NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بصي مفيش واحدة هتتفتح هتقولك مش مولم بس في واحد يقدر يفتح صح وبمزاج ويخليها تستمتع بيه وتحب تجربه تانى وفي اوقات كتير تدمنه وفي واحد بيفتح بغشوميه بيكره الواحدة في مجرد التفكير في الموضوع تانى
انا بحب افتح بمزااااااج 😉 ياخد وقت قد ما ياخد طول ما السلاح واقف حديد واحدة واحدة بقي لحد ما تستجيب 😈
كدة برنس وفاهم 🌹🌹🌹🌹

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex، بيكهام الاسمر و زهايمر
  • عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: دكتور اسوانى، Moheb sex و مجنونة مطرقعة 😁😁
  • الكلام ده مش عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Zezo1980، Moheb sex و دكتور فتح اخرام
  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
  • بيضحكني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: بيكهام الاسمر و Moheb sex
لما لو معملتش كدة بالحجم دة مش هينفع اول مرة يكون بغشوميه اصلا
ظروفنا وتجاربنا خلتنا كدة 🤣
اخر مرة كانت امتي وباستخدم مزلق في التعامل ولا عادي 🤷🤷🤷

• عجبني
من وجهة نظرك البنت ولا السالب افضل في الخلفي بما انك جربت ✌️.
مع العلم ان السالب لو كان بنوتي بكون ممتع بس برضو فكرة ان اللي لسة معاك دا رجال بتفصلك حتا لو رفاع فرش حشيش لوحدك بس البنت كل اه واح بتطلع بتخلي الواحد هيجان اكتر وبيطول اكتر وفكرة ان اللي معاك بنت واحنا ف مجتمع شرقي متزمت ومغلق جنسية لا وكمان بتمارس خلفي اللي لو مراتك معاك هترفضه دي لوحدا بتطلعني برج خليفة للهيجان

• عجبني
التفاعلات: I Love Ass
بصي مفيش واحدة هتتفتح هتقولك مش مولم بس في واحد يقدر يفتح صح وبمزاج ويخليها تستمتع بيه وتحب تجربه تانى وفي اوقات كتير تدمنه وفي واحد بيفتح بغشوميه بيكره الواحدة في مجرد التفكير في الموضوع تانى
انا بحب افتح بمزااااااج 😉 ياخد وقت قد ما ياخد طول ما السلاح واقف حديد واحدة واحدة بقي لحد ما تستجيب 😈
اتفق ف كل كلمة تم قولها

• عجبني
اهم حاجة التجربة عجبتك 🌹🌹🌹
اي و هي ايضا عجبتها خاصة البعبصة قبل الايلاج و يوم الجمعة هي جاية عندنا و ارسلتلي صور لانجري جديد مشان تلبسه لي و رح اخبركم عن التجربة القادمة.
مشكورة يا طيوبة على تفاعلك انت مميزة😊

• حبيته
عندك الجرأة تقول اول مرة حسيت بأية والشريكة اتمتعت ولا لاء. 🌹🌹🌹
عادي يعني فين الجرأه اني اقول اني حسيت احساس ممتع فشخ من كتر ما كانت طيزها قامطه ع زبي و هي اتمتعت اكيد و نزلت ف طيزها مرتين

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اي و هي ايضا عجبتها خاصة البعبصة قبل الايلاج و يوم الجمعة هي جاية عندنا و ارسلتلي صور لانجري جديد مشان تلبسه لي و رح اخبركم عن التجربة القادمة.
مشكورة يا طيوبة على تفاعلك انت مميزة😊
شرفني مرورك طبعا 🥰🥰🌹🌹

• عجبني
عايز اجربه مع اختي

• عجبني
التفاعلات: Mzagngyxxxx و مجنونة مطرقعة 😁😁
عادي يعني فين الجرأه اني اقول اني حسيت احساس ممتع فشخ من كتر ما كانت طيزها قامطه ع زبي و هي اتمتعت اكيد و نزلت ف طيزها مرتين
كلامك دة الجراءة بعينها طبعا. بس لية حستك متضايق دة مجرد فضفضه والي يضايقك بلاش تقولة 🥰🥰🥰🥰

• عجبني
التفاعلات: مهندس محتار و Moheb sex
  • ايه ده
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Mzagngyxxxx، Moheb sex و نفسي انيك اختي في طيزها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%