاعلات: Levi Ackerman
ايه الحاجات الي بتتغير بين الزوجين بعد عشر سنين زواج برأيكم؟ ايه الفرق بينهم وبين المتزوجين حديثا
ويا ريت خبرة المجربين😁
التعود كل طرف ضمن التاني المسؤوليه بتكبر على الطرفين

ايه الحاجات الي بتتغير بين الزوجين بعد عشر سنين زواج برأيكم؟ ايه الفرق بينهم وبين المتزوجين حديثا
ويا ريت خبرة المجربين😁
اذا كان هناك تفاهم واحترام للمشاعر ...التغير الوحيد ..حب وتعلق وتجاوب وعشق ...زيادة

الارتباط حكايته كتير وكلها تخنق ومن موقعي هذا محدش يرتبط🤣🤣😂
مش للدرجة ديه يعني انا مش عايز اموت سنجل 😂🥹

اخطر شيء في عدم توافق لازواج ثلاث حاجات عدم التفاهم واندماج الحياه بينهم رقم 2 الروتين اليومي وانعدام تكافل وتكامل وتعاون وعدم حب الممارسه الجنسيه المستمره حقيقي بينهم رقم ثلاثه ا احترام ام بينهم وتقدير وتقديرها

انا في اي حته تلاقيني😂😂
بس مش بحب اهبد
لكن اقولك إن زمان مكانوش بيتعبوا زي دلوقتي ف الاتنبن بيتجوزوا وهما مكملوش سنتين مع بعض إنما دلوقتي الحباة صعبه و البت بتبقى مع حبيبها خمس ست سنين حب ف لما يتجوزها بيحس انه عمل إنجاز و مش حيزهق منها لانه حار علشانها انما زمان محاربش
امم يعني هيبقى حاسس بالانجاز انه وصلها ف مش هيزهق

ويا ريت خبرة المجربين😁
لما اتزوج هقولك 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Rary
  • بيضحكني
التفاعلات: Rary
امم يعني هيبقى حاسس بالانجاز انه وصلها ف مش هيزهق
دة رأيي و بالذات كل ما البنت تبقى مع الولد محافظة على نفسها شهوته بتتحول لحب فوق الحب بتاعه انما لو خد اللى هو عاوزه خلاص حيفك دماغه منها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%