NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لاحظت ان في سوالب كتير نفسها تمارس وكمان في شباب كتير موجب وكلو تعبان ومش لاقي حد يريحو عشان محدش داخل جد الاغلبيه داخله تقضيها شات وخلاص انا قابلت عالمنتدى شباب كتير عايز يمارس وتلاقيه هيموت واروحله سواء سالب او موجب المنتدى عليه شباب كتير من كل المحافظات وحتي من بره مصر وعشان مفيش جديه الشباب السالب بيخاف يتعرف او يقابل حد انا اتعرفت على اكتر من سالب واكتر من موجب وللأسف كلو بيشتكي من مفيش حد جد طب ليه سدقو اللي حابب يتمتع لازم يكون صريح

• عجبني
التفاعلات: حماده_سليف و هشام الملك سالب
لاحظت ان في سوالب كتير نفسها تمارس وكمان في شباب كتير موجب وكلو تعبان ومش لاقي حد يريحو عشان محدش داخل جد الاغلبيه داخله تقضيها شات وخلاص انا قابلت عالمنتدى شباب كتير عايز يمارس وتلاقيه هيموت واروحله سواء سالب او موجب المنتدى عليه شباب كتير من كل المحافظات وحتي من بره مصر وعشان مفيش جديه الشباب السالب بيخاف يتعرف او يقابل حد انا اتعرفت على اكتر من سالب واكتر من موجب وللأسف كلو بيشتكي من مفيش حد جد طب ليه سدقو اللي حابب يتمتع لازم يكون صريح
للأسف مدلقيش حد جاد

• عجبني
التفاعلات: احمد عاشق المتعه
للأسف مدلقيش حد جاد
انا معنديش مشكلة انا مرتبط بس لما بتكلم مع حد بكون صريح بقوله لوحابب تدردش انا معاك لان انا مليش في موضوع الجنس عالشات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الواحد نفسه ف حته سالب كدا تروق غليه بجد بس المشكله ف المكان

انا معنديش مشكلة انا مرتبط بس لما بتكلم مع حد بكون صريح بقوله لوحابب تدردش انا معاك لان انا مليش في موضوع الجنس عالشات
بقولك ايه لو دي طيزك بجد انا عايز انيكك بنتفق ونتقابل ونقضي يومين حلوين

الخوف يا حبيبي هو المسيطر على الكل اوعى تفتكر ان الموجب عنده استعداد يجازف ويقابل حد برده بيبقى خايف بس رايي ان حاجز الخوف يتكسر مع الوقت يعني لما نتكلم كتير وناخد على بعض الموضوع بيبقى احسن بس مش شرط الكلام في السكس يعني الكلام العام زي الصحاب

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%