NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مشكله اجتماعييه الرجالة نسيت انها اللي بتشيل مسئولية العلاقة

تقريباً الرجالة

نسيت انها اللي بتشيل مسئولية العلاقة

الراجل هو المسؤول ع انك تكوني مبسوطة ومرتاحة و مطمنة وانتي

معاه مش متهددة

و لما تحصل مشكلة ايا كان مين السبب لازم هو اللي يبدأ بحلها عشان هو الراجل مش من اقل مشكلة يخلع و يسيب البنت هي اللي تحاول و تصالح و تتكلم وتبدأ و هو واقف يتفرج

و یا يوافق يتصالح ي لاء الراجل راجل وبيشيل مسؤليتك ف كل حاجة مش حاجة اه و حاجة لاء ؟؟

الموضوع ده منتشر بغباء هو في ايه بالظبط ؟
الرجال أفعال لا أقوال الرجولة لها معني واحد هوه تحمل المسؤولية والصعاب ده اللي أفهمه مع إحترامي الرجالة غير كدة كلام فاضي 🧡🤗🧡

تقريباً الرجالة

معاه مش متهددة

و لما تحصل مشكلة ايا كان مين السبب لازم هو اللي يبدأ بحلها عشان هو الراجل مش من اقل مشكلة يخلع و يسيب البنت هي اللي تحاول و تصالح و تتكلم وتبدأ و هو واقف يتفرج

و یا يوافق يتصالح ي لاء الراجل راجل وبيشيل مسؤليتك ف كل حاجة مش حاجة اه و حاجة لاء ؟؟

كلام كويس

😂انت بتحسبها غلط علفكرة ياكابتن
في واجبات للرجال وفي وجبات للست
في حقوق الراجل زي ما في حقوق للست
حلو بس مفيش مساواه بين الراجل والست ومتقوليليش اصل الزمن اتغير ملهاش علاقه بالزمن اصلا

ياعم هسيبك و مش هقطع عليك يمكن ترجع بالميدالية الذهبية و مترجعش قفاك مقمر عيش 😂😂😂
عيب عليك الذهبيه اتحجزت خلاص بأسمى 😂😂

تقريباً الرجالة

معاه مش متهددة

الدنيا مبقاش فيها خير يا اختى 😂 😂

تقريباً الرجالة

معاه مش متهددة

معلشش..... انا اسف جدا بس اية اللى هوة الراجل اللى مسؤول هوة كل حاجه الراجل مسؤول
يعنى البنت تعمل مصيبة والراجل يحلها ولا شكرا ولا اى حاجه عشان هوة مسؤول مهو كدة ميبقاش بنى ادم ميزعلش يعنى

المفروض فى حاجه تخلى الراجل يبقي مبسوط وهو مسؤول مش مسؤول غصب حابب المسؤولية م ش مجبر

ولا مش كل حاجه الراجل لازم يبدا بحلها دا اسمو هبل
اللى يغلط يفهم انووغلط والا دى تبقي علاقة مش متكافئة والغلط حيتكرر اكتر
زى ما الراجل بيضحى الست بتضحى كلو بطريقتو مش مجرد كلام

ولا الراجل مش بيخلع زى الست مش بتخلع يعنى ان فية شوية ناس زبالة بنات او رجالة بيخلو وكتير مش كلو كدة

وحضرتك مبتشوفيش البنات الجميلة واللى بتعملو فى الرجالة وكلمه الجميلة دى تريقة لان الموضوع مقرف

مش كلو واحد سواء بنات ولا رجالة فى ناس كويسة

اللى اسمها mona باين وانا مش عارف ميتها ايه بتحب الهزار ولا لأ فخلعت بشياكه😂
ولا انا بس عادى يابا مش هنسيب اللى يجى فى طرقنا 😂😂

ولا انا بس عادى يابا مش هنسيب اللى يجى فى طرقنا 😂😂
لا يابا انت شويه معايا وشويه عليا😂 وانا اللى مخوفنى تقول عليا حكاك وانا مش حكام يامندو

لا يابا انت شويه معايا وشويه عليا😂 وانا اللى مخوفنى تقول عليا حكاك وانا مش حكام يامندو
😂😂😂😂😂يسطا عيب عليك داانا كنت فى الشغل بس معرفتش ارد على حد انا معاك وفى ظهرك 😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
😂😂😂😂😂يسطا عيب عليك داانا كنت فى الشغل بس معرفتش ارد على حد انا معاك وفى ظهرك 😂😂
ايو كده فضهرهى بس متلزقش اوى هاه 😂😂 وانت اللى يكلمك ابعتلى بس وانا هخليه يقفل خالص😂

ايو كده فضهرهى بس متلزقش اوى هاه 😂😂 وانت اللى يكلمك ابعتلى بس وانا هخليه يقفل خالص😂
اشطا اخويا اللى منى 😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%