NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اول واحده نكتهاقابلتها في اسكندريه وكانت مش لاقيه حته تبات فيها وقعدت معايا اسبوع
المره الوحيده مع بنوتي كان واحد فلبيني شقطه علي البحر لما كنت بشتغل في السعوديه وعملنا تبادل بس هوا مدخلوش فيا كان بيخليني امص ويفرشني ومن ساعتها مبقتش عارف احدد ميولي بس فعلا نفسب امارس مع بنوتي تاني ويكون تبادل برضه

• عجبني
التفاعلات: Adamz9011
  • بيضحكني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
تعالي نفضفض

احكي عن أول خرم فتحه في حياتك كان بتع مين بتفصيل لو سمحت 😹😹💔

ونت كا بنوتي اول وحد فتحك كان مين

وتفصيل برضو 😹🥺

محدش يشوف الموضوع ويمش لان راح موت من الملل هون
اول بنت كانت فى الكليه وكان خلفى بس

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
تعالي نفضفض

وتفصيل برضو 😹🥺

مبعدش يا جيمي 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
غريبة جدا بجد ومش قادرة اصدق ازدواجية المعاير اللى موجوده هنا يعني انتي عاملة موضوع عبارة عن سؤالين والسوال التاني يعني 50% من محتوي الموضوع موجه للبنوتي يعني الشاذ يعني ميول في قسم مش قسمة واللى المفروض ميكونش ده مكانة والموضوع لا اتقفل ولا انتقل لقسمة !!
وهنا انا بسالك بقي ايه لازمة الاقسام الاخري ؟؟؟

• أتفق
التفاعلات: EMY AHMED
تعالي نفضفض

وتفصيل برضو 😹🥺

أول خرم فتحته كان خرم زميلتي بأول سنة بالجامعة.. بدأت الشغلة بالمداعبات وبعدين طلعتا لعندي عالبيت وعملت معاها جنس خلفي..كانت اول مرة بالجنس الي والها بس ما عذب كتير لأني استعملت الفازلين

غريبة جدا بجد ومش قادرة اصدق ازدواجية المعاير اللى موجوده هنا يعني انتي عاملة موضوع عبارة عن سؤالين والسوال التاني يعني 50% من محتوي الموضوع موجه للبنوتي يعني الشاذ يعني ميول في قسم مش قسمة واللى المفروض ميكونش ده مكانة والموضوع لا اتقفل ولا انتقل لقسمة !!
اولا اتكلمي بس اسلوب احسن من كدا تمام...
تمام ولا مش تمام كل ردودك استفزازية ولو رديتي بي الطريقة دي تاني هيكون في تحذير ليكي وكان ممكن اديكي تحذير بس انا هرد عليكي

ثانيا يا زينة الموضوع مش بيهين طبقه معينه ها ؟؟

موضوع بيتكلم عن علاقة عن كل انوع و البنت و البنوتي كا نوعين اتنين جربو الجنس بيحكوا في فضفضة نهارك سعيد

أول خرم فتحته كان خرم زميلتي بأول سنة بالجامعة.. بدأت الشغلة بالمداعبات وبعدين طلعتا لعندي عالبيت وعملت معاها جنس خلفي..كانت اول مرة بالجنس الي والها بس ما عذب كتير لأني استعملت الفازلين
فضحتك ؟؟😹😹

• عجبني
التفاعلات: Horny Dragon
  • عجبني
التفاعلات: Horny Dragon
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلام من الاخر بجد 👌🤝

اولا اتكلمي بس اسلوب احسن من كدا تمام...
تمام ولا مش تمام كل ردودك استفزازية ولو رديتي بي الطريقة دي تاني هيكون في تحذير ليكي وكان ممكن اديكي تحذير بس انا هرد عليكي

ثانيا يا زينة الموضوع مش بيهين طبقه معينه ها ؟؟

موضوع بيتكلم عن علاقة عن كل انوع و البنت و البنوتي كا نوعين اتنين جربو الجنس بيحكوا في فضفضة و انا عرفه ان في ناس ميوله مختلفة عشان كدا جماعه بين النوعين في موضوع وحد نهارك سعيد
مش مسموح ليكي ولا لاي حد يكلمني بالاسلوب ده
هي فين الاستفزازية في كلامي ولو شايفة ان كلامي استفزازي يبقي الاولي تراجعي كلامك من البداية عشان انا سالت سؤال انتي وجهتيه لي من البداية وانا اعدت توجيهة ليكي في موضوع خاص بيكي ولو سؤال يستوجب التحذير يبقي الولي توجهي التحذير لنفسك الاول وبعدين وجهية لي

اما بالنسبة لردك على السؤال بردوا موصلتش لاجابة هنا قسم عام وفي قسم تاني خاص بالميول يبقي تروحي تنزلي سوالك في القسم الخاص بيه مش هنا

تعالي نفضفض

وتفصيل برضو 😹🥺

عاوز واحد سكلانس سكر برة 🥰

يا لهوي دول كتير عاوزين قاعدة وحد يديني سجائر وبوفيه مفتوح 😂😂😂😂😂عشان المشاريب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%