NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بصي هقولك حاجتين
الجسم السمباتيك احلي جسم للنيك كل الاوضاع شغاله
بس احنا كل رجاله بنبص ل الجسم المليان و البزاز الكبيره و الطياز الكبيره لان احنا جربنا الاحساس بتاع المسكه او جربنا احساس البزاز و كدا ف عاوزين حاجه اكبر تشبع رغبتنا تزود متعتنا

الحاجه التانيه معظم الرجاله بتحب الستات المليانه ليه
عشان معظم الستات المليانه بتتعب بسرعه ف معظم الرجاله بتحس انها رجاله لما يلاقي الست الي تحته تعبت منه الي هو انا فشختها نيك 😅😂😂

مع انه لو عمل كدا مع واحده سمبتيك مش هتتعب و هتبقا عاادي جدا
اهلا يا رااايق نورت

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 و نيك_1
ياريتهم يفهمو
يا ستي بنحب الجسم السمبتيك انتوا اللي بتختاروا رجاله بيحبوا الاحجام الكبيرة 😂😂

• عجبني
التفاعلات: نيك_1
الفكرة عندي لسه بادئ جديد بس
متقلب المزاج اوقات ببص لبنت بزازها يدوب تفاح وفي الي ببصلها تكون متوسطة كده واوقات ببص للحجم الي لو نمت علي بزها يوم مش هخلصو بس لقيت ان مش بستمتع غير بأقتناعي يعني وقت ما بنيك اي جسم بقنع دماغي ودماغو ان ده اجمد جسم عشان ارضي رغبتي وهكذا مع كل جسم لكن بجد لو هثبت مع واحدة هختار السمبتيك كده الي كل حاجة فيها متوسطتة 😂❤❤❤❤❤

• بيضحكني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ساره كساب
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: BABA YAGA و نيك_1
هوا حد قالك انت السمبتيكه دي خشبه....السمبتيكه دي حاجه ملبن كدا لا هي طخينه ولا رفيعه وكامله الانوثه والكيرفي دا الجسم المليان والبزاز الكبيره وكدا....لكن محدش ابدا يقول ان السمبتيكه رفيعه
لو السمبتيكه كده فعلا
دي تتاكل وتتلحس الاول من صباع رجلها لحد شعرها وبعدها تتناك ع الهااااادي اوووي🔥🔥

تعالو اقولكم حاجه واسألكم كام سؤال ع الماشي كدا

معظم الرجاله بيحبوا الاحجام الكبيره...البزاز الكبيره والطياز الكبيره بمعنى اصح الجسم الكيرفي......بس السمبتيك بردو يتحب....وبردو كل واحده ليها طعم تاني غير التانيه

يعني انا مثلا جسمي حلو جدا لكن بزازي مش كبيره وسط عادي....الاقي جوزي يبوص ع اللي بزازهم كبيره ويقولي شوفي الاحجام🤨❓

اللي هوا احا يعني....انا بمشي ف اي حته بعمل قلبااان ياعم😂😂😌

و**** ياجماعه السمبتيكه حلوه....وحاجه ناعمه كدا وعسل اوي🥰😂

مش عشان انا سمبتيكه لا😂

سؤالي بقا....❓❓❓❓❓

1/ ليه انتوا ك رجاله بتحبو اوي الأحجام الكبيره❓ وممكن مش كلكم لكن معظمكم...مالها السمبتيكه حضرتك😂

2/ هل السمبتيكه دي مش ممتعه❓

3/ ايه المتعه بالنسبه ليكم ف الاحجام الكبيره❓
انا بحب السمبتيك .. بس احب اقولك الكيرفى بتتجاوب اكتر و اسرع عشان كده رزقهم واسع .. السمبتيك بتتنك و تتكبر عشان كده بتضيع على نفسها فرص

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
  • بيضحكني
انا جربت كل الاحجام حجمك هو الافضل الاحجام الكبيرة بتكون متعبة في الشغل والحركة لما تكون زي عاوز تنيك اقل حاجة ٤٠ دقيقة بتتعب مع الكبيرة اما الوسط يتحرك ويتجاوب وميتعبش

• أتفق
انا بسئل عنك بس كنت مشغول ومعايا حكايه بس ياعم
انت اخويا و**** وانا عارف إنه بيكون غضب عنك
وان شاء **** اجي اسكندرية قريب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو السمبتيكه كده فعلا
دي تتاكل وتتلحس الاول من صباع رجلها لحد شعرها وبعدها تتناك ع الهااااادي اوووي🔥🔥
😱♥️😱

• جامد
التفاعلات: ميييييدا
الفكرة عندي لسه بادئ جديد بس
متقلب المزاج اوقات ببص لبنت بزازها يدوب تفاح وفي الي ببصلها تكون متوسطة كده واوقات ببص للحجم الي لو نمت علي بزها يوم مش هخلصو بس لقيت ان مش بستمتع غير بأقتناعي يعني وقت ما بنيك اي جسم بقنع دماغي ودماغو ان ده اجمد جسم عشان ارضي رغبتي وهكذا مع كل جسم لكن بجد لو هثبت مع واحدة هختار السمبتيك كده الي كل حاجة فيها متوسطتة 😂❤❤❤❤❤
فيه تناقض كبير ف دماغك بس شابوو😂😂

• بيضحكني
انا جربت كل الاحجام حجمك هو الافضل الاحجام الكبيرة بتكون متعبة في الشغل والحركة لما تكون زي عاوز تنيك اقل حاجة ٤٠ دقيقة بتتعب مع الكبيرة اما الوسط يتحرك ويتجاوب وميتعبش
حصل ااوي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%