NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اهالي المنتدي الكرام عايزين يتعرفو عليكي يا ايدن زي ما انا عرفتك و حبيت شخصيتك

• عجبني
التفاعلات: Eden 123 و aahmedegypt
طيب لو حابه تعرفينا عليكي بالزاويه اللي تحبيها تقولي ايه و من غير اختصار براحتك
الزاوية اللى بحبها هو المنتدى عندى استعداد افضل موجودة حتى لو حكون عضو فقط بشمئز جدا من الاعضاء اللى كان مشرف ونزل يروح سايب المنتدى وماشي طب ايه السبب مال الاشراف ومال نشاطك في المنتدى

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Cuckold hubby، S A R A H و aahmedegypt
الزاوية اللى بحبها هو المنتدى عندى استعداد افضل موجودة حتى لو حكون عضو فقط بشمئز جدا من الاعضاء اللى كان مشرف ونزل يروح سايب المنتدى وماشي طب ايه السبب مال الاشراف ومال نشاطك في المنتدى
طيب ايه سر حبك للمنتدي و سبب دخولك ليه

• عجبني
التفاعلات: Eden 123، S A R A H و aahmedegypt
كده ياجماعة بتعملوا البرنامج مفاجأة

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123، aahmedegypt و Ms Roony
اهالي المنتدي الكرام عايزين يتعرفو عليكي يا ايدن زي ما انا عرفتك و حبيت شخصيتك
اسمى ايدن مش عدن فلسطينية مالضفة وعايشة في مصر من سنين متزوجة ولى ثلاث بنات
بكره جدا انى اعاقب عضو فى المنتدى بعتبر ان ده تنفير الاعضاء المفروض انهم جايين ينبسطو احنا مش بنربيهم احنا بس جانب تنظيمى وكلنا هنا اخوة ومينفعش نظهر بمظهر غير لائق

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: Cuckold hubby, Miraa 4765, Medoz07 و 6 آخرين
اسمى ايدن مش عدن فلسطينية مالضفة وعايشة في مصر من سنين متزوجة ولى ثلاث بنات
بكره جدا انى اعاقب عضو فى المنتدى بعتبر ان ده تنفير الاعضاء المفروض انهم جايين ينبسطو احنا مش بنربيهم احنا بس جانب تنظيمى وكلنا هنا اخوة ومينفعش نظهر بمظهر غير لائق
هو انا حبيتك من شويه يا ايدن
طيب عايزه اكلمك من الزاويه دي شويه
ايه اللي ممكن نعمله للأعضاء يحسوا بحريه شويه و في نفس الوقت شايفه ان ده سر الروح الجديده

• عجبني
طيب ايه سر حبك للمنتدي و سبب دخولك ليه
حبى للمنتدى اساسه القصص كنت قريت قصة اسمها السقوط وعلى فكرة انا مثبتاها في قسم التحرر لما لقيتها دى اول قصة قريتها بعدها دخلت المنتدى وكتبت اول قصة حب لدرجة الادمان لقيت المنتدى فيه حرية مش موجودة فى اى سوشيال ميديا تانية

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Medoz07, S A R A H, aahmedegypt و 2 آخرين
حبى للمنتدى اساسه القصص كنت قريت قصة اسمها السقوط وعلى فكرة انا مثبتاها في قسم التحرر لما لقيتها دى اول قصة قريتها بعدها دخلت المنتدى وكتبت اول قصة حب لدرجة الادمان لقيت المنتدى فيه حرية مش موجودة فى اى سوشيال ميديا تانية
انا سبب دخولي داليا الملتزمه

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مساؤكم فل
فتحتوا الساعة كام ؟

• بيضحكني
التفاعلات: عبضو و Ms Roony
  • عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
حاضر 🫡

• حبيته
التفاعلات: aahmedegypt و Ms Roony
هو انا حبيتك من شويه يا ايدن
طيب عايزه اكلمك من الزاويه دي شويه
ايه اللي ممكن نعمله للأعضاء يحسوا بحريه شويه و في نفس الوقت شايفه ان ده سر الروح الجديده
من راى الشخصى اننا نفهمهم باى طريقة قوانين المنتدي القوانين دى لو اتقرت اعتقد كل الاعضاء حتلتزم والاهم اخواتى المشرفين يخفو العقوبات شوية احنا عندنا خيار الحذف ممكن نحذف ونفهمه غلطه بس العضو هنا داخل لهدف معين وده بيظهر من اول دخوله زى اللى كنتى بتتناقشى فيه مع احمد فى اول البرنامج لو قدرتى تفهمى العضو ان مفيش الكلام ده حاجة من اتنين حيمشى خالص يا حيتعدل ويبقى عضو متفاعل فى المنتدى

• أتفق
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عبضو, S A R A H, Miraa 4765 و 2 آخرين
اخر سؤال بقا يا دونا سر الروح اللي بتتكلمي عنها البرامج و التفاعل ولا روح الحوار و لا ايه و نفسك تعملي ايه للقسم العام لسه ماتعملش

• عجبني
  • حبيته
  • حبيته
التفاعلات: محمد ايزل
على فكرة كتاب القصص اللى حبتها اتعرفت عليهم وبقو اصدقائى زى باتمان وعادل المتميز ومحمد حمدى

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There و aahmedegypt
على فكرة كتاب القصص اللى حبتها اتعرفت عليهم وبقو اصدقائى زى باتمان وعادل المتميز ومحمد حمدى
ايوا حقهم الناس تعرفهم من برنامجنا التلفزيوني اتشهرو هما كده 😌

• عجبني
  • حبيته
واحمد الباشا طبعا
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: Eden 123 و Ms Roony
يا جماعه حبيت اقول بس ان البرنامج الاسبوع اللي جي الساعه ٩ يوم الاتنين لظروف ماتش الاهلي و بعدين هيرجع السبت في ميعاده برده الساعه ٩

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: محمد ايزل, Eden 123, عبضو و 4 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%