NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الخاين و معارف زوجته | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 17/10/2022

برحتك خد بريك شويه ومتشغلش دماغك بالناس علشان الناس مبتصدق لو نزلت سلسلة كامله في يوم مش هيعجبهم وهيقولولك نزل الي بعده بسرعة ميعرفهوش ان التاليف والكتابه بتاخد مجهود ووقت

• عجبني
التفاعلات: ahlawy77
برحتك خد بريك شويه ومتشغلش دماغك بالناس علشان الناس مبتصدق لو نزلت سلسلة كامله في يوم مش هيعجبهم وهيقولولك نزل الي بعده بسرعة ميعرفهوش ان التاليف والكتابه بتاخد مجهود ووقت
إلا مجهود و وقت و اعصاب و خيال و تحكم في الشخصيات و مراجعه

• عجبني
اتمنى الجزء يعجبكم

• عجبني
امتي الواحد هيشوف فوزيه علي زب طالب زي صفاء

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

الخاين و معارف زوجته السلسلة الثالثة
تنويه
من لم يتابع الاحداث السابقة لن يفهم القادم فعليك قراءة السلسلتين السابقتين

تعرفنا في السلسلة الأولى على مراد و زوجته هند
و تعرفنا في السلسلة الثانية على معارف زوجته و حكاية كل شخصية سواء بصفة منفصلة أو من خلال الاحداث
و الأن إليكم السلسلة الثالثة حيث نواصل الأحداث

الجزء الأول
هند بتكلم شيرين
هند : انتى يا زفته فينك بئالى كام يوم بحاول اوصلك
شيرين : معلش اصلي اتجوزت
هند : يا بنت الجزمه ... تتجوزي و متئوليش
شيرين : اعمل ايه في هباب البرك وليد غلط معايا وكان لازم يصلح غلطته ... مش كده يا لوده يا حبيبي 💋
وليد بيهز راسه 🥺
هند : هههههههه يستاهل ... مبروك يا بت و على كده امنتى نفسك كويس
شيرين : خدت منه مليون مهر و في ٥ منهم لو فكر بس يطلقنى
هند : يا بت اللذين ... و هو متكلمش
شيرين : هو يقدر يفتح بؤه اصلا انتى عارفة عيلتى كانوا دبحوه
هند : طب اسمعي بكره مراد جاي يتقدملي عاوزاكى من الصبح ... اه و هاتى وليد معاكي اصل غريمه هيكون موجود حمايا العزيز هههههههه
شيرين : سمعت .. كده ملكش حجه نخرج
هند : انتى فاتحه الاسبيكر ولا ايه
شيرين : اه بغيظه ... اصله كان عينه عليكي
هند : ههههههههه طب هاتيه متسيبهوش
شيرين : من النجمه هكون عندك و قفوا مع بعض
.......
شيرين كانت رابطه وليد في السرير بايديه و رجليه و حاطه لزء على بؤه و مخلعاه ملط
شيرين : خلعت قميص النوم و بئت ملط و نزلت بتمصله زوبره .... تعالى بئا يا حبيبي تحب تنيك طيظي ولا كسي ... انا كده كده مراتك و عارفاك عاوز الاتنين فهمصلك و هخليك تنيك للصبح بس لو زوبرك نام يبن الخايبة انا اللى هنيكك و بتطلع من تحت المخده زوبر معدنى ... ده هحطه في طيظك لو منكتش عدل فاهم
وليد بيهز راسه بخوف فاهم و بتنزل تمصله لغاية ما زوبره شد و هو بيتلوى من حركاتها معاه و بتلحسله خرم زوبره و بتعض راسه على خفيف و بتنزل تلحسهوله كله و بتلعب في بضانه ماسكاها بتفركها و بتمصها و وليد بيزوم من المتعه ومش عارف يخرج صوت و بتنزل بتلحسله خرمه و هو بيشد عضلات طيظه فبتضربه على بيضانه فبيزوم من الوجع و بتطلع بتمصله و هي بتدخل صباع في طيظه ووليد بيزوم و بيحاول يهرب من صباعها مش عارف و دخلت صباعها للأخر وبتمصله وهو بين الوجع و المتعه و زوبره شادد عالأخر
شيرين : دلوقتى وقت كسي عاوزاك تفشخه مش ينام يبن المرة اللبوة و بتنزل بكسها و بتدخله بايدها و نزلت عليه اااااااه زوبرك فشخنى نيكنى بئا ووليد بيزؤ زوبره في كسها و هي بتطلع و تنزل و بتضربه على وشه .. شايف كسي حلو ازاي عاوزاك تفشخنى نيك فيه عاوزة اجيبلك ولي العهد اللى يورثك وهو وسطه شغال و هي بتميل عليه و بتتناك جامد في كسها اااااااااااااااااااااااه كمااان افشخنييييي هنيكك لو وقفت و هو بيسرع و هي عينيها من المتعه بتحول و بتجيب شلال و هو بيكمل و بيقول كلام مش مفهوم و بيزوم و هي بتصرخ مز ضربات زوبره في كسها و جابت تانى و هو شغال مش بيبطل و هي اغمى عليها من فرط المتعه و هو شغال نيك في كسها اللى حصله اسهال عسل نازل منه وفاقت و نزلت من عليه وهي مش على بعضها و حاسة بوجع في كسها من كتر النيك و روحها هتطلع و بتفكه
وليد : انا عاوزة تنيكينى انا هوريكي يا بنت المتناكه يعنى ايه نيك و بينيمها على وشها ودخل بزوبره في طيظها : مش عاوزة تتناكي و تجيبي عيال انا هفشخك انتى و عيلتك كلها ... بتربطيني وانا نايم .. مسك الرباط و لوى دراعها و ربطه و ربط دراعها التانى و بينيك في طيظها
شيرين : ااخخخخخخ اييييييييي ايوة نيكني ههههههه انا متناكه لزوبر وليد حبيبي و بترقص بطيظها و هو بينيكها و بتقفل على زوبره بتعصره و بيطلع زوبره بيدخله في كسها ااااااه ااااه اااااه كماااان مش قادرهااااااا و جابت تانى امال كان مالك يومها خليتنى اكرهك ليه مانت جامد اهو هات لبنك يلا نفسي ادوءه من فترة مبلعتوش عاوزاه في كسي و طيظي و بؤييييياااااه حرااااااااااام كسييييييي ااااه يا كسيييي نيكنيييييي و بتجيب و هو نقل زوبره لبؤها
وليد : مصي يا شرموطه ... مش هند هتتجوز مراد هنيكها و هفتحها و انتى اللى هتجيبهالى والا هنيكك انتى و عيلتك نفر نفر
شيرين : ملكش دعوه بيها
وليد بيضربها ألم خلاها اتنفضت : انا محدش يملى علي شروط انا اتجوزتك بمزاجي و هطلقك بمزاجى و اوعي تفتكري الفكه اللى كاتباها يهمونى .. و كمان اديكي الفكه ليه هنيكك و هطلقك و مش هتطولى مليم و خلى المحاكم و القانون ينفعوكي و بيدخله شحط في بؤها و بتمصهوله و دموعها نازله و بيشد شعرها و بيركب على طيظها بيدخله للأخر و بينقله في كسها و هي بتصرخ حاسه بتعذيبه ليها و بتعيط لغاية ما جاب في كسها و نام فوقها ... اعملى حسابك تلبسي فستان عاللحم من غير اندر و يكون قصير يعنى لما تقعدي كسك يبان ليهم كلهم
شيرين : حاضر 😭
.................
يوم الجمعه
منال : مراد .... اصحى يلا الساعه بئت ١٠
مراد : سحب منال في حضنه و بيبصلها و هو مبتسم
منال : طب اصحى يلا هنتأخر على حبيبة القلب
مراد : صباح الخير حبيبة قلبي و مبتسم
منال : انت اللى حبيب قلبي و بتبوسه في خده .... حضنك حلو اوي خليني فيه على طول
مراد : عمرك ما هتطلعي من حضن قلبي
منال : بجد يا حبيبي
مراد : انا عارف انى هتجوز بس الصراحه لو خيرونى و ينفع كنت اختارك انتى
منال دخلت في حضن مراد اوي : انا كمان مش عاوزة حد غيرك .... هفضل عمرى كله احبك انت و بس
مراد : طب ممكن تجهزيلي حاجه نفطرها ... عاوز اكل من ايدك انتى و بيمسك ايدها بيبوسها
منال : طب سيب شوية لحبيبة القلب
مراد : مفيش غيرك في قلبي
منال : لا انا قصدى ست هند هانم .... يا خوفي لتاخدك منى
مراد : مش هيحصل انت ملكة على قلبي .... هي هتجوزها علشان حصل عاطفه بيني و بينها ... لكن انتى الحب كله
منال مبتسمه و مبسوطه ان مراد بيحبها بالطريقة دي و انها في قلبه اغلى من هند نفسها : هعملك فطار هتحبه اوي
مراد : هتعمليلي فطار بمقدار حبك لي
منال باسته بوسه سريعه و جريت عالمطبخ تعمل فطار
..........
سالم : عوض ... اطلعلي عاوزك
عوض : خير يا باشا
سالم : عملت زي ما قولتلك
عوض : عيب يا بيه كل حاجه تمام متقلقش انت و كل حاجه هتكون تمام
سناء : صباح الخير يا استاذ سالم
سالم : صباح الجمال على اجمل الناس
سناء ،: خلص يا عوض و تعالى عاوزاك
عوض بابتسامه و ضهره لسالم : امرك يا ست سناء
سالم : خد دول يا عوض هتوصل لكشك الورد اللى في الميدان تخليه يجيب بوكيهات كتير بيهم يتحطوا على السلم عالجنبين من باب العمارة لباب الشقة
عوض : حاضر يا باشا ... حاجه تانى يا سالم بيه
سالم : هههه لا كده خلاص يا عوض بس متخليش الورد يتأخر ساعه اشوفه مفروش
عوض: حاضر يا بيه جنينة ورد بحالها هتكون في العمارة
و بالفعل عوض راح جاب عربية مليانه ورد وفرشها زي ما سالم قاله
عماد : ايه يا عوض الورد ده كله
عوض : اسلم سالم بيه عندهم مناسبة النهارده
عماد : خير مين هيتجوز
عوض : لا ده عيد ميلاد ست هند
عماد : عيد ميلاد و عاملين الهيصةدي كلها هههههه اما انت طيب اوي يا عوض و خد ورده و بيشمها و مشي
عوض : غور داهية تسم بدنك
سناء : حلو اوي الورد ده يا عوض ابئى اعمل حسابي في بوكيه
عوض خد سناء و دخل : وحشانى يا مهجة القلب
سناء : ولما انا وحشاك مبتسألش ليه بئالك يومين
عوض : من الهده يا سناء
سناء : طب تعالى و بتاخده عالاوضه .. انا مش هسيبك الا وانت هادد الكوكو
عوض خلع جلبيته : ههد الكوكو و صاحبة الكوكو و خدها في بوسه طويله
..........
الساعه ٤ وقفت عربية جيب كبيرة واضح على الناس اللى فيها الوجاهة و نزل منها ايمن و مراد و معاهم طبعا منال اللى كانت لابسه فستان ازرق زهري قصير و كب من عند الصدر
عوض : يا مرحب بالبهوات
ايمن اداله المفتاح : خد اركن العربية و اداله ١٠٠ جنيه
عوض : ١٠٠ جنيه حته واحده تعيش يا بيه
ايمن : شقة الاستاذة هند فين
عوض : تعالوا هوصلكم بنفسي يا بيه
طلعوا فوق و كان سالم بالبدلة وفوزية لابسه فستان اسود كب و تحت الركبه مستنيينهم عالباب و الزغاريط اشتغلت و دخلوا جوه كانت هند و كانت لابسه فستان موف طويل و جنبها انجي و كانت لابسه فستان فضي قصير عالركبه و هند و كانت لابسة فستان اسود بيلمع و قصير اوي و مبين حته من طيظها من ناحية و منى و هبه و كانوا لابسين فستان طويل ازرق نفس اللون من الناحية التانية و الزغاريط شغاله و هند باصه لمراد و على وشها حمرة الكسوف و مراد داخل ماسك ايد منال و بتبصلهم و مبسوطه
ايمن شاف وليد : غريمي و رفيق التجارة العزيز و خده بالحضن
سالم : انتوا طلعتوا تعرفوا بعض
وليد : ايمن بيه حوت السوق كله وانا بحاول انافسه عاملين بالظبط زي الاهلى و الزمالك
سالم : دول بناتى دي منى و دي هبه توأم و خلاص السنه الجاية اخر سنه في الجامعه
ايمن : اهلا اهلا اهلا ... ايه القمر ده ... بس الشهاده لله بناتك كلهم قمرات طالعين لوالدتهم القمر الكبير
فوزيه : تعيش يا ايمن بيه .. دي حتى هند ملهاش كلام غير عليك و على حكمتك و بصراحه نسيت تقول هيبتك
ايمن : هاهاهاها عفريته البنت هند دي
هند بتسلم عليهم : ازيك يا عمو
ايمن خدها في حضنه و بيبوس خدها و بيبص لانجي : اهلا بالغالية بجد اختيارك في محله يا مراد
انجى بصت في الارض
مراد : يعنى هطلع لمين يا عمي
هند : خدت منال بالحضن .. عقبالك يا قمر
منال : الف مبروك يا نودي
منى : اخيرا شوفنا حبيب القلب
فوزية : يا بت اسكتى
مراد : هههه سيبيها يا تانت
هبه : على طريقة الزوجه ١٣ ازيك يا مغاد و بتبص لهند
هند بتشاورلها : اصبري اما وريتك
مراد : هههههه انا كويس
منى و هبه : اختك حلوة اوي
الكل ضحك على طريقتهم
منال : ميرسي انتوا احلى مني
الباب خبط و سناء دخلت لابسه فستان احمر و بتزغرط ووليد اول ما شافها عينيه ماتشالتش من عليها و شيرين خدت بالها وزغدته... لم نفسك متفضحناش وهو ولا هنا
هند وقفت جنب مراد و بتبصله و مبسوطه و مراد كان واقف بكل ثقة
سالم : احنا هنفضل واقفين تعالوا هنا و دخلوا اوضه فيها انتريه و كان ايمن و مراد و منال جنب بعض و سالم و فوزية و هند جنب بعض و هند كانت قريبة من مراد و بيبصوا لبعض و الباقي واقفين
ايمن : احنا ندخل في الموضوع على طول .... مراد ابنى مش بس ابن اخويا و بعتبره اخويا الصغير و هو الوريث صاحب النصيب الاكبر في الثروة كلها ولما جالي كلمنى على هند انا وافقت على طول و بيبص لوليد لانى عارف و متأكد انها من بيت عيله محترمه و انا فاكر لما كنا في الحفلة اتقابلنا و اتعرفنا على بعض و رغم سوء التفاهم اللى حصل بينهم الا انى من اول مرة قولت الاتنين لايقين على بعض و عليه انا جاي اطلب ايد بنتكم هند لابنى و اخويا و حبيبي مراد ... و على فكرة اي طلب هتطلبوه مجاب فورا
انجي دموعها نزلت و طلعت و شيرين طلعت وراها
سالم : كل ده كلام جميل و احنا لينا الشرف بس كل حاجه هتكون بالاصول
مراد : اسمع يا عمي كل اللى عليكم بنتكم عاوزها بتربيتها واخلاقها وشرفها و عفتها و دول عندي اغلى من اي حاجه تانية و اي حاجه في مصاريف الخطوبه و الجواز دي بتاعتى انا
ايمن : اهو مراد اختصر كل الكلام
سالم بص لبنتوا و قالها ايه رأيك يا بنتى
هند بتوتر و كسوف و انبساط : موافقة
الزغاريط اشتغلت
ايمن طلع من جيبه علبه فيها ٤ خواتم الماظ : دول هدية منى لعروستنا و اخواتها و طبعا ست الكل الست فوزية هانم
الكل اتفاجئوا و عين كل الموجودين عالخواتم
سالم : بس ده كتير اوي يا ايمن بيه
ايمن : هاهاهاهاها ما بلاش بيه دي و خلي البساط احمدي احنا بئينا عيله خلاص
سالم : طب على خيرة **** الخطوبه تحبوها امتى
مراد : الخميس الجاي و هتكون في فندق ٥ نجوم
هند : انا ممكن اتفق مع مستر العطار يعملهالنا في الفندق
ايمن : هو انا وافقت من قليل .. شايف الدماغ .. اتعلم بئا ... خلاص الخطوبه هتكون في الفندق و جولد اوفر كمان
الكل بيبارك لهند و مراد
مراد : اعملى حسابك بعد مايمشوا هاخدك نجيب الشبكه
منال : ابسط يا عم عروسه زي القمر و عيله كلها قمرات
فوزية : ليه يا حبيبتى مانتى قمر ١٤ انتى كمان .... مبروك يا مراد يا حبيبي
شيرين : شايف الهدايا ... شايف الجوازة عامله ازاي
وليد بعبصها و هي اتنفضت بس ابتسمت : كل بضاعه وليها سعرها فبصتله بغيظ و هو مبتسم
انجى : مبروك يا مراد و بتحضنه ... مبروك يا هند و بتحضنها اوي ... ها اتفقتوا عالشبكه ولا لسه
مراد و هند : لسه و بصوا لبعض و ضحكوا
مراد : الشبكه هتكون مفاجأه للكل هو انا عندي اغلى من هند
منال : وانا ايه بئا
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
بعد ما الكل مشيوا
مراد : استأذنك يا اونكل هاخدكم كلكم نجيب شبكة هند و عازمكم على العشا بالمناسبة دي
سالم بص لفوزية و هي مبسوطه اوي : خلاص ان كان كده مفيش مانع
ايمن كان معاه سالم و فوزية
مراد خد معاه في عربية هند اخته و خطيبته و اخواتها وراحوا على جواهركي مشهور و اشترى الشبكه طقم الماظ و طلب منه ٢ واحد لخطيبته و التانى لاخته و جاب هدايا لحماته و اخوات هند ( عيني على ابو العروسه محدش عبره ) و خدهم على باخرة عالنيل و دخل VIP و عزمهم على اسماك اشكال و الوان طواجن و مشوي و مقلي و بعد العزومه روحهم و نزل
عوض : الف مبروك يا عريس
مراد : اسمك ايه
عوض : خدامك عوض يا بيه
مراد طلع فلوس من جيبه و قاله دول ليك يا عوض
عوض فرح اوي : بس دول كتير اوي يا بيه ... متشكرين يا بيه .... شرفتنا يا بيه يادين النبي كل ده بقشيش
شروق : يا عوض
عوض : خير يا ست هانم
شروق : تعالى
عوض طلع بسرعه : خير يا ست شروق هانم بيقولها و هو مبسوط
شروق : هو كان في ايه
عوض : دي الست هند عقبال بنتك اتخطبت لواحد بيه كبير بس ايه كريم اوي شوفي ادانى بقشيش ايه و طلعلها الفلوس بيوريهالها
شروق عينيها برئت و زغرطت و نزلت و هي بتزغرط تبارك لهند
فوزية فتحتلها و شروق داخله بتزغرط
شروق : امال فين العروسه عاوزة اباركلها
فوزية : تعيشي يا ست شروق
هند : انا اهو يا تانت
شروق : الف مبروك يا حبيبتى و بتحضنها و بتبوسها من الخدين ... الواد عوض لما قالى مصدقتش قولت اجى اباركلك بنفسي
هند : اعملى حسابك الخميس الجاي هجيب باص ياخد الناس كلها للفندق اللى هيتعمل فيه الخطوبه
شروق : و على كده عرفتيه منين
هند : من الشغل عميل كبير عندي
شروق : انا طول عمرى اقول عليكي شاطره الف الف مبروك و هجيلك عالفندق زي ما قولتى استأذنكم انا علشان البنت لوحدها و مشيت و دخلت بعدها سناء بالزغاريط
سناء : امسكي دول يا هند و اديتها غوايش دهب ... انا كده كده مليش حد و انتى زي بنتى ميغلوش عليكي ... اسمعى يا هند حافظى عليه الواد شكله شاريكي و انا لاحظت ان في ناس كانوا بيحسدوكى عليه
هند : متشكره اوي يا تانت
سناء: استأذنكم انا و طلعت بتزغرط دخلت وفاء و معاها صباح بالزغاريط و معاهم حاجه ساقعه
صباح : كده نبئى جيران و متعزومناش عالخطوبه
فوزية : مكانتش خطوبة كانت تعارف و اتفاق و قراية فاتحه ... هو هيكون خطوبة و منعزمكمش برضوا هو احنا لينا غيركم و كمان بنت اختك كانت هنا مع جوزها
صباح بصت لوفاء : جوز مين
هند : شيرين كانت مع جوزها و كمان الخطوبة الخميس الجاي
صباح : الاندال بئا البت تتجوز و منعرفش
هند : شوفتوا بئا مين اللى معزمش مين
وفاء بتاخد هند بالحضن : عقبالى كده زيك
هند : تعالى انتى و تانت و عموا و اخوكي اخواتك الاشقياء دول و هتلائي عرسان كتير دانتى حتى احلى منى
صباح : ده من زوءك يا عروسة يا قمر انتى ... ليه حق يجيلك لغاية عندك شكلك جبتيه على جدور رقبته .... عقبالك يا وفاء يا بنتى
وفاء : امال فين منى
منى خرجت : اوفا حبيبتى عاملة ايه يا فؤش
فوزية : بنت اتلمي
وفاء : انا و هي اصحاب في الجامعه و متعودين على كده يا تانت
فوزية : متتحرموش من بعض يا بنتى ... امال ربيع فين مبنشوفهوش يعني
صباح : ربيع يا ولداه بييجي تعبان من بره اما بيصدق يريح شوية
وفاء : مقولتليش هتعملوا الخطوبه فين
هند : في الفندق اللى بشتغل فيه
صباح زغرطت و طولت و خدت هند بالحضن
هند: انا هجيب باص ياخدكم كلكم لهناك
وفاء : مبروك يا هند و عقبالك يا منى انتى و هبه
منى : و عقبالك انتى كمان
و بيطلعوا و هما بيزغرطوا
هند : شايفة يا ماما الناس فرحانينلي ازاي

فوزية : **** يخليها جوازة الهنا و السعد عليكي يا بنتى
هبه : مبروك يا نودي و عريسك طلع حلو مش زي ماكنت فاكره
فوزية : تعالى يا هبه عاوزاكي .... و دخلوا اوضة البنات و قفلوا ... مالك حساكي مش مبسوطه
هبه : انا بالعكس بس في موضوع عاوزة اكلمك فيه و بتنزل دمعتها
فوزية : موضوع ايه و بتعيطي ليه
هبه : اصل في واحد زميلي اتخرج و اشتغل في بنك و كان عاوز يتقدملى وانا و هو بنحب بعض من وانا في اولى جامعه و لما جم اهل عريس اختى قولت اكيد مش هتوافقوا 🥺 علشان لسه ظروفه على اده 🥺
فوزية خدتها في حضنها : و هو ده اللى مضايقك ... لا ييجي و يقول انا راجل هحافظ على بنتكم و شاريها و بحبها و متخافوش عليها معايا و احنا هنشتريه
هبه : بجد يا ماما و بتحضنها اوي 😭🫂
فوزية : يلا يا خايبة امسحي دموعك و اياكي تحطي نفسك في مقارنه مع حد تانى من اخواتك او غير اخواتك ... متخليش الشيطان يلعب بيكي و يخليكي تكرهي اختك
هبه بتضحك على بتعيط : انا بحبك اوي يا ماما
الباب خبط
هند : افتحي يا ماما موبايلي جوه
فوزية فتحت : خدي يختى موبايلك و متنسيش تسلميلنا عليه
منى بتركب فوزية الهوا : اوعى
فوزية : اما وريتك مبئاش انا
..........
تانى يوم
مراد راح هو و منال لهند
مراد : صباح الخير يا عوض
عوض فط من مكانه و بيعظم سلامات : صباح الخير يا بيه
منى فتحت : العريس جه هيه
فوزية : اتفضل يا مراد يبنى و تعالى انتى يا قمر مكنتيش تبئي بنتى و اكمل المجموعه
منال : خلاص اعتبريني بنتك و كملى المجموعه يا ماما
فوزية فرحت اوي و حضنتها طالعه ماما من بؤك سكر
منال : اخش انا لاختى الكبيرة
مراد : يسهلو
فوزيه ضحكت اوي 🤣🤣🤣🤣
مراد : هو انا قولت حاجه غلط
فوزية : لا اصل يسهلو دي بتاعتى انا
مراد : ههههههه ماشي يا ماما
فوزية 🥰🥰🥰 ( الواد مفيهوش غلطه )
مراد : امال مين اللى فتحتلى دي
فوزية : منى معلش عارفة انها حاجه تلغبط بس هي جات كده
مراد : انا كلمت عمى و قولتله لما عرفت منه انكم كلكم موجودين انى هاخدكم و هنخرج و هو مش ممانع ... تحبي اتصلك بيه
فوزية : بس انت فاجئتنى و احنا مش جاهزين
مراد : خلاص هستناكم
فوزية : بس دي تكاليف ملهاش لازمه
مراد : يا ماما هو انا هلائي اعز منكم يلا بس اجهزى انتى و البنات و انا هستناكم تحت في العربية
فوزية دخلت : يا بنات ... اجهزوا مراد هيخرجنا كلنا
هند قامت من عالسرير بجلبيتها البناتى القصيرة و طلعتله : هو فين
فوزية : نزل مستنينا في العربية ... يلا البسي متأخريناش عالراجل
مراد نزل و قعد مع عوض
مراد : يضايقك استنى على دكتك
عوض : يا خبر يا بيه انت بتستأذنى دي الدكه و صاحب الدكه تحت تمرك
مراد طلع سيجارة و بيديله : من يد ما نعدمها يا بيه منشكح اوي
مراد : انت بتشتغل هنا بقالك كتير
عوض : من سنتين يا بيه
مراد : و على كده تعرف الاستاذ سالم و عيلته
عوض : دونا عن كل العمارة محدش بيسمعلهم صوت و في حالهم و لما بيطلبوا حاجه بيطلبوها بادب
مراد : هند اتخطبت قبل كده
عوض : لا مؤاخذة يا بيه دي حاجه معرفهاش اصل من ساعة ما جيت و هي مش مربوطه بحد يا بيه
مراد : بتتفرج على ايه
عوض : الاهلى و انبي يا بيه
مراد : الاهلى بيلعب و ساكت و بيتفرج معاه و بعد ساعتين فوزية كانت نازلة هي و البنات
عوض : الهانم تؤمرنى بحاجه
فوزية : خلي بالك بس يا عوض
مراد كانت فوزية جنبه و هند و البنات ورا
هبه : اختك شاطرة اوي يا مراد بص رسمتلى ايه
مراد : هي هوايتها الرسم و اللماضه ههههه
منى : بس بجد شطورة اوي حتر رسمتلى ضوافري بالمنوكير
هند : ههههههههه فاكر اول مرة ما بينا
مراد : ههههههههه كنا هنموت بعض
فوزية : تموتوا بعض ازاي
مراد : كان سوء تفاهم كده
منال : هههههههه يومها كانت فاكرانا اتنين بيحبوا بعض
هند : ما خلاص بئا
منال : خلاص مانتى خطفتيه مني اهو
كلهم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
هند : ولا خطفتوا ولا حاجه بس حبينا بعض و عارفه عمرى ما هاخد مكانك هههه
فوزية : **** يخليكوا لبعض
مراد : وصلناااااا
كلهم 😲😲😲😲😲
هند : انت عرفت المكان ده ازاي
مراد : المكان ده اسمه افريكانوا محدش ينزل علشان الحيوانات هنا في كل مكان و في اسود كمان و نمور و فهود و حيوانات كتير
منى : بصوا هناك الظرافة ههههههه بتميل علينا
منال : احنا عاملين حسابنا و طلعت كاميره فيديو و بتصور
هبه : دي ديجتال صح
منال : بتعرفي تصوري
هبه : اسيف ازاي
مراد : طلعي الايس بوكس و هاتي ازازة مياه
منال : شيلي معايا من عندك يا منى
هند : طب حاسبي و بيعدوا الايس بوكس على حجرهم
منال : ورينى كده .... مانتى حلوة اهو في التصوير
هند بخوف الاسد جاي ناحيتى
مراد : متخافيش ده اسد : منال فتحتلك السقف
منال طلعت حتة لحمه كبيرة رمتهاله و الاسد خدها و بياكلها على جنب
مراد دخل جوة شوية و وقف
فوزية : مش كنت تقول كنا جبنا سندوتشات
مراد : عامل حسابي متشيليش هم حاجه و من غير ما يقصد طبطب على وركها ... 😳 اسف مش قصدي
فوزية : ولا يهمك يا حبيبي و مبتسمه علشان تشيل الاحراج عنه
هند : في حاجه
فوزية : محصلش حاجه اتفرجي و انتى ساكته
مراد ارتاح نفسيا و ركن على جنب فوجئوا بالقرود فوق العربية : محدش يفتح شباك علشان دول حرامية
منال : خطفوا الشال بتاعى المرة اللى فاتت فاكر
مراد : 🤣🤣🤣 انتى لسه فاكره
هند : من الواضح ان قطتها جمل
منال : يعني ايه
هند : يعني مبتسيبيش حاجتك لحد
منال : يا سلااام مانا سايبالك مراد اهو
كلهم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
اخر النهار بعد فسحه جميله مراد طلع بيهم عالصحراوي و دخلوا مطعم عربي و طلب خروف بشورباته بسلطاته بمستلزماته
فوزية : مش كتير ده يبنى
مراد : ولا كتير ولا حاجه ... خير **** كتير يا ماما و باس راسها
هند : في ايه يا ست ماما سيبيلي شوية من حنيته
مراد : انا كلي ليك يا جميل
منال : ماعدا مكانى
كلهم : 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
منى : كده عرفت حماتك يا هند
هبه : اجمل حما في الدنيا
مراد : لا هي اخت هند و اختكم و انا اخوكم
فوزية بتطبطب على كتفه : تعيش يبنى
بعد الاكل
مراد : معلش يا حبيبتى هتعبك سوقي انتى ال١٠٠ كيلو دول وانا هرجع ورا جنب منال
فوزية : لا خليك انت جنب خطيبتك و انا هرجع ورا
منال : ما قال انه عاوز يقعد جنبي يو بئااا
فوزية : خلاص خلاص خليه ورا
منال : ايوة كده مراد حبيبي رجع لحضنى تانى
كلهم : 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
فوزية : **** يعينك يا بنتى عاللى هتشوفيه
هند : منال دي حبيبتي
بعد ساعه كانوا وصلوا البيت و طالعين
عوض : حمدلله على السلامه يا هوانم و بيعظم
............
بعد ايام شيرين عزمت رحاب بناء على رغبة هند و اللى عاوز يعرف ايه اللى حصل يرجع للجزء ٦ في السلسلة ٢
عصام صحى قبل الفجر دخل الحمام و هو مش داري بحاجه ولاحظ انه عريان و قضيبه عليه بقايا ممارسة جنسية فخد دش ورجع اوضته و اول ما دخل اتصدم لما شاف فدوى عريانه على سريره فقرب منها و شم ريحة منيه عليها و شاف نقط ددمم ( يا نهار اسود ... هو ايه اللى حصل .... طب اعمل ايه دلوقتى .... طب هي سلمت نفسها ازاي ... يمكن انا اللى اغتصبتها .... طب هي لو اغتصبتها نايمه جنبي ازاي .... يمكن ... يا خبرررر الحشيش ... افتكرت هي اتسطلت بس هي كانت نامت ... انا دماغى هتنفجر ) و بيبص شاف هدومها و كلوتها فجاب فوطه و طلع بلها و رجع نطفلها جسمها و كسها من اثار المني و الدم و لبسها هدومها بالعافية و شالها حطها في سريرها ورجع اوضته بيفكر ( هي لو صحيت ممكن تحس بحاجه ... طب هي ممكن لو حست بتعب هتروح لدكتور او دكتورة و هتعرف ... انا ازاي اعمل كده ... رحاب عندها حق ... انا غبي غبي غبييييي 😬 ... ازاي اعمل كده في اكتر حد وقف جنبي ... دا بدل ما احميها و اقف جنبها و اكون ضهر و سند ليها .... طب هو ممكن يحصل حمل .... نهار اسووود ده بئا لو حصل هتكون كارثة و بتنزل دموعه و هو بيفكر ... ملعون ابو الحشبش عاليوم اللى عرفته فيه 😭 ) و فضل كده للصبح
فدوى : صباح الخير يا عصام .... اي ده انت بتعيط اااااه جسمي كله واجعنى
عصام : لا ابدا بس رحاب و بنتى وحشونى
فدوى : انت متعور ولا ايه
عصام : هاااا فين
فدوى : امال ايه الدم اللى عالفوطه و السرير ده
عصام : اصل ... اصل اما ضربتيني امبارح مناخيري نزلت ددمم
فدوى : هو ايه اللى حصل امبارح انا مش فاكره .... اكيد من السجاير اللى شربتها اااااه جسمى كله واجعنى مش عارفة ليه
عصام خدها في حضنه و دموعه بتنزل و خايف لتعرف حاجه : معلش ... بس انتى اللى اصريتى تشربي معايا
فدوى : اوعى كده انا هدخل استحمى انا مش طايقة نفسي و انت شوف هتعمل ايه مع مراتك و دخلت فدوى تستحمى
و ملاحظتش اي حاجه بس جسمها كان واجعها اوي

انتهى الجزء الأول و اتمنى يكون عجبكم

الجزء الثانى

انجي اتصلت على مراد
انجي : فينك يا عريس ايه ست هند خدتك مننا
مراد : هو انا اقدر
انجي : اديك قدرت ... من ساعة ما عرفتك و انت غاوي تكسرني ... مفيش مرة عاوز تفرحنى مع انى مسلمالك نفسي هدية بس انت تفرح مع غيري لكن انا تغمنى 😭
مراد : طب اهدي بس ... مش احنا اتفقنا على كده انى هتجوز هند و هيفضل حبنا لبعض
انجي : انت لو بتحبنى ... انت لو بتحبنى كنت كسرت كلام عمك و اتجوزتنى 😭.... كنت كنت قولتله طظ في الفلوس و خدتنى بعيد عن الجو ده ... مشوفتش كان بيذلنى امبارح ازاي😭 ... الناس كلها مبسوطه وانا مقهورة و انا شايفاك بتضيع مني و مش عارفة ادافع عن حقي فيك 😭
مراد : طب ممكن تسمعيني
انجى : اسمع ايه بعد اللى سمعته 😭 ... بص يا مراد طظ فيك و في عمك و في الشركه و في هند و فيكم كلكم مش عاوزة اعرفكم تانى 😭😭😭😭
مراد : الو .. الو ... يا بت المجنونه
منال : مال جيجي
مراد : زعلانه علشان هتجوز هند
منال : تتفلئ
مراد : غريبه مش دي صاحبتك
منال : يا حبيبي سعادتك اهم و انت اخترت هند للجواز مش انجي
مراد : كنت عاوز اتجوزها بس عمك رافض
منال : انت عاوزها
مراد : هند بحبها لكن جيجي بتحبني
منال : وايه كمان
مراد : هو ايه الايه كمان
منال : ما تقولها ... نمت معاها
مراد : عيب تتكلمي كده
منال : مش ده اللى حصل
مراد : اه حصل ارتحتى
منال : خلاص تتفلئ ... انت هتعيش كام مرة ... و كمان انجى مهما عملت و عمك رافض هتكون عايش تعيس علشان هتربط نفسك بالوهم
مراد : انتى عرفتى الكلام ده منين
منال : ناسي انى بقعد مع عمك كتير الفترة اللى فاتت
مراد : عاااامى قولتييلي
منال : يا حبيبي خلاص هند هي الاصلح ليك علشان بتحبوا بعض .... بص انا وانت عايشين مع بعض ازاي علشان بنحب بعض بنعدي لبعض كتير و بنتمنى سعادة بعض و بنخدم بعض و بنسعد بعض لكن انجي دي مهما ادتك انت مش حاسس غير حاجه واحده بس و ناقصاك لكن لما هند تديهالك مش هتحس بانجي خالص و هتعيش تعيس
مراد : اااخ منك بجد عفريته ههههه بس عفريته حلوة
منال باسته في خده : شكرا عالفسحه ... اه ... ابئى خلي بالك المرة الجاية علشان المرادي ماما عدتهالك لكن لو واحده تانية كانت عملت مشكله
مراد : انتى شوفتيني ازاي .. و كمان ده كان غصب عنى عفويه يعني
منال : اللى بيحب حد بيشوف ادق التفاصيل
مراد : ماشي يا لمضه .. يلا علشان ننام
منال : انا هخش انام في اوضتى مانا لازم اتعود على بعدك
مراد : لا هتنامى جنبي
منال : طب تليفونات ممنوع
مراد : لا خشي اوضتك
منال : انا قولت كده و باسته في شفايفه .... دي علشان الفسحه عجبتنى و بقالى ماما و اخوات حلوين
مراد : استنى عندك
منال بتلف : ايه تانى
مراد خدها في حضنه : انتى بجد خسارة انك اختى
منال بتطبطب عليه : روح نام كويس يا حبيبي و متعملش زي عمك هاااا ... انت فاهمنى
مراد 🤣🤣🤣🤣🤣 ماشي يا لمضة
...........
صباح اتصلت بشيرين
شيرين : زي ما بقولك يا تانت هي جات كده حتى ماما و خالى معرفوش غير بعدها
صباح : كلي بعقلي يا بت حلاوة
شيرين : الصراحه بئا انا خطفته و اتجوزته تصليح غلطه
صباح : اه يا شرموطه بس ارجع واقولك هتجيبيه من بره ... امك شرموطه و خالك عرص هتطلعي انتي اللى شريفه
شيرين : بئا انا شرموطه يا لبوة انتى .... ولا نسيتي عماد ابنك بيعمل فيكي ايه
صباح : شششششش اسكتى بس لجوزك يسمعك يقول ايه
شيرين : متخافيش هو عارف اننا عيلة شراميط ... ولو تحبي اخليه يركبك بدل المحروس ابنك
وليد قاعد و سامع و شد انتباهه كلمة ابنك ( احاااااا ) مين دي
شيرين : دي خالتى
صباح : اقفلي يا بت اللبوة هتفضحينى
شيرين : الو الو الووو 🤣🤣🤣... حبيبي
وليد : نعم
شيرين : مش محتاج حاجه
وليد بيبصلها : هو عماد ابن خالتك
شيرين : اه هو
وليد : معاه ايه ده
شيرين : عيل فاشل في دبلوم .. بس نياك درجه اولى
وليد : هو اللى عملك النفق صح
شيرين : قبل ما نتجوز لكن المدرسين زمان كانوا اسسوه ههههه
وليد : خليه ييجي الشركه عاوز اقابله
شيرين : ليه
وليد بيشدها من شعرها : مش بتعرصيلي.... تنفذي و بس
شيرين : حاضر خلاص.... طب مش هتريحلي كسي
وليد : روحي اجهزي هخلص الماتش ده و اجيلك
شيرين : بتشجع مين
وليد : البايرن طبعا
شيرين : طب كسي ولا البايرن
وليد ابتسم : لا طيظك احلى وشالها و دخل بيها الاوضه
..........
انجي مع ايمن
ايمن : استقالتك مرفوضه و بيشطب عليها
انجي : انت بتعمل معايا كده ليه
ايمن : يعني ايه تكونى في حضنى و تصبحي تكونى في حضن ابني
انجي : نومي معاك كان غلطه
ايمن : هه و اللى يغلط يدفع تمن غلطه
انجي : بس انا بحبه
ايمن : بيمسحلها دموعها ... انا عاوزك ترجعي لوليد و تبئي مراته تانى
انجي : بس هو اتجوز شيرين صاحبتى
ايمن : غبي كنت نايم معاها قبله
انجي : طب ارجعله ليه
ايمن : عاوزك تمتلكي كل شركاته و تخليه خاتم في صباعك
انجي : طب ليه مش عاوزنى اتجوز مراد ولو عرفي انا قابله
ايمن : انا ممكن اسيبكم تتجوزا بس بشرط
انجي : موافقة ... مش عاوزة اسمعه
ايمن : تمتلكي كل فلوس و ممتلكات وليد .... انتى وافقتى ... يلا نفذي
انجي : و بعد ما امتلك كل حاجه
ايمن : هتتنازليلي عن كل حاجه و تتجوزي مراد
انجي : طب دلنى اعمل كده ازاي و خصوصا ان اللى متجوزها شرموطه برخصه
ايمن : دي هبله عايشاله بتعرصله و بتخدم سريره بعقد جواز .... اللى زي دي سهل تطيريها
انجي : ازاي
ايمن : انا عارف انك بالزكاء الكافي انك تعملي كده ... اعتبري دي مهمتك و مرتبك هيفضل ساري و هيوصلك لغاية عندك
انجى : اوكيه ... اوعدك قبل ما مراد يتجوز هكون انا مراته
..........
صباح : يا عوض
عوض من تحت : نعم يا ست ام عماد
صباح : اطلعلى عاوزاك تاخد الانبوبه تغيرهالى
عوض فرح اوي و طلع جري
شروق : عوض
عوض : ايوة يا ست شروق هانم
شروق : بهمس تغير الانبوبة بس مش حاجه تانية
عوض بيشاورلها من العين دي قبل العين دي : ايوة يا ست الناس
صباح : خش فك الانبوبة و غيرهالى بسرعه
عوض : من عينيا
صباح : خد فلوس اهى تغيرها و تيجي
عوض شال الانبوبه وراح غيرها و رجع ركبها و جربهالها
صباح : منحرمش منك يا عوض
عوض بينهج : تعيشي يا ست صباح اي خدمه تانى
صباح : خد دول ليك يا عوض
عوض خد منها الفلوس : الا بالحق يا ست صباح كان في حاجه كده كنت عاوز اقولك عليها بخصوص الست وفاء
صباح اتخضت : مالها وفاء بنتى
عوض طلعلها موبايله و سمعها كلام بين وفاء و عماد
صباح وشها جاب الوان و بتبص لعوض و هي بتسمع : اسمع يا عوض متجيبش سيره لحد و انا هديك اللى انت عاوزه بس الموضوع ده متجيبش سيرة لحد عليه
عوض : ( اه يا شرموطه شكله بيركبك انتى كمان ... انا لازم ادوئك و اخليكي تحت رجلي يا لبوة ) عيب يا ست هانم في بير بس البير ده ممكن حد يطلع منه يشرب
صباح بفزع : قصدك ايه .... خلاص فهمتك استنانى و دخلت جابت فلوس
عوض : مش القصد يا هانم انا بس كنت عاوز انبهك تلحئيهم و يمكن الخبر يتسرب كده ولا كده و خصوصا ان البيه الكبير سي ربيع بيه على تكه
صباح : طب عاوز ايه مش فاهمه
عوض مسك ايدها و ماشي ناحية الاوضة : تعالى وانا افهمك و دخل و قفل من جوة
صباح مرعوبه : عوض انت هتعمل ايه و مرعوبه
عوض : يووو يا ست صباح مانتى فاهمه دي سمعة ست وفاء و سمعتكم
صباح : ايوة بس اللى انت عاوزه صعب
عوض : و ايه اللى صعبه بس ما لو حاجه اتعرفت هتكون اصعب
صباح 😭 ابوس ايدك يا عوض استر علينا
عوض : مانا بقول الستر و انتى اللى معصلجه
صباح : طب اطلب حاجه تانية غير دي لو حد جه و شافنا هتبئى مصيبه
عوض بيفتح الباب و هيخرج : خلاص انا عملت اللى علي
صباح : استنى يا عوض ... تعالى و اقفل الباب ... انا موافقه 🥺 و بتخلع جلبيتها و كانت بالبرا و الكلوت الابيض
عوض خلع هدومه ملط و صباح شافت زوبره 😲
صباح : كل ده
عوض : ينفع ولا قولنا ايه
صباح بتردد ينفع ... ينفع اوي و بتنزل بتمسكه طويل و عريض و ناشف
عوض : عجبك
صباح بتدعكه : اوي
عوض : طب ادام عاجبك بوسيه
صباح بتبوسه و بتدوؤه : حلو اوي ... يخرب بيتك عملته ازاي ده
عوض : هههه خلقة **** يا صبوحه
صباح : هو ينفع امصهولك
عوض : اعملى كل اللى نفسك فيه
صباح بتحط راس زوبره في بؤها بالعافيه و بتلحسهوله و نزلت بايدها على كسها بتدعكه و بتخلع البرا فبزازها نطوا
عوض قومها و هو ماسك بزها : طري اوي و بيشفط حلمتها
صباح : بالراحه عليه هتخلعه
عوض بيمد ايده بينزلها الكلوت و هي بتنزله برجلها و بتخلعه خالص و نامت عالسرير فتحت رجليها
عوض : يا بووووي كسك يهوس يجنن ناااااار و بيدخل بين رجليها و بيمسك زوبره بيضرب بيه زنبورها و كسها
صباح : اييييي يحححححححح طلعت نياك يا عوض
عوض : يعنى عجبتك يا لبوة
صباح بغنج : اوي يا نياك اللبوة
عوض : طب انا ولا المحروس عماد
صباح اترعبت
عوض : فكرك مش عارف انك بتتناكي من عيالك
صباح : نيك و انت ساكت
عوض : قصدك افشخك و راح راشق زوبره
صباح : ااااااااااااااااااااييييييياااااااههه زوبرك ده ولا زوبر حمار
عوض : زوبري يا شرموطه بس راضع على حمار هههههه
صباح : نيكني بالراحه يا عوض ... زوبرك حلو مليني فاشخني اياياياياااااااااه مش قادرة اااااااااه و بتجيب بس
عوض : بس ايه سيبي يدي
صباح : طب بالراحه ارحمنى
عوض : زوبري زي المشنقه معندوش رحمه يدخل الكس ينيك الطيظ ينيك البؤ ينيك في الايد ينيك زوبري شغال نياك و بس سمعتى يا متناكه يا لبوة
صباح : سمعت يا نياك اللبوة ... سمعت ياخويا سمعت .. بس نيك بالراحه ... انا الحق علي انى وافقتك .... هاتهم بئا
عوض : عاوزانى اجيب فين
صباح : هاتهم في كسيييييييباااااااااااااااه
عوض و صباح جابوا سوا و اغمى عليها و لبس هدومه و نزل سابها زي ما هي و كان عماد طالع عالسلم و عوض نازل بصله و هو مبتسم
عوض : مرحب يا عماد بيه و نزل
عماد : اهلا و طلع ودخل شاف امه ملط فقرب منها شاف لبن كتير نازل منها و هي بتفوء : كفايه يا عوض كسي ورم ااااه اييي يخرب فتحت عينيها شافت عماد
🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
عماد : يبن الكلب يا عوض اما وريتك مبئاش انا .... و انتى ازاي تخليه يعمل كده
..........
فدوى راحت لدكتورة تكشف عليها
الدكتورة : كل اللى عندك ده عادي
فدوى : بس انا حاسة بوجع من تحت و جسمي حاسة بتكسير فيه
الدكتورة مبتسمه : بصي يا مدام كل الستات في اول الجواز بيحصلها كده
فدوى : مدام ايه انا مش متجوزة
الدكتورة اتصدمت و بتبلع ريئها : ازاي انا باين من الكشف ان في علاقة حصلت و الغشاء متهتك و في ندبات اثر العلاقة
فدوى مصدومه : ازاي الكلام ده انا مش متجوزة و مليش علاقة بحد
الدكتورة : انتى حسيتى بالاعراض دي من امتى
فدوى سكتت خالص 🥺
الدكتورة عالعموم انا كاتبالك على محلول مطهر و لبوس مهبلي ضد الالتهاب و مسكن للألم و اشوفك بعد ٣ ايام
فدوى 😭 متشكره يا دكتورة
( انت يا عصام تعمل كده .... انا اختك ... طب ليه ...... طب احنا كنا مسطولين ولا كنت في وعيك .... طب انا صحيت الصبح كنت بهدومى في سريري ... طب مكانش في اثر لحاجه ليه ..... طب انت عملت جوايا حاجه ممكن احمل ولا لأ ..... يا مصيبتك السوده يا فدوى ..... اتاريك كنت بتعيط ..... اعمل انا ايه دلوقتى في مصيبتى دي ) و فضلت فدوى على كده لغاية ما روحت و دخلت اوضتها و منهارة في العياط
عصام بقلق فدوى انتى جيتي امتى
فدوى بكل عزمها ضربته بالألم: لييييه ليه ليه ... انا اختك تعمل في كده لييه 😭
عصام : يا فدوى مكناش في وعينا 🥺 بعد ما شربنا الزفت ده اتسطلنا 😭 و صحيت قبل الفجر شوفتك جنبي ملط فمسحت جسمك و لبستك و نيمتك في سريرك 😭
فدوى : ادي اللى خدناه من استهتارك و شربك للمخدرات 😭... ذنبي انا ايه ها تقدر تقولي ذنبي ايه ..... و مين هيرضى بواحده زيي دلوقتى 😭 يا مصيبتى ااااااه اطلع بره مش طايقة اشوفك .... اطلع بره اطلع بره 😭
عصام خدها في حضنه : اوعدك زي ما عملت كده هصلح كل حاجه بس ارجوكي تهدي خالص
فدوى : على اخر الزمن اناااا انا اعمل ترئيع .... ضيعتنى يا عصام .... ارتحت يا عصام .... دمرتنى و دمرت حياتى يا عصام 😭😭😭😭
عصام : بكره الصبح هبيع موبايلي و اللاب و هجيب تمن العملية ملكيش انتى دعوه بحاجه و زي ما خربتها هصلحها
فدوى : تصلح ايه و تعمل ايه هتخلى الغريب يتفرج على جسمي ... طب اسمع بئا انا هسافر هعملها بره و ارجع لا انت اخويا ولا عاوزة اعرفك تانى
عصام : يا فدوى يا حبيبتي متخافيش مش هأذيكي
فدوى : مانت اذتنى خلاص و بتشد شعرها انا حظى ليه كده بئا الحاجه اللى فضلت عمرى كله محافظة عليها تضيعها
امهم سمعت الكلام مستحملتش و ماتت
عصام : طب اعملك العملية و بعد كده اعملى اللى انتى عاوزاه
فدوى : اوعى ... اوعى ادي امك الدوا شكلك ولا معبرها من الصبح و بتدخل لامها ماماااااااااا
عصام جه جري و شاف امه ميته فنزل على ركبه
........
يوم الخطوبه
الكل راح عالخطوبة ماعدا رحاب اللى كانت مع عصام في احزانه
( انا مش هدخلكم في جو السعادة لا انسوا انا عازمكم في قعدة عواجيز الفرح )
شيرين و عيلتها كانوا في ترابيزة
شروق و جوزها و بنتها على ترابيزه
سناء و عوض كانوا في ترابيزه
اهل هند في في ترابيزه
اهل مراد في ترابيزه
الموظفين في مجموعة ترابيزات
ترابيزة شيرين عليها
شيرين و وليد و سامية و خالها حسن و مرات خالها نادية و ربيع و صباح و وفاء و عماد و يس
ترابيزة شروق عليها هي و جوزها العميد صلاح و بنتهم الصغيرة
ترابيزة اهل هند سالم و فوزية و البنات
اهل مراد ايمن و يمينه انجي و شماله منال
صباح : شايفين الافراح حاجه تشرف بجد وقعت واقفه
سامية عقبال بنتك يختى
نادية : فاكر فرحنا يا سونه
شيرين و وفاء : سونه ...
عماد : ايه يا خالو سونه دي
حسن : بكره تيجي اللى تدلعك بس انت استرجل و اتجوز
صباح : مقولتليش يا باشا حد يتجوز كتيمي كده طب حتى اعزموا
وليد بصلها بجنب عينه : ظروفنا كده
سامية : اما البت صاحبتك دي زي القمر
عماد : انتى هتقوليلي العيله كلها قمرات
ربيع : يعني مركز اوي مع البنات ... طب ركز في دراستك
وفاء : ما خلاص يا بابا مش وقته و بتشاور بطرف عينيها على وليد
شيرين : عقبال وفاء يا تانت
صباح : بس يكون نصيبها عدل زي صاحبتك
وليد : ليه هو انا مش عاجبك في حاجه ياتانت
صباح : هي مين دي اللى تانت يا شايب انت
حسن : جرى ايه يا صباح ... الباشا مش قليل برضوا و بيهمسلها ده كاتبلها مؤخر ٥ مليون جنيه
صباح : ده ولا حيلته ٥ مليون مليم حتى
وليد : انا مش هقعد مع ناس مش عارفانى و بيقوم
شيرين استنى بس و بتجري وراه
حسن : عجبك كده اهو زعل ده يبئى قريب العريس و ملياردير
صباح بتكايد اختها : ولما هو ملياردير بيبص لواحده زي شيرين ليه
ساميه : و مالها بنتى يختى ... بنتى زي الفل ولو مكانش رايدها مكانش اتجوزها
حسن : ما بس بئا فرجتوا علينا الناس
.........
شيرين : استنى بس رايح فين
وليد : انا الحق علي اتجوزت واحده بيئه زيك
شيرين : طب عيلتى اعمل ايه اموتهم
وليد : مليش دعوه بيهم .... انتى تقطعى علاقتك بالناس دول والا هتشوفي مني ايام سودا
شيرين : طب حقك علي
ايمن : خير يا وليد بيه مين مزعلك و بيبص لشيرين تعالى روأ بس و بياخده بيقعده جنب انجي
شيرين قعدت معاهم و جه امجد العطار و سلم عليهم و قعد جنب منال
العطار : خير يا جماعه انا شايفكم زعلانين مين عكرك وليد بك
وليد ابتسم : لا مفيش يا امجد باشا
العطار : واووو مين القطه بدي اتعرف
منال : انا منال و عمي ايمن و اخويا العريس
العطار : بنت اخوك هادي يا ايمن بك
ايمن : هههههه بنتى مش بنت اخويا بس و بعتبرها الميزان في العيله
العطار : واله حلوة كتير البسبوسه
ايمن : لاااا بسبوسة ايه دي بنتى
العطار : اهنيك على حظك انك كل يوم تشوف هالجمال الصافي
منال : اوعى ايدك ... انا عند اخويا يا عمي لحسن تبيعنى
كلهم : 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
.......
صفاء وصلت و معاها جوزها و ابنها
فوزية : اهلا اهلا اهلا .... كنت هزعل اوي لو مكنتيش جيتى
صفاء: شكلنا اتأخرنا ولا ايه
فوزية : لا في ميعادكم
صفاء : احمد عارفاه ابنى و عطية جوزى
فوزية : تعالى اما اعرفك على هيلتي اللى طلعت بيها من الدنيا سالم جوزي ... هبه بنتى و دي بئا و بتبص لاحمد منى
احمد : واو 🥰
منى : اهلا و سهلا
فوزية : دي بئا صفاء زميلتي و صاحبتي و الاستاذ عطية و المهندس احمد
منى لاحظت تركيز احمد معاها 🥰
فوزية : تعالى اما اعرفك عالعروسة
احمد : انسة منى صح
منى : ايوة صح
احمد : بيتهيألى الحظ بيتكتبلي النهارده
منى : باحراج اشمعنى يعنى
احمد : اصل في ناس كده الواحد اول ما بيشوفهم بيحصله حاجات بتلغبط كيانه كله
سالم : منور يا استاذ عطية
منى : انا يا سيدي منى و دي هبه اختى التوأم
احمد : لااا انا كده قدامى قمرين
منى : انا و هبة بندرس في اداب و السنة الجاية اخر سنه
احمد : انا مهندس في شركة بترول
هبه : بتاع الجاز
منى : هههههه
احمد : ايوة بس هو سامى بتاع الجاز انا احمد بتاع الجاز هههه
منى : عندك كام سنه
احمد : ٢٦ ... كبير صح
منى : لا بالعكس سنك مناسب
احمد : لايه بالظبط و مبتسم
منى : لا ابدا
الدي جي : يلا يا جماعه اصحاب العريس و اصحاب العروسة يتجمعوا هنا
كل اللى راحوا بنات
الدي جي : ايه و بالنسبة للشباب اللى ورا ايه النظام واضح ان العريس خاربها
بيشغل مزيكا و الكل بيرقص و بعد شوية شغل سلو
احمد : بتعرفي ترقصي
منى : شوية
فوزية : من الواضح انهم اندمجوا سوا
صفاء : **** يجعلها من نصيب ابنى
فوزية : لا اتطمنى خلاص هي ليه تعالى نرقص الرجاله بدل قعدتهم كده
........
شيرين : عاوز ايه هتوديني في داهية جوزى لو شافنا هيخرب الدنيا
عماد : تعالى بس دانتى وحشانى و خدها عالحمامات و دخل رفعلها الفستان و طلع زوبره رشأه في كسها
شيرين : اااااااه طب بالراحه و خلص بسرعه ممممم
عماد : كسك طلع اسخن من طيظك و بينيك فيها
شيرين : ممممم خلص يا عماد مش عاوزة فضايح ... جوزي لو حس انى مش موجوده هينيكك و ينيكني و ينيك العيله كلها ده مجنون
وليد : حلووو اوي كده كل حاجه اتصورت
شيرين و عماد اتصدموا و شيرين جريت ورا وليد
..............
عوض بيرقص عالمزمار و مقطع البيست برقصه
شروق بتبصله باعجاب اوي و بتمثل : يخيبك يا عوض دانت طلعت زمبلك
صلاح : مش صعيدي لازم يكون بيرقص حلو
احمد : ده تليفونى رنيلي وانا هسيفه
..............
بعد الخطوبه مراد خد هند و منال و راحوا اتعشوا بره و روحها
................
هبه و منى في اوضتهم
هبه : احمااااااد .... مناااااا .... احمااااااااد ..... منى
منى : ما تلمي نفسك والا هجيلك
فوزية : اطلعى يا هبه شوية
هبه : حاضر يا ماما .... احمااااد
منى : شايفه بتعمل ايه
فوزية : ههههههه بس ايه رأيك
منى : في ايه
فوزيه : احمد
منى : هو اتكلم معاكم في حاجه
فوزية : لسة بس هيتكلم
منى : هيتكلم في ايه
فوزية : بصراحه كده الولد مستقبله حلو و شكله حلو و ميتعايبش
منى : مش لما يتكلم
فوزية : طب افرضي طلب ايدك
منى : موافقة
فوزية فرحت : مبروك يا حبيبتي
منى : على ايه
فوزية : انا هكلم صفاء اطمنها و ييجوا يطلبوكي
منى : هو انا ادبست ولا ايه
فوزية : احمااااد ... منااااا
منى كانت مبسوطه اوي و نامت على ضهرها

انتهى الجزء الثانى اتمنى متملوش مني

الجزء الثالث

شيرين روحت ورا وليد و داخله وراه
شيرين : يا وليد اسمعنى بس انت فاهم غلط
وليد شدها من شعرها : انا مصورك يا هانم علشان متكذبيش اسمعى ( خلص بسرعه )
وليد : صوتك ده ولا مش صوتك
شيرين : هو خدنى غصب
وليد : غصب .... غصب .... متأكده انه غصب
شيرين بتترمي تحت رجله : هو اللى غصبنى ... اقسملك ان هو اللى غصبنى و مردتش اعمل مشاكل علشان الفضايح 😭
وليد : امسحى دموع التماسيح دي يا قحبه
شيرين : انا مستعده اعمل اي حاجه بس متطلقنيش انا بحبك اقسملك بحبك 😭
وليد : هنشوف .... رمالها موبايله .... اتصلي على عيلتك كلها بكبارها بصغارها و خليهم ييجوا بكره .... انا عازمهم عالغدا هنا
شيرين : ارجوك يا وليد متفضحنيش في وسطيهم
وليد : هه افضح ايه يا عيلة شراميط يا انجس خلق **** .... اتصلي
شيرين بخوف : حاضر ..... و اتصلت بعيلتها كلهم و عزمتهم واحد واحد
وليد : دلوقتى .... اطلعي و استنى لغاية ماجيلك و اجهزي علشان هتتناكي على مزاج عالي
شيرين طلعت و هي خايفة لا خايفة ده ايه كانت مرعوبه و ميته في جلدها اصلها تتوقع انه يجلدها على كسها و طلعت و جهزت و استنت في السرير بقميص نوم اسود شيفون مفيش تحته حاجه
بعد شوية وليد طلع و كان معاه كلب جيرمان بسلسله و مجريه قدامه و طلعه عالسرير
شيرين شافته صرخت و خافت و نزلت جنب الحيطه
وليد ساب الكلب و شدها من شعرها ناحيته : شايفة الكلب ده .... اوفى منك .... عمره ما خان ولا عض ايدي .... بس انتى كلبة خاينه ... و الكلبه للكلب ...... متخافيش انا مدربه مش عالعض ..لا عالنيك
شيرين : لااااااااااا الحئونى ..... بلاش يا وليد ارجوك و نزلت بتبوس رجله
وليد : تؤتؤتؤتؤتؤ ... تصدقى صعبتى علي و بيخلعها قميص النوم و مسكه .... ده اغلى منك انتى و عيلتك حرام يتوسخ بعرقك يا كلبه
الكلب نزل من عالسرير و بيلف حواليها و هي واقفة و مرعوبه لغاية ما جه قدامها
شيرين : بلاش يا وليد .... خايفة .... ارجوك ابعده يا وليد انا حرمت خلاص
الكلب حط مناخيره في كسها و طلع لسانه لحسه
شيرين اتنفطت و طلعت عالسرير وواقفه خايفه من الكلب
وليد كان قاعد بيتفرج عليها و هو مبسوط و ولع سيجار بيشربه مع كاس ويسكي : على فكره لو مثبتيش هيقتلك ... فاحسنلك تثبتى و تسكتى و تسيبيه يعمل اللى هو جاي علشانه
شيرين بتعيط اوي و خايفه : حححححاضر بس ارجوك ابعده
وليد : لما ينيكك و يخلص هبعده و طلع موبايله من جيبه و شغل تسجيل فيديو ..... دلوقتى عاوز شرموطه في السرير يلا مصيله
الكلب طلع جنب شيرين و قعد و هي مسكتله زوبره بتدعكهوله و هي قرفانه
وليد : مصيله طعمه هيعجبك مانتى كلبه زيه ولا اقولك علشان تصدقي قام جاب من الدولاب ديل و ركبه في طيظها .... يلا يا كلبة اتناكي بمزاج
شيرين هترجع من القرف بس مجبره و بتدخل زوبر الكلب في بؤها و بتمصه و الكلب حط رجله على راسها و فضلت تمص و وقفت الكلب رجع راسها تانى و بتمصله
وليد : دلوقتى خدي وضع الكلبه علشان الكلب ينيكك
شيرين بتعيط اوي و هي بتبص لوليد تستعطفه بس خدت الوضع و الكلب ركبها و زوبره كان عارف هيدخل فين و وسطه اشتغل
شيرين : ااااااااااااااااااااه حراااااااام اااااااااااه حرام عليك يا وليد مش هخونك تاني ااااااااااااه حرام يا وليد شيله مش قادره ... حاسة انها لمست سلك كهربا و بتجيب من كسها بطريقه مش عادية و بيغمى عليها و الكلب شغال نيك لغاية ما جاب لبنه جوه كسها
وليد قام فك الديل و عدلها تانى و الكلب دخل زوبره في طيظها و اشتغل
شيرين : ااااااااااااااااااه لأاااااااااااا حرااااااااااااااام حرمت حرمت حرمت يا ولييييييييد اااااااااننننننمممممممم مش قادرة طيظييييييي و حست بسخونه عالية في طيظها اييييييييييييييي
وليد خد الكلب نزله و رماله لحمه مكافأه ليه
..................
شروق و صلاح روحوا
شروق : اما حتة فرح يا صلاح .... حبيبي فاكر فرحنا كان في فندق برضوا
صلاح بيخلع هدومه : كان وسط تشريفه عسكريه
شروق : فكلي السوسته يا صلاح
صلاح بيفكلها سوسته الفستان و بيبوس كتفها و هي اترعشت ....وحشتنى يا وحش
شروق بمياصة : صلاااح مش كده
صلاح نزلها الفستان و مسك بزازها ... الليله دخلتك يا حياتى
شروق : البنت ... هنيمها و اجيلك
صلاح شدها عالسرير : خليها تتعلم
شروق : صلاااح بالراحه يا صلاح
صلاح بيبوس و هو بيدعكلها بزازها و بيفرك حلماتها بين صوابعه و نزل بيشفط في رقبتها و دخل صباعه في طيظها
شروق : بس يا صلاح طيظي وجعانى من نيك امبارح
صلاح : مش مهم هخليها تخف شوية و هحطلها الدوا
شروق : اي صلاااح ... بحبك يا صلوحتي و بتتلوى تحت منه و مدت ايدها مسكت زوبره و طلعته من الكلوت بتاعه و بتدعكه و هو بينزل على بزازها بيشفط حلماتها و مفيش غير صوت الدعك و البوس و الشفط و عدل نفسه و خلى زوبره قصاد بؤها
صلاح : مصيلي يا لبوتى
شروق : الحسلي يا اسدي
و ما بين مص و لحس و الاهات و الزفرات المكتومه صلاح هاج اوي و هو بيلحس و بيشرب عسلها و بيجهز طيظها من شهدها و لعابه و عدلها و دخل زوبره في طيظها
شروق : ممممممممم اييييييي بيوجعنى يا اسد ممكن تريح طيظ اللبوه
صلاح شغال في طيظها و طلعه حطه في بؤها و هي بتمص و بصاله و بتغمزله
و بيطلعه و بيلحس كسها و بيدخل زوبره للاخر
شروق : اححححححح زوبرك ناشف اوي النهارده نفسي اعرف انت ايه مهيجك كده
صلاح : اللى مهيجنى البت وفاء .... شوفتى فستانها كان عامل ازاي .... كان صدرها كله براه ..... كنت عاوز اروح ازنؤها في اي مكان
شروق : و مزنئتهاش ليه المكان كان كله زنئات ده حتى عوض كان زانئ سناء عمتها و مدخله فيها
صلاح بيسرع على كلمها
شروق : و كله كوم و بنت خالتها كوم شوفت البت كانت من غير كلوت و كسها كله واضح
صلاح : ممممممميحححححح
شروق : ولا طيظها ااااااااه بالراحه ايييي كسي وجعنى ااااااه مش قادره هجييييييييب يححححححح و جابت و هو شغال بسرعه ... كفاية يلا هاتهم كسي حاساه التهب من جوه اييييي
صلاح : خدي في كسك يا صباح اااااننننن جاب لبنه و اترمى جنبها و بصوا لبعض و ضحكوا
شروق : بتتخيل عيله يا خول
صلاح : انتى عارفة انى بموت في العيال ههههه
شروق : بس بحبك اعمل ايه
صلاح : انا اللى بموت فيكي و بينام فوق ضهرها و بيحضنها و هو ماسك بزازها .... بيتيه في كسك عاوز يتدفا
شروق : حطه انت في كسييي
........
تانى يوم في المدرسه
عادل : الف الف الف الف مبروك يا استاذه
فوزية : **** يبارك فيك يا استاذ عادل
حسين : مبروك يا استاذه
كل المدرسين بيباركولها : **** يبارك فيكم يا جماعه هنعمل ايه سنة الحياة
صفاء : ها طمنيني
فوزية : اقولك ايه هتيجوا امتى
صفاء : وافقت
فوزية : اه مش قولتلك خلاص اتطمنى .... البت هيمانه فيه
صفاء : ده هيفرح اوي هيهييي
فوزيه : يخرب بيت ضحكت تودي الاداب
صفاء : هيهيي ... طب اعملوا حسابكم هنيجي الجمعه الجاية
فوزية : يعنى ابلغ سالم
صفاء : هو عامل ايه معاكي دلوقتى
فوزية : زي الفل من يوم الفيوم
صفاء : هيهيي
فوزية : و عطيه اخباره ايه
صفاء لوت بوزها : بلا خيبة اسكتى يختى
فوزيه : معلش انا كنت بجاريكي بس
صفاء : اححح ولا يهمك يختى
فوزية : بس ايه رأيك في الخطوبه
صفاء : جنان يا فوزية .... **** يتمملها بخير ... الواد شكله ابن ناس محترمين و متربي و ابن حلال
فوزية : بس شوفتى السهن ده مش متطمناله
صفاء : ليه بس
فوزية : خدنا يفسحنا وودانا مكان كله حيوانات و بيتكلم وحط ايده على رجلي ال ايه مش قصده و وشه جاب الوان
صفاء: و عملتى ايه
فوزية : لما شوفته اتلبش عملت ان مش هاممنى
صفاء : يا باي عليكي يا فوزية ... ما يمكن مش قصده
فوزية : مانا مشيتها مش قصده
صفاء : يختى
فوزية : الدراسة راجعه امتى انا زهئت
صفاء : كلها شهر و نص و ترجع
يوسف : تطلعوا رحله عائلية معانا
فوزية و صفاء : فين
يوسف : بلطيم اسبوع من السبت الجاي
فوزية : لا روحوا انتوا فرصة ارتاح في البيت شوية
صفاء : لا يا استاذ يوسف انا لسه جاية من اسبوع في البحر الاحمر
يوسف : براحتكم
فوزية : بلا قلبة دماغ
...........
محمود اتصل بهبه
محمود : و قالتلك ايه
هبه : بتقولك استرجل و تعالى اثبت انك راجل و اتقدملي
محمود : يا سا تررررر اخيرا جت اللحظه الحاسمه
هبه : ههههههه بحبك
محمود : الحئونى يا ناس قالت بتحبني خلاص
هبه : بس يا مجنون ههههههه
محمود : هبه حياة قلبي
هبه : قول يا عمري
محمود : 💋💋💋
هبه 😳😳😳
محمود : الو الو هبه الو احححححح
هبه : المجنون
منى : عمل ايه
هبه : بي بي و انتى مالك
منى : خلاص فهمت .... اما اكلم حماده حبيبي
هبه : بعبصتها و جريت
منى : جريت وراها وزنئتها
هبه : خلاص خلاص و بتلف و باسوا بعض 💋 وحشتيني يا جزمه
منى : تعالى جوه احسن
و دخلوا و هما بيبوسوا بعض و كل واحده خلعت جلبيتها ( جلبية بناتى فوق الركبه ) و بيمصوا و بياكلوا شفايف بعض و بياكلوا بزاز بعض و نزلوا لحس في اساس بعض لغاية ما جابوا
هبه : انتى اتناكتى في طيظك صح .... اصلي شايفاها واسعه
منى : بحط فيها خيار ... تحبي تجربي
هبه : هو ممكن الواحده تتناك فيها صح
منى : شكلك نفسك تجربي بجد .... ايه عاوزة تخلى محمود يفتحهالك
هبه : لأ ... انا عاوزة بس اجرب حاجه جوايا
منى : بلاش بتوجع
هبه : خلاص كنت عاوزه امتعك
منى : لا انا هخلى احمد يمتعنى اصلي لما رقصت معاه كان بتاعه لامسنى شكله كبير و طويل زيه
هبه : نفسي اتجرأ زيك
منى : بلاش كفايا عليكي اللى بنعمله .... ويلا علشان نلبس اصل احمد... حبيبي... وحشنى
هبه : وانا كمان محمود واحشنى اوي اوي اوي اااااحمممم
..........
عيلة شيرين راحوا العزومه و كانت شيرين متمكيجه عادي ولا كأن حاجه حصلت و اتغدوا و بعد الغدا قعدوا في الريسيبشن
صباح : بصراحه انا مكسوفه منك اوي ياسي البيه
شيرين باصه بقلق لوليد : معلش يا تانت حصل خير
صباح : لا ودي تيجي انا لازم اسمعها منه هو
وليد : خلاص يا ست صباح
سامية : كلك زوء يا جوز بنتى
حسن : بصراحه انا شوفت كتير و قليل بس عمرى ما شوفت في كرمك يا وليد باشا
وليد : يا راجل احنا اهل و لسه الواجب مكملش
وفاء : هو لسه في تانى
وليد : مين القمر دي مش تعرفيني يا شيرين
صباح : دي بنتى وفاء
وليد : انتى وفاء ... تعالى جنبي هنا و ضمها ليه و باس خدها ... ايه العسل ده
صباح : تعيش يا سي وليد بيه
وليد ماسك وفاء من كتفها و ضاممها ليه و طرئع صوابعه دخلت انجى و معاها رجاله بادي جاردات و رموا عماد متكتف قدامهم
كلهم اتصدموا
صباح : عماد ابني ... انت عملت ايه
وليد شغل الفيديو بتاعه مع شيرين
شيرين : ليييه ليييييه و بتلطم على وشها و منهاره
و واحد من الجاردات حط في دماغ عماد مسدس و الباقيين طلعوا مسدسات و اتحول ضحكهم لنكد
انجي : بتقلب بالريموت و جابت فيديو لشيرين بتتناك من ايمن بس ممنتج وشه و جايبها هي
وليد : زي مانتوا شايفين ولادكم بيقرطسونى تفتكروا هعمل فيهم ايه و شد شيرين من شعرها و انجى حطت ورق
وليد : امضي و ابصمى
حسن : على ايه يا بيه
وليد : علشان اطلقها تكتبلى تنازل عن المهر و المؤخر و الهدايا
شيرين : انا معيش غير ٧٠٠ الف من المهر
وليد : اكتبى ايصال الامانه بيهم و الباقى هعتبرهم نظير نيكي ليكي
صباح : ارجوك يا بيه احنا غلابه
وليد : غلابه هع ... غلابة مين يا شرموطه
يس : اخرس ... امى مش شرموطه دي اشرف منك و لو عاوز تقتلنى انا مش خايف منك
وليد : تصدق عجبتنى و علشان كده هكافئك .... خلعوه .... متخافش انا مش هأذيك علشان انت الراجل الوحيد بعدي في العيله دي
يس: انا ملط قدامك بس محدش هيعرف يعمل حاجه
وليد : و مين قالك هنعمل فيك حاجه .... انت اللى هتعمل و شد نادية مرات حسن و رماها في حضنه .... نيك دي مكافأه ليك
حسن : لا مراتى لأ
نادية : الحئني يا حسن
حسن في دماغه مسدس و مش عارف يعمل حاجه
وليد : هتنيكها هسيبهم .... مش هتنيكها هتنيك امك و هخلى اخوك و خالك الخولات ينيكوها معاك
حسن باصص لنادية مش في ايده حاجه يعملها
عماد : يا عم نيك و اخلص
نادية : محدش هينيكني
وليد : خلعوها ملط
: نادية لااااا سيبونى الحئنى يا حسن ... يا لهوييي لااااااا .... سيبنى يا كلب .... ااااااه .... لأاااااا
خلعوها ملط و هي بتعيط و بتحاول تداري جسمها
وليد : اديك شوفت اقدر اعمل اي حاجه
نادية : بلاش يا يس و بتبصله بتستعطفه
يس مسك هدومها و غطاها
وليد بيسأفله
حسن : راجل يبنى **** يحميك
وليد : برافوا مخيبتش ظنى فيك .... فكوا الكلب ده و شاور دخل واحد بالكلب
شيرين اترمت تحت رجله ارجوك بلاش الكلب و بتبوس رجله و دموعها على جزمته
انجى شدتها لورا : ابعدي انتى
شيرين بصتلها باستغراب و خوف
وليد : هاتوا العروسه
دخل واحد بطبلية كبيرة و ربطوا فيها عماد
عماد : هتعملوا ايه .... لاااااا ..... فكوني
واحد قطعله البنطلون باللباس
عماد بيفلفس : سيبونى هتعملوا ايه
وليد : بنصور طيظك متخافش
الكلب ركب على عماد و زوبره عارف طريقه
عماد : اي ده لأ اوعى ااااااااااااااااااااه حراااااااااااام و الكلب شغال نيك في عماد و عماد بيصرخ و بيعيط لغاية ما الاتنين جابوا
وليد : ها يا حقير اظن انت كده عرفت اللى يقرب من حاجه تخصنى يحصله ايه
شيرين : قولتلك بلاش ليه مسمعتش كلامي 😭
وليد قرب من وفاء و كانت مبتسمه و مبسوطه منه : شايفك غيرهم مش خايفه
وفاء : بتطبطب على كتفه و بتمسح صدره .... اصل اللى بيحصل متعه
وليد : متعه 🤣🤣🤣🤣.... و ايه المتعه في كده
وفاء : انا تحت امرك في اي لون اصلي بحب الراجل الشرسسس و بتعمل حركة الخربشه
وليد : لا عجبتيني علشان كده هدخل عليكي النهارده مقابل اي رقم تقولي عليه ... بس اركنى و اتفرجي للأخر
وليد : بص يا يس .... انت راجل و علشان اللى عملته هعفيك من نيك اللباوي بس لازم اكافئك و هخليك تنيك خالتك وافقت هتمشوا موافقتش هكمل
يس باصصله بلا مبالاة : يعنى عاوز تطلق بنت خالتى ... و عاوزنى انيك خالتى ... و تتجوز اختى ... و نمشي
وليد : مصاريف دراستك بالكامل علي بس نيك اللبوة الكبيرة دي
سامية : لا بتقول ايه
يس : يعنى هي اول مرة
وليد : خلعوها
سامية : محدش يفربلي انا هخلع لوحدي
انجي ابتسمت بسخرية و بتبص لشيرين اللى حطت وشها في الارض
شيرين : استنوا انا متنازلة عن كل حاجه و مضت و بصمت
وليد خد الاوراق و حطها في جيبه و شاور ليس يبدأ
شيرين : مامااااااا
وليد : ارموا الشرموطه دي بره ... استنوا الفستان ده انا جايبهولك خلعوها و ارموها
شيرين : لاااااااااااااااااا
................
عصام بعد التالت
عصام : يلا يا رحاب جهزي نفسك نرجع بيتنا
رحاب : و اختك هتسيبها لوحدها
فدوى : عصام تعالى عاوزاك و دخلوا اوضتها و قفلت من جوه و حضنته .... انا مسامحاك .... احنا الاتنين غلطنا .... متسيبنيش لوحدي بخاف من الوحده
عصام حضنها اوي و بيبوس راسها : انا مستاهلش انك تسامحيني
فدوى : انا موافقه اعمل العملية ... بس متجيبش سيره لحد انى اختك
عصام بيحضنها اوي و بيبوس شفايفها مش شهوة لكن شكر و بيضم راسها لكتفه : انتى بجد خسارة في
فدوى : بوستك حلوة متبوسنيش بعد كده غير كده ... بتضم راسه لاراسها انت اخويا و سندى و ضهري و اللى حصل مش احنا كانوا اتنين تانيين غيرنا و دمعتها بتنزل ... انا اختك الكبيرة بس انت المسئول عني ... ابئى تعالى كل يوم ... و حافظ على رحاب هي طيبه و بتحبك .... كفايه ضحت بالشغل علشان تقف جنبك .... وبلاش .. حشيش .. تانى و بتحضنه اوي
عصام دموعه نازلة : بجد يا بخته اللى هتكونى من نصيبه
فدوى : احنا خلاص بئا مصيرنا واحد .... خلى بنتك معايا تونسني النهارده و تعالى خدها بكره
عصام : بيشن و بيبتسم و بيحضن فدوى ... انا بجد كنت محظوظ في لحظة لا وعي مني ... انتى زي القمر
فدوى بتطبطب على كتفه كان نفسي اتجوز حد يحبني زيك و بتبوسه في شفايفه ... يلا اطلع لمراتك و سيب البنت عالاقل تعمل معاها هي و متبئاش محتاج تعمل كده بره
عصام حضنها اوي و فتح الباب و خرج .... تعالى يا حبيبتى خليكي مع عمتو و اوعي تزعليها و انا هاجي اخدك بكره
البنت : حاضر يا بابا ... بتبوسه في خده و دخلت لعمتها اللى كانت بتبصله و مبسوطه و عصام خد رحاب و روح و هو ما بين بيضحك و بيعيط
.........
انتهى الجزء الثالث اتمنى يكون عجبكم
جميلة جدا

• عجبني
تم أضافة الجزء الرابع

• عجبني
  • عجبني
استمر يا غالى

ابداع الابداع يا برو

• عجبني
زعلان منك يسطاا 3 ايام غايب ومتنزلش غير جزء واحد بس .. المهم تكون بخيرر ومفيش حاجه وحشه حصلتلك وتكمل معاناا عخير ****

• عجبني
زعلان منك يسطاا 3 ايام غايب ومتنزلش غير جزء واحد بس .. المهم تكون بخيرر ومفيش حاجه وحشه حصلتلك وتكمل معاناا عخير ****
حبيبي انا بخير و كمان بمخمخ علشان عندى لغبطه في الادوار

• عجبني
حبيبي انا بخير و كمان بمخمخ علشان عندى لغبطه في الادوار
طب كويس ال****** انك بخير يزمييلي + مستنى منك كل ابداع يصحبي

• عجبني
يلا فين الخامس 😂😂😉

• عجبني
اتمنى يكون الجزء عجبكم

• عجبني