NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جربت الجنس الخلفي في البداية كان مؤلم اوي بس مع الوقت ظهرت المتعة وبقيت كل مرة لازم يحصل ولو مدة صغيرة. اة بالمناسبة أول تجربة كان شغف وفضول وطلب مني. السوال بقي 🤔🤔
الشباب
جربت الخلفي مع بنت قبل كدة وعندك الجرائة تقول مين🤷🤷
البنات
جربتي الخلفي قبل كدة واية احساسك اول مرة وعندك الجرائة تقولي مع مين 🤷
🤷
لا الخلفي اوله متعه واخره امراض خطيره

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
جربت ، اول مرة مؤلمة بس هو كان شاطر ،خلاها بشويش و براحة لحد ما اتعودت بس بعد.كده بقيت اتبسط، بس مش لازم كل مرة
نفسي انيكك من ورا

• عجبني
انا نفسي تحسي اللي يقابلهم بيحبوالحس بس يعني بنت مثلا لحست وهي مصت وانا بلحس جابهم وبعدين رفضت تتناك
ضميرها صحي

جربت الجنس الخلفي في البداية كان مؤلم اوي بس مع الوقت ظهرت المتعة وبقيت كل مرة لازم يحصل ولو مدة صغيرة. اة بالمناسبة أول تجربة كان شغف وفضول وطلب مني. السوال بقي 🤔🤔
الشباب
البنات
🤷
جربت كثير 😍🔥

• عجبني
اححححح
طيز زوجتي بيتحمل بس مش كبير

• عجبني
الخلفي واحدة من اجمل الاداءات اللي تثبت اداء الراجل

• عجبني
التفاعلات: I Love Ass، مجنونة مطرقعة و Sam Adams
تحتاج زب قوي

• عجبني
الشباب
البنات
🤷
انا جربته من باب الفضول لكن معجبنيش زي الامامي يمكن الموضوع نفسي عشان المكان دا مش نضيف و مش مخصص لكدا

• عجبني
يادوب بدخل راسه في طيز مراتي بتصوت وتحوشه

• عجبني
  • عجبني
جربت الجنس الخلفي في البداية كان مؤلم اوي بس مع الوقت ظهرت المتعة وبقيت كل مرة لازم يحصل ولو مدة صغيرة. اة بالمناسبة أول تجربة كان شغف وفضول وطلب مني.

سؤال إذا تكرمتي يا مجنونة 😃🌹

لو أنه في البداية مؤلم أوي .. إيه اللي يخليكي أو يخلي أي واحدة منمرسة في الخلفية إنها إستحمل الألم ده لحد ما تظهر المتعة ؟!
هل بتبقي عارف مبدأيا أن فيه متعة كبيرة ولازم تتحملي الألم شوية لحد ما تظهر ؟ ولا المتعة دي بتظهر بظروفها دون معرفة مسبقة بها ؟
إيه اللي يجبرك تستحملي الألم ؟ يعني لو كان شغف وفضول وبعدين إكتشفتي إنه مؤلم أوي علي حد تعبيرك .. ليه تكملي ؟!

وأسف مقدما لو سؤالي تسبب في أي إحراج ليكي 🌹

• عجبني
عمري ما حبيته ولا فكرت اجربه

• عجبني
الشباب
البنات
🤷
عملت كده مع وحده مطلقه عملنا كل حاجه كنا بنشوف افلام سكس وتعملي زيها الصراحه مش حرماني من حاجه حتي الخلفي بس تعبتني معاها عما اتعودت علي النيك فيها

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سؤال إذا تكرمتي يا مجنونة 😃🌹

لو أنه في البداية مؤلم أوي .. إيه اللي يخليكي أو يخلي أي واحدة منمرسة في الخلفية إنها إستحمل الألم ده لحد ما تظهر المتعة ؟!
هل بتبقي عارف مبدأيا أن فيه متعة كبيرة ولازم تتحملي الألم شوية لحد ما تظهر ؟ ولا المتعة دي بتظهر بظروفها دون معرفة مسبقة بها ؟
إيه اللي يجبرك تستحملي الألم ؟ يعني لو كان شغف وفضول وبعدين إكتشفتي إنه مؤلم أوي علي حد تعبيرك .. ليه تكملي ؟!

وأسف مقدما لو سؤالي تسبب في أي إحراج ليكي 🌹
ولا احراج ولا حاجة .
بص الموضوع بداء بفيلم سكس ass
اتطور بإعجاب ثم حب التجربة .
بعد كدة انا من النوع الي بيحب التجديد وقولت
اجرب وفي الايام دي كنت سوري في مرحلة ادمان يعني الوجع مكنش كبير اوي وغير كدة مزاجي كان ماقبل التجربة وحصل وفعلا اتالمت اول مرة لكن بعديها كان عادي لاني كنت حابة الموضوع عجبني

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الشَّــــــاعِـر🖋️, حنفي الونش, مكيانيكي حريم و شخص آخر
الشباب
البنات
🤷
طبعا جربت مع وهيا مستحيل تتنسي مع انها اللي طلبت تعمل كده لاكن اتعودت علييه بس كانت اول مره تتفتح من طيزها

• عجبني
ولا احراج ولا حاجة .
بص الموضوع بداء بفيلم سكس ass
اتطور بإعجاب ثم حب التجربة .
بعد كدة انا من النوع الي بيحب التجديد وقولت
اجرب وفي الايام دي كنت سوري في مرحلة ادمان يعني الوجع مكنش كبير اوي وغير كدة مزاجي كان ماقبل التجربة وحصل وفعلا اتالمت اول مرة لكن بعديها كان عادي لاني كنت حابة الموضوع عجبني
ماقرفتيش؟

• عجبني
  • عجبني
الشباب
البنات
🤷
ايوه جربتو

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%