NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش فاهمة
اقصد انا قولت على تالت داخلات اى فيهم مش بتحبيهم
اللى بيخش يقولك مساء الخير او صباح الخير او مرحبا او هاى
ولا الداخله التانيه اللى بيحط نقطه
ولا التالته بتاع صوره عضوه اى داخله فيهم بضايقك

• عجبني
التفاعلات: FLAME VOLCANO
طيب وبالنسبة لرسايل هاى فلانة أو فلان أخبارك إيه كأنكم أصحاب من أيام الحضانة حضرتك وهو أول مرة تسمعى عنه
إيه وضعهم كرسايل مستفزة
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
هاي انا مره عملتها مع واحد من رقم غريب كان الي عليه فلوس وكل ما ابعثله من رقمي ما يرد
والغريبه فثواني كان مجاوب مين معي ؟ 😅😅

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
اقصد انا قولت على تالت داخلات اى فيهم مش بتحبيهم
اللى بيخش يقولك مساء الخير او صباح الخير او مرحبا او هاى
ولا الداخله التانيه اللى بيحط نقطه
ولا التالته بتاع صوره عضوه اى داخله فيهم بضايقك
التانية والتالتة لا

• بيضحكني
التفاعلات: FLAME VOLCANO
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المستفز اكتر اللي بيدخل يقول مين او عرفيني على نفسك
احا هو انا مقدمالك على شغل ياخول
بيعتبر نفسه HR وبيختبرك حضرتك

😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

• بيضحكني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
هاي انا مره عملتها مع واحد من رقم غريب كان الي عليه فلوس وكل ما ابعثله من رقمي ما يرد
والغريبه فثواني كان مجاوب مين معي ؟ 😅😅
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ماتعملهمش
لا كدا كدا عمرى ما عملتهم ولا بعملهم
اغلب دخلاتى مساء الخير وصباح الخير نورتى المنتدى الحاجات دى بس كدا
انى ادخل ابعت صوره جنسيه او ابعت حاجه كدا لا عندى ما عملتها بصراحه ممكن مره او اتنين علشان مكونش كذاب

• عجبني
بيعتبر نفسه HR وبيختبرك حضرتك

😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
وفيه بقى كمان اللى بيعزمك عالعشا أو الغدا كأنك مش هتقدرى تقاومى
ناس كريتيف فى الرسايل
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There و ناقد بناء
مفتريه انتي هههه

• عجبني
لما حد بيبقي عاوز يتعرف على حد بيبعتله رسالة (بديهيات) والرسايل بتبقى انواع فيه رسايل سمبل بسيطة وفيه بيبعت حاجة روشة مطرقعة شقية (لا احبذه) وفي اللي بيبعت حاجة مستفزة (شغل *****) وفي الجماعة بتوع الاعضاء بس بلاش نجيب سيرتهم
بس فيه نوعين بيتسفزوني ودايماً بشتم اصحابهم وعمري مارديت عليهم
الاول هو اللي بيبعت نقطة او علامة استفهام وده روح قلبي اللي مستكبر يبعت رسالة زي الناس ماهو الواد مهم بقى ولما يبعتلي نقطة هبعتله عنواني علطول ماهو نقطته مش زي اي نقطة
الثاني هو العبيط اللي بيبعت رسالة منسوخة وهنا الرسالة بتكون نوعين اما واخدها من حد تاني وده معناه انه معدوم الثقة في نفسه او مألفها وبيلف بيها على انها معلقة امرؤ القيس وده طيزه تقيلة اصلاً ومكسل يكتب رسالة فمتوقع ارد عليك ليه وبسكده عزيزي القارئ
اشمعني امرؤ القيس 🙂😂😂

افضل حل هنا اغلاق الخاص

لما حد بيبقي عاوز يتعرف على حد بيبعتله رسالة (بديهيات) والرسايل بتبقى انواع فيه رسايل سمبل بسيطة وفيه بيبعت حاجة روشة مطرقعة شقية (لا احبذه) وفي اللي بيبعت حاجة مستفزة (شغل *****) وفي الجماعة بتوع الاعضاء بس بلاش نجيب سيرتهم
الاول هو اللي بيبعت نقطة او علامة استفهام وده روح قلبي اللي مستكبر يبعت رسالة زي الناس ماهو الواد مهم بقى ولما يبعتلي نقطة هبعتله عنواني علطول ماهو نقطته مش زي اي نقطة
الثاني هو العبيط اللي بيبعت رسالة منسوخة وهنا الرسالة بتكون نوعين اما واخدها من حد تاني وده معناه انه معدوم الثقة في نفسه او مألفها وبيلف بيها على انها معلقة امرؤ القيس وده طيزه تقيلة اصلاً ومكسل يكتب رسالة فمتوقع ارد عليك ليه وبسكده عزيزي القارئ
وانتي كدا كدا اساسا مش بتردي على الخاص .... سواء بعت اي نوع من الرسايل 😂😂😂🤣

• أتفق
😂😂😂👌👍

• عجبني
وفيه بقى كمان اللى بيعزمك عالعشا أو الغدا كأنك مش هتقدرى تقاومى
ناس كريتيف فى الرسايل
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
وفي ناس بتعرض فلوس وانا عارفة انه سالف رصيد

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Tawel و aahmedegypt

المواضيع المشابهة

عودة