NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

The King👑

الملك👑
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: The King👑 و الأستاذ المنحرف
  • بيضحكني
التفاعلات: The King👑 و EGYFOX
الدجاجه

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و The King👑
لو هتشبة شخصيتك و نفسك ب حيوان هيكون اية و اية الصفة الي فية و شايفها فيك ؟
بشوفني شبه نفسي ومستحيل اشبه قوتي بقوة اي حيوان

• عجبني
التفاعلات: The King👑
فين قلة القيمة لما تشوف نفسك مثلا قوي فا تقول زي الاسد علشان هو قوي فين قلة القيمة فيها
هو كل الناس أسود ما يا تقول صفه حقيقيه فيك يا تسكت كله هيطلع مفترس ويقولك اسد ونمر وذئب وفهد والهجص ده زي ما كله بيقولك بعمل ١٨ مره ف اليوم والمره ٣ ساعات متواصل كله بيقول اللي نفسه يبقي كدا بس ف خياله انا عن نفسى كنت هقول حاجه تانيه بس تقريبا صفاته فيها من صفاتي الي حد ما

• بيضحكني
التفاعلات: الليدى دجاجه
الحيوانات احسن من اغلب البني ادمين
مليش دعوه بالطبع او الخيانه والوفاء لا طبعا **** سبحانه وتعالى كرم الانسان وقال ولقد كرمنا بني ادم مقالش ولقد كرمنا الحيونات وربنا ميز الانسان بالعقل والتفكير والتمييز عشان كدا **** حمله الامانه محلملهاش للحيوانات مش معنى ان ناس كتير بقيت صفاتها وحشه يبقي الحيونات بقيت أفضل من الجنس البشري

مليش دعوه بالطبع او الخيانه والوفاء لا طبعا ** سبحانه وتعالى كرم الانسان وقال ولقد كرمنا بني ادم مقالش ولقد كرمنا الحيونات وربنا ميز الانسان بالعقل والتفكير والتمييز عشان كدا ** حمله الامانه محلملهاش للحيوانات مش معنى ان ناس كتير بقيت صفاتها وحشه يبقي الحيونات بقيت أفضل من الجنس البشري
انتا واخد الموضوع من ناحية تانية خالص خلي بالك و انا بقول زي ما انا قولتلك فوق الاسد مثلا رمز القوة وانتا شايف فيك القوة فا بتقول اسد و خلاص انتا داخل في حتة تانية خالص مش موضوع البوست اصلا

مليش دعوه بالطبع او الخيانه والوفاء لا طبعا ** سبحانه وتعالى كرم الانسان وقال ولقد كرمنا بني ادم مقالش ولقد كرمنا الحيونات وربنا ميز الانسان بالعقل والتفكير والتمييز عشان كدا ** حمله الامانه محلملهاش للحيوانات مش معنى ان ناس كتير بقيت صفاتها وحشه يبقي الحيونات بقيت أفضل من الجنس البشري
و البني ادمين عملوا ايه بقي بالميزه الجامده ديه
حروب سرقه موت خراب عنصريه

انتا واخد الموضوع من ناحية تانية خالص خلي بالك و انا بقول زي ما انا قولتلك فوق الاسد مثلا رمز القوة وانتا شايف فيك القوة فا بتقول اسد و خلاص انتا داخل في حتة تانية خالص مش موضوع البوست اصلا
يا برنس انا برد عليها عشان بتقول الحيوانات افضل من البشر بس كدا و زي ما قولتلك كله هيبقي اسد وذئب ونمر وفهد وثعلب ملك الدهاء محدش هيقول الصفه اللي موجوده فيه فعلا وتشبه مين من الحيوانات

و البني ادمين عملوا ايه بقي بالميزه الجامده ديه
حروب سرقه موت خراب عنصريه
كل مكان فيه الحلو والوحش والا مكانش فيه جنه ونار عملوا حاجات كتير عمروا الارض و واخترعوا حاجات كتير تفيد البشريه وتريح الحيوانات ذات نفسهم

• عجبني
التفاعلات: Yasmin55
الصقر

• عجبني
التفاعلات: The King👑

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%