NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طبعا هو مش اى كلام و المعدلات الكبيره ال فى نمو سريع موضوع مش سهل

• عجبني
التفاعلات: LADY MONA
ليه نسبه الشذوذ في الرجالة عالي
يعني مثلا احنا ممكن تلاقي ديوث لكن من الصعب جدا نلاقي ديوثه ليه مثلا ممكن تلاقي متحرر ومن الصعب نلاقي متحرره ليه مثلا نلاقي ماستر كتير لكن قليل بقي بيقلدوهم من البنات وبقي موجود ميستريس

الشذوذ من ملاحظتي أنه بيبدا من عند الرجاله غالبا لما سألت زمان قالولي أن بسبب عدد الستات قليل لكن دلوقتي بقي الستات كتير اكتر من الرجاله كمان

ايه سبب ده من وجهة نظرك ؟
هل بسبب ظروف البلد وصعوبة الجواز ادي اللي ظهور بعض الشذوذ الجنسي؟
الشذوذ دايما اكتر عند الرجاله تختلف ام تتفق ؟وايه السبب
السؤال المهم هو ما السبب، ما الدافع وراء تغيير الميول لتصبح ميولا شاذة 👍

• عجبني
التفاعلات: LADY MONA
طبعا هو مش اى كلام و المعدلات الكبيره ال فى نمو سريع موضوع مش سهل
الموضوع ده غريب وشاددني جدا من سنين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: مرحب
انا معرفش بصراحة بس متهيألي الراجل بيبقى اجرأ من الست في طلباته فبيعمل اللي يكيفه انما فكرة ان الرجالة اكتر من الستات ديه مستبعدة لان في متجوزين بيبقوا شواذ وانا بصراحة ماشوفتش بس هنا على المنتدى تلاقي واحد شاذ وبيقول انه متجوز وعاوز يهيج الرجالة على مراته وبعدين يعملوا معاه هو

• عجبني
التفاعلات: علياء حسن و LADY MONA
ليه نسبه الشذوذ في الرجالة عالي
يعني مثلا احنا ممكن تلاقي ديوث لكن من الصعب جدا نلاقي ديوثه ليه مثلا ممكن تلاقي متحرر ومن الصعب نلاقي متحرره ليه مثلا نلاقي ماستر كتير لكن قليل بقي بيقلدوهم من البنات وبقي موجود ميستريس

الشذوذ من ملاحظتي أنه بيبدا من عند الرجاله غالبا لما سألت زمان قالولي أن بسبب عدد الستات قليل لكن دلوقتي بقي الستات كتير اكتر من الرجاله كمان

ايه سبب ده من وجهة نظرك ؟
هل بسبب ظروف البلد وصعوبة الجواز ادي اللي ظهور بعض الشذوذ الجنسي؟
الشذوذ دايما اكتر عند الرجاله تختلف ام تتفق ؟وايه السبب
ممكن سبب اخر زى محصل معايا انا شاذ عمرى 60 سنه واتفتحت من صغرى من واحد صحبى كنا بتلعب مع بعض وناكنى ونزل لبنه فى طيزى ومن يومه وانا بحب اتناك من الصغار

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%