NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: the1255
  • بيضحكني
التفاعلات: سلطان غلبان
جربته مرتين
مره مع واحدة كانت اول مره ليها وماكنش حلو
والتانية مع واحدة متعوده عليه وبرضه ماكانش حلو فقررت ما احربوش تاني
كونت لابس كاندام ونت بتنيك ولا سيبه كدة

انا جربت الجنس الخلفي مع بنت قبل كده كانت اول و اخر مره بس ماكنتش اول مره ليها بالنسبالي مكنتش مستمتع عشان كنت خايف اذيها بس هي كانت مستمتعه جدا و الي هو و ماله الكس قصر معانا في ايه
فانت جربت الخلفي قبل كده ولا
و البنات جربتي قبل كده او عندك استعداد تجربيه
بص هوا مضر بس لو هتمارس مع واحده فيرجن يبقي خلفي لاكن لو لا يبقي كسها طبعا

مش هجربه اكيد مش علشان انه حرام بس علشان كله قرف ومفيش في اي متعه مفيش احسن من الشي الطبيعي

بالعكس انا جربته كان حلو جدا

تجربه صعبه و مؤلمه نفسياً و جسديا و معرفش ايه المتعه فيها

• عجبني
التفاعلات: big-blackdick و the1255
انا جربت الجنس الخلفي مع بنت قبل كده كانت اول و اخر مره بس ماكنتش اول مره ليها بالنسبالي مكنتش مستمتع عشان كنت خايف اذيها بس هي كانت مستمتعه جدا و الي هو و ماله الكس قصر معانا في ايه
اكيد انا هجربه فيما بعد الحجات دى ليها تحضيرات وضوابط وشروط لازم تتعمل صح ولا هتوجع وتضر الطرف الى معاك
الامراض والاضرار بتيجى للطرفين نتيجه ان بيبق مفيش خبره عند الراجل ومفيش نضافه عند الست وغير كدا هرى محدش يقول برضو في امراض هيجيك امراض من اللاشئ كدا

مجربتش بس نفسي اجرب ع الاقل استمتع باللحظات ودي وهي معايا ❤️🔥

اكيد مش هوافق اتفتح قبل الجواز فمفيش قدامي غير ورا و من ورا ممتع اوي اصلا

• عجبني
التفاعلات: big-blackdick
اكيد مش هوافق اتفتح قبل الجواز فمفيش قدامي غير ورا و من ورا ممتع اوي اصلا
هو مش بيبق ادمان لا دا بيبق ممتع بالنسبه للست اصلا نتيجه احتكاك القضيب خروجا ودخولا لان الشرج بينتهى بكتله عصبيه حساسه جدا مثل البظر والحلمات والجى سبوت وبلاش قبل الجواز لان تعدد الاعلاقات بشكل عام ورا او قدام انت مهدده بنسبه كبيره بالامراض بعد الجواز افضل وامان ليكى اكتر سواء ورا او قدام

رايي الشخصي نيك الكس احلى وممتع اكثر لكن لو الطرف الثاني بدها انيك طيزها ما عنديش مشكله

• عجبني
التفاعلات: عراب الغرام
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%