NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

_Xmo7amedX_

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
محتاج حد بيفهم فالكلام دا ضرورى جدا انا عندى 18سنه ونفسى تطلعلى دقن كثيفه وغزيره وحلوه كدا وفالمستقبل بعد ما تكمل احددها وادرجها انا بس عاوز حد يقلى ازاى اخليها تغزر من بدايتها كدا تطلع ناعمه وحلوه

• حبيته
التفاعلات: فكرى
محتاج حد بيفهم فالكلام دا ضرورى جدا انا عندى 18سنه ونفسى تطلعلى دقن كثيفه وغزيره وحلوه كدا وفالمستقبل بعد ما تكمل احددها وادرجها انا بس عاوز حد يقلى ازاى اخليها تغزر من بدايتها كدا تطلع ناعمه وحلوه
هات من عند العطار زيت بزرالكتان وزيت جوزالهند وزيت صبار وحطهم ع بعض واغسل وشك كبه سخنه وتحطه ع ايدك قليل خالص وتدلك دقنك كل يوم مرتين خمس دقايق

هات من عند العطار زيت بزرالكتان وزيت جوزالهند وزيت صبار وحطهم ع بعض واغسل وشك كبه سخنه وتحطه ع ايدك قليل خالص وتدلك دقنك كل يوم مرتين خمس دقايق
ممكن تقلى هيكلفونى كام

وكميات الزيت دى اجيبها قد اى يعنى اقول للعطار اى

• بيضحكني
التفاعلات: _Xmo7amedX_
كنت احسد من يرتدى حذاء الى ان رأيت رجلا بدون قدمين . فهمت ؟ احمد ر ب ن ا

كنت احسد من يرتدى حذاء الى ان رأيت رجلا بدون قدمين . فهمت ؟ احمد ر ب ن ا
هو انا بطلب حاجه حرام دى سنه ياخى

• حبيته
ماشى - بتفكرنى بواحد معرفة . ر ب ن ا ينولك اللى فى بالك
تسلم بس انا ما اقصدش حاجه بس دى سنه يعنى حاجه حلوه

• حبيته
اول حاجه بس .. هل الذقن موجوده في كل رجاله عيلتك وبتطلع ولا فيه حد مبيطلعلوش دقن عندك ؟ اصل لو املس وراثه .. الموضوع صعب وهتصرف ف الفاضي

متضربش عشرات كتير

اول حاجه بس .. هل الذقن موجوده في كل رجاله عيلتك وبتطلع ولا فيه حد مبيطلعلوش دقن عندك ؟ اصل لو املس وراثه .. الموضوع صعب وهتصرف ف الفاضي
والدى وعمامى وخوالى عندهم

• عجبني
التفاعلات: El/DoCtor
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
والدى وعمامى وخوالى عندهم
خلاص هتاخد علاج ع حسب نوع بشرتك وان شاء **** في خلال فتره هتبدا تظهر معاك

• حبيته
التفاعلات: _Xmo7amedX_

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%