NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو ايه الفرق بين التحرر وحب الخيال في دماغ الراجل واه سر المتعه اللي في الدماغ اللي بتحصل اثناء تخيل مراتك مع شخص تاني وفي نفس الوقت انت بتغير عليها
أحاسيس متناقضه
تعال نتخيل مراتك أنا وانت

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: dro1 و بعشق مراتي
يتخيل زي ما يحب ما غير انه يتخيل اني مع رجال ثاني يعني بالنسبه لي انا اتكلم عن نفسي انه شئ مرفوض حتى ولو في الخيال
يعنى ممكن جوزك يتخيل أنه نايم مع صاحبتك او جارتك مثلا. وانت اللى تتخيلى أن راجل غير جوزك صاحبه او جوز صاحبتك هو اللى نايم معاكى؟ وهل بتشعري بزيادة الشهوة والهيجان؟

• عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول و بعشق مراتي
يعنى ممكن جوزك يتخيل أنه نايم مع صاحبتك او جارتك مثلا. وانت اللى تتخيلى أن راجل غير جوزك صاحبه او جوز صاحبتك هو اللى نايم معاكى؟ وهل بتشعري بزيادة الشهوة والهيجان؟
افهم كلامي زين
لا هو يتخيل ولا انا اتخيل اني مع حد غيره ولا هو يتخيل انه مع حد غيري يتخيل اي شئ ما عدا التبادل ذا

• أتفق
التفاعلات: مثير زوجتي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في سيناريوهات للتخيل بعيدا عن موضوع التبادل
مثل الزوج يكون طبيب وزوجته مريضة ويعيشوا الاجواء

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
افهم كلامي زين
لا هو يتخيل ولا انا اتخيل اني مع حد غيره ولا هو يتخيل انه مع حد غيري يتخيل اي شئ ما عدا التبادل ذا
اللى جرب التخيلات دى - اللى انت مش بتحبى تتخيلها مع جوزك- بيشعر بمتعة ونشوة وإثارة غير عادية وبيزيد الحب والعشق والشوق بين الزوج والزوجة

• عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول
متعة رهيبة

هو ايه الفرق بين التحرر وحب الخيال في دماغ الراجل واه سر المتعه اللي في الدماغ اللي بتحصل اثناء تخيل مراتك مع شخص تاني وفي نفس الوقت انت بتغير عليها
أحاسيس متناقضه
زي الفرق بين انك تطلع السلم وانك تكون واقف على اول درجه
رح تضلك تطلع درجات صديقي لحد ما توصل قمة السلم

افهم كلامي زين
اهم شىء التجديد والسعادة الزوجية وكسر الملل والروتين

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول و العنتيل الشمال
أحاسيس متناقضه
لما يكون عاوز كل ممنوع وبنفس الوقت خايف يتفضح

اهم شىء التجديد والسعادة الزوجية وكسر الملل والروتين
يجدد زي ما يبغا لكن لا يقول ولا يتخيل اني في حظن غيره

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Cpl4fun و 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
يجدد زي ما يبغا لكن لا يقول ولا يتخيل اني في حظن غيره
بلاش في حضن غيرة، لكن ممكن جوزك يحب يشوفك دايما جميله ومثيرة قدام كل الناس بفساتين ضيقة وقصيرة وشبه عريانة في الحفلات والسهرات والمصايف

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%