NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليه يعني خمسين انا عايزه اتابع في صمت
ليه دي بتاعت المنتدى هوا النظام ده مكنش موجود بس بقى موجود لاسف غالبا عشان اداره المنتدى شايف ان الاعضاء كتير جدا بس رغم كده التفاعل قليل فا حطو القانون ده اعتقد

ما لو كنتي سبتيني اكمل كلامي في البرايفت كنتي عرفتي بدل ما حد يبعتلك حاجه هنا تضايقك او يقل ادبه😂
بعرف اخد حقي اللي بيقل ادبه بشتمه واديله علي دماغه واعمل معادره

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: قيصر نسوانجى و JO277
ليه دي بتاعت المنتدى هوا النظام ده مكنش موجود بس بقى موجود لاسف غالبا عشان اداره المنتدى شايف ان الاعضاء كتير جدا بس رغم كده التفاعل قليل فا حطو القانون ده اعتقد
شحاته يعني :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• بيضحكني
التفاعلات: JO277
هو لازم المشاركات داهيه
عشان تتفاعلي
دي قوانين ومن اتبع القانون فقد فاز براحة البال
ولو احتجتي حاجه احنا اخوات انا بعتلك بردو قلتلك نفس الكلمتين 🤍👍🏻

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤
شحاته يعني :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
معرفش بصراحه انا بقول ممكن او ممكن يطلع كلامي غلط فا مش عارف ممكن تساليهم مباشرة لو مش حابه التعامل مع الرجاله اسالي امينه علطول هيا كويسه في التعامل على اخر مره كلمتها

عشان تتفاعلي
دي قوانين ومن اتبع القانون فقد فاز براحة البال
ولو احتجتي حاجه احنا اخوات انا بعتلك بردو قلتلك نفس الكلمتين 🤍👍🏻
حاساك احمد موسي في نفسك هههههه بهزر

• بيضحكني
التفاعلات: قيصر نسوانجى
معرفش بصراحه انا بقول ممكن او ممكن يطلع كلامي غلط فا مش عارف ممكن تساليهم مباشرة لو مش حابه التعامل مع الرجاله اسالي امينه علطول هيا كويسه في التعامل على اخر مره كلمتها
لا نسوان لا مش طالبه حرك وفرك

• عجبني
التفاعلات: JO277
لا نسوان لا مش طالبه حرك وفرك
خلاص كلمي الرجاله اليريحيك بس اديكي عموما عرفتي السكه و ليه ممنوع تبعتي فا اقفلي الموضوع بدل ما حط يستظرف تاني على الفاضي

حاساك احمد موسي في نفسك هههههه بهزر
لا و**** ولما تعرفيني هتلاقي اني اكتر واحد بتخانق معاهم بس ف الاخر انا ولا حاجه انا فرد ممكن يتعملو حظر ف بقيت ف حالي وخلاص مش تطبيل ولا اي شيئ وشكرا يستي 😅

خلاص كلمي الرجاله اليريحيك بس اديكي عموما عرفتي السكه و ليه ممنوع تبعتي فا اقفلي الموضوع بدل ما حط يستظرف تاني على الفاضي
ولا رجاله ولا ستات انا ماشيه مش طالبه تحكم انا اصلا داخله بدور علي صاحب قصه معلمتي ومش عارفه ابعتله رساله

• أتفق
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Zee 🔥, قيصر نسوانجى, كلب سته و شخص آخر
ولا رجاله ولا ستات انا ماشيه مش طالبه تحكم انا اصلا داخله بدور علي صاحب قصه معلمتي ومش عارفه ابعتله رساله
اها اصلا يا خساره كان نفسي نكمل كلامنا

كان عليكي هتبقى معرفه كويسه و ممتعه في العشره

انا برده نفس المشكلة

لو هو فاتح الرسايل اصلا اتاكد الاول لو مكنش فاتح الرسايل اعمل له منشن هنا والمنشن انك تكتبي
@ وبعدين اسمه بالضبط زي ما هو كوبي بيست هيجي له ملاحظه وانك عاوزه تكلميه يبعت لك هوه

لازم تتفاعلي فوق ال 50 تفاعل

في قانون جديد يا سعاد لازم تشاركي ٥٠, مشاركة والرسايل هتتفتح لوحدها

هو لازم المشاركات داهيه
هو عالأغلب الموضوع مش بس عندك حتى أنا الظاهر عندي نفس المشكلة مع إنه صارلي فترة مو جديد هون بالمنتدى ، يعني زر الرسائل كان موجود لما أفوت ع أي بروفايل بس راح من عندي بعد ماشفت منشورك 💔

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%