NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
  • عجبني
التفاعلات: اخو المتناكه١
حصل يسطا وفي نوع بقاا ابن متناكه اوي اللي هو ولا عنده اخت ولا ام ولا اي ابن متناكه ويجي يقولك اختي شرموطه اختي مش عارف مالها تحسو نفسو يبقي ديوث بس مجموعه مش جايب 😂

• بيضحكني
التفاعلات: ميزو👅
حصل يسطا وفي نوع بقاا ابن متناكه اوي اللي هو ولا عنده اخت ولا ام ولا اي ابن متناكه ويجي يقولك اختي شرموطه اختي مش عارف مالها تحسو نفسو يبقي ديوث بس مجموعه مش جايب 😂
انا في واحد كان بيتحايل عليا اني انيك مراته وبيتحايل جامد اوي اكن لو منكتش مراته هيموت بجد وهو نش متجوز ابن المتناكة اصلاً

• بيضحكني
التفاعلات: اجمل فراق
انا في واحد كان بيتحايل عليا اني انيك مراته وبيتحايل جامد اوي اكن لو منكتش مراته هيموت بجد وهو نش متجوز ابن المتناكة اصلاً
تع برايفت يسطا انت شكلك فهمان😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حقيقه بجد تقريبا من ساعة م دخلت المنتدى مفيش غير واحد بس كان جد و الباقي من النوع ابن المتناكه دا
تسعين ف المية منهم ولاد متناكة

على اد ما دول ولاد متناكة بس فى الاوسخ منهم بقى اللى هما خلاصة الوساخة اللى بيعمل نفسه فحل ويجيب صور قضيب كبير ويحلف انه بتاعه ولما تزنقة فى إثبات يجيب ورا زى المرة الشرموطه ويبجح عليك بقى
اولاً النقاش ده مفتوح للديوث وغيره
ليه الديوثين او متدعين الدياثة بيبقى معظم كلامهم كدب يعني اللي يفضل يحكي انه ديوث مراتو ويفضل يتوسل ويتحايل انك تنيكها ويتخيل وهو مش متجوز اصلاً و الديوث اللي يجيب صور من النت ويفضل يحلف انها امه او اخته او حد من محارمه و اول ماتقفشو يعمل بلوك ويهرب
افهم ان مفيش حاجة بالعافية فهم اللي قدامك حدودك و ف الاخر دي حاجة متبادلة ومتعة لازم تبقى خالية من الضغط و الحوارات
اخر حاجة في نوع بضان اوي اللي هو يقعد يرغي معاك واول مايجبهم يجري زي الشرموطة و يعمل بلوك دول بحسهم ***** اوي😂😂
ليلتكم جميلة خالية من الحوارات و الكدب😂❤️‍🔥

ليه الديوثين او متدعين الدياثة بيبقى معظم كلامهم كدب يعني اللي يفضل يحكي انه ديوث مراتو ويفضل يتوسل ويتحايل انك تنيكها ويتخيل وهو مش متجوز اصلاً و الديوث اللي يجيب صور من النت ويفضل يحلف انها امه او اخته او حد من محارمه و اول ماتقفشو يعمل بلوك ويهرب
افهم ان مفيش حاجة بالعافية فهم اللي قدامك حدودك و ف الاخر دي حاجة متبادلة ومتعة لازم تبقى خالية من الضغط و الحوارات
اخر حاجة في نوع بضان اوي اللي هو يقعد يرغي معاك واول مايجبهم يجري زي الشرموطة و يعمل بلوك دول بحسهم ***** اوي😂😂

• أتفق
التفاعلات: Young fucker
على اد ما دول ولاد متناكة بس فى الاوسخ منهم بقى اللى هما خلاصة الوساخة اللى بيعمل نفسه فحل ويجيب صور قضيب كبير ويحلف انه بتاعه ولما تزنقة فى إثبات يجيب ورا زى المرة الشرموطه ويبجح عليك بقى
فعلاً في ناس كدا بس مش منهم الواحد بيتعامل بصدق و بيحفظ السر ده السبب اللي بيخليني استغرب معاملة الطرف التاني

• عجبني
التفاعلات: Oldman
كلامك صح بس فى ناس بتكون ديوثه مش عايزه تبعت صور حقيقه بس مش بيقولو

كلامك صح بس فى ناس بتكون ديوثه مش عايزه تبعت صور حقيقه بس مش بيقولو
ما هو و ايه المشكلة يقول مببعتش و او مش هينفع ابعت لكن ميحورش عشان دي حاجة بضان

• عجبني
التفاعلات: Doctor Master SDM
أنا قابلت ديوث مش عارفين يبقو ديوثين على اهليهم اجيبو عندى ويعتبر أمى او عمتى من محارمه وكنت انكهم قدامه وكان بيتبسط وبيخر لبن من متعته

• بيضحكني
أنا قابلت ديوث مش عارفين يبقو ديوثين على اهليهم اجيبو عندى ويعتبر أمى او عمتى من محارمه وكنت انكهم قدامه وكان بيتبسط وبيخر لبن من متعته
ونيك امك وعمتك بفلوس عارفين شاطر

سيتم غلق الموضوع لعدم احترام الميول الجنسية

هذا تنبيه لكم المرة القادمة حظر نهائي

• ماااشي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%