NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دي حاجه طبيعيه
بس لو حد.حس بالفتور لازم يقول للتانى عشان الموضوع يتعالج ولا يترك للوقت .. الوقت والفتور الاتنين مع بعض هيقتلوا اى مشاعر

• عجبني
التفاعلات: RE HAM و EL_BEBO
سؤالي هنا لكل الناس بالذات المتجوزين
هل رغبتكم ف الجواز اختلفت عن ما كنت عاذب
يعني كان الرغبة من الجواز كانت جنسية ولا لا؟؟
و لو كانت رغبة لمجرد الجنس ..هل دلوقتي عايش حياة سعيدة ولا لا؟؟
اكيد فكرة الجواز عشان تمارس جنس بس فاشلة جدا
الجنس لازم يكون هدف من ضمن اهداف كتير ممكن تديله اولوية لكن يبقى لوحده كدة طبعا الجواز حيفشل وحتبقى حياة تعيسة بعدين لانك مع الوقت رغبتك الجنسية فى الطرف الاخر لازم حتقل ده طبيعى ... بس الجواز ينجخ بالحب ورغبتك فى الاستقرار وتكوين اسرة وانجاب ***** وانك تلاقى حد فاهمك

• أتفق
التفاعلات: EL_BEBO
مش فاهم حاجة ... كلامك اصعب من امتحان الاقتصاد 🤦‍♂️🤦‍♂️😅
الزتونة= لازم تجديد وحاجات مجنونة عشان ميحصلش ملل في العلاقة😁

سؤالي هنا لكل الناس بالذات المتجوزين
هل رغبتكم ف الجواز اختلفت عن ما كنت عاذب
يعني كان الرغبة من الجواز كانت جنسية ولا لا؟؟
و لو كانت رغبة لمجرد الجنس ..هل دلوقتي عايش حياة سعيدة ولا لا؟؟
انا هقولك بلسان الناس المتجوزين في رجالة كتير بقو حسين بملل بعد الجواز و في رجالة كتير بقو ديوثين علي مراتتهم و بقو بيولعو اكتر و في رجالة مقدين حياتهم كدة علي العادي بين خنقات في البيت و شغل و ممشين روحهم بلعافية و في رجالة سايبة مراتتهم في البيت و بيقضوها مع ستات برة و فيه رجالة متجوزة علشان يحسو انهم عندهم اسرة و مش هاممهم الشهوة اكتر حاجة و فيه الرجالة المتحررة الي بتحاول تحرر مراتهم علشان هم بيهجو من كدة في انواع كتير بس دول اكتر حاجة من الي كلمتهم

• عجبني
التفاعلات: EL_BEBO
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد فكرة الجواز عشان تمارس جنس بس فاشلة جدا
الجنس لازم يكون هدف من ضمن اهداف كتير ممكن تديله اولوية لكن يبقى لوحده كدة طبعا الجواز حيفشل وحتبقى حياة تعيسة بعدين لانك مع الوقت رغبتك الجنسية فى الطرف الاخر لازم حتقل ده طبيعى ... بس الجواز ينجخ بالحب ورغبتك فى الاستقرار وتكوين اسرة وانجاب ***** وانك تلاقى حد فاهمك
انا هقولك بلسان الناس المتجوزين في رجالة كتير بقو حسين بملل بعد الجواز و في رجالة كتير بقو ديوثين علي مراتتهم و بقو بيولعو اكتر و في رجالة مقدين حياتهم كدة علي العادي بين خنقات في البيت و شغل و ممشين روحهم بلعافية و في رجالة سايبة مراتتهم في البيت و بيقضوها مع ستات برة و فيه رجالة متجوزة علشان يحسو انهم عندهم اسرة و مش هاممهم الشهوة اكتر حاجة و فيه الرجالة المتحررة الي بتحاول تحرر مراتهم علشان هم بيهجو من كدة في انواع كتير بس دول اكتر حاجة من الي كلمتهم
كلام مظبوط ... اتفق

• عجبني
التفاعلات: فحل عنيف للديوثين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%