NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أخويا💔😔
حصل منه موقف صدمني، لإننا كنا أصدقاء أكتر من كوننا إخوات..
إللي حصل لا ينفع فيه كلام ولا عتاب..
حالياً هو أخ بالأسم فقط، لكن حتى لما بنتقابل في أي تجمع هو بالنسبه ليا هواااا.. الوضع بينا كده من 9 سنين😔

• عجبني
التفاعلات: THE Director
الخيانة والغدر مثل سكين حادة تقطع شرايين المودة والحب والثقة، تحول الحياة إلى خراب والقلب إلى خواء، والروح إلى هشيم.
للخيانة ضروب لا تعد ولا تحصى، أقساها ما ولج للقلب فأثخن فيه الجراح، وأطال به المكوث، ومنها ما يقيم إلى الأبد.
أصحاب القلوب الطيبة النقية هم ضحايا لأهل الخيانة والغدر والكذب. ولكن الخائنين يعيشون في ظلام قلوبهم، يبصرون بدون بصيرة.
الوفاء ليس أن تجاهد نفسك كي لا تخون بل أن تعجز عن الخيانة حتى لو كنت قادر عليها.
أعلّمـه الرمايـة كـلّ يـوم فلمّا اشتـدّ ساعـده رمانـي وكم علمتـه نظـم القوافـي فلمـا قـال قافيـةً هجـانـي، أعلّمـه الفتـوّة كـل وقـت فلمّـا طـرّ شاربـه جفانـي.

السؤال​

__مين هو الشخص الي انت/ انتي عمركم حتي مفكرته انه ممكن يخونكم

السؤال الثاني​

__بعد متعرضت للخيانه من الشخص الي انت مفكرتش حتي انه ممكن يخونك
رد فعلك علي الخيانه دي كان اي اتصرفت ازاي في الموقف ده وبعد كده اتصرفت ازاي مع الشخص ده
الشخص اللي عمري ما فكرت انه يخوني كان أول واخد عادي متستثنيش حد من الغدر والخيانه
ورد فعلي كان صدمه ف الاول بس عرفت بعدين ان كل الناس عباره عن وقت معين ف حياتك وهيمشوا

• عجبني
التفاعلات: YOYA🌹 و THE Director
الخيانة والغدر مثل سكين حادة تقطع شرايين المودة والحب والثقة، تحول الحياة إلى خراب والقلب إلى خواء، والروح إلى هشيم.
للخيانة ضروب لا تعد ولا تحصى، أقساها ما ولج للقلب فأثخن فيه الجراح، وأطال به المكوث، ومنها ما يقيم إلى الأبد.
أصحاب القلوب الطيبة النقية هم ضحايا لأهل الخيانة والغدر والكذب. ولكن الخائنين يعيشون في ظلام قلوبهم، يبصرون بدون بصيرة.
الوفاء ليس أن تجاهد نفسك كي لا تخون بل أن تعجز عن الخيانة حتى لو كنت قادر عليها.
أعلّمـه الرمايـة كـلّ يـوم فلمّا اشتـدّ ساعـده رمانـي وكم علمتـه نظـم القوافـي فلمـا قـال قافيـةً هجـانـي، أعلّمـه الفتـوّة كـل وقـت فلمّـا طـرّ شاربـه جفانـي.

السؤال​

__مين هو الشخص الي انت/ انتي عمركم حتي مفكرته انه ممكن يخونكم

السؤال الثاني​

__بعد متعرضت للخيانه من الشخص الي انت مفكرتش حتي انه ممكن يخونك
رد فعلك علي الخيانه دي كان اي اتصرفت ازاي في الموقف ده وبعد كده اتصرفت ازاي مع الشخص ده
اتعرضت للخيانة من الاصدقاء

رد فعل طبيعي جدا المواجهة

• عجبني
التفاعلات: YOYA🌹 و THE Director
أخويا💔😔
حصل منه موقف صدمني، لإننا كنا أصدقاء أكتر من كوننا إخوات..
إللي حصل لا ينفع فيه كلام ولا عتاب..
حالياً هو أخ بالأسم فقط، لكن حتى لما بنتقابل في أي تجمع هو بالنسبه ليا هواااا.. الوضع بينا كده من 9 سنين😔
**** يصبرك يارب
بس مهما كان ده اخوك وسندك بعد ****
لازم تسامحي وربك عفور

• عجبني
التفاعلات: YOYA🌹
**** يصبرك يارب
بس مهما كان ده اخوك وسندك بعد ****
لازم تسامحي وربك عفور
ما هو عشان هو أخويا وكان المفروض يكون سند وضهر مستحيل أسامح😔

• عجبني
اتعرضت للخيانة من الاصدقاء

رد فعل طبيعي جدا المواجهة
بتبقي بايخه الخيانه لما تيجي من الناس الي احنا معتبرنهم صحاب

ما هو عشان هو أخويا وكان المفروض يكون سند وضهر مستحيل أسامح😔
انا اسف في الي هقوله
بس هو فكر فيكي تفكير جنسي صح؟

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: YOYA🌹
الشخص اللي عمري ما فكرت انه يخوني كان أول واخد عادي متستثنيش حد من الغدر والخيانه
ورد فعلي كان صدمه ف الاول بس عرفت بعدين ان كل الناس عباره عن وقت معين ف حياتك وهيمشوا
اتفق جداا معاك

• حبيته
التفاعلات: ☆( 𝗠𝗢𝗛𝗔𝗠𝗘𝗗 )☆
لأ خالص.. دماغك راحت فين😬
مهو اصل ده الشئ الوحيد الي الاخت ممكن مستحيل تسامح فيه

انما غير كده اظن عادي اصل ده اخ يعني مش اي حاجه ممكن تبعدكم عن بعض

• أتفق
بتبقي بايخه الخيانه لما تيجي من الناس الي احنا معتبرنهم صحاب
بالعكس بتبقي استفدت كتير ابسط استفادة انك عرفت مين الي يستاهل وجوده في حياتك و مين لا

• عجبني
مهو اصل ده الشئ الوحيد الي الاخت ممكن مستحيل تسامح فيه

انما غير كده اظن عادي اصل ده اخ يعني مش اي حاجه ممكن تبعدكم عن بعض
مهما أحكي وأوصف مافيش حد ممكن يقدر صدمتي فيه، احتمال بالنسبه لشخص تاني الموضوع شوية ويعدي، لكن أنا لأ 😞

• عجبني
مهما أحكي وأوصف مافيش حد ممكن يقدر صدمتي فيه، احتمال بالنسبه لشخص تاني الموضوع شوية ويعدي، لكن أنا لأ 😞
انا بجد مش عارف موضوع اي الي يخلي اخت تاخد جنب للدرجه دي من اخوها

• عجبني
التفاعلات: DARK LEVEL و 🥀🖤 𝕄𝕒𝕣𝕪𝕒𝕞_ℍ𝕠𝕤𝕤𝕒𝕞 🥀🤍
عودة
أعلى أسفل
0%