NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

★彡Nada Ali彡★™

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
4 فبراير 2022
المشاركات
366
مستوى التفاعل
1,257
نقاط
1,354
الجنس
أنثي
الدولة
سوريا
توجه جنسي
ثنائي الميل
في رواية الحلويات..

▪بتتاكل على أي وضع، وأي لون.. سواء كانت باللون الورد الباهت، أو الأحمر الطوبي، أو البني بدرجاته، أو حتى قرَّبت من اللون الأسود، وتتاكل حتى لو كانت وردي باهت وبقت بني غامق، لإن لون الحلمات ممكن جدا يتغير بسبب الحمل علشان التغيرات الهرمونية.

▪لو اكتشفت إن في حلمة مزدوجة يعني كإن في حلمتين في فردة واحدة، دي حاجة متقلقش، دي حاجة مشهورة باسم الحلمات المتعددة، أو المتشعبة، أو المزدوجة، يمكن الرضيع يتلخفن وميعرفش يرضع من الحلمة المتعددة كويس، ميعرفش يسنتر شفايفه علشان يشفُط، لكن انت كبالغ عاقل نضجت وتركت كل صفات الطفولة إلا الرضاعة😁.. تقدر تمصهم عادي، ومشي لسانك في الشق اللي في الحلمة ده واعمل حركات وكده..

▪سواء كانت الحلمات مسطحة، أو بارزة، أو مقلوبة، أو متعددة أو مقسمة، أو ضامرة فهي بتُلتهم كلها على أي وضع، وارضى برزقك غيرك مش لاقي هتلاقيهم ماليين التعليقات صياح للصبح😁

▪كمان الحلمات بتنتصب زي عمك عزت بالضبط، بتنتصب باشتهائها لك، أو بلمساتك، أو بخبطاتك، ومصاتك، وتكاتك وحركاتك، وحجمها بيكبر وبتبقى لهطة قشطة.. الشيف شربيني😁

▪لو مصيت جامد ومفكرها مصاصة آخرها لبانه، فحصل إن الحلمات اتشققت أو التهبت، أو نزفت كمان، فحضرتك هتتحرم من باص مدرسة المص الابتدائية المختلطة بنين😁 لمدة لا تقل عن أسبوع.. وهتقضيها مص في صوابعك مؤقتا زي السناجل، وطبعا لو خلص الاسبوع ولسه في التهابات هتاخدها وتروح بيها لطبيبة الجلدية..

▪لو وانت بتمصمص كده طلعلك شوية لبن وزوجتك أصلا مش بترضع ولا خلفت من أساسه متقولش بس ده رزقي ونصيبي وتمنع لبن المراعي من البيت وتفضل تحلب فيها، استهدى ب**** كده وافهم إن في احتمال إن ده يبقى حالة طبية اسمها ثر اللبن، الحالة دي لو أصابت بنت لسه مخلفتش، ففي احتمال ان ده يبقى فرط إفراز لهرمون البرولاكتين، ووارد يبقى العصب اللي في جدار الثدي تضرر، أو قصور في الغدة الدرقية، أو مشاكل في الكُلى، فلو الموضوع تكرر ممكن بهدوء تزورا طبيب نساء علشان تطمن..

▪لو في نتوءات خفيفة كده حوالين الحلمة فـ دي بصيلات شعر وبتكون ممتعة جدا إن لسانك يلاقي مطبات على هذه الطريق المُعبَّدة .. فـ استمتع كده وانبسط وانت بتلف اللسان حوالين الحلمة زي ما الحلواني بيلف عجينة الكنافة في رمضان عا الصفيح الساخن..

▪كمان لما تكون هي بترضع البيبي الجميل؛ حلماتها هتبقى أكبر وأعرَض ودي الحقيقة فرصة لا تُعَوَض في إنك تشارك ابنك الرضاعة، ودي حاجة مفيش فيها مشكلة، ومتخافش مش هيبقى أخوك في الرضاعة😂 الأثداء والحلمات والهالات اللي حوالين الحلمات بتتغير أحجامهم وقت الرضاع ووقت الحمل ووقت الدورة وده بسبب مستويات الهرمونات اللي بتختلف في الأوقات دي.

▪كمان لما تبقى انت باسطها ومزاجها رايق الدم بيجري يملا الفردتين، وده بيخليهم منتصبين، وماسكين نفسهم مش مرهرطين، وده وقت شغل المعلمين.. آمين! ينفع زوجتك تصل للأورجازم كاملا، وتنزل، وتملأ غرفة النوم صريخا من فرط المتعة فقط من مجرد مداعبة الثدي والحلمات بشكل صحيح، وده بيديك أفضلية في الملعب، لإنك بتبقى وسط جمهورك وفي أرضك، وبتبقى جايب أهداف أساسا قبل ما تبدأ المباراة، فـ بتبقى مطحنة يا صاحبي وبتجيب عرق من فخادك من هول الموقف😁 إذار أردت أن تحافظ على صدرها مرتفعا منتفضا ثائرا، تعامل معه بالحنان، ومفيش مانع في المرة اللي هتكون فيها بتتعامل بعنف والليلة طالبة معاك عرق وجهد وجنس خشن، إنك تضربهم، أو كما نسميه الصفع، وتتعانف معاهم، بس متخليش ده دأبك علشان ده بيصيب الجلد بتاعهم وبيسبب ترهلات، وحافظ على إنها تستخدم كريم مقلل للترهلات، اللي النساء بيدهنوه على بطنهم بعد palmer's stretch marks أو أي نوع تاني .. وفي كريم بيخلي الحلمات لونهم وردي " أحلام البسطاء " يعني لو انت كييف ومزاجنجي وكده.. أسيم يا سيدي😅
 

المرفقات

  • FB_IMG_1646258836420.jpg
    FB_IMG_1646258836420.jpg
    16.6 KB · المشاهدات: 55
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة، K.H.A.L.E.D و ياسمين انا
الموضوع منقول للفائدة العامة ❤️
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موضوع مميزة
فيه مزيج بين الهزار والمعلومات الطبية والثقافة ياريت الشباب يقروا ويفهموا
 
  • عجبني
التفاعلات: Elgibali
برافو♥♥♥
 
  • عجبني
التفاعلات: Secoseco
**** يفتح عليك كلام في الصميم
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%