NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

مدام نهي

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
يعني انا عامله الخاص مفتوح عشان لو ف بنت عاوزه تكلمني او ستات وكدا انت بقي تدخل تبعتلي صورة زبك ليه يعني شايفني مصاصة ازبار ول هجيبهم ع زبك او هو اصلا ميجيش 2سنتي

• عجبني
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: yasmin1990, 7mada_sexy_sexy, Ha7eg و 5 آخرين
يعني انا عامله الخاص مفتوح عشان لو ف بنت عاوزه تكلمني او ستات وكدا انت بقي تدخل تبعتلي صورة زبك ليه يعني شايفني مصاصة ازبار ول هجيبهم ع زبك او هو اصلا ميجيش 2سنتي
امتى بتتكلمى بجد

هيا الفكرة اننا ف منتدي. جنسي مفتكرش الاغلبية هيفهموا الي انتي عايزة تنقاشيه ده

ههههههه فشخ الخواطر

معتقدش الموضوع مستاهل ان يكون عرض لاي شي هنا كل واحد قال رائيه ملوش لزمه اي شي تاني

و**** شكلك عيل خول اصلا
**** يسامحك و**** انا مش هرد عليك واعمل عقلي بعقل واحده مش واحد زيك عشان مفيش راجل يشتم ست كدا

• عجبني
التفاعلات: Мόħάв Άħмέȡ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دى مش ست اصلا ده عيل خول نصاب
ياصديقي كل شخص حر في افعاله انت كبير فاهم كل شخص فاهم يعني ملوش اي لزمه الموضوع يكون كده

• عجبني
التفاعلات: القيصرsezr
@مدام نهي
غرض البوست غير مفهوم من حقك تقفلي المحادثات لو حبيبتي ببساطه و بدون مزايدات و لو شوفتي صور مش عجباكي ممكن ببساطه تقفلي المحادثه لكن تشهير من اعضاء و عرض صور محادثات او صور ليهم و السخريه و الاهانه مش من حقك و لا مقبول و لا هسمح بيه هنا .

@القيصرsezr
احب افكرك ان كان ليك حق لحد ما نسيت ان في اداره و كان ممكن ببساطه تعمل ابلاغ عن الخطاء اللي حصل لكن انت اخترت تتجاوز علي التجاوز دون احترام وجود مشرفين لحماية حقوقك .

سيتم تحذيركم و عدم التكرار و التشهير علي العام او التعرض للغير بأي شكل كان في اداره تجيبلك حقك

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ناقد بناء و القيصرsezr
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%