NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة ثقافة الحلقة الثانيه من برناامج الخاطبه...(الموسم الثاني)

مش مشكله فداها الاكل
هاكل الاكل الي اتلسع منها و اقولها تسلم ايديها عشان كفايه تعبها وهي بتعمل الاكل ده عندي بالدنيا وما فيها
كداب اوى 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: بحب الكس الابيض
لو حبيت اخرج يوم مع اثحابي وانت رفضت وخرجت من وراك اي هيبقا تثرفك
استني لحد ما تيجي واعرف ايه الأسباب الي يخليكي تعملي حاجه من ورايا
وافهمك الصح من الخطأ

استني لحد ما تيجي واعرف ايه الأسباب الي يخليكي تعملي حاجه من ورايا
وافهمك الصح من الخطأ
ولو مفهمتش الصح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: FLAME VOLCANO و BABA YAGA
اول حاجه تكون شاطره في بيتها ده شئ اساسي في اي ست ولو محتاجه حد يساعدها علشان متتعبش معنديش اي مشكله لاني مينفعش مراتي تتعب من شئ وانا موجود

وتاني شئ تكون مش بتشتغل لكذا سبب الاول لانها جوهره ومحبش مدير يقرفها ف شغل ولا يكون عندها قرف الشغل التاني علشان انا بحب ارجع البيتي القي مراتي بكامل راحتها واناقتها موجوده نقعد نتكلم شوي ونهزر وبعدين ننزل نتفسح نتعشا بره كدا ما اكيد مش هتفضل ف البيت لا لازم كل ما تحب تغير جو افسحها واعملها الي عوزاه وكمان تكون مهتمه ب نفسها لاني بشوف الست الي بتشتغل مهمله ف نفسها وانا محبش اني مراتي تكون كدا بالعكس احب ان مراتي تكون احسن ست ف الدنيا

• بيضحكني
التفاعلات: القمر 🌸، BABA YAGA و FLAME VOLCANO
  • بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو
اول حاجه تكون شاطره في بيتها ده شئ اساسي في اي ست ولو محتاجه حد يساعدها علشان متتعبش معنديش اي مشكله لاني مينفعش مراتي تتعب من شئ وانا موجود

وتاني شئ تكون مش بتشتغل لكذا سبب الاول لانها جوهره ومحبش مدير يقرفها ف شغل ولا يكون عندها قرف الشغل التاني علشان انا بحب ارجع البيتي القي مراتي بكامل راحتها واناقتها موجوده نقعد نتكلم شوي ونهزر وبعدين ننزل نتفسح نتعشا بره كدا ما اكيد مش هتفضل ف البيت لا لازم كل ما تحب تغير جو افسحها واعملها الي عوزاه وكمان تكون مهتمه ب نفسها لاني بشوف الست الي بتشتغل مهمله ف نفسها وانا محبش اني مراتي تكون كدا بالعكس احب ان مراتي تكون احسن ست ف الدنيا
@xx_nour_xx

يعني انت بالنسبالك الست ملهاش لازم واخرها الجواز

• عجبني
التفاعلات: BABA YAGA
يعني انت بالنسبالك الست ملهاش لازم واخرها الجواز
مقولتش كدا طبعا الست ليها لزمه ف كل حاجه انا حابك تكوني مرتاحه من القرف الي بره حابه تشتغلي معنديش مشكله بس انا بقول وجهه نظري من الموضوع لاكن لو مراتي عاوزه تشتغل معنديش اي مشكله ف قدها وهساعدها واقف ف ظهرها لحد ما توصل للي عوزاه

• عجبني
التفاعلات: BABA YAGA

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%