NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

J U B A

Fighter
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الموضوع ده مش هيجي ع هوا ناس كتير بس انا اتخنقت
سواء انت متجوز او مرتبط اتعلم تبقا راجل
نسيبنا من كسم شعارات قلب الراجل يسيع من الحبايب الف هي واحده وانت لما توفي ليها وتحترمها ده مش عطف منك ده واجب عليك مش لما بنت تحترمك وتحاول ترضيك وتجيب من الشرق ومن الغرب وانت كل يوم مع واحده ي عم حاسس نفسك زباله ومش هتعرف تمسك نفسك مترتبطش بحد الناس مش لعبه ف ايدك
يعني اي اسمع بنت انتحرت عشان شافت خطيبها بيخونها وبدل المره عشره الروح دي اي
الكلام ده للبنات والرجاله بس الرجاله موسعاها شويه والحوار خرج بره عن كل الحدود
والاااف حرفيا متدمرين نفسين بسبب الحوار لدرجه ان بقا الناس ترتبط وتنتظر الخازق ف اي وقت

• عجبني
  • ايه ده
  • أتفق
التفاعلات: Alfâ7d, sexypump, عاشق الكس والطيز الجامده و 4 آخرين
الموضوع محزن وفى نفس الوقت بقى ممل اوى 💔

نسيبنا من كسم شعارات قلب الراجل يسيع من الحبايب الف هي واحده وانت لما توفي ليها وتحترمها ده مش عطف منك ده واجب عليك مش لما بنت تحترمك وتحاول ترضيك وتجيب من الشرق ومن الغرب وانت كل يوم مع واحده ي عم حاسس نفسك زباله ومش هتعرف تمسك نفسك مترتبطش بحد الناس مش لعبه ف ايدك
والاااف حرفيا متدمرين نفسين بسبب الحوار لدرجه ان بقا الناس ترتبط وتنتظر الخازق ف اي وقت
حلوة النصيحة دى جات فى مكانها الصحيح لكن اللى يعمل بيها على فكرة
السوال الاصعب لو العكس صحيح هتعمل ايه او تقول ايه

الي بيخون بيخون نفسه قبل ما يخون غيره
للاسف ما يستهلش حتي الدمعه عليه

العلاقات مش بالبساطه دى

• عجبني
التفاعلات: عارف سكتى و Prince amr
العلاقات مش بالبساطه دى
انا معاكي انها مش بالبساطة دي
بس المحترم لما بيحس انه مش مستكفي من الكرف الآخر بيسيبه علي الاقل يكمل حياته

انا معاكي انها مش بالبساطة دي
بس المحترم لما بيحس انه مش مستكفي من الكرف الآخر بيسيبه علي الاقل يكمل حياته
و لو الطرف التانى مش عايز يستغنى و حياته مش هتكمل فى مكان تاني؟

و لو الطرف التانى مش عايز يستغنى و حياته مش هتكمل فى مكان تاني؟
علي الاقل يكون صريح معاه
الخيانه تعريفها هي ارتكاب الفعل اي فعل يأثر علي شي يخص اتنين بدون علم الشريك

علي الاقل يكون صريح معاه
الخيانه تعريفها هي ارتكاب الفعل اي فعل يأثر علي شي يخص اتنين بدون علم الشريك
انا كنت فى علاقه مع واحد متجوز لمدة سنين من ورا مراته و كانت عايشه مبسوطه و سعيده و احنا كمان كنا عايشين مبسوطين و الحياه حلوه

يوم ماقرر انه يعلن جوازنا و قال لمراته مراته قلبها اتكسر و من يومها و هى تعبانه نفسيا و مطفيه و احنا مكملناش سنه و اطلقنا بسبب المشاكل

الصراحه مش ديما حلوه

• أتفق
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: كمال عباس كمال الدين، Life Arch و Prince amr
انا كنت فى علاقه مع واحد متجوز لمدة سنين من ورا مراته و كانت عايشه مبسوطه و سعيده و احنا كمان كنا عايشين مبسوطين و الحياه حلوه

يوم ماقرر انه يعلن جوازنا و قال لمراته مراته قلبها اتكسر و من يومها و هى تعبانه نفسيا و مطفيه و احنا مكملناش سنه و اطلقنا بسبب المشاكل

الصراحه مش ديما حلوه
اكيد بالاخص في الحالات دي

الصراحه مش ديما حلوه
معاكي مش دايما حلوه

بس للاسف مع الوقت الي بنخبيه بيبقي حمله تقيل علي صدرنا

و كده كده الدنيا بتعلمنا ان الي مستخبي
مسيره يوم يبان

حلوة النصيحة دى جات فى مكانها الصحيح لكن اللى يعمل بيها على فكرة
السوال الاصعب لو العكس صحيح هتعمل ايه او تقول ايه
ممكن اقولك كلمتين اضافيتين فى الموضوع الخيانة باعتبارها اللفظى فى الشغل فى الحياة عامة موجودة لكن الاهم الراجل اللى بيحب بيصارح من الاول للبنت اللى هيرتبط بيها
انه عايزها فى الحلال ويعرض ظروفة كلها بكل مساؤها وبكل اريحية ولها حرية الارتباط او البعد لكن لما تلاقى نفسك انت اللى بقيت ملعب كورة وانت راضى ومتمسك بكل امورك معاها او مع اللى ارتبط بيها وهى كل مرة تهين و تتسبب فى مشالك وانت بتراضى كل الاطراف لسبب فى قلبك وعارف ان الحلال لها اجمل شىء واجمل حاجة فى الكون
وانت تلاقى فى الاخر خوازيق بتطلع لك من كل حته مرة مش موافقة وترجع تتمسك ومرة تانى اهانه فى شرفك وفى عرض وترجع تتمسك بيها تانى وبتحاول تسكت من اجل العفاف تتنتظر ايه تانى وانت واخد قرار فى نفسك انك عمرك ما هتخون الثقة اللى هى اديتهالك طالما دخلت البيت من بابه ووعد انت وعدته وفى اخر لحظة مش عارف هى عايزة ايه منك غير انها تغيرك على مزاجها هى مش مزاجك انت ومن الاخر مفيش حاجة اسمها مزاج فى حاجة اسمها اتفاق من الاول المقصود بيها ( الحلال فقط )
مع العلم كل شىء صريح من اول لقاء ومتفهم ظروفها من اول ما شوفتها وفى اخر الامر لازم تتحمل لانك حبيتها ومبتحسبش على الماضى وتتفاجى انها ما زالت متعلقة بالماضى ومازالت على اسواء الامور مش عارفة ترجع وانت فى قرارت نفسك عارف الاسباب وعارف تعبها والمها وكل شىء وما زلت متمسك لاخر لحظة لكن الاستشارات المكتوبة والمسموعة من الاخرين بتفولها فى قرارة نفسها سيبك منه وتطلع فى الاخر انت اللى خاين

• أتفق
التفاعلات: J U B A

الصراحه مش ديما حلوه
الصراحة ديما حلوة طالما مشروطة الحلو فيها انها تنتهى بالحلا مش بالفراق
الحلال اجمل من اى شىء
اقولك حاجة جميلة
الانثى عامة تحب من يحافظ عليها ولكن اذا كانت مرتع للغريب والقريب معتقدة انها قوية ستنهار لا محالة
وكذلك الرجل لابد له من زوجة تحتويه وباكد زوجة تحتويه ويفهم متطلباتها
فى حجات جميلة فى الحلال لن تجديها فى اى مكان اخر حتى ولو كنتى ملكة على علرش متوج من ذهب

• عجبني
التفاعلات: mervat adel
  • أتفق
التفاعلات: Life Arch
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
العلاقات مش بالبساطه دى
مش بالبساطه دي بس ف يستاهل اننا نتحكم ونيجي ع نفسنا شويه مش هنخسر لما نعمل كده

بجد انت ابدعت وفعلا دا اللي بيحصل لاكن انا لا

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Alfâ7d
  • حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%