NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الـ مجتاو

نسوانجي الأصلي
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الرغبة لا تفاوض فيها
صديقي حب بنوتة اية من الجمال بعد فترة لاقيته متغير و كله مكلمه الاقيه متضايق، قعدت معاه امبارح ع القهوة بطمن عليه و حكالي كلام غريب

البنت كانت عمالة تلاعبه و شوية كويسة وشوية باردة معاه، لدرجه صحبي حس انه مش افضل
اختياراتها وانه مجرد اختيار احتياطى عشان لو ساءت الامور

شيل صحبي و قيس علي نفسك يا اخويا

البنت هى يا مقتنعة بيك يا مش مقتنعة بيك مفيش فى النص، لو عندها رغبة فيك و عايزاك هى مش هتلاعبك زي صحبي دى وهتبقى خايفة تخسرك بالألعاب دي

حصل معاك زي صحبي

يبقي ردي يا حبيب اخوك
Hard Luck و شوف غيرها

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: مازن صقر، جدو سامى 🕊️ 𓁈 و ريم رامي
كل ما سبق
عن تجربة شخص ضعيف الشخصية ،، لا يثق في نفسه ،، ومستقبلا مش هيعرف يفتح بيت ،، واجب عليك النصح له وإضافة عنصر الثقة في شخصيته ونفسه ،، لانه هيتعب مستقبلاً ،، اما هو في مرحله الحب واشتكى وندب حاله ،، أما بعد الزواج هيعمل اية ؟

• أتفق
التفاعلات: مازن صقر
كل ما سبق
عن تجربة شخص ضعيف الشخصية ،، لا يثق في نفسه ،، ومستقبلا مش هيعرف يفتح بيت ،، واجب عليك النصح له وإضافة عنصر الثقة في شخصيته ونفسه ،، لانه هيتعب مستقبلاً ،، اما هو في مرحله الحب واشتكى وندب حاله ،، أما بعد الزواج هيعمل اية ؟
🤝

• عجبني
التفاعلات: ريم رامي
كل ما سبق
عن تجربة شخص ضعيف الشخصية ،، لا يثق في نفسه ،، ومستقبلا مش هيعرف يفتح بيت ،، واجب عليك النصح له وإضافة عنصر الثقة في شخصيته ونفسه ،، لانه هيتعب مستقبلاً ،، اما هو في مرحله الحب واشتكى وندب حاله ،، أما بعد الزواج هيعمل اية
هي رسالة و كما قال الرصافي كل لبيب بالاشارة يفهم

• أتفق
هي رسالة و كما قال الرصافي كل لبيب بالاشارة يفهم

و**** انا الي اعرفة من ايام ابويا والناس الي وسطهم ،، إن الراجل لو حس إن الست الي معاه مش عايزاه أو معلقاه شماعه للظروف ،، الرجولة بتقول أنه يسبها لحال سبيلها ،، مش يقعد يندب حظة ويشتكي هنا وهناك ،، من سمات الرجولة التخلي عن أي أمراء يحس لمجرد الاحساس أن البنت او المدام مش معاه أو معلقاه ،، دة اللبيب بتاعي ،، انما انت بكلامك طرحت مشكلة بتنسف فيها معالم الرجولة بالنسبة لنظرتي لمشكلة رجل في جيل معاصر لي !!

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ميكانيكي بناات، مازن صقر و زورق
كلام مظبوط
ولازم الراجل يكون راجل

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الـ مجتاو و ريم رامي
و**** انا الي اعرفة من ايام ابويا والناس الي وسطهم ،، إن الراجل لو حس إن الست الي معاه مش عايزاه أو معلقاه شماعه للظروف ،، الرجولة بتقول أنه يسبها لحال سبيلها ،، مش يقعد يندب حظة ويشتكي هنا وهناك ،، من سمات الرجولة التخلي عن أي أمراء يحس لمجرد الاحساس أن البنت او المدام مش معاه أو معلقاه !!
و دي المشكلة ان اكثرية الجيل المعاصر طلع علي قصص الحب و اغاني الرومانسية ال over في الميدا عموما و دا انتج شباب ضعاف الشخصية، شباب فاقد لابسط معاني الرجولة، شباب سيمب طري يقبل باي معاملة لو لاقي بنت ترتبط بيه

انما انت بكلامك طرحت مشكلة بتنسف فيها معالم الرجولة بالنسبة لنظرتي لمشكلة رجل في جيل معاصر لي !!
ثانيا رسالتي هنا موجهه للشباب اكثر منك ك بنت.
و هتفضل نصيحتي لكل بنو جنسي من الشباب ( اعرف مكانة نفسك ) - ( اتعلم تبقي رجل عالي القيمة ) - و حاجات كتير

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و دي المشكلة ان اكثرية الجيل المعاصر طلع علي قصص الحب و اغاني الرومانسية ال over في الميدا عموما و دا انتج شباب ضعاف الشخصية، شباب فاقد لابسط معاني الرجولة، شباب سيمب طري يقبل باي معاملة لو لاقي بنت ترتبط بيه

ثانيا رسالتي هنا موجهه للشباب اكثر منك ك بنت.
و هتفضل نصيحتي لكل بنو جنسي من الشباب ( اعرف مكانة نفسك ) - ( اتعلم تبقي رجل عالي القيمة ) - و حاجات كتير

تمام كمل مسيرة الجهاد ،، امكن في يوم يثبت انك الصح ،، لا احد يعلم متقلبات الزمن والوقت 🍀🍀

الرغبة لا تفاوض فيها
صديقي حب بنوتة اية من الجمال بعد فترة لاقيته متغير و كله مكلمه الاقيه متضايق، قعدت معاه امبارح ع القهوة بطمن عليه و حكالي كلام غريب

البنت كانت عمالة تلاعبه و شوية كويسة وشوية باردة معاه، لدرجه صحبي حس انه مش افضل
اختياراتها وانه مجرد اختيار احتياطى عشان لو ساءت الامور

شيل صحبي و قيس علي نفسك يا اخويا

البنت هى يا مقتنعة بيك يا مش مقتنعة بيك مفيش فى النص، لو عندها رغبة فيك و عايزاك هى مش هتلاعبك زي صحبي دى وهتبقى خايفة تخسرك بالألعاب دي

حصل معاك زي صحبي

يبقي ردي يا حبيب اخوك
Hard Luck و شوف غيرها
هوا الحب شي جميل
بس الشخص أو المكان الي احس في بعدم اهتمام أو رغبة في وجودي لزم ابعد دة احترام لزاتي هتعب شوية هتايق مش مشكلة بس مخصرش نفسي وزاتي

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الـ مجتاو و ريم رامي
هوا الحب شي جميل
بس الشخص أو المكان الي احس في بعدم اهتمام أو رغبة في وجودي لزم ابعد دة احترام لزاتي هتعب شوية هتايق مش مشكلة بس مخصرش نفسي وزاتي
عاش 🌹

• عجبني
التفاعلات: مازن صقر
غالباً الموضوع ب قعده جاده هيتحل و تعرف موقفها و موقفك

• عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%